cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 mergi la un specialist cu motocicelta , nu te apuca sa faci de capul tau acasa ,de unde ai noua harta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 mergi la un specialist cu motocicelta , nu te apuca sa faci de capul tau acasa ,de unde ai noua harta? de pe site-ul official Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) vb cu baietii de la curse poate li se face mila si-ti dau ei o harta calumea pt ce ai tu pe motocicleta ,dupa aceea mergi @ specialist cu ea mergand @ specialist cu ea se pot verifica si erorile din bord (daca-mi aduc bine aminte ai spus ca ai asa ceva), cablurile etc ,prin asta ai o baza vb cu TNG ! nu stiu sa-ti spun ex,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ? do not try this at home Editat Ianuarie 8, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 nu'mi trebuie nimic din mila si nici harta de curse, eroarea era de la sonda lambda, nu stiu formaturile ca nu le am cu pc-u si nici nu mam uitat pe la pc5 si din ce am vazut pe net si tutoriale e o nimica toata sa pui o harta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 SUCCES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 ,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ? ok, mam uitat, raspuns: NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Am de vanzare o evacuare full arrow pt gsxr600 750 k1-k3. completa cu toate accesoriile. pret: 230 euro. /index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/ si un indicator treapta de viteza tot pt acelasi model la 70 euro. /index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/ tel: 0724 79 4456 Ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8 Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc. Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager. strada, poate o pista (selena de kart) ceva care sa fie ok in conditi de mers mai agresiv sau lent, o sa incerc 2.0 si 1.9 cum mi-ai recomandat , multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. Editat Ianuarie 13, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza ) Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?! A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul. GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Editat Ianuarie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Recomand Bellray un ulei foarte bun. Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pentru lichid de racire foloseste Hepu G12 sau G12+ roz, flacon de 1,5 L, nediluat, 50-50 cu apa distilata rezista la -35 de grade Celsius. Isi face treaba foarte bine si nici nu este scump, e 27 de lei o sticla. Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Recomand Bellray un ulei foarte bun.Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419 Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Pai daca tu stai in Tiganesti/Ciolpani , si eu in Silistea , e imposibil sa nu te fi vazut vre-o data . Sau tu pe mine! Ai un PM de la mine , daca il citesti , si raspunzi , lasa si un numar de telefon , sa discutam. Si sa stii ca avem si cunostinte comune , ca a vrut igorov intr-o seara sa ma trimita cu tine acasa , cand ramasese motoreta mea la el la reparat! Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Salut! Mi-am gasit si eu releu de incarcare http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359 Am vorbit cu baiatul .. a zis ca ce are el este pentru modelul 2008, dar il poate adapta si pentru mototrul meu taind 2 fire (eu am un gsxr 750 din 2005) Voi ce parere aveti? Se poate adapta sau ma complic? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Se poate adapta la mufele tale.<br /> Dar trebuie realizate legaturi stranse si contacte perfecte in mufe/papuci. Editat Ianuarie 18, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.