raduprint01 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 la K2 ii in stanga, sub rezervor (trebuie ridicat putin rezervorul sa ajungi la el) Da si eu zic sa-l lasi in pace la 1100, eventual pe iarna da o geana la bujii si schimba-le. Numa bine P.S. poate in bucuresti sunteti destui pt intalniri locale de gixxere, da in tara ma indoiesc Propun sa alegem deocamdata o luna din anul urmator, ca mai apoi sa restrangem spre un w-e, si sa ne vedem undeva prin brasov, sau ceva de genul Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 referitor la intruniredaca e prea greu cu intrunirea poate facem o intalnire (locatie,ora) classalex vad ca nici tu nu ai aripa pe spate treaba cu carbonul a cazut deoarece e prea scump materialul dar cred ca merge din fibra de sticla Cat o costa unul misto?Se monteaza greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 salut.mi-am luat ulei motul pt schimb in ideea sa-l schimb la inceputul sezonului viitor.are ceva daca-l schimb acum si o las peste iarna cu uleiul nou?am motocicleta desfacuta si nu vreau sa o mai desfac la inceputul sezonului.isi pierde oare uleiul din proprietati daca sta peste iarna?ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 salut.mi-am luat ulei motul pt schimb in ideea sa-l schimb la inceputul sezonului viitor.are ceva daca-l schimb acum si o las peste iarna cu uleiul nou?am motocicleta desfacuta si nu vreau sa o mai desfac la inceputul sezonului.isi pierde oare uleiul din proprietati daca sta peste iarna?ms. au fost cateva topicuri destul de lungi pe tema asta. concluzia pe care am tras-o eu este ca nu e bine sa-ti faci schimbul inainte de hibernare<asta daca o tii afara>iar daca o tii undeva la temp. camerei<aprox. 20 grade>nu are nimic<nu-si pierde din calitati, cu toate ca sunt destule voci care spun ca nu se intampla nimic nici in prima varianta personal il voi schimba sapt. viitoare dar am 90%sanse ca sa-mi petreaca iarna la caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 7800 de euro pe urata asta /index.php?showtopic=430745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 hi all! va ofer tobe sport pentru GSXR-urile voastre cu sistem de prindere bolt-on. sunet si calitate garantata pentru detalii Pm me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starstruck Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Vand janta de Suzuki Gsx-r K1 , K2 , K3 anii ( 2001-2003 ) + pinion si disc aprope noi . Toate sunt folosite foarte foarte putin 500 - 1000 Km . Ptr detalii Bogdan 0767 003 703 . Pret 200 de euro negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Salut, sunt un fost proprietar de k1 750 care pot sa spun ca a fost o super motocicleta din toate punctele de vedere,nota 10 ;si datorita dragostei mele fata de motociclism, soarta m-a ajutat sa am motocicleta visurilor mele un k8 600 ; si vreau sa stiu ce lipsuri are , puncte slabe de fiabilitate, cat de rezistenta este , nu am apucat sa vad pe la intruniri cum sunt blanite , multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Vand parbrizul stock de k4-k5/600-750 aproape ca nou cu 30 de Euro.Poate aveti nevoie,cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salutare tuturor, sunt si eu detinator de GSXR 600 SRAD, prima mea trotineta adusa din italia anul acesta si cumparata de la AlfaMotors.... nu prea stiu mare lucru despre ea insa sunt foarte multumit, ma uit putin cu dezaprob la vremea de afara si abia astept sa vina noul sezon pentru a o calari din nou, cateva poze cu suzi a mea! Mesaj completat Salutare din nou, m-ar interesa pentru suzi a mea o pereche de gume.... m-ar interesa in special sa aibe cea mai buna aderentza in viraje, ce imi recomandati ???? Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Dunlop Qualifier RR , 2CT-uri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) salut wildqeo parerea mea despre cauciucuri:metzeler rennsport:aproximativ 7000km fara burn-uri pirelli dragos super corsa pro 6000-6500 tot fara burn metzeler racetech k1 k2 k3 (k1 este super soft) eu acum am pe moto fata racetech k1 spate pirelli dragon supercorsa pro pe fata e moale si acum cauciucul,pe spate la vremea asta e tare cu rennsport am mers aproape tot anul si sunt ok dar nu au aderenta lui super corsa ca sa nu mai vb de k1 gume ok pe uscat cam naspa pe ploaie mai ales in viraje capetele sunt slik si dungile din ele sunt f inguste,dar pt ce vrei tu "aderenta in viraje"sunt super ok Editat Noiembrie 2, 2009 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Dunlop Qualifier RR , 2CT-uri ! salutare .. am studiat putin profilul anvelopei recomandate .. intradevar arata bine ! ca pret l-am gasit la 1100 ron ceva de genul asta, studiind fotogradia ..nu se cam duce repede??? sau acel cauciuc a venit de pe pista de arata in halul ala ??? nu stiu intreb si eu ! si o a doua intrebare: eu am in talon si acum pe suzi 180 .. are ceva daca ii pun 190 ???? de exemplu la RF 900 R daca ii puneai 180 numai erai sigur pe ea in viraje datorita anvelopei mai late, i se reducea unghiul de inclinare .. si de accea intreb casa cineva are in lor de 180 .. 