Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

VA multumesc pt raspunsuri, inca mai astept pe cineva cu un sfat pt vitezometru. Din cate am auzit costa roluitul cam 190 ron.

iti lipseste steluta de pe pinion , deaia nu-ti indica ,se poate face din fier ,e o steluta cu 4 colturi parca ,eu mi-am facut una mai demult cu flexu si bormasina dar am avut modelul ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pei o am pe a mea de 600 care e completa si o sa demontez sa vad cum e facuta. Daca e simpla o fac , daca nu o sa ma uit pe la dezmembrari daca gasesc. Multumesc, mi-ai dat o idee buna. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ... janta e sparta la modul urmator :

una din cele 3 spite a trecut prin ea

si exista o crapatura de vreo 10 cm.

pretul la sudura in aluminiu este cam de cateva sute pe cm.

deci ....

 

offtopic :

frate mare carpaci mai esti<cum ti-a trecut prin cap sa repari o geanta care a trecut o spita prin ea?>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sa mai cumperi motor din romania :)

mobre cu carene sparte jenti indoite cica cazute la 20km/h,toata lumea baga numai motul 300v etc..bai eu nu am vazut un anunt inafara in care sa se laude ala ce ulei a bagat in el..si poate mie nu-mi place 300v'u deci zic pas la motoru tau..ce chestii frate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sa mai cumperi motor din romania :)

mobre cu carene sparte jenti indoite cica cazute la 20km/h,toata lumea baga numai motul 300v etc..bai eu nu am vazut un anunt inafara in care sa se laude ala ce ulei a bagat in el..si poate mie nu-mi place 300v'u deci zic pas la motoru tau..ce chestii frate :)

 

 

Si ai uitat sa mentionezi, toate sub 20.000 km. chiar daca sunt din 1994. Toate state in garaj, luate de la unu in varsta, de la o fata care a nascut, de la varu' lu mama care ala nu a mers ca avea hepatita etc etc.

Mesaj completat

de obicei pica dupa cric !

da, pica dupa cric de la etajul 2.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ai uitat sa mentionezi, toate sub 20.000 km. chiar daca sunt din 1994. Toate state in garaj, luate de la unu in varsta, de la o fata care a nascut, de la varu' lu mama care ala nu a mers ca avea hepatita etc etc.

Mesaj completat

 

da, pica dupa cric de la etajul 2.

 

 

 

poza mea o mai pui?

poate e cineva curios:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din cele 3 spite a trecut prin ea

si exista o crapatura de vreo 10 cm.

pretul la sudura in aluminiu este cam de cateva sute pe cm.

 

Asa ceva nu se mai repara.

 

Uite aici o janta de vanzare, poate o scoti ieftin:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-306439.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am laut janta pe spate de muuult !!!!

pasta vroiam sa o repar sa o pun pe o roaba,

ca vreau sa-i fac lu bunicu o roaba ss.

 

dar totusi nu ar strica sa verific bascula spate ...

tot am impresia la accelerari puternice ca fuge spatele spre stanga .

si la debraieri bruste .... voblajul e inevitabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doua zile am cumparat alarma la mobra si urmeaza sa o montez saptamana viitoare.Vreau sa stiu pe unde ar trebui sa montez alarma(pe unde sa o ascund)

 

 

Sub sha si sub coditza..ca trebuie sa o "mufezi" la semnale si pozitii! si sa fii mai aproape de baterie sa nu`ti umplii carenele de firicele ca se ajunge ushor la ele! ..Asa daca o bagi sub sha si sub coditza...pana iti desface ala sheaua il dispera alarma! ...

 

Ce model e ? ...cu pager? ..senzori de inclinare? ..ce optiuniu are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doua zile am cumparat alarma la mobra si urmeaza sa o montez saptamana viitoare.Vreau sa stiu pe unde ar trebui sa montez alarma(pe unde sa o ascund)

in locul tau ash pune-o pe baterie ..ca sa-ti ramana spatiu in portbagaj de sticla de 2L de cola, dar ...

saua fata se da jos in 11.4 secunde ...

vezi daca-ti incape chiar langa stop, sau lipita de cdi, prin portbagaj

Mesaj completat

INTREBARE :

 

cine imi poate , si are chef sa-mi imprumute niste ram-uri de k3-1000,

sau de k4

PREFERABIL CU DEFECTE OPTICE ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar NU CRED ca incape o sticla de 2L in portbagaj....

la mine incap maxim 2 shaorme + 2 ayrane.... bine, e modificata coada (asa am luat-o), poate de asta.

