TNG Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Mie la 3000rpm in primele 3 trepte nu merge rotund,nu vrea si pace.Mai jos sau peste 3000rpm nu are nici o problema,la 3000rpm are draci Pai cauta si tu un mecanic! Sau parca spuneai asta iarna ca ii faci o vizita unui mecanic... Nu a rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 am pus stopul original pe motocicleta si astept ziua de maine sa vina crash-padurile. daca intereseaza pe cineva un stop k5/k6 1000 fumuriu: /index.php?/topic/677783-vand-stop-spate-suzuki-gsx-r-1000-2005-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salut baieti.Tocmai ce am schimbat si eu GSXF 600 cu un GSXR 1000 si ma intereseaza daca pot schimba afisajul electronic sa-mi indice treapta de viteza poate are cineva idee de unde sa achizitioneza asa ceva.Pun si o poza cu motorul este din Dambovita daca stiti ceva probleme ascunse ca sa le pun la punct din timp sa nu-mi rup oasele.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 salut. sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 theos ce crash paduri ti-ai pus?te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) theos ce crash paduri ti-ai pus?te salut maine trebuie sa vina, puig luate de pe louis. au un pret bun pentru modelul nostru fata de alte suze, 70 e l.e: salutare Editat Mai 14, 2012 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 eu caut genul asta daca nu o sa gasesc... intr.un final o sa-mi dau si eu comanda,sa-mi trimiti si mie niste poze sa le vad cum vin pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 sa nu fie 'chinezesti', a avut un prieten unele asemanatoare, carbon look, cand a cazut s-au spart in loc sa se toceasca deci nu si-au indeplinit sarcina. din experientele prietenilor stiu ca puig sunt bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 eu caut genul asta daca nu o sa gasesc... intr.un final o sa-mi dau si eu comanda,sa-mi trimiti si mie niste poze sa le vad cum vin pe motocicleta Man, vezi ca la astea conteaza foarte mult sa fie surubul cu o duritate foarte mica.. adica sa fie moale... ca daca pici sa nu iti rupa cadrul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) cel mai bine e sa nu ajungi sa le testezi,caut vad ce gasesc ,chiar nu ma gandesc la contactul dintre ele si o suprafata tare ,me mine cel mai mult ma incanta forma lor Editat Mai 15, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 salut. sa-l stapanesti sanatos ! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 merita sa iau power comander sau ceva de micsorarea puterei pentru un 600 k6 k7 ? trec de pe 125 pe 600 si multi spun ca e diferenta mare (am experienta de 2 sezoane 15mii km) merita sau investesc un ban aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 merita sa iau power comander sau ceva de micsorarea puterei pentru un 600 k6 k7 ? trec de pe 125 pe 600 si multi spun ca e diferenta mare (am experienta de 2 sezoane 15mii km) merita sau investesc un ban aiurea? Nu exista micsorarea puterii printr-un device care doar modifica cantitatea de benzina prin injectoare, un amestec sarac-sarac duce la arderea garniturii de chiulasa. Plus ca motoreta va merge foarte prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 merita sa iau power comander sau ceva de micsorarea puterei pentru un 600 k6 k7 ? trec de pe 125 pe 600 si multi spun ca e diferenta mare (am experienta de 2 sezoane 15mii km) merita sau investesc un ban aiurea? Daca imi spui un cod de ecu iti pot spune daca se poate resofta cu limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Daca imi spui un cod de ecu iti pot spune daca se poate resofta cu limitare. recomand pe domnul George aka TNG stie ce face Va multumesc pentru reparatii este un alt motor Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Nu exista micsorarea puterii printr-un device care doar modifica cantitatea de benzina prin injectoare, un amestec sarac-sarac duce la arderea garniturii de chiulasa. Plus ca motoreta va merge foarte prost. ok, multumesc mult. Daca imi spui un cod de ecu iti pot spune daca se poate resofta cu limitare. spun in general ca urmeaza zilele astea sa aduc una si mai 1 vreau sa ma informez sa stiu ce investitie sa fac Editat Mai 15, 2012 de galla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 merita sa iau power comander sau ceva de micsorarea puterei pentru un 600 k6 k7 ? trec de pe 125 pe 600 si multi spun ca e diferenta mare (am experienta de 2 sezoane 15mii km) merita sau investesc un ban aiurea? daca asta crezi ca te ajuta sa progresezi ,merita sa faci o resoftare dar una peste alta MINTEA CONDUCE PUMNUL NU INVERS !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Pai cauta si tu un mecanic! Sau parca spuneai asta iarna ca ii faci o vizita unui mecanic... Nu a rezolvat-o? Abia l-am scos de la hibernat si inca nu am ajuns la un mecanic.Prin iarna te-am sunat si pe tine sa te intreb de scor Vreu sa rezolv problema electrica a maxiului si o sa merg cu scuterila prin oras.Mi-am cumparat si connserva iar anul asta nu cred o sa il plimb mai mult de 3000km,anul trecut nu l-am plimbat nici 1000km,dar am mers 10,000 cu scuterila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) daca te si linisteste aspectul asta ,merita sa incerci Editat Mai 15, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 daca asta crezi ca te ajuta sa progresezi ,merita sa faci o resoftare dar una peste alta MINTEA CONDUCE PUMNUL NU INVERS !!! pai nu cred ca ma va ajuta foarte mult la progresat dar multi zic vai ce diferenta mare nu iti lua 600 din prima si ei au inceput pe 600 1000.. sunt constient ca nu e de joaca cu ea dar na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 pai nu cred ca ma va ajuta foarte mult la progresat dar multi zic vai ce diferenta mare nu iti lua 600 din prima si ei au inceput pe 600 1000.. sunt constient ca nu e de joaca cu ea dar na imbraca-te frate cu echipamentul fa plinul si pleaca la plimbare.. daca asculti la toata lumea iar nu este bine.. daca ai mers pe 125 cc dupa cum spui inseamna ca esti pregatit pentru putere.. incheietura stie exact ce sa faca si asa mai departe.. ai doar grija la franare ca de accelerat stie si o maimuta daca o inveti.. Asfalt uscat ce sa-ti zic si bafta sezonul asta.. fa plinul si tuleste-o la plimbare.. viata este oricum scurta si imprevizibila.. Doamne ajuta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 imbraca-te frate cu echipamentul fa plinul si pleaca la plimbare.. daca asculti la toata lumea iar nu este bine.. daca ai mers pe 125 cc dupa cum spui inseamna ca esti pregatit pentru putere.. incheietura stie exact ce sa faca si asa mai departe.. ai doar grija la franare ca de accelerat stie si o maimuta daca o inveti.. Asfalt uscat ce sa-ti zic si bafta sezonul asta.. fa plinul si tuleste-o la plimbare.. viata este oricum scurta si imprevizibila.. Doamne ajuta !! nu prea are treaba cu puterea faptul ca a mers pe un 125 cmc! Eu pana sa iau 600`ele am mers pe un zx4r...cand m-am urcat pe asta...a fost o trecere de la fosta mea prietena grasa din liceu la misa campo (google) ..deci ...nu prea au treaba una cu alta...!! am vazut incepatori pe busa...intudere de 1800...deci ..chestia cu capacitatea nu prea are treaba...poate doar greutatea...dar si aici...sa nu fiu mitocan...am vazut femei pe motoare de 1000cc ss si se descurcau destul de bine! Capul pe umeri...benzina cat cuprinde...si un gram de noroc sa nu intre fraierii in tine! ...cam de atat ai nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) nu prea are treaba cu puterea faptul ca a mers pe un 125 cmc! Eu pana sa iau 600`ele am mers pe un zx4r...cand m-am urcat pe asta...a fost o trecere de la fosta mea prietena grasa din liceu la misa campo (google) ..deci ...nu prea au treaba una cu alta...!! am vazut incepatori pe busa...intudere de 1800...deci ..chestia cu capacitatea nu prea are treaba...poate doar greutatea...dar si aici...sa nu fiu mitocan...am vazut femei pe motoare de 1000cc ss si se descurcau destul de bine! Capul pe umeri...benzina cat cuprinde...si un gram de noroc sa nu intre fraierii in tine! ...cam de atat ai nevoie! multumesc pentru sfat , asfalt uscat:) imbraca-te frate cu echipamentul fa plinul si pleaca la plimbare.. daca asculti la toata lumea iar nu este bine.. daca ai mers pe 125 cc dupa cum spui inseamna ca esti pregatit pentru putere.. incheietura stie exact ce sa faca si asa mai departe.. ai doar grija la franare ca de accelerat stie si o maimuta daca o inveti.. Asfalt uscat ce sa-ti zic si bafta sezonul asta.. fa plinul si tuleste-o la plimbare.. viata este oricum scurta si imprevizibila.. Doamne ajuta !! multumesc pentru sfat, asfalt uscat:) (eram cam in aceeasi dilema) Editat Mai 16, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 e usoara motocicleta si manevrabila,nu o sa ai probleme daca e in mintile ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.