190, Multumesc mult pt sfat ! vsv de anvelopa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 salutare .. am studiat putin profilul anvelopei recomandate .. intradevar arata bine ! ca pret l-am gasit la 1100 ron ceva de genul asta, studiind fotogradia ..nu se cam duce repede??? sau acel cauciuc a venit de pe pista de arata in halul ala ??? nu stiu intreb si eu ! si o a doua intrebare: eu am in talon si acum pe suzi 180 .. are ceva daca ii pun 190 ???? de exemplu la RF 900 R daca ii puneai 180 numai erai sigur pe ea in viraje datorita anvelopei mai late, i se reducea unghiul de inclinare .. si de accea intreb casa cineva are in lor de 180 .. 190, Multumesc mult pt sfat ! vsv de anvelopa! Pretul e in jur de 270 E setul ! Le gasesti la Mac de pe forum ! Cauciucul cum il vezi tu in poza a fost dat pe pista ! In mod normal ar trebuii sa te tina cam 5-6000 km,acum depinde si cum il folosesti dar tinand cont de aderenta pe care o are eu zic ca e de ajuns ! Referitor la trecerea de la 180 la 190 eu personal nu as face asa modificare ! Da e adevarat, schimba aspectul dar in detrimentul ciclisticii motorului ! Alegerea e a ta ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Pretul e in jur de 270 E setul ! Le gasesti la Mac de pe forum ! Cauciucul cum il vezi tu in poza a fost dat pe pista ! In mod normal ar trebuii sa te tina cam 5-6000 km,acum depinde si cum il folosesti dar tinand cont de aderenta pe care o are eu zic ca e de ajuns ! Referitor la trecerea de la 180 la 190 eu personal nu as face asa modificare ! Da e adevarat, schimba aspectul dar in detrimentul ciclisticii motorului ! Alegerea e a ta ! Bafta ! mi-am pus de 190 pe srad de 600 si nu are nici pe dracu, tot la fel ma duc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 mi-am pus de 190 pe srad de 600 si nu are nici pe dracu, tot la fel ma duc... la ce te referi ca tot asa te duci ? daca nu ai niciun benefiuciu ??? pt ce sa iti pui mai mare ??? doar ca arata mai bine mai lat ????cel putin eu ma gandesc, cand fac o modificare, macar sa am un beneficiu, zic eu!!! acum nu stiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) wildqeo vorbeste mai bine cu mac de la timisoara si i-ti va explica el cum sta treaba cu 190 pe spate si cum a spus nyt de la el poti sa-ti comanzi gumele este super ok mac, de la el am luat eu si cativa prieteni deai mei gume si nu numai te va ajuta cu multe sfaturi Editat Noiembrie 4, 2009 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 wildqeo vorbeste mai bine cu mac de la timisoara si i-ti va explica el cum sta treaba cu 190 pe spate si cum a spus nyt de la el poti sa-ti comanzi gumele este super ok mac, de la el am luat eu si cativa prieteni deai mei gume si nu numai te va ajuta cu multe sfaturi Multumesc mult pt sfat, am sa iau legatura cu el! numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 stiam ca 190 e mai bun pe curbe in schimb ce 180 mai bun pe linii drepte si diferenta cred ca se observa numai la utilizarile la limita curbe chiar pe margine si viteze de top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 ba, io am Pirelli Dragon Supercorsa, le-am luat second (date pe pista in campionatul national), am deja cu ele 8000 de km si mai merg inca cel putin 2-3 mii. Evident fara burn... Urmatoarele vor fi acelasi tip, dar noi, sunt super multumit. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 stiam ca 190 e mai bun pe curbe in schimb ce 180 mai bun pe linii drepte si diferenta cred ca se observa numai la utilizarile la limita curbe chiar pe margine si viteze de top cam da... din cate vad cel de 190 iti permite sa te inclini mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 cam da... din cate vad cel de 190 iti permite sa te inclini mai mult... Nu te inclini mai mult ! Chestia e ca find de 190 sta mai bombat decat cel de 180 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 cateva poze de sezon.. cica pregatirea de iarna suzi a primit ceva upgrade:tobe, manete si scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Frumos gixxer , otto.tun ! Dar schema de culori nu pare cea originala . Care-i povestea ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 misto toba, cum suna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.