brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Poti sa incerci la: http://www.speedmotor.ro/ Omul e foarte serios. Eu am comandat destul de multe piese de la el si n-am avut nicio problema. Livrare acasa, prin curier, cu plata ramburs Aduce de afara, si noi si din dezmembrari. Termenul de livrare depinde de cand aduce piese si daca le gaseste - oricum, nu de azi pe maine. Capacul de alternator (de la dezmembrari) a fost 40 euro si a fost in stare foarte buna. Fa-ti calculele, intreaba si cat e unul nou, dar cred ca e mai bine decat sudat, chiar daca n-ai presiune acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Corect, in 2020 s-ar putea sa vezi mai multe SRAD-uri pe drumuri ,decat k8-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 De la k4 incoa... sunt foarte fragile, totusi nu inteleg ca un k8 este cat un k1 de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 De la k4 incoa... sunt foarte fragile, totusi nu inteleg ca un k8 este cat un k1 de greu. Greutate la gol k1 - 174kg Greutate la gol k8 - 165kg Se simte diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Greutate la gol k1 - 174kgGreutate la gol k8 - 165kg Se simte diferenta ! Si de ce la mine in carte scrie ca are 163kg...gixx-ul din 03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Am un "pargriz"negru de k4 1000 de vanzare,daca are cineva nevoie!!!!pm pentru detalii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara. Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara. Mesaj completat Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara. Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara. Mesaj completat Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit" pai daca le acostezi cu borduri ,garduri ,si alte alea ,normal ca s-a julit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Gata, de azi sunt si eu mandrul posesor al unui 1000 K6, ce as putea zice... midrange-ul e fantastic de minunat de la 3000 rpm zici ca esti tractat de o racheta, e primul motor pe care stau confortabil pentru inaltimea mea, pana acum nu am mers pe ceva care sa mi se potriveasca mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 poi sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Sa te bucuri de el si baga si niste poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Gata, de azi sunt si eu mandrul posesor al unui 1000 K6, ce as putea zice... midrange-ul e fantastic de minunat de la 3000 rpm zici ca esti tractat de o racheta, e primul motor pe care stau confortabil pentru inaltimea mea, pana acum nu am mers pe ceva care sa mi se potriveasca mai bine. finaly ! felicitari pentru achizitie si la cat mai multi kilometri. maine spal-o si fotografiaz-o, asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Maine pozele, azi abia pe intuneric am intrat in localitate Multumesc de urari, e fantastica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Maine pozele, azi abia pe intuneric am intrat in localitate Multumesc de urari, e fantastica. aceeasi senzatie o am de 2 ani sa ai noroc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Mersi. Cateva poze facute cu telefonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 E cumva aia de la Bardak Motor ? Ca asa pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Ala e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 s-o stapanesti sanatos ...e frumoasa foc ... si separe ca suntem vecini sau asa mi-am dat seama din pozele cu cbr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxalexx Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Si pe mine ma bate gandul tot la un gsxr 1000 din 2006. Alternez intre el si Cbr 1000 rr cam din acelasi an. Inclin spre gsxr , dar e greu, pt ca am avut honda 600rr inainte dar parca suzi e mai frumoasa. Sper ca in curand sa ,,join the club" si eu pe detinatori de gsxr. Iarna scurta pentru toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Nu conteaza ce e, conteaza sa fie in stare buna Ia-ti ce-ti place si mai important..ce nu are probleme. Mesaj completat s-o stapanesti sanatos ...e frumoasa foc ... si separe ca suntem vecini sau asa mi-am dat seama din pozele cu cbr-ul Suntem vecini , mersi de urari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Arata foarte bine, felicitari!!! Sa ai grija de ea si cu ea, si sa o stapanesti sanatos ca este foarte frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Si pe mine ma bate gandul tot la un gsxr 1000 din 2006. Alternez intre el si Cbr 1000 rr cam din acelasi an. Inclin spre gsxr , dar e greu, pt ca am avut honda 600rr inainte dar parca suzi e mai frumoasa. Sper ca in curand sa ,,join the club" si eu pe detinatori de gsxr. Iarna scurta pentru toata lumea. Vrei sa mergi in continuare cu 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.