minel Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Si ai uitat sa mentionezi, toate sub 20.000 km. chiar daca sunt din 1994. Toate state in garaj, luate de la unu in varsta, de la o fata care a nascut, de la varu' lu mama care ala nu a mers ca avea hepatita etc etc.Mesaj completat da, pica dupa cric de la etajul 2. poza mea o mai pui? poate e cineva curios:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) poza mea o mai pui?poate e cineva curios:P Scuze, poza o avem de ieri !!!! Noroc si cu Nyt, pupa tata pe el de baiat. Editat Iunie 24, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Scuze, poza o avem de ieri !!!! Noroc si cu Nyt, pupa tata pe el de baiat. sarut mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 una din cele 3 spite a trecut prin easi exista o crapatura de vreo 10 cm. pretul la sudura in aluminiu este cam de cateva sute pe cm. Asa ceva nu se mai repara. Uite aici o janta de vanzare, poate o scoti ieftin: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-306439.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 nu are treaba cu gsxr dar astia is funny rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 mi-am laut janta pe spate de muuult !!!! pasta vroiam sa o repar sa o pun pe o roaba, ca vreau sa-i fac lu bunicu o roaba ss. dar totusi nu ar strica sa verific bascula spate ... tot am impresia la accelerari puternice ca fuge spatele spre stanga . si la debraieri bruste .... voblajul e inevitabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Acum doua zile am cumparat alarma la mobra si urmeaza sa o montez saptamana viitoare.Vreau sa stiu pe unde ar trebui sa montez alarma(pe unde sa o ascund) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Acum doua zile am cumparat alarma la mobra si urmeaza sa o montez saptamana viitoare.Vreau sa stiu pe unde ar trebui sa montez alarma(pe unde sa o ascund) Sub sha si sub coditza..ca trebuie sa o "mufezi" la semnale si pozitii! si sa fii mai aproape de baterie sa nu`ti umplii carenele de firicele ca se ajunge ushor la ele! ..Asa daca o bagi sub sha si sub coditza...pana iti desface ala sheaua il dispera alarma! ... Ce model e ? ...cu pager? ..senzori de inclinare? ..ce optiuniu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Acum doua zile am cumparat alarma la mobra si urmeaza sa o montez saptamana viitoare.Vreau sa stiu pe unde ar trebui sa montez alarma(pe unde sa o ascund) in locul tau ash pune-o pe baterie ..ca sa-ti ramana spatiu in portbagaj de sticla de 2L de cola, dar ... saua fata se da jos in 11.4 secunde ... vezi daca-ti incape chiar langa stop, sau lipita de cdi, prin portbagaj Mesaj completat INTREBARE : cine imi poate , si are chef sa-mi imprumute niste ram-uri de k3-1000, sau de k4 PREFERABIL CU DEFECTE OPTICE .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 chiar NU CRED ca incape o sticla de 2L in portbagaj.... la mine incap maxim 2 shaorme + 2 ayrane.... bine, e modificata coada (asa am luat-o), poate de asta. m-am enervat cu spatiul ala. nu imi incape nici macar o viziera... si da, se scoate foarte usor saua pilotului. am desfacut-o de multe ori... deh, probleme cu bateria... eu resturile de alarma le aveam prinse undeva sub carena dar jos in partea din fata... unde e bucata aia de plastic de sub radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Sub sha si sub coditza..ca trebuie sa o "mufezi" la semnale si pozitii! si sa fii mai aproape de baterie sa nu`ti umplii carenele de firicele ca se ajunge ushor la ele! ..Asa daca o bagi sub sha si sub coditza...pana iti desface ala sheaua il dispera alarma! ... Ce model e ? ...cu pager? ..senzori de inclinare? ..ce optiuniu are? Nu e cine stie ce scula pentru ca nu am 1000 roni de dat pe o alarma http://www.louis.de/_20f1b0539bee99479ac59...;artnr=10034976 Aste e alarma are cod louis 10034976 si sincer nu am chef sa leg si semnalizarile de alarma...vreau doar sa isi faca treaba si atat.Cu semnalale chiar nu vreau sa ma mai complic..mi-e lene Mesaj completat Mandibula ma ajuti next week sa montez alarma? nu am chef sa o montez singur si vin cu cateva beri sa te racoresti daca e canicula .....oricum nu ne-am mai vazut din iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 in locul tau ash pune-o pe baterie ..ca sa-ti ramana spatiu in portbagaj de sticla de 2L de cola, dar ...saua fata se da jos in 11.4 secunde ... vezi daca-ti incape chiar langa stop, sau lipita de cdi, prin portbagaj Ar mai exista o varianta, dar doar cand schimbi bateria. N-am incercat-o eu, am citit intr-o revista moto englezeasca de maniaci. E vorba de a schimba bateria conventionala, cu plumb, cu una bazata pe tehnologie Li-ion nanofosfat, tehnologie folosita pentru vehicule hibrid. Cel care a scris la revista a facut asta pe o Yamaha R1 si zicea ca in locul ramas a pus power commander-ul. Zic ca e de facut cand se scimba bateria pentru ca nu vad de ce sa dai banii daca bateria pe care o ai merge inca ... desi ... Bateria mea are 5 ani si ma gandesc o sa-i pun de asta, dar la anu'. ... desi ... ... desi bateria costa de vreo doua ori cat o baterie conventionala ... - are durata de viata de doua ori mai mare, deci pana la urma tot banii aia ii dai , dar intr-o singura transa, nu in "rate" - nu are pierderi pe timpul "hibernarii" de iarna a mobrei (pierderea fiind de cam 10% pentru bateriile conventionale, cu plumb) - are dimensiuni mai mici Daca te gandesti ca dai de doua ori mai mult pe