Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Eu inteleg ca esti un baiat calculat si abil dar daca nu poti tu sau percepi tu ca este periculos nu inseamna ca nu se poate si ca altuia i se pare periculos,, daca nu renunti la moto ai sa ajungi la vb mea.. ai sa vezi, nu poti sa mergi safe fara sa te inclini decat... cu 25km/h, cand ai deprins chestiile elementare care te ajuta sa nu te sinucizi(iesit pe contrasens, incapabil sa ocolesti un cacao intr-o curba, sa te opresti la timp chiar daca apare Rumburak in viraj, etc) Ajutat de talent si de un "catalizator" care stie cate roti are motocicleta si te invata cum sa te porti cu ea sa raspunda perfect, incet incet incepi sa-ti construiesti stilul tau de mers(nu cu cizme dot 1982) si constati ca tu mergi foarte sigur pe tine.. in schimb un motociclist care construieste "pereti" in jurul lui si te intalnesti cu el intr-o parcare si are 1 bar pe fata ca nu a verificat presiunea de anul trecut ca la dacie, si gumele trebuie sