Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

ce vroiai fratioare sa se dea prea tare sa nu mai poata filma camera? A mers si el mai usurel sa vedem si noi ceva si sa incalzeasca gumele si dupa aia a dat camera jos sa poata merge EXTRA POWER,,, buna buna asta cu extra power :D

Mesaj completat

 

Treaba voastra.. dar asa golas ca baiatul ala ... eu nici nu ies din casa sa ma duc la aprozar, se stie..izmene ,fes de lana cu urechi si pufoaica deaia mare.

Mesaj completat

Parca vad ca este un an dela ca acum 3 ani cand de luni pana vineri era canicula si de vineri de la pranz pana duminica seara ploua,, tin minte ca am plecat pe ploaie sa ma plimb de draci ce aveam pe vremea aia, parca facea cineva intentionat.... tot basescu a fost de vina!!!

Mesaj completat

Am uitat sa spun de semnul ala care spune lumea ca nu exista..guma este dunlop d211(am gresit mai sus, nu mai stiam bine) si are semnul ala nenorocit pe ea, face baiatu o poza si o arata la popor.. sa scap de gura lumii.

 

nu ca vreau sa ma scuz acuma :P dar la ora cand am filmat adica undeva p la 1 eu inca nu stiam circuitul deoarece nu am intrat de dim fiind ud,frig,asfalt nou plus gumele mele second deja cu 3 iesiri pe circuit si vro 5 mi de km(sa mai zica cineva ca nu tin mult supercorsa) asa ca am luat bataie dl tovarasul cu r1 cu 3-1 :P

oricum pt 60 de lire a fost mai mult ca ok..urmeaza pe 23 silverstonul cu gume noi :laugh:

Mesaj completat

adevarul e ca majoritatea celor cu honda am inceput sa ne uitam pe topicul asta ....eu unul as trece pe k5-k6 1000 dar mai intai sa o dau pe a mea.Legat de cuplu nu stiu cum sta gsx-r ul fata de 954, stiu pe propria piele ca 954 trage bine de jos rau iar mai departe stiu cine sta mai bine .Eu folosesc 954 ca dailydriver si m-ar interesa totusi si un consum la k5-k6, ca nu vreau gaura in buget doar pentru ceva putere pe care o folosesc uneori

 

Alex, rimstripesurile le-ai luat tot de pe ebay sau le-ai facut la lupy? ca par facute de el

 

k5 k6 este perfect pt dailydriver foarte confortabil odata ce te-ai invatat cu el..la mine singura durere apare dupa vreo 300 km,probabil nu am luat destula bataie la fund cand am fost mic :P)) cat despre consum in jur la 300km cu un plin mers lejer inafara iar in oras as zice un 200-250 km

 

Mesaj completat

de acord cu tine, gsxr1000 trage intr-un mod mai brutal ca 1000rr,dar asta nu inseamna ca o sa regrete ceva

 

vroiam sa-i fac si eu in ciuda ca nu are suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o sa regrete Nicu aka 'stau de 6' ca nu a mers pe mana lu astia de la suzuki...
:P

 

vroiam sa-i fac si eu in ciuda ca nu are suzuki
Sa inteleg ca eu iti fac in ciuda cu RR-ul meu? Priceless. :laugh:

 

 

toti care au trecut de la honda la suzuki au ramas uimiti de cuplu si extra power
Vezi ca a inceput aici exodul gixxer-istilor catre Honda. :P

 

 

adevarul e ca majoritatea celor cu honda am inceput sa ne uitam pe topicul asta
Pai cum sa nu ma uit aici?

1. Imi vad scris numele, trebuie sa raspund.

2. Nickname-ul imi permite sa fac asta. :P

 

 

care este logica?de ce o sa regrete?
"E" invidiosi posesorii de Gixxer. Vor sa ma traga de partea lor. Da' nu ma las. :D Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

 

Sa inteleg ca eu iti fac in ciuda cu RR-ul meu? Priceless. :laugh:

 

 

da man mi-e ciuda ca nu am inceput pe honda..poate asa aveam si eu timp sa admir peisajele inloc sa-mi folosesc toti muschii sa tin bestia asta pe asfalt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

Nota 10 todea, pentru faptul ca ai miar si te dai frate...

Miuta trebuie muncita, pusa la treaba...

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

super tare..ati descoperit bulinuta si sageata de pe caucioc!!!! :P

 

ce sa zic!!...

cand descoperiti maneta de ambreiaj....o sa mai cresteti :P ....in posturi ...

respect(pt. circuitele din regatul mare :laugh: )

...

sambata ar fi frumos...propuneri???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu-i malai pentru tura asta, calculele mele nu sunt tocmai bune si Dumnezeu nu vrea... ce sa fac daca nu vrea!

Ce naspa este cand stiu ca pot si nu pot, asta este!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man mi-e ciuda ca nu am inceput pe honda..poate asa aveam si eu timp sa admir peisajele inloc sa-mi folosesc toti muschii sa tin bestia asta pe asfalt
Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. :D
asa ca am luat bataie dl tovarasul cu r1 cu 3-1

 

Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. :P

 

Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. :D

 

Nicule eu ma gandeam sa nu mai plimb motorul anul asta si de banii aia sa cumpar un ohlins pe spate :laugh: Totusi parca ma tenteaza un hungaroring daca e in perioada 15 aug-1sept

Mesaj completat

Se pare ca nu-i malai pentru tura asta, calculele mele nu sunt tocmai bune si Dumnezeu nu vrea... ce sa fac daca nu vrea!