 

m-am enervat cu spatiul ala. nu imi incape nici macar o viziera... :laugh:

 

si da, se scoate foarte usor saua pilotului. am desfacut-o de multe ori... deh, probleme cu bateria...

eu resturile de alarma le aveam prinse undeva sub carena dar jos in partea din fata... unde e bucata aia de plastic de sub radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub sha si sub coditza..ca trebuie sa o "mufezi" la semnale si pozitii! si sa fii mai aproape de baterie sa nu`ti umplii carenele de firicele ca se ajunge ushor la ele! ..Asa daca o bagi sub sha si sub coditza...pana iti desface ala sheaua il dispera alarma! ...

 

Ce model e ? ...cu pager? ..senzori de inclinare? ..ce optiuniu are?

 

Nu e cine stie ce scula pentru ca nu am 1000 roni de dat pe o alarma

http://www.louis.de/_20f1b0539bee99479ac59...;artnr=10034976

Aste e alarma are cod louis 10034976 si sincer nu am chef sa leg si semnalizarile de alarma...vreau doar sa isi faca treaba si atat.Cu semnalale chiar nu vreau sa ma mai complic..mi-e lene

Mesaj completat

Mandibula ma ajuti next week sa montez alarma? nu am chef sa o montez singur si vin cu cateva beri sa te racoresti daca e canicula :laugh: .....oricum nu ne-am mai vazut din iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in locul tau ash pune-o pe baterie ..ca sa-ti ramana spatiu in portbagaj de sticla de 2L de cola, dar ...

saua fata se da jos in 11.4 secunde ...

vezi daca-ti incape chiar langa stop, sau lipita de cdi, prin portbagaj

Ar mai exista o varianta, dar doar cand schimbi bateria.

N-am incercat-o eu, am citit intr-o revista moto englezeasca de maniaci.

E vorba de a schimba bateria conventionala, cu plumb, cu una bazata pe tehnologie Li-ion nanofosfat, tehnologie folosita pentru vehicule hibrid.

Cel care a scris la revista a facut asta pe o Yamaha R1 si zicea ca in locul ramas a pus power commander-ul.

Zic ca e de facut cand se scimba bateria pentru ca nu vad de ce sa dai banii daca bateria pe care o ai merge inca ... desi ...

Bateria mea are 5 ani si ma gandesc o sa-i pun de asta, dar la anu'.

 

... desi ...

... desi bateria costa de vreo doua ori cat o baterie conventionala ...

- are durata de viata de doua ori mai mare, deci pana la urma tot banii aia ii dai , dar intr-o singura transa, nu in "rate"

- nu are pierderi pe timpul "hibernarii" de iarna a mobrei (pierderea fiind de cam 10% pentru bateriile conventionale, cu plumb)

- are dimensiuni mai mici

 

Daca te gandesti ca dai de doua ori mai mult pe baterie poate nu e suficient sa te convinga, dar ca ultim argument vine greutatea, care e de 500g in loc de 3 kg (cat avea bateria conventionala de pe Yamaha celui care scria). Deci poti sa zici ca dai banii si ca sa scapi de 2,5kg din greutatea mobrei, la care se adauga spatiul castigat sub sa si celelalte de mai sus.

 

Din ce am inteles se livreaza in bucati. E nevoie de 6 elemente si 2 placi de prindere si le asamblezi singur acasa.

Am cautat ceva pana am gasit pe net dracia asta pentru hobby/experimental si am salvat linkul, dar acum imi zice ca nu gaseste pagina.

Asa ca, daca va intereseaza subiectul, ziceti-mi, si mai caut odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti ca dai de doua ori mai mult pe baterie poate nu e suficient sa te convinga, dar ca ultim argument vine greutatea, care e de 500g in loc de 3 kg (cat avea bateria conventionala de pe Yamaha celui care scria). Deci poti sa zici ca dai banii si ca sa scapi de 2,5kg din greutatea mobrei, la care se adauga spatiul castigat sub sa si celelalte de mai sus.

 

Din ce am inteles se livreaza in bucati. E nevoie de 6 elemente si 2 placi de prindere si le asamblezi singur acasa.

Am cautat ceva pana am gasit pe net dracia asta pentru hobby/experimental si am salvat linkul, dar acum imi zice ca nu gaseste pagina.

Asa ca, daca va intereseaza subiectul, ziceti-mi, si mai caut odata.

ma intereseaza pe mine subiectul. :laugh: mai mult de curiozitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...