Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva cum se scoate filtru de benzina la rezervorul K1-K3 ??? Am desfacut rezervorul am scos tot ce era sub el dar nu am gasit nici un filtru ....

Am postat eu ca sunt dragut :bounce: mai in spate uitate,

, este in pompa din rezervor in partea metalica ca un pahar,dar daca nu te pricepi lasa pe altu care ''strica detoate"ca trebuie o indemanare de la 1- 10 cam 7 asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni

 

Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat

 

Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model

Editat de lucian45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... :P O sa mai investighez.

Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta.

Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... :bounce:

 

In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. :)

dupa verificarea contactului cric si contactului oprire motor d urgenta (la astea nu se intrerupecurentul general adica bord clax.etc) ai 3 posibilitati sa se intrerupa total 1 cum a zis colegul contact imperfect borna (ca umbla toti "mecanici lu peste prajit)2 mufa releu de incarcare care este lipit de cadru codita stanga, sau contact .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni

 

Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat

 

Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model

Ma bag cam mult in seama si nu este stilul meu, lenea este cucoana mare, da are cadru deltabox au venit cu inovatia asta aia de la yamaha sa nu ma insel, adica tine motorul in brate azi toate sunt deltabox.

 

MODELUL SUZUKI GSXR 600 750 (AM AVUT EU) SI MIARU 01-03 SUNT CELE MAI FIABILE MOTOARE CONSTRUITE VREODATA PE PLANETA,(EXAGEREZ PUTIN) CAT DESPRE CICLISTICA ESTE IDENTICA CU MODELUL 2008 CA A MEA BASCA ESTE MAI USOARA, SINGURUL LUCRU CARE MA ENERVEAZA ESTE FAPTUL CA ARUNCA VASELINA DE LA LANT PE MELCU ALA DE LA AMBREAJ, LA MOMENTUL LANSARI IN 2000 A FOST CEA MAI FRUMOASA SI EKILIBRATA MOTOCICLETA A FOST NUMITA "DEVORATOAREA DE VIRAJE"

TOATE 01- AU INJECTIE SI NU SE STRICA DELOC NIMIC LA EA(CAND ESTE INTRETINUTA DESIGUR SI SA NU DAI PACANELE CU EA PE LA INTRUNIRI ,DA NU DA ASTEA PE INJECTIE DAU NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI)

Pt baiatu cu intreruptu ,vezi ca daca nu o faci poti sa mori, nu vreau sa ma gandesc cum a fost cand eram in viraj si sa cct pe ea credema pe cuvant, am demontat tot ce insemna carena, plastic, mufa si am dat cu spray de mufa la mufe desigur

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI)

ba ai grija ca te pognesc :bounce:

:P

cat despre problemele cu, curentul verifica prima oara bornele<nu ultima>ca 80%din cazuri sunt slabite iar zece si zece la suta mufe oxidate sau zenzor cric<tr sa fii un pic mai clar; cand se opreste motorul se stinge si bordul sau sunt sintome diferite?>

clapetele de acceleratie se sincronizeaza la absolut toate modelele, iar pastilele la fel<se fac la toate>dar la intervale mai rare<scrie in carte>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

habar nu aveam de sincronzarea clapetelor , cu siguranta sincronizarea se face manual nu? Ca la mine nu scrie nimic!!!!!!

Mesaj completat

Eu totusi cred ca se sincronizeaza carburatoarele nu se sincronizeaza clapetele, in cel mai bun caz se resetaza ca la masina sa citeasca puntul 0 al clapetei calculatorul, asta nu este o treaba mecanica ci electronica si la modelul pe injectie nu cred ca se sincronizeaza clapetele se reseteaza (poate ma insel, sunt curios sa aflu)

Mesaj completat

Ai dreptate, am vb cu un prieten care a patit o chestie si a spus ca printre altele ia sincronizat si clapetele, sercice-ul .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la un singur cilindru si daca n'are scanteie deloc nu iti moare motorul in halul ala ..da ..clar nu ai putere si se simte cand mere in 3

 

Am patit asta acum doua saptamani cand am pornit-o prima data dupa iarna.