baterie poate nu e suficient sa te convinga, dar ca ultim argument vine greutatea, care e de 500g in loc de 3 kg (cat avea bateria conventionala de pe Yamaha celui care scria). Deci poti sa zici ca dai banii si ca sa scapi de 2,5kg din greutatea mobrei, la care se adauga spatiul castigat sub sa si celelalte de mai sus. Din ce am inteles se livreaza in bucati. E nevoie de 6 elemente si 2 placi de prindere si le asamblezi singur acasa. Am cautat ceva pana am gasit pe net dracia asta pentru hobby/experimental si am salvat linkul, dar acum imi zice ca nu gaseste pagina. Asa ca, daca va intereseaza subiectul, ziceti-mi, si mai caut odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Azi avem 2 care se aniverseaza Mandibula si Theos. La Multi Ani !!!! Sanatosi sa fiti ca de restul aveti voi grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Da,la multi ani! Bai Florine?Decand vi tu la parc,numai vreme nasoala este,in fiecare vineri cand trebuie tu sa vi,ploua..Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Daca te gandesti ca dai de doua ori mai mult pe baterie poate nu e suficient sa te convinga, dar ca ultim argument vine greutatea, care e de 500g in loc de 3 kg (cat avea bateria conventionala de pe Yamaha celui care scria). Deci poti sa zici ca dai banii si ca sa scapi de 2,5kg din greutatea mobrei, la care se adauga spatiul castigat sub sa si celelalte de mai sus. Din ce am inteles se livreaza in bucati. E nevoie de 6 elemente si 2 placi de prindere si le asamblezi singur acasa. Am cautat ceva pana am gasit pe net dracia asta pentru hobby/experimental si am salvat linkul, dar acum imi zice ca nu gaseste pagina. Asa ca, daca va intereseaza subiectul, ziceti-mi, si mai caut odata. ma intereseaza pe mine subiectul. mai mult de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Bai Florine?Decand vi tu la parc,numai vreme nasoala este,in fiecare vineri cand trebuie tu sa vi,ploua..Oare de ce? Busu este vinovatul, futu=l in poponeata cu vremea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 ma intereseaza pe mine subiectul. mai mult de curiozitate... Firma se cheama A 123 Systems si se bazeaza pe cercetare de la MIT Pagina firmei, pentru detalii despre tehnologie si cine foloseste, dar gasesti aplicatii la scara mare: http://www.a123systems.com/a123/company Bateria de care am povestit se cheama ANR 26650M1A. Specificatia tehnica: http://lib.store.yahoo.net/lib/buddipole/A...-APRIL-2009.pdf Pagina de pe care uteai sa comanzi din state nu am mi gasit-o, dar am gasit pe e-bay: http://cgi.ebay.nl/NEU-6-x-A-123-LiFeP04-A...A-/170486289056 O sa scanez si articolul din revista si ti-l trimit PM zilele astea. Am fost la cursa Cu masina Partea nasoala a fost la intoacere, cand tot puhoiul ala de lume a plecat deodata si cat or fi ele de autostrazi au fost momente cand si motociclistii mergeau cu sub 20km/h pe "banda lor". Concluzia 4h in loc de 2h30' Coada la benzinarii ca pe vremea lui Ceasca - sa vada si ei cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Azi avem 2 care se aniverseaza Mandibula si Theos. La Multi Ani !!!!Sanatosi sa fiti ca de restul aveti voi grija. la multi ani! Da,la multi ani! multumesc, la fel va doresc. dau o bere cu prima ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Multam fain pt urari ! chefuiala o aman dupa sesiune ... deocamdata ma lupt cu morcovu' ! sandele , daca mai ai rabdare 2 saptamani, chiar 3, sa ies din sesiune, o facem. deocamdata sunt in criza de timp, am mult de invatat, si creierul meu nu vrea sa iasa din pauza de 7 ani care a avut-o. Editat Iunie 28, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 dudus, merci pentru info de baterii. banuiesc ca e suficient un pachet de 4 daca au 3.3V. pe de alta parte nu stiu cum se impaca cu electronica motoretei - relee si alte din astea. arata sexy oricum, ma cam bate gandul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Deci revin cu problema pt vitezometru. Nu mai am nici un chef sa desfac ambele motociclete ca sa vad ce si cum deocamdata, asa ca va rog spuneti-mi la cine sa ma duc sa imi faca vitezometru functional? Multumesc Editat Iunie 29, 2010 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALLEX.KIRY Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 salut.alex sunt am un srad 600,`98.am cv probleme la carburatie...se inneaca la pornit de obicei cand e motorul rece dar si in mers dak il calc un pic sim nu prea are putete in ture mici....si caut on ram-air stanga la un pret decent.astept pareri ..poate gasesc o solutie.ms mult si sa auzim doar de bine. Mesaj completat am uitat sa zic ca e ala albastru Mesaj completat am uitat sa zic ca e ala albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 salut.alex sunt am un srad 600,`98.am cv probleme la carburatie...se inneaca la pornit de obicei cand e motorul rece dar si in mers dak il calc un pic sim nu prea are putete in ture mici....si caut on ram-air stanga la un pret decent.astept pareri ..poate gasesc o solutie.ms mult si sa auzim doar de bine. Mesaj completat am uitat sa zic ca e ala albastru Mesaj completat am uitat sa zic ca e ala albastru incearca si un sincronizat de carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) este careva interesat de o trusa de scule originala suzuki gsxr la 100 ron? de asemenea http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...aca-piele-nexo/ Editat Iulie 1, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.