Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Am facut poze la bulina aia dar nu pot sa le pun acum (timp)

Eu am 1.5 spate si cand este foarte cald bag 1.8 , si 2.2 fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost azi la balamuc si mi-a zis ca 1.3 spate la dunlop GP nu GP racer si 2.1 fata. spre marele meu noroc aveam 1.35 spate si mi-a pus el 2.1 fata. sa speram ca e mai bine :laugh: maine iese careva la o plimbare ca au zis ca o sa fie cald :D ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate.

 

dc mergi cu presiune mai mare pe spate decat fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? :laugh:

 

Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? :laugh:

 

Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica...

 

pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje.

Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje.

 

dupa cate stiam eu presiunea pe spate 'se face' in functie de mersul cu pasager adica

- o presiune cand se circula fara pasager

- alta presiune cand se circula cu pasager

 

 

bine, este vorba de cum circuli majoritatea timpului, nu atunci cand iei pe cineva mergi repede sa bagi aer iar dupa ce-l lasi sa desumfli roata

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ?

schimba gumele :laugh:

esti sigur ca aia este presiunea recomandata? de fapt si mie mi-au pus astia de la suzuki cand mi-au scmbat gumele 2.4 pe spate..dar cand merg p circuit o las la 1.7 1.8 si nu am probleme..dar stiu sigur ca pirelli recomanda 1.7. 1.8 presiunea la cald

citeste mai multe aici http://www.diabloracer.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate.

pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata.

Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada!

 

@todea: da, sunt sigur de presiunile recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mers pe o roata, sa prezint evolutia in 3 cuvinte: la inceput a fost curiozitatea sa vad cum se ridica, dupa care am simtit ca o stapanesc foarte bine, de la broscute am trecut la un mers scurt 2-3 secunde ... dupa care am inceput sa o stapanesc foarte bine "ce tare esti ba Dane cum faci ?" , si in final tragedia ... eram pe o roata jmecher si m-am speriat de un nene cu auto care credeam ca se baga in intersectie am pierdut controlul si m-am lipit de el.

MOTO avariat (nu foarte grav) , si eu umarul rupt (dezlocat, naspa rau ) si din cauza asta (pt ca nu sunt din otel) am renuntat la cascadorii pe motocicleta, doar ma plimb cat pot de atent si linistit.

Concluzia trasa de mine: indiferent ... repet indiferent cine esti cand ai inceput pe o roata este si primul pas accelerat spre viitoarea tranta, poti sa ai tu 7 sisteme pe mobra, deabea stam pe doua...

 

Sa te dai pe o roata prin oras pe langa abstacole care te trimit instant in lumea celor drepti, ori trebuie sa fi foarte foarte foarte bun si sa mergi pe o roata cum merg restul pe doua, ori copil fara minte si fara constientizarea pericolului iminent.

(am reamintit asta ca se mai uita si motociclsti mai proaspeti)

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada!

 

2 CT am folosit in 2010, acum tot aia deocamdata, dar trec la D211.

in general michelin am cam folosit si dunlop.

fata 2,1 spate 2,2.indiferent de anotimp

eu merg pe o roata de vreo 5 ani dar numai daca e pista libera, in oras mai rar fiindca ia viteza prea mare, iar in afara, cu a 2-a din ambreiaj cum spunea si Trotinel, dar iar e viteza cam spre 200.oricum, fata de R1 care avea explozia aia pe la 8000 de ture si trebuia sa fii f atent sa nu te dea pe spate, asta o stapanesc bine zic eu.cel mai mult imi place sa depasesc cate o masina-doua pe o roata, nu mai spuneti la nimeni, cateodata si coloane intregi.mai demult schimbam si vitezele in aer, acum nu o mai fac.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos :laugh:) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus :D

Mesaj completat

cam asa e un maxim :P)

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos :laugh:) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus :D

Mesaj completat

cam asa e un maxim :P)

 

 

insista... o sa iti iasa usor, usor! eu ridic r1 acum la 4000 ,5000 de ture cu a 1a si ambreiaj si o tin cat imi doresc.

ma dau pe o roata exagerat de des, nu am cazut niciodata din wheelie, sau din cauza la wheelie...

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum o tii cat iti doresti ca plaja de turatii se termina la un moment dat , poate doar daca si schimbi treptele in mers !

 

Mie unul mi se pare prea brutal sa pornesti wheelie-ul dintr-a1a !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in materie de 'uili' cel mai bun motor care l-am avut era k1 1000cc..pur si simplu dl 3-4 mi se ridica singur fara sa bagi mana adanc..k5 are altfel pozitionat centrul de greutate.si in ziua de azi imi pare rau dupa acel motor...l-am luat la 12k km si la nici 13k deja era dat pe spate dupa ce m-a lovit talentul cu schimbatul treptelor in wheelie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu pot decat cu power wheelie nu clutch. am inteles ca din ambreaj se da mai usor... dar eu ii dau gaz in 1st gear. o sa imi iasa la un mom dat numai ca la k5 imi e frica sa nu raman cu cadrul in mana :laugh:) asa ca cel mai bine astept sa imi fac casco la ea si pe urma o sa vad exact ce si cum... oricum am ramas profund impresionat de cum merge mobra si de felul in care trage... m-a lasat cu gura cascata.i-am dat din greseala a2-a fara sa iau mana din gaz si am crezut ca pleaca singura la plimbare si eu raman si ma uit la ea :D). all in one SUZUKI is THE BOMB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate....

 

 

multumesc.

post-47359-1300078112_thumb.jpg

post-47359-1300078132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate....

 

 

multumesc.

sunt superbe farurile, cu firele alea la vedere si rezistentele de asemenea, pot sa spun ca sunt fenomenale<pun pariu ca bat si bine<5-6metri>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta sigur e far??? puteam sa jur ca e stopul :laugh:)

 

P.S. - pt prima oara de cand am motorul... am facut un plin de 80 ron am zis ca nu e adevarat...5,95ron/L. Frate traim in salbaticie din cate bag eu de seama

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...