Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Iti dau eu la schimb un Gsx-r K8 750...negru-orange ...10 000km...stock in mare parte (parbriz, crash pad, bar end)...nezgariat, neridicat pe o roata...etc etc

Nu stiu ce accesorii are a ta dar pe moto.it se invarte cam la 7500-8000 euro. Desi de obicei e greu sa iti mai scoti banii pe accesorii. Si a mea cam la fel tot pe moto.it.

Fie-ti mila de un om sarac si dai si tu 750 tau mie ca promit ca o sa am grija de el:))))mai plusez cu un mic pe meses si cu o gajica de acolo:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adaug intrebarea mea de la "Service" si aici, poate cei cu modele asemanatoare mie au o idee !

 

Salutari,

 

O sa-mi duc motorul la service marti, dar pana atunci vroiam sa mai ascult ceva pareri/ sau cazuri asemanatoare cu problema mea tehnica la motor.

 

Astfel,

Pornesc motoru si in punctul mort merge (acuma nu l-am lasat pana peste 90 de grade sa vad).

In momentul in care il bag in viteza cateodata mi se intrerupe imediat, alta data dupa ce am facut vreo 200-800 metri, in special cand incerc sa franez inainte de intersectie sa schimb viteza, ramane neturat!

 

Studindu-l am observat ca se incalzeste foarte repede, chiar daca temp pe bord ramane la valori normale, sau doar putin mai mari decat de obicei;

Am pus si mana pe tevile de evacuare de la motor imediat dupa ce l-am aprins dupa 1 zi, si 1 teava din dreapta s-a incins aproape imediat(3-5 sec) in timp ce cea din extrema stanga a ramas rece chiar si dupa un minut, incalzindu-se incet-incet!

 

A mai patit cineva asa ceva la motor??

 

Precizez din start ca am schimbat uleiul, filtru de ulei, bujiile etc in urma cu 2-3 luni; singura chestie care n-am facut-o este sa nu schimb lichidul de racire din radiator de cand am cumparat motoru(3 ani, si cine stie de cand nu era schimbat) - tousi asta nu prea justifica de ce se aude ca merge in 3 pistoane ??

 

Merci in avans de orice experienta similara, ce ma poate ajuta si la service sa explic situatia!!

 

Mai adaug ca pana vinerea asta am mers normal cu el, iar aceasta situatie neplacuta a aparut de vineri dupamasa dupa ce m-am intors cu el de la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu opritul poate fi de la senzorul de cric, mi se intampla destul de des sa bag a 1-a si sa opreasca chisr si cu cricul ridicat, cat despre incalzit schimba procentajul de apa distilata cu antigel(pune mai mult antigel), si in 3 poate ai vreun injector infundat, in ciuda faptului ca le turam destul de tare, benzina nu e prea buna si nu se stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, daca temperatura ii normala inseamna ca nu se incalzeste excesiv, ma indoiesc sa se fi stricat senzorul de temperatura; (poti oricum sa te uiti seara daca la relanti ti se inrosesc galeriile, atunci posibil sa fie ametecul/avansul incorect - din nou nu cred sa fie cazul)

mersul in 3... service (poa sa fie bujie, chiar daca ii oua, fisa, aprindere, injector), asta chiar tre sa o vada un mecanic.

N-are rost sa-ti spun ca din chiulasa iti ies flacari tot timpul, ii normal sa se incalzeasca galeria in 2-3 secaunde.

Ca sa verifici daca ii cricul de vina pentru oprit, eu am primit un sfat: ii legi cu o brida de plastic si te dai un pic, da sa nu uiti ca-i legat cand te opresti :D

Bafta

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire legata de potrivirea unui stator. Problema este urmatoarea: Mie mi s-a bulit statorul de la Gsx-r 750 din 2001 si am gasit la cineva un stator de Gsx-R 750 Srad '99, se potriveste ? A mai incercat cineva sa monteze ??? Va rog mult sa ma ajutati ca ma grabesc sa mai prind zilele astea frumoase cu soare :rose::D

 

 

Mersi mult !

 

 

P.S: Dau o bere celui care imi raspunde corect si rapid ca ma mananca palmele :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

am si yo 1 intrebare..

in ce an sa bagat injectie pe 600?

si furca up side down

 

Din 2001 e pe injectie (k1 -inclusiv) ;soc manual . Din 2004-05 furca usd ,soc automat si multe alte imbunatatiri .Din 2006 motocicletA integral noua .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o mare rugaminte, m am indragostit de carenele astea(Clik AICI)....si la 280 dolari mi se pare super afacere

 

Cine imi poate da detalii sau ma poate ajuta sa le achizitionez are o cola de la mine :laugh: :laugh:

(nu am avut treaba cu e-bay ul niciodata,deci habar nu am cum functioneaza)

Editat de saian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o mare rugaminte, m am indragostit de carenele astea(Clik AICI)....si la 280 dolari mi se pare super afacere

 

Cine imi poate da detalii sau ma poate ajuta sa le achizitionez are o cola de la mine :laugh: :laugh:

(nu am avut treaba cu e-bay ul niciodata,deci habar nu am cum functioneaza)

280 sunt carenele +230 posta pana in romania,+ceva taxe vamale cand sosesc aici, ti le poate aduce oricine are cont ebay inclusiv eu dar plata se face in momentul cumpararii asa merge treaba pe ebay ,cumperi platesti apoi primesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

280 sunt carenele +230 posta pana in romania,+ceva taxe vamale cand sosesc aici, ti le poate aduce oricine are cont ebay inclusiv eu dar plata se face in momentul cumpararii asa merge treaba pe ebay ,cumperi platesti apoi primesti.

 

ms de raspuns ,am pm :laugh:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, baieti!

M-am dat astazi cu un K4 1000, cu PC, K&N si full Akrapovic.

Ce am observat:

- pozitia foarte agresiva (scarite racing)

- radiala brembo face toti banii.

- putere mai mult decat suficienta

- sunetul de Akrapovic demential

 

Acum intrebarea: A fost doar in imaginatia mea, sau chiar "se apleaca" mai greu pe curbe?

 

post-28093-1254667664_thumb.jpg

 

post-28093-1254667692_thumb.jpg

 

Scuzati claritatea pozelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativ cu F4is, 900RR si 954RR.

sal

si io am mers cu un sc28 si mi s-a parut cu totul alta ciclistica<si spun asta in rau>

dar cred ca totul se rezuma la obisnuinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...