TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul. GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Editat Ianuarie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) 7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.GSXR750 k3 17/42 GSXR 1000 K4 17/42 O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ?? Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma. Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) . Recomand Bellray un ulei foarte bun. Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pentru lichid de racire foloseste Hepu G12 sau G12+ roz, flacon de 1,5 L, nediluat, 50-50 cu apa distilata rezista la -35 de grade Celsius. Isi face treaba foarte bine si nici nu este scump, e 27 de lei o sticla. Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Recomand Bellray un ulei foarte bun.Despre lant ...da, ai inteles corect Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea. Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare. Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pe asta si pusesem ochii ! Mersi! Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee ! Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut. Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport! Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere ! http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419 Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru Pai daca tu stai in Tiganesti/Ciolpani , si eu in Silistea , e imposibil sa nu te fi vazut vre-o data . Sau tu pe mine! Ai un PM de la mine , daca il citesti , si raspunzi , lasa si un numar de telefon , sa discutam. Si sa stii ca avem si cunostinte comune , ca a vrut igorov intr-o seara sa ma trimita cu tine acasa , cand ramasese motoreta mea la el la reparat! Editat Ianuarie 17, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Salut! Mi-am gasit si eu releu de incarcare http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359 Am vorbit cu baiatul .. a zis ca ce are el este pentru modelul 2008, dar il poate adapta si pentru mototrul meu taind 2 fire (eu am un gsxr 750 din 2005) Voi ce parere aveti? Se poate adapta sau ma complic? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Se poate adapta la mufele tale.<br /> Dar trebuie realizate legaturi stranse si contacte perfecte in mufe/papuci. Editat Ianuarie 18, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny09 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Un manual pt suzuki gsx-r de 750 din 2004 are cineva la indemana? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny09 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Multumesc e exact de ceea ce am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 schimb semighidoane gsxr 600 k1 k3 variante cu alte piese moto pt cei interesati.. 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) 1) Stie cineva codul pentru bujii NGK OEM pentru GSX-R 750 k3 ? 2) Filtrul de aer OEM de la un GSX-R 600 k4 se potriveste la GSX-R 750 k3? Am inteles ca se taie o ureche de prindere si merge. Multam anticipat! Editat Ianuarie 23, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 1) CR9E normale CR9EIX iridium 2) Conform catalogului nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) 1) Normale i-am luat , ca iridium sunt cam piperate pentru moment! 2) O cunostiinta comuna de-a noastra mi-a zis ca se potrivesc, o sa incerc ca il primesc gratis. Daca nu,imi iau unul. 3) Astazi mi-a ajuns acasa uleiul , Belray EXS ( 15w40 ) am luat in cele din urma. Si filtru Hiflo 138. Plus Hepu G12 . Urmeaza sa vina bujiile , si lichidul de frana. Acum incerc sa dau o comanda pentru kit de lant , am gasit la 450 de lei ( JT si DID 525 x-ring ) . Imi dai un PM cu un pret de manopera la schimbat ulei , lichid frana si antigel , montat kit de lant si injectoarele curatate/sincronizate( de injectoare vorbisem la telefon ) ?! Editat Ianuarie 23, 2013 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Vezi cu lantul pare cam ieftin sa nu fie inchis adica fara za de inbinare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Vezi cu lantul pare cam ieftin sa nu fie inchis adica fara za de inbinare.. La asta nu m-am gandit! O sa il intreb pe baiat , astept sa imi raspunda! Ce lungime trebuie sa aiba pentru a mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) UIte 2 pagini mai in spate legat de lungime..ti-am raspuns acolo.... postul 8954 Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Pun si eu o intrebare pt ca tot scrie poporul "Sincronizat injectoare " mai exact ce se face ? Eu ma gandesc ca prin sincronizare se modifica timpii de injectie din cdi. Eu o am motorul de cativa ani buni dar nu am umblat la sistemul de injectie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Sincronizare se refera de regula la clapete.Dar si timpi de injectie se pot sincroniza prin unificarea hartilor pentru fiecare cilindru prin resoftare. Dar este foarte rau ca nu ai facut nimic la injectie pana acum. Chiar daca este injectie are si ea nevoile ei ,gen sincronizarea clapetelor,calibrarea TPS,calibrare STV,o diagnoza,curatarea pompei,test de presiune si volum,curatire injectoare etc Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Multumesc Tng,pai daca functioneaza perfect,accelereaza bine,nu intrerupe.. ce rost are sa o deranjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 17/42 DID525VX Gold . Asta e lantul comandat. Cineva mi-a spus ca VX este prea slab pentru motoreta mea. Si mi-a cam dat panica! Voi ce parere aveti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Kostin" Tu stii mai bine... Posibil sa ai ceva resurse pe care inca nu le folosesti la moto tau. Desincronizarea clapetelor nu "doare" tare la injectie,si pierderea este putin sesizabila ca se desfasoara in timp. Dar cand le pui la punct o sa ai surprize ! 17/42 DID525VX Gold . Asta e lantul comandat. Cineva mi-a spus ca VX este prea slab pentru motoreta mea. Si mi-a cam dat panica! Voi ce parere aveti? Uita-te si tu pe net la DID si vezi ce recomanda pentru cilindreea ta la moto. Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Pai la 525VX , zice max 750 cc. Acum ma gandeam ca mi se rupe-n cap in caz de trag de ea. In sensul asta vroiam o parere.. Adica daca e pericol sau nu cu el! Si nu e intreg , vine cu za de legatura si kit de prindere ( asta mi-a zis baiatu') si mi-l trimite de 112 zale , sa nu am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) ma strecor si eu printre voi.....dupa ceva cautari am ajuns sa intru in posesia unui SRAD 600... Editat Ianuarie 25, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.