sandu07 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Mersi pentru link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori ( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara am patit acelasi lucru ...dupa spalatorie ... intrase apa pe la mufa de la releul de incarcare, si facuse arc electric in mufa ... aceasta se topise pe jumatate, si ori facea scurt, ori nu mai facea contact. mureau luminile in bord, semnalizarea, motoru ... din intamplare i-am dat o palma peste codita in partea stanga ( cum dai o palma peste curu femeii ) si si-a revenit. asa am descoperit defectul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_bucuresti Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ) deci trb sa-i dau o palma la poponeata , va fii o placere :X lasand gluma la o parte ms mult pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 am o pereche de crashuri yoshimura la 150 ron pt gixer 1000 k5 k6.posibil sa se potriveasca si la alte modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Da,nu prea e indicat spalatul mobrei la jet de presiune...Eu o spal des pe a mea,dar niciodata la presiune,si nu am avut niciodata probleme.Evitati jetul,mai ales in zona bordului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Da,nu prea e indicat spalatul mobrei la jet de presiune...Eu o spal des pe a mea,dar niciodata la presiune,si nu am avut niciodata probleme.Evitati jetul,mai ales in zona bordului... Eu 90% din dati ma duc cu ea la spalatorie ! Atata timp cat se da de la distanta cu jetul pe bord , radiator si discuri nu ai probleme ! My 2 cents ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si eu spal motorul tot cu jet, si la OMV, si la alte spalatorii. Nu acord grija deosebita nici bordului, nici discurilor. Doar radiatorului. Inca nu am avut nici o problema in exploatare (undeva intre 50-60 de spalari minim de cand o am). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 O singura data am spalato la spalatorie,iar de atunci au ramas niste pete pe cadru...de atunci nu am mai spalato decat de mana sau cu furtunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 O singura data am spalato la spalatorie,iar de atunci au ramas niste pete pe cadru...de atunci nu am mai spalato decat de mana sau cu furtunul sunt foarte spurcate petele de solutie.am patit si io la fel dar mi-am cumparat protectii din carbon la cadru si acum nu mai am treaba<initial vroiam sa mi-l vopsesc dar m-a linistit lumea > Mesaj completat a si petele nu apar de la samponul de spalatorie ci de la solutiile de curatat motorul si de la solutiile de curatat jentile<probabil spalatorul a vrut s-o curate mai bine dar a facut mai mult rau. eu macar mi-am patato singur> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) dupa ceva vreme in care km imi arata 0 km/h absolut am luat si am umblat pe la senzorul de viteza - fara succes azi dimineata am pornit mobra - si a inceput sa functioneze bordul oarecum entuziasmat - km pe display - chiar frumos ma minunam ca in sfarsit merge chiar am ajuns treptat la vreo 30km/h. singura problema - stateam pe loc in mers tot zero absolut deci - ori a fost mana domnului si a intrat apa pe unde nu trebuie; dupa ploicica de aseara ori contacte aiurea (care sunt mai mult decat convins) astept idei - ce as putea sa mai fac Asfalt Uscat! Editat Mai 20, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Delu,frate mai bine bem 2 beri si lasam drak motorul ca se repara singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 dupa ceva vreme in care km imi arata 0 km/h absolut am luat si am umblat pe la senzorul de viteza - fara succes azi dimineata am pornit mobra - si a inceput sa functioneze bordul oarecum entuziasmat - km pe display - chiar frumos ma minunam ca in sfarsit merge chiar am ajuns treptat la vreo 30km/h. singura problema - stateam pe loc in mers tot zero absolut deci - ori a fost mana domnului si a intrat apa pe unde nu trebuie; dupa ploicica de aseara ori contacte aiurea (care sunt mai mult decat convins) astept idei - ce as putea sa mai fac Asfalt Uscat! man ce an e capra ta? oricum e nasoala treaba fiinca dupa parerea mea un cablaj sau un senzor nu pot sa-ti indice viteza<pot doar sa-ti intrerupa circuitul si sa nu indice nimic> cred ca ai apa in bord. ar trebuii sa-l desfaci si tu sa vezi care e treaba sau sa-ti imprumuti unul de la cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) man ce an e capra ta?oricum e nasoala treaba fiinca dupa parerea mea un cablaj sau un senzor nu pot sa-ti indice viteza<pot doar sa-ti intrerupa circuitul si sa nu indice nimic> cred ca ai apa in bord. ar trebuii sa-l desfaci si tu sa vezi care e treaba sau sa-ti imprumuti unul de la cineva bordul a fost schimbat motocicleta este din 2001 ca tot ziceam de mecanicul respectiv de la care am astepta un semn sa imi returneze piesele lipsa a venit moimentul sa ii fac reclama /index.php?showtopic=527885 Editat Mai 20, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) bordul a fost schimbat motocicleta este din 2001 ca tot ziceam de mecanicul respectiv de la care am astepta un semn sa imi returneze piesele lipsa a venit moimentul sa ii fac reclama /index.php?showtopic=527885 man am citit si io patania ta<dubioasa treaba>dar am vazut ca ai avut o problema si la instalatia electrica<in special partea din fata>. dupa cum am mai spus teoria e mai simpla decat practica , asa ca iti spun ca prima oara tr sa iei manualul de reparatie si vezi ca ai acolo undeva o schema cu fiecare pin din mufa bordului ce face<ce rol are>. gaseste speedometrul si urmarestel din mufa in mufa sa vezi unde ajunge. mai poti sa tragi provizoriu un fir derect de la senzor in bord<dar mie personal nu-mi plac improvizatiile astea>cel mai bine sa vezi unde e inversat si cu ce<apropo martor de fi nu ai in bord><si ai incercat si cu alt bord sau asta nu e bordul motocicletei?><amandoua bordurile iti fac aceiasi chestie?> Editat Mai 20, 2010 de kelu_copilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Mai primiti unul? Gsx-r 600 an fab 2007 inmatriculat 2008/ 4700km. Luata de la un bun amic (cel care a luat-o de noua). Poze si alea, alta data. Mesaj completat Musai se cere o toba mai galagioasa, aveti idee cat si de pe unde( fara ebay, ca pe ala il incing noaptea asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Mai primiti unul? Gsx-r 600 an fab 2007 inmatriculat 2008/ 4700km. Luata de la un bun amic (cel care a luat-o de noua). Poze si alea, alta data. Hehe, pai bine ai venit in clan atunci. Dar nu cautai R6 sau 600RR cum ziceai, ce te-a facut sa te indrepti spre Suzeta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Hehe, pai bine ai venit in clan atunci. Dar nu cautai R6 sau 600RR cum ziceai, ce te-a facut sa te indrepti spre Suzeta ? Pretul, aspectul si numarul de km.............Ca imi iau eu cand ma fac mare FZ1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Era sa mor din cauza butonului rosu (oprire de urgenta) se intrerupea contactul numai de la 7 mii in sus si nu era distractiv deloc, si tot din cauza SPALATULUI CU JET, sa prajit si mufa de la releul de incarcare, si eram pe la Brasov adica 150km de casa (asta distractiv) orice problema am la motocicleta este din cauza spalatului cu jet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am zis eu! Mesaj completat Pretul, aspectul si numarul de km.............Ca imi iau eu cand ma fac mare FZ1 Sa o stapanesti sanatos,si fara evenimente...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am zis eu!Mesaj completat Sa o stapanesti sanatos,si fara evenimente...! Diseara seminte la paarc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori ( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara am patit acelasi lucru ...dupa spalatorie ...intrase apa pe la mufa de la releul de incarcare, si facuse arc electric in mufa ... aceasta se topise pe jumatate, si ori facea scurt, ori nu mai facea contact. mureau luminile in bord, semnalizarea, motoru ... din intamplare i-am dat o palma peste codita in partea stanga ( cum dai o palma peste curu femeii ) si si-a revenit. asa am descoperit defectul . eu sunt patit cu amandoua asemenea chestii. in primul rand pentru sebi.la viteza mare o data si cand eram pe rosu alta data,dar la viteza mica se taia gazul si se oprea motorul.problema a fost rezolvata prin demontarea rezervorului si curatirea filtrului de benzina de pe pompa.in rezervor am gasit mizerie si apa foarte murdara plus ca filtrul (o plasa din plastic) era imbacsit cu o substanta vascoasa (noroi cred). aceeasi problema ca si mandibula:mufa topita fire sudate,se oprea in mers.am taiat mufa si pus conectori,darmotorul se oprea in mers datorita sigurantei generale.cea de 30 de pe releul de startare,avea joc in suport. sper sa te ajute alex si sa iti rezolve problemele. hai cu vremea frumoasa sa mai iesim si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Salut baieti, Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Prefer viata pe 2 roti in schimbul comoditatii pe care ti-o da o masina. Ma bate gandul sa-mi iau un K1 si vreau sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXR http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=68746, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat Editat Mai 21, 2010 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. In jur de 3000 e pretul. Intra pe moto.it sa vezi ce si cum. Bineinteles negocierea se face la fata locului. Din anii aia si la banii aia mai iti recomand un cbr f4. Pozitie ceva mai touring, injectie la fel ca si la suzuki. kawa si yamaha sunt pe carburatoare in anul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Si poze cu noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 foarte frumos, sa-ti traiasca ...acum cand o sa te faci mare o sa vrei gsxr de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.