alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta 2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate (au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei? Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Editat Mai 5, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanare asazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanareasazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. "socul" acela defapt nu e un soc, e tot o acceleratie dar care poti sa-l pui si sa stea acolo asa pana pe la 3000 ture parca, asa am avut si eu la gsxr 600 k2 , nu e ca la carburatie sa-i taie din aer, injectia gandeste totul in functie de temperatura motorului/umiditate/etc Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Despre asta este vorba ??? http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Se pot monta cu gauri noi pentru fixare(inclusiv unele urate facute langa ram), cu cateva taieturi si lipituri, (vorbesc doar de laterale). Daca vrei sa iti pui crash pad-uri va trebui sa mai dai niste gauri, si s-ar putea sa ai probleme cu temperatura, pentru ca nu sunt pozitionate la fel gaurile mari prin care iese aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu. din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu.din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. ))....stiu,ca mai toti pilotii de fel... doar ca eu nu alerg pe circuit,ci merg prin bucuresti,stie toata lumea cum este... ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Despre asta este vorba ???http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unul Gixxer K2 am numai cuvinte de lauda pentru el. Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti) Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Atasat si o poza cu "Telefonica" mea Multumesc si sper sa ma primiti in comunitatea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Nu v am pus poze knd am scris prima data....ca asa era frumos sa pun,imi cer scuze Pun acum Sper sa va placa Editat Mai 6, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti)Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panda Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) felicitari noilor posesori de gixere ! la k2 parca scrie 2.8 L, iar cu kitul de innaltare.... parerea mea e sa o iei usurel...pana cand o sa te obisnuiesti cu motorul, eventual poti sa porti la inceput niste bocanci de munte, daia din goretex, cu talpa mai groasa, ajuta mult Editat Mai 7, 2009 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Verificarea nivelului uleiului se face cu motorul oprit. La pornire uleiul a urcat. Daca la modelul tau trebuie 2,6 ai pus cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Stai relax man ca nici eu nu am auzit de IGOL.....pana nu am fost in ungaria pe pista si am vazut ca toata lumea care are 2 timpi aia foloseste.........la 4 tipi nu stiu ....dar stiu ca e ulei race;)) Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Stai flex man.....nu are nimic.....pana urca in motor ....ajunge la nivel.....si eu tot timpul pun maimult cu 2 300 de ml:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 felicitari noilor posesori de gixere ! la k2 parca scrie 2.8 L, iar cu kitul de innaltare.... parerea mea e sa o iei usurel...pana cand o sa te obisnuiesti cu motorul, eventual poti sa porti la inceput niste bocanci de munte, daia din goretex, cu talpa mai groasa, ajuta mult nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul Daca poti sa pui toata talpa unui picior jos e suficient. Te vei obisnui cu timpul. Ar fi bine insa ca pana atunci sa pui crash pad-uri, te pot scuti de necazuri daca o scapi stand pe loc sau la viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Daca poti sa pui toata talpa unui picior jos e suficient. Te vei obisnui cu timpul. Ar fi bine insa ca pana atunci sa pui crash pad-uri, te pot scuti de necazuri daca o scapi stand pe loc sau la viteza mica. un pret rezonabil,pt modelul meu ? trebuiesc facute gauri in carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Stai relax man ca nici eu nu am auzit de IGOL.....pana nu am fost in ungaria pe pista si am vazut ca toata lumea care are 2 timpi aia foloseste.........la 4 tipi nu stiu ....dar stiu ca e ulei race;)) Stai flex man.....nu are nimic.....pana urca in motor ....ajunge la nivel.....si eu tot timpul pun maimult cu 2 300 de ml:) Inainte de GSX-R am avut un Kawa Ninja din 95 cu 58.000 km, si i-am schimbat uleiul, cei de la service mi-au recomandat acest tip de ulei IGOL.... si nu mai stiu cum, cert e ca mi-au spus ca e race, in 4 timpi si e cel mai bun (a fost cam 65 ron/litru). Vreau sa spun ca motoreta lucra altfel (sper sa nu fi fost doar imaginatia mea) de aceea ma intrebam daca mai stie cineva de acest ulei. Tot cei de la service mi-au spus ca nu se compara Motul cu Igol, am mers pe mana lor. Acum pentru Gixxer-ul meu vreau sa-i pun ce e mai bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul schimbatorul il poti regla astfel incat sa iti incapa si piciorul cu bocanc sub el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) un pret rezonabil,pt modelul meu ?trebuiesc facute gauri in carene? Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. Editat Mai 7, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. ce nasol ca se fac gauri....se vad oare? din punct de vedere estetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. 2.6L fara sa schimbi filtru , 2.8L cu filtru nou si parca 2.9L daca ai desfacut motorul<asa imi aduc aminte ca scria in carte> dar tot 3L ii bag si io ca sa fie la nivel<cu motorul drept>la 2.8 sunt pe minim<intodeauna schimb si filtru> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.