Ce naspa este cand stiu ca pot si nu pot, asta este!!!

 

ii destul de costisitor mersul la circuit..adica ii chiar costisitor ce sa ne m-ai mintim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. :D

 

Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. :laugh:

 

daca vind motoreta actuala, o sa fac o achizitie brici si poate vin si io cand mergi in Ungaria :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am ajuns si eu acasa de la o plimbarica scurta :laugh: a ramas socat cat de bine poate sa traga si cat de bine merge. o motocicleta de nota 10. I LOVE ZUKI...

 

minusuri -plusuri fata de cbr?

Mesaj completat

am luat azi rotile de la service..rulmenti noi, gume noi si DA Aladin are dreptate :D

post-42663-1299779514_thumb.jpg

post-42663-1299779547_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce pot sa zic e ca e mai brutala decat 1000rr, este puternica de jos si la fel de puternica e pe tot parcursul turelor, mi se pare mai manevrabila un pic decat rr-ul. i-am facut presiunea azi cu 1,2 spate si 2,2 fata si era altceva fata de cum era 2.0 fata si 2.5 spate. tot ce mai pot sa zic e WOW... si nu mai dau toba ca se aude prea misto asta a mea :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi parca ma tenteaza un hungaroring daca e in perioada 15 aug-1sept
E prematur sa stiu data exacta, inca amortizez investitia. :P

 

 

daca vind motoreta actuala, o sa fac o achizitie brici si poate vin si io cand mergi in Ungaria :D
Robert, nici nu se pune problema. Cand stiu data exacta, dau sfoara in tara.

Eu spun sa mutam discutiile pe topicul nostru. Nu de alta, dar postam multi CBR-isti aici si se "contorizeaza" la ei. Dup-aia ne vor scoate ochii, spunand ca sunt mai populari. :P

 

1,2 spate ?
Cred ca Alex a vrut sa spuna 2,2. :laugh: Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

todea dar de ce 180 pe spate?miarul parca are 190

 

asa era setul 120/180..am mai avut 180 dar nu am fost pe circuit cu 180.O sa las presiunea mai jos undeva la 25 psi la cald chiar daca se uzeaza mai repede asa

Mesaj completat

Alecs a zis bine 1.2

asta este presiunea recomandata pt d211

Cold - Front 2.2bar = 31.9psi

Rear 1.2bar = 17.4psi

Hot - Front 2.4bar = 34.8psi

Rear 1.4bar = 20.3psi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu un copy-paste la articol cand poti ca imi cere sa fac user si blabla sa pot sa citesc tot articolul .

Having shod the winners of the 2009 Isle of Man TT, Dunlop will no doubt be a name to spark interest among racing bikers, especially given the news released today that the brand is to launch the latest addition to its high performance Sportmax range at the National Motorcycle Show, staged at the NEC, on 26 November. Dunlop states that it has used technology derived from its race tyres to produce the GP Racer D211, specifically the technology from Dunlop’s D211 GP race tyre which helped to provide 165 podium finishes, 25 rider championships in top-class Superstock/Supersport and hundreds of club level race wins.

 

 

The GP Racer D211 will, says Dunlop, satisfy the needs of the most hardcore track day enthusiast as well as the pure sports road rider without compromising on any of the performance requirements found in a road going tyre, such as mileage and wet road grip. Featuring Dunlop’s 7000 series Multi-Tread compound, the rear tyre has seven zones of compound which maximises side grip, drive traction and rapid warm-up as well as handling response, tread stability and tyre life. The front tyre features three compound zones focusing on secure cornering and braking stability.

 

The latest technology to be used in this new tyre is called NTEC. Developed at Dunlop Motorsport for the parent race tyre, the technology allows the rear tyre to run very low pressures (down to 17psi) on track. The tyre will also be available as a slick that will offer the same technology and features but with even more dry grip, adding to a track day experience.

 

“By introducing the GP Racer D211 to the fast road as well as track day market we are opening riders up to a whole new on road experience. The tyre will enable smooth, responsive transitions between maximum lean angles as well as remaining stable with more grip than you will ever need” said Lisa Faulkner, Dunlop Motorcycle Manager. “We set out to create an unbeatable race tyre which exceeded expectations. From this we have enabled ourselves to offer this outstanding tyre for use on the road. The tyre will be officially launched into the UK market in January 2010 but to give riders a little teaser of what they can expect, we decided to unveil the tyre at the prestigious Motorcycle Show” commented Lisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut si eu pe situri... presiunea recomandata pt o vreme ca asta este de 1,2-1,4 maxim spate si 2,2 fata. oricum am iesit ieri cu ea asa si s-a incalzit chiar bine ca sa nu mai zic ca era destul de stabila in viraje. oricum e un cauciuc de exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...