Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu am mess la munca :D

basescu este de vina .. ;) oricum dc nu ai nici net te anunt eu ce se mai intampla in fostul cuplu Moni si Yri

 

Vreme de tot cc-ul nu se poate .. vreau sa dau vina pe cineva..

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ok mobra pe ambele parti; codita nu este ok. In poze asta ti-a scapat :D are stikere puse si date cu scoci de hartie asteapta revopsirea ;).

Editat de upi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4700 am dat o fi mult o fi putin...nu stiu.

 

Daca aveti timp liber pe la munca puteti citi ceva frumos despre expedia unor motociclisit de pe forum ..e foarte faina...ramai captivat mai rau ca la un serial din spartacus. Au si un topic pe aici pe forum

http://enduroinmaroc.blogspot.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

upi mi se pare ca ai dat un pic cam mult pe ea. eu am dat-o pe a mea cu 4500 si cine stie mobra stie ca merita toti banutii. dar poate asa o fi si asta. ;) ce an e ca a mea era 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kawasakimann pot sa iti aduc eu toba yoshi tri-oval dar nu are 2 iesiri doar una.

 

ahaa bun pai vreau doar sa o scot pe a mea sii sa o pun pe cea noua fara adaptari suduri suruburi.

daca e asa dami poza cu ea si pretul

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 cu motor 2007 in tura de weekend am fost foarte multumit de motor

 

Stiu ca modelul 2004-2005 difera si la niste mici modificari la cadru ( nu sunt sigur - dar citisem pe undeva ) - chiar se potriveste asa de bine motoru de pe 2006-2007?

 

Eu cel putin ce am aflat de prin gura lumii ca modelul 1000rr pana in 2008 a fost unul dintre cele mai puturoase motoare la clasa 1000cc. Unele modele de 600 din acelasi an s-ar fi tinut pe linie dreapta destul de aproape.

 

M-am dat cu un 1000rr 2006 si sincer mi s-a parut destul de puturos fata de k6. Ma refer ca accelerare si putere...ca daca e sa ne luam pe curbe sunt mult prea multe necunoscute de luat in calcul.

 

Poti sa faci si tu o diferenta intre R1 care l-ai avut si 1000rr de acum?

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai bajeti ...vreau si eu un releu de incarcare pentru gix.. doo mii sase ...doo mii sapte... de saseesute cmc .. am gasit original nou la optsute ron ...si aftermarket doo sute cinci zeci ...si inca unu original sh la trei sute ron .... daca ma poate ajuta cineva un beep ...un msg orice ...si sun eu ...ca zilele asta sunt la munca... 0767 101 169

 

 

 

 

 

mi-a murit suzika... ppfff... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca modelul 2004-2005 difera si la niste mici modificari la cadru ( nu sunt sigur - dar citisem pe undeva ) - chiar se potriveste asa de bine motoru de pe 2006-2007?

 

Eu cel putin ce am aflat de prin gura lumii ca modelul 1000rr pana in 2008 a fost unul dintre cele mai puturoase motoare la clasa 1000cc. Unele modele de 600 din acelasi an s-ar fi tinut pe linie dreapta destul de aproape.

 

M-am dat cu un 1000rr 2006 si sincer mi s-a parut destul de puturos fata de k6. Ma refer ca accelerare si putere...ca daca e sa ne luam pe curbe sunt mult prea multe necunoscute de luat in calcul.

 

Poti sa faci si tu o diferenta intre R1 care l-ai avut si 1000rr de acum?

M-am dat eu "la liniutza" din mers cu k6 si Zx10 2006. Am plecat de pe la 100-120 km/h pana aproape de 299, roata mea fata era in dreptul rotii spate a k6`lui, iar ZX-10le era in spatele nostru la o diferenta notabila (5-10 m). Am mers pe un R1 2006, si in ture mici mi s-a parut comparabil cu un 600, insa in ture mari tragea foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face in cazul de fata? ;)

Te invat eu ca stiu.. te duci frumusel la cineva care sudeaza in argon PROFESIONAL ..adica nu cu cablu de retea sau aluminiu de prin atelier de la el.. cineva care sti foarte bine ca este profii si ca sudeaza cu electrozi speciali din aluminiu cu siliciu si ce reacu maia re el pe acolo.. protejezi zona foarte bine , dai afara bobinele, sudeaza bucata aia si gata dar in cazul in care lipseste o reface prin construire, foarte simplu 1 h de munca.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tare ... vorbim la suzuki despre honda...

 

ce sa facem si noi ...daca suzuki este fara cusur...

 

din cate am inteles todea sta prin alt colt de lume... departe de patria mama.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata de un k4 trage mai tare, fata de un k5 nu pot sa compar nu am avut onoarea, data de R1 2000 trage mai tare si nu are curbe de putere ceea ce chiar e fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...