De fapt am pornit-o 1 minut sa vad daca invarte bateria, am oprit-o, si cand am plecat cu ea, se auzea de parca inghitise un tractor mai mic.

Initial am crezut ca e distributia sau imi bate lantul :P Am oprit iar, am curatat lantul si tot asa facea (evident).

Tot drumul am mers paranoic ca e belita distributia si nu am turat-o (a patit-o un prieten cu R6 si a schimbat tot motorul).

Intrun final, cand s-a incalzit probabil bujia, si-a revenit. :)

 

Si eu sunt paranoic ca mi se taie motorul intrun moment nepotrivit, dar nu stiu daca e chiar pericol de moarte...

Adica ar putea fi, dar in oras, de bine, de rau nu merg cu viteze astronomice.

Ce-i drept, mi s-a intamplat sa moara in curba :bounce: si era sa ies in decor.... Foarte proasta senzatia....

 

O sa mai verific contactele... azi nu a facut nimic rau... (cuvant urat) masii....

Mesaj completat

Ah, si clapetele sigur se sincronizeaza, scrie in manual throttle valve synchronization (am scris mai devreme si pagina).

Din cate am vazut se face asemanator cu sincronizarea de la carburi, adica cred ca e aceeasi scula.

Ajustezi suruburile de aer de pe fiecare cilindru ca sa aduci presiunea la acelasi nivel.

 

Asta am inteles eu din ce am citit acolo... n-am facut-o niciodata. :lol:

Mesaj completat

Ah, din nou, spuneti-mi si mie care stiti unde se afla suruburile pentru TPS (throttle position sensor).

Imi arata ¯C00 cand fac strap pe mufa de diagnoza.

Mesaj completat

... nu merge edit era liniuta sus in loc de ¯

Mesaj completat

... nu merge edit, era liniuta sus in loc de ¯

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca iti arata c00 nu e nici o eroare ,eu zic sa nu umbli la" surubul ala" sincronizarea se face cu ceasuri si se sincronizeaza pozitia clapetelor una fata de alta din suruburile care se afla intre injectoare pe axul care actioneaza clapetele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu man, ideea era ca linia aia nu e la mijloc ( _C00 in loc de -C00). N-are treaba cu clapetele de acceleratie si cu ceasurile.

E senzorul de pozitie a acceleratiei (poate exista si o traducere mai buna..). E ceva legat de relanti (nu surubul de relanti)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor e simpla treaba;

senzorul de clapeta se regleaza cu strapul facut in mufa de diagnoza. liniuta din fata C00 trebuie sa fie pe jumate<faceti o proba cu motorul oprit si accelerati sa vedeti cum urca linia>

ca locatie se afla in capatul clapetelor si e prins in 2 suroape. le slabiti si rasuciti usor senzorul pana vine liniuta la jumate cand motorul este la relanti.

iar faza cu sincronizarea clapetelor se face la absolut toate motoarele indiferent ca sunt pe carb sau injectoare.

totul se reduce in mare la uzura ne uniforma a cilindrilor<depuneri de calamina, jocuri diferite la supape, etc>

cu ajutorul unui vacumetru<sau cum dra. se numeste > putem egaliza amestecul din admisie<totul se face prin reglarea suruburilor de pe clapete pana se obtine un vacum constant pe toti cilindri>gasiti filmulete si pe youtube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ups, eroare!

 

Mi s-a aprins iar becul de FI, am tras pe dreapta (am fost pregatit cu cheia de rezerva de data asta) si am pus sarma la mufa din portbagaj.

Codul erorii e C26. Am luat contactul ca sa resetez erorile, l-am pus la loc, apas ignition siiiiiiiiiiiii...... se ia lumina. :P

Tot mort (parca mai era un pic iluminat in partea de sus turometrul). Iau contactul, il pun la loc, nimic. :) Nimic, nimic.

