Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:rolleyes:

 

 

 

corect dar bagi bani sa o faci pe gustul tau sau pt imbunatatirea performantelor nu pt schimbatul pieselor

 

 

 

pai normal ca nu a facut nici un 'gest' doar e suzuki :D lasand gluma la o parte toti mai avem probleme cu cate un bec sau un contact imperfect..eu m-am referit la altceva

 

Todea - performantele nu le vom atinge noi mai deloc :P Inclin sa cred ca cea mai buna investitie intr-un motor daca vrem sa ne dam cum putem noi sunt suspensiile, partea de franare ( discuri, etrieri monobloc, pompe radiale ) si consumabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea - performantele nu le vom atinge noi mai deloc :P Inclin sa cred ca cea mai buna investitie intr-un motor daca vrem sa ne dam cum putem noi sunt suspensiile, partea de franare ( discuri, etrieri monobloc, pompe radiale ) si consumabile...

 

suspensiile ar fi primul lucru care le-as sch8imba..din pacate si costa foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu :) Macar niste arcuri pentru greutatea ta ar fi misto - dar pana mea, mai luam mobra si pe strada cu prietena in spate si se schimba situatia atunci.

 

anul asta am iesit de 2 ori pe strada asa scurt pana la munca si inapoi..cred ca asa incet renunt de tot,cel putin aici nu-i vad rostul cu atata militie si camere, si sa merg in limita legala adorm pe motor.Pt concediu din romania am ales sa incerc coclaurile si muntii pana se mai poate..asa ca am luat o babuta de dr350 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca daca as fi avut si eu aci in Romania cate circuite adevarate ai tu acolo, nu m-as mai fi dat pe strada :P

 

da bre dar femeia zice ca tre sa facem si altceva in viata nu doar sa arunc banii pe iesiri la circuit :laugh: ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un prieten, are nevoie de piesa-le 9-10, sunt doua furtune ulei (hose oil )-suzuki GSX R 750, an 1993.

 

Stie cineva de unde le-ar putea achizitiona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu un Gixxxer de 600 din 2005 sincer sunt foarte multumit de ea se comporta foarte bine pe drum si in oras la fel ,nu este "foarte " obositoare la drum lung.consumul sincer cam 10%

post-64978-0-29048000-1306137170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar sea pilot si pasager, pentru suzuki gsx-r 1000 si codita cu tot cu partea inferioara, cea cu stopul de care se prinde suportul de numar, inclusiv stopul.

id mess: sorinduca

telefon: 0724584160

 

astept oferte, pentru preturi bune :friends: :cheers:

salut, daca te mai intereseaza coada pentru motoreta da-mi un telefon 0723.251.260

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumoasa coloristica alstare... sa o stapanesti sanatos si fara incidente ;)

 

todea... eu am noroc ca "INCA" nu s-a ajuns la discutia ca mai facem si altceva in viata pe langa iesitul pe circuit :)) asa ca inca sunt norocos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"GSX-R based electric bike does 190mph"

 

"Desi recordul masurat in cursa Mojave Mile este neoficial, viteza este cu 17mph mai mare decat actualul record oficial.

Avand in vedere ca viteza a fost atinsa pe o mila, cu pornire de pe loc, rezultatul este mai impresionant decat daca ar fi fost stabilit oficial la Bonneville Salt Flats.

Cu toate astea, pilotul si inventaorul Chip Yates a parut usor dezamagit de rezultat, sperand sa depaseasca 200mph dupa ce, intr-un test inaintea cursei, a ajuns la 227mph."

Performance Bikes, Iunie 2011

 

Cred ca mai avem un pic si scapam si de problema benzinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumoasa coloristica alstare... sa o stapanesti sanatos si fara incidente ;)

 

todea... eu am noroc ca "INCA" nu s-a ajuns la discutia ca mai facem si altceva in viata pe langa iesitul pe circuit :)) asa ca inca sunt norocos :P

 

la magnati nu sunt discutii de genu':)))

 

"GSX-R based electric bike does 190mph"

 

"Desi recordul masurat in cursa Mojave Mile este neoficial, viteza este cu 17mph mai mare decat actualul record oficial.

Avand in vedere ca viteza a fost atinsa pe o mila, cu pornire de pe loc, rezultatul este mai impresionant decat daca ar fi fost stabilit oficial la Bonneville Salt Flats.

Cu toate astea, pilotul si inventaorul Chip Yates a parut usor dezamagit de rezultat, sperand sa depaseasca 200mph dupa ce, intr-un test inaintea cursei, a ajuns la 227mph."

Performance Bikes, Iunie 2011

 

Cred ca mai avem un pic si scapam si de problema benzinei.

 

arza-le focu' de nu ma apuc de pe acuma si depozitez benzina :D :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arza-le focu' de nu ma apuc de pe acuma si depozitez benzina :D :))

Pacat ca e treaba nasoala in Libia, ca acolo ar trbui sa mergem ca sa nu avem probleme cu pretul benzinei ...

Avem niste prieteni buni care au fost evacuati exact cand trebuia si care au ramas cu un geanantan de lei de-ai lor, de care urma sa cumpere un Hummer ... pentru ca merita ... un plin era 5 euro ... DA!!! 5 EURO ... aici ar fi vreo 150

Acolo probabil ar fi mai scump pe varianta electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rupt lantul :) nu ma intrebati cum am reusit ?:)) ce ati pus pe ele ?

