Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki pill, acum am fost sa pornesc motocicleta si nu mai apare nimic, temperatura normala 55ºC, FI a disparut, mai este nevoie sa fac tot ce ai explicat tu?

daca nu apare "fi" degeaba faci ca nu iti va aparea nici un cod ,dar daca mai apare cum ziceam sub sa ai o mufa alba cu 6 fire si e acoperita cu un capacel negru de cauciuc pe care scrie "up" faci punte intre firul alb cu o dungulita rosie si firul negru cu o dungulita neagra,in timp ce motorul merge si" fi "este pe ceas, atuci iti va aparea codul defectiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, o scurta intrebare....am un gsxr 600 k7...8000km, schimb de ulei facut, totul in regula, temperatura pe bord era undeva la 108 ?C....si dintr'o data in locul temperaturii imi apare ceva de genul ´´FI´´...nu stiu unde este manualul si nu am avut timp sa trec pe la un service, daca cineva imi poate spune ce inseamna asta ...ii sunt recunoscator. :eek:

 

 

Salut. Presupun ca ai toba originala pe motor, nu-i asa?

 

Am acelasi motor ca si tine si am avut aceeasi problema. Este o problema pe care o au toate K6 si K7 de 600 si 750. Problema este SET Valve-ul (exup-ul de la Suzuki). Valva se blocheaza. Teoretic ar trebui sa se deschida la peste 3000rpm, dar ramane blocata pe inchis. Daca ti-ai fi schimbat toba, s-ar fi eliminat si problema asta.

 

Pentru a fi mai sigur, poti verifica sa vezi ce cod iti apare pe bord facand ce au facut oamenii astia:

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=15091

Daca iti apare codul C46 atunci este ceea ce iti spun eu.

Ai mai putea sa mergi la Suzuki, la B&S sa iti faca o diagnosticare. Dar la telefon mi-au spus ca m-ar costa 20euro+tva pe ora, si dureaza cam 2 ore. Mi s-au parut bani aruncati pe geam, cand e atat de simplu sa afli singur care e problema.

 

Eu am facut asa: http://www.tfriders.com/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=71

 

Asta pentru ca imi place mult toba originala (si cum arata si cum suna).

 

Sunt o gramada de topicuri pe net referitoare la problema asta. Pe cei din State i-au rechemat in service pentru remedierea ei. La noi nu se intampla asa ceva.

 

Uite cateva din care poti afla cate ceva:

http://www.gixxer.com/forums/showthread.ph...highlight=valve

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=98240

http://www.gsxr.com/showthread.php?t=35436

 

Sper sa te ajute.

 

P.S.: Ca si la tine, la mine nu aparea FI-ul decat daca porneam motorul cand era cald. Daca il porneam cand era rece (sub 25 grade) era totul in regula. Daca ma opream undeva dupa un drum, si motorul era cald, si reporneam motorul, aparea FI. Si totusi, si atunci cand era rece si nu aparea FI pe bord, valva nu se deschidea.

Editat de Josephine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema , poate ma ajuta cineva :

mi se desurubeaza suruburile care prin galeria de evacuare de blocul motor.

cum se slabesc un pic, se schimba zgomotul, se aude un rontait metalic...de am crezut

ca e distributia.....

am incercat si cu seibi grover, am pus pe suruburi si pasta daia speciala anti sesurubare...si nimic

le strang de-mi sar ochii din cap si dupa vreo 50 de km ( cu aproximatie ) iar incep sa se slabeasca.

nu-mi lipseste decat un singur arc dala antivibratie dp galerie, pe pistonu 3 , unde intradevar acolo se slabeste surubul mai repede decat la celelalte.

multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak sa aprin fi (fault indicator) inseamna ca poate fii cam orice nu neaparat foarte grav poate fii orice senzor sau releu sau char filtru aer ,ca sa fii sigur ai sub sa o mufa cu 6 picioruse cu un capac de plastic ,acolo daca faci scurt intre 2 picioruse(vezi manualul care) in timp ce motorul e pornit si apare fi-ul ,atunci in loc de "fi "va aparea un cod de genul c23 ,te uiti in manual si vezi exact ce e de vina ,

 

foarte adevarat

fa punte intre conectorii aia 2 si vei vedea care este eroarea cu pricina

virifici manualul si intelegi ce se intampla

daca nu stii scrie eroarea aici si vedem noi care'i pb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la indicatorul F1. daca ai schimbat toba si nu mai ai catalizator poate fi si din cauza asta. eu nu mai am catalizatorul, iar cei de la suzuki mi-au spus ca se va mai aprinde din cand in cand. La mine daca opresc motorul si il pornesc din nou nu imi mai apare indcatorul F1

Editat de bady
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa contrazic dar la 750 k7 nu mia aparut niciodata f1 si am facut cu el 25.000 km , iar la un prieten cu 600 k6 tot undeva la 25.000 km iara nu a avut aceasta problema de care se vb. ....amandoi cu tobele originale ! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, pentru cei care au sau au avut GSX R 600 mai vechi,

La ce probleme sa ma astept de la un GSX R600 din 97 cu 62000Km la bord, eu il am de la 48000Km, de cand la-m luat am schimbat uleiul la 4000-4500km. Daca mai sunt posesori de "vechituri" si pot sa-mi impartaseasca si mie din problemele aparute la ele, poate reusesc sa le previn pe cat posibil.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, pentru cei care au sau au avut GSX R 600 mai vechi,

La ce probleme sa ma astept de la un GSX R600 din 97 cu 62000Km la bord, eu il am de la 48000Km, de cand la-m luat am schimbat uleiul la 4000-4500km. Daca mai sunt posesori de "vechituri" si pot sa-mi impartaseasca si mie din problemele aparute la ele, poate reusesc sa le previn pe cat posibil.

Multumesc.

sal

cred ca cel mai indicat pt inceput ar fi sa-i ei o compresie sa-ti faci o idee despre motor;

si eu am o ''' vechitura''''' cu care pana acum in cei 20000km facuti de cand o am nu am avut nici o problema<decat consumabile><in consumabile includ si distributia deoarece km din bord 100% nu erau reali cand am luato<in 10 ani 18000, iar eu in 2 ani 20000>

numai bine :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa consumabile, am mai schimbat discurile de ambreaj cu tot si cablu mi se parea ca nu trage bine....turometrul a cazut nu stiu dc...s-a dat 1 data peste cap si asa a ramas....in rest nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

cred ca cel mai indicat pt inceput ar fi sa-i ei o compresie sa-ti faci o idee despre motor;

si eu am o ''' vechitura''''' cu care pana acum in cei 20000km facuti de cand o am nu am avut nici o problema<decat consumabile><in consumabile includ si distributia deoarece km din bord 100% nu erau reali cand am luato<in 10 ani 18000, iar eu in 2 ani 20000>

numai bine :eek:

 

distributia incepuse sa faca galagie sau ai schimbat-o din prudenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga man si tu o poza cu tl -ul...sa vad si eu cine mai are mostru.....

pac pac

Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el :eek: !

 

P1040148.jpg

 

P1040149.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...urmeaza sa achizitionez primul meu gsxr ....si acela este un k4 1000 an 2004...ce parere aveti despre el ?

o sa ma dezamageasca?...am nevoie de motocicleta pentru drumuri lungi dar si pentru oras...de ex kawa are probleme cu cutia..gsxr are o buba care apare la toate modelele ?...trebuie sa ma uit la ceva anume la motorul asta ?..nu am mai avut suzuki dar as vrea sa sa fac parte si din grupul de gixeri :eek: ....kawa honda yamaha am tot avut..am zis sa fac si pasul asta la suzuki....deci o sa ma dezamageasca ?...este diferenta mare intre k4 ,r1 si honda 1000rr ?acelasi an 2004

Editat de oxigen72000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...urmeaza sa achizitionez primul meu gsxr ....si acela este un k4 1000 an 2004...ce parere aveti despre el ?

o sa ma dezamageasca?...am nevoie de motocicleta pentru drumuri lungi dar si pentru oras...de ex kawa are probleme cu cutia..gsxr are o buba care apare la toate modelele ?...trebuie sa ma uit la ceva anume la motorul asta ?..nu am mai avut suzuki dar as vrea sa sa fac parte si din grupul de gixeri :eek: ....kawa honda yamaha am tot avut..am zis sa fac si pasul asta la suzuki....deci o sa ma dezamageasca ?...este diferenta mare intre k4 ,r1 si honda 1000rr ?acelasi an 2004

 

 

Daca as fi in locul tau as mai strange ceva banuti si as lua Gixxerul de 1000 din 2005-2006...

Best Gixxer Ever!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga man si tu o poza cu tl -ul...sa vad si eu cine mai are mostru.....

pac pac

Un TL1000R avem si noi in Targoviste.A fost bagat si la curse la Serres si la Pannonia.

E un motor extraordiar :) ....in momentul de fata negociez preluarea lui :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el :) !

 

P1040148.jpg

 

P1040149.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg

 

:eek: este superba motocicleta

ffff frumoasa,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile sunt impartite despre acest model , putini stiu de existentza lui si mai putini sunt aceia stiu cate ceva despre el :P !

 

P1040148.jpg

 

P1040149.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040151.jpg

 

http://i709.photobucket.com/albums/ww96/so...ze/P1040099.jpg

Rosu ei man.........sa te vada lumea;))Frumoasa la greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar modelul 2004 nu e reusit ?

 

 

Si gixxerul pe 2004 e foarte reusit ! Am prieteni care au avut si au fost foarte multumiti de ele ! Probleme la ele nu au intampinat..decat consumabile schimbate la timp si mergeau fara probleme ! Spor la cumparaturi !

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloo imi raspunde careva?

Indiferent d model si marca si cc daca o intretii si ai grija de ea si o respecti nu o sa ai probleme asa ca nu este motor reusit sau nereusit.....depinde de tine!

pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...