Am impins-o 7 metri ca sa o las acolo, zic sa mai pun o data contactul. Pun, se aprinde bordul... buuun... Apas butonul rosu pe ON, iar se ia lumina. Tot stins, niciun sunet, nicio lumina.

Si cam atat.... :bounce:

 

Eu banuiesc ca e bateria supta de tot, lucru care ar explica(?) ciudateniile cu opritul motorului pe care le facea inainte.

Daca aveti alte pareri, avizate sau nu, nu va sfiiti. :lol:

 

post-34248-1268851532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ups, eroare!

 

Mi s-a aprins iar becul de FI, am tras pe dreapta (am fost pregatit cu cheia de rezerva de data asta) si am pus sarma la mufa din portbagaj.

Codul erorii e C26. Am luat contactul ca sa resetez erorile, l-am pus la loc, apas ignition siiiiiiiiiiiii...... se ia lumina. :P

Tot mort (parca mai era un pic iluminat in partea de sus turometrul). Iau contactul, il pun la loc, nimic. :) Nimic, nimic.

Am impins-o 7 metri ca sa o las acolo, zic sa mai pun o data contactul. Pun, se aprinde bordul... buuun... Apas butonul rosu pe ON, iar se ia lumina. Tot stins, niciun sunet, nicio lumina.

Si cam atat.... :bounce:

 

Eu banuiesc ca e bateria supta de tot, lucru care ar explica(?) ciudateniile cu opritul motorului pe care le facea inainte.

Daca aveti alte pareri, avizate sau nu, nu va sfiiti. :lol:

 

 

Daca la inceputul turei ai pornit motorul la demaror, si o pornit, ma indoiesc sa se fi dus bateria intre timp :)

Dar e posibil, nu zic nu

Ce spui tu, cel putin la masini asa este, pare a fi contact imperfect la bornele bateriei sau un scurt in electromotor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema:

 

peste iarna am desfacut mobra pt. o cosmetizare totala si pt. alte mici "rahaturi"

aceasta cosmetizare includea si revopsirea rezervorului

drept urmare...am dat jos rezervorul, am scos pompa de benzina din interior, l-am spalat pe interior...intre timp l-am vopsit iar acum...dupa ce am pus toata mobra la loc...am o mica...MARE problema: pun contactul, se aude pompa cum trage, releul de la pompa cum ticaie iar pe bord dupa mesajul "check" imi apare FI! trag ambreiajul si apas pe butonul de pornire si...nimic! eu...dupa mintea mea creata suspectez ca trebuie amorsata pompa din rezervor! adica...ea in momentul de fata nu ar da benzina in rampa de injectoare! Ma poate sfatui careva ce sa fac? :drink: senchiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand dai la automat si zici nimic, inseamna ca invarte motorul si nu porneste sau nici nu invarte (cum de altfel si suspectez eu).

Daca ii prima varianta, ca invarte motorul, atunci e posibil sa trebuiasca amorsata pompa;

Daca ii varianta a 2-a, in care nici nu invarte electromotorul, atunci nu ar trebui sa aiba legatura cu amorsatul, ci mai degraba cu ceva mufa pe care ai uitat sa o conectezi...

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta 2! adica nu invarte motorul! acum ma gandeam si eu la asta! mi s-a mai sugerat ca undeva nu face masa!

hmmmmm, tree sa o desfac iarasi sa vad exact!

 

dar FI-ul afisat pe bord?

Editat de Stephon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trag ambreiajul si apas pe butonul de pornire si...nimic! eu...dupa mintea mea creata suspectez ca trebuie amorsata pompa din rezervor! adica...ea in momentul de fata nu ar da benzina in rampa de injectoare! Ma poate sfatui careva ce sa fac? :wink: senchiu!

 

Asteapta si tu sa se intoarca balamucu de la catalunia. Vine cu MB-ul si te rezolva. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...