RK si l-am comandat inchis<am preferat sa ma chinui cu demontat bascula decat sa mai am problemele care l-am avut la siguranta cu predecesorul<regina>

ce nu-mi place la asta e ca e normal<nu am gasit auriu>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer am comandat si eu un kit de lant dar habar n-am de care este . de unde as putea gasi la fel , inchis ?

 

mersi

 

asta unu la mana si 2 la mana : are cineva idee de unde as putea comanda aripa de la lant , ca mi-a rupt-o , aoaratoarea de lant . mersi

 

aveti grija cand vi se rupe lantul , adica nu aveti cum sa aveti grija ci va sfatuiesc sa il schimbati la timp , sa nu va zgarciti , pentru ca exista posibilitatea ca odata rupt sa va sparga blocul motor , am scapat de data asta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele mai noi - lanturile vin deschise - din cauza basculei care nu-ti permite sa-l introduci inchis.

 

Azi mi-a facut a doua problema de aceelasi fel :

 

Prima oara :

 

Acum 2 saptamani - mergeam frumos intr-a 3-a si nu mai voia sa traga - acceleram si nimic, imi dadea suturi. Am dat vina pe benzina - posibil apa.

 

Azi - ma duceam spre munca - am pornit motoru pe rezerva - m-am dus la benzinarie, am bagat 8 litri si am mers din Dristor pana la Erorilor fara nici o problema - cand mi-a facut nebunia again, dar acum alta simptom -> mi s-a oprit instant motoru pentru 1-2 secunde, 0 RPM - bord - lumini toate functionau, numai motorul s-a oprit in mers. Ma gandesc ca poate mi-o fi intrat naibii vreo mizerie pe la sistemul de alimentare de nu a mai avut alimentare ( apa am exclus-o aici - nu mi se opreau toate 4 pistoanele daca era asa ceva ).

 

Benzina folosita : Rompetrol Efix 95 ( NUMAI aceasta - n-am mai avut bani sa mai fac inca un plin de Alto 101 - inainte bagam 2 plinuri Efix 95 si unu de Alto 101 - aceasta era ciclul cu care mergeam )

 

Diferenta de anul trecut :

 

Anul trecut - faceam plinul la fix 100 km rulati sau putin peste

 

Anul acesta - am intrat pe rezerva putin cam de fiecare data.

 

 

Are cineva vreo idee ce naiba se intampla?

 

 

P.S. Am avut o mica problema cu EXUPU - imi mai dadea erori aleator FI in bord...s-a rezolvat prin uns cabluri + recalibrare ca in manual.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare ceva pe electrica. da un search pe gugal si intra pe un forum de gixxere.. acolo vei gasi raspuns nu aici hea hea hea.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele mai noi - lanturile vin deschise - din cauza basculei care nu-ti permite sa-l introduci inchis.

 

Azi mi-a facut a doua problema de aceelasi fel :

 

Prima oara :

 

Acum 2 saptamani - mergeam frumos intr-a 3-a si nu mai voia sa traga - acceleram si nimic, imi dadea suturi. Am dat vina pe benzina - posibil apa.

 

Azi - ma duceam spre munca - am pornit motoru pe rezerva - m-am dus la benzinarie, am bagat 8 litri si am mers din Dristor pana la Erorilor fara nici o problema - cand mi-a facut nebunia again, dar acum alta simptom -> mi s-a oprit instant motoru pentru 1-2 secunde, 0 RPM - bord - lumini toate functionau, numai motorul s-a oprit in mers. Ma gandesc ca poate mi-o fi intrat naibii vreo mizerie pe la sistemul de alimentare de nu a mai avut alimentare ( apa am exclus-o aici - nu mi se opreau toate 4 pistoanele daca era asa ceva ).

 

Benzina folosita : Rompetrol Efix 95 ( NUMAI aceasta - n-am mai avut bani sa mai fac inca un plin de Alto 101 - inainte bagam 2 plinuri Efix 95 si unu de Alto 101 - aceasta era ciclul cu care mergeam )

 

Diferenta de anul trecut :

 

Anul trecut - faceam plinul la fix 100 km rulati sau putin peste

 

Anul acesta - am intrat pe rezerva putin cam de fiecare data.

 

 

Are cineva vreo idee ce naiba se intampla?

 

 

P.S. Am avut o mica problema cu EXUPU - imi mai dadea erori aleator FI in bord...s-a rezolvat prin uns cabluri + recalibrare ca in manual.

Am avut si eu exact aceeasi problema asta vara, chiar in seara de dinainte sa intru pe Stelvio, cu 750 K7 - oprire motor in mers 1-2", luminile mergeau si FI pe bord. M-am cam crizat pentru ca urmau doar serpentine. M-am gandit ca e mizerie prin injectoare asa ca am dat ceva forja si cat am mers in turatii mari nu s-a mai oprit.

A doua zi de dimineata am luat-o in sus spre Stelvio sperand ca problema s-a rezolvat, dar n-am fost asa norocos - in turatii mai mici se oprea. M-am intors de la primele serpentine si am cumparat un aditiv de curatat injectoarele.

Parerea mea e ca ai dreptate sa dai vina pe benzina, dar nici eu nu cred ca e de la apa ci de la alte mizerii.

Pana mi s-a intamplat, adica dupa vreo 2500km, am pus tot doar 95, in tara doar de la OMV si Petrom, iar afara si AGIP si MOL si am pus de putine ori dupa ce s-a aprins becul.

Am tinut-o cu aditiv urmatorii 2500km si cu 98 si n-am mai avut probleme.

Incearca deci cu aditiv si benzina de 98 si vezi ce se intampla.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...