todea Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 parerea mea k doar "strans de usa " vinzi o mobra buna pe bani putini si daca vrei s-o vinzi ca sa treci la urmatorul model?ce faci atunci?! o dai pe bani putini sau ramai cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 si daca vrei s-o vinzi ca sa treci la urmatorul model?ce faci atunci?! o dai pe bani putini sau ramai cu ea... Mai bine raman cu ea decat sa pierd o gramada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 din pacate si eu sunt intr-o situatie similara: as vrea sa-mi dau K2-ul sa-mi iau un chopper mai de doamna-ajuta dar in a mea am bagat o gramada de bani pana acum (pe intretinere, nu reparatii) si daca as da-o m-ar durea sufletul partea si mai proasta este ca la choppere nu prea a scazut pretul ca la restul motoarelor asa ca am hotarat sa bag bani in continuare in asta si sa raman in comunitate. Cat priveste discutia despre romani si romanisme, nu tre sa ne facem sange rau. Tre sa fim constienti ca va mai trece mult timp pana sa devenim civilizati, si tot ce putem face este sa incepemm noi schimbarea. Cel putin la mine functioneaza partea cu :constiinta impacata", ma face sa ma simt mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) Ce ma uimeste este faptul ca nici potentialii cumparatori nu exista, deci nici doritorii nu au bani.. asta inseamna ca preturile scad pe zi ce trece, o.k. macar daca se misca cat de cat dar.. nimic, vad r6 cu 4500-5000 vad mobra ca a mea cu 4000-5000 si nici asa nu se cauta, vom asista la o invazie de straini in Romanica noastra ,parca vad cum vin italienii sa cumpere mobre de la noi, Mesaj completat din pacate si eu sunt intr-o situatie similara:as vrea sa-mi dau K2-ul sa-mi iau un chopper mai de doamna-ajuta dar in a mea am bagat o gramada de bani pana acum (pe intretinere, nu reparatii) si daca as da-o m-ar durea sufletul partea si mai proasta este ca la choppere nu prea a scazut pretul ca la restul motoarelor asa ca am hotarat sa bag bani in continuare in asta si sa raman in comunitate. Cat priveste discutia despre romani si romanisme, nu tre sa ne facem sange rau. Tre sa fim constienti ca va mai trece mult timp pana sa devenim civilizati, si tot ce putem face este sa incepemm noi schimbarea. Cel putin la mine functioneaza partea cu :constiinta impacata", ma face sa ma simt mai bine. A vandut un amic un k2 acum 2 saptamani cu 2300 euro, el o pusese si in 1800 de euro pe nu stiu ce site numa sa o vanda,dar a avut noroc ca a intrat unde trebuia cumparatorul si a gasit-o cu 2500. Multa bafta ce sa zic... Editat Decembrie 6, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) vad mobra ca a mea cu 4000-5000 si nici asa nu se cauta E de 1000 sau de 750? Da-ne un link. Eu sunt unul dintre cumparatorii aia care stau cu banii la saltea si asteapta. Si tind sa cred ca nu sunt singurul in ipostaza aceasta. Doar ca si ceilalti, la fel ca mine, asteapta sa MAI scada preturile. Am plans cu un ochi acum doua luni cand mi-am dat motorul cu 950 Euro (Fireblade, '93), dar rad cu celalalt acum, cand stiu ca-mi voi lua un motor tanar la bani putini. In urma cu 2-3 ani visam la un 954, acum astept oferta perfecta pt un 1000RR ('06-'07) sau un K5-K6. Editat Decembrie 6, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 ,parca vad cum vin italienii sa cumpere mobre de la noi, italienii nu vor veni ,am inteles ca la ei e un fel de taxa ,ca la noi la masini ,pt motoarele aduse din afara italiei si nu e rentabil . eu urmaresc de cativa ani preturile ,de vreo 2 ani a inceput si la noi sa scada mult preturile mai ales decembrie -februarie ,dar sa stiti ca din martie in colo vor creste din nou ,bine tot ieftine vor fi in comparatie cu italia sau germania ,sa nu mai vorbim de franta ,dar vor creste .anul trecut pe vremea asta aveam un cbr 600rr 2007 ,am incercat din greu sa il vand dar nu am primit mai mult de 4500 pe el ,am renuntat si primavara am reusit sa il dau foarte repede cu 5mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca vrei 1000rr 05-06 sau k5-k6 inseamna ca ai saltea "relaxa mizil" acasa ) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Mult succes la cumparat.. poate te carpesti de un gixer, sa te faci frate de sange cu noi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca vrei 1000rr 05-06 sau k5-k6 inseamna ca ai saltea "relaxa mizil" acasa ) succes Oricat am incercat, n-am reusit sa vad dincolo de ghilimelele alea. Asa ca poate reformulezi, fara ele sa inteleg si eu. Mult succes la cumparat.. poate te carpesti de un gixer, sa te faci frate de sange cu noi !!! Mi-ar place 1000RR '06. Dar in ultima vreme am inceput sa privesc si spre K5-K6. Oricum, ma simt ca un copil la raionul de jucarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca vrei 1000rr 05-06 sau k5-k6 inseamna ca ai saltea "relaxa mizil" acasa ) succes Oricat am incercat, n-am reusit sa vad dincolo de ghilimelele alea. Asa ca poate reformulezi, fara ele sa inteleg si eu. Mult succes la cumparat.. poate te carpesti de un gixer, sa te faci frate de sange cu noi !!! Mi-ar place 1000RR '06. Dar in ultima vreme am inceput sa privesc si spre K5-K6. Oricum, ma simt ca un copil la raionul de jucarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca vrei 1000rr 05-06 sau k5-k6 inseamna ca ai saltea "relaxa mizil" acasa ) succes Oricat am incercat, n-am reusit sa vad dincolo de ghilimelele alea. Asa ca poate reformulezi, fara ele sa inteleg si eu. Mult succes la cumparat.. poate te carpesti de un gixer, sa te faci frate de sange cu noi !!! Mi-ar place 1000RR '06. Dar in ultima vreme am inceput sa privesc si spre K5-K6. Oricum, ma simt ca un copil la raionul de jucarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 din pacate si eu sunt intr-o situatie similara:as vrea sa-mi dau K2-ul sa-mi iau un chopper mai de doamna-ajuta dar in a mea am bagat o gramada de bani pana acum (pe intretinere, nu reparatii) si daca as da-o m-ar durea sufletul partea si mai proasta este ca la choppere nu prea a scazut pretul ca la restul motoarelor asa ca am hotarat sa bag bani in continuare in asta si sa raman in comunitate. Cat priveste discutia despre romani si romanisme, nu tre sa ne facem sange rau. Tre sa fim constienti ca va mai trece mult timp pana sa devenim civilizati, si tot ce putem face este sa incepemm noi schimbarea. Cel putin la mine functioneaza partea cu :constiinta impacata", ma face sa ma simt mai bine. daca mai calculez si banii lasati la service pe intretinere/reglaje depasesc pretul unui k9 nou...in 2 ani am lasat 1500+ la service si asta nu include nici o reparatie doar reglaje si intretinere,chiar astazi am vb la service ca am atins pragul de 25k si cartea indica un control general inclusiv la supape ceea ce nu ma costa decat 300 tare am vrut un k9 si mai nou imi face si bmw cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Huh, de cate ori am postat... Merge forumul... Rog un admin sa stearga posturile in plus (inclusiv si acesta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 dupa cum am spus si mai devreme, la preturile astea nu am de gand sa o dau, mai bine mai bag in ea banii, macar stiu ca a fost, este si va fi intretnuta. urmeaza si la mine distributia, jocul la supape, kit de lant, discuri de frana si conumabile again, asa ca ma usureaza si pe mine de 1000 si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Eu fac tot singur cu manuta mea, nu ma duc la service niciodata in viata mea plus ca nici nu stiu unde este, orice mtociclist este mult mai responsabil cu si pe mobra cand o bibileste cu manuta lui, nu ca un amic care a aflat dupa mult timp ca de fapt cauciucurile nu sunt pline cu cauciuc .. sunt cu aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 (editat) Eu fac tot singur cu manuta mea... mult mai responsabil pe mobra cand o bibileste cu manuta lui... Asta cam asa e... Cat despre preturi...sunt pe masura ofertelor (oferta? 90% cazaturi ordinare si prost intretinute) Editat Decembrie 7, 2010 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Eu fac tot singur cu manuta mea, nu ma duc la service niciodata in viata mea plus ca nici nu stiu unde este, orice mtociclist este mult mai responsabil cu si pe mobra cand o bibileste cu manuta lui, nu ca un amic care a aflat dupa mult timp ca de fapt cauciucurile nu sunt pline cu cauciuc .. sunt cu aer . pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica biggrin.gif tare as vrea sa vad cum iti setezi tu pc'u sau faci un service la suspensii sau macar sa le reglezi pe masura eu in cazu asta prefer sa-i las pe cei priceputi decat sa dau cu mufa de asfalt Editat Decembrie 8, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica Oricum sa stii ca,cam putini la noi sa stie sa potriveasca o suspensie cum trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Oricum sa stii ca,cam putini la noi sa stie sa potriveasca o suspensie cum trebuie ! pai da ca la noi ie important sa ai toba si rizoma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pai da ca la noi ie important sa ai toba si rizoma Tare asta! Maxima... de adevarata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? Acum asteapta sa vezi cate raspunsuri primesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Acum asteapta sa vezi cate raspunsuri primesti... imi dau seama, sincer inca nu sunt convins de utilitatea contului pe motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 imi dau seama, sincer inca nu sunt convins de utilitatea contului pe motociclism.ro plictiseala la locul de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? in mod normal ar ajunge setarile date de manual ,acum ca cineva sa explice cum se fac setarile care le vrei tu este aproape imposibil ,pentru ca sunt prea multe variabile , depinde de uleiul folosit ,temperatura de afara ,tipul "pistei" pe care vei vrea sa rulezi motocicleta si ce anume doresti tu sa obtii de la aceste setari ..... acum voi ma puteti contrazice dar setarile speciale au rost doar pt sportul de peformanta pt cei ce se lupta cu sutimile de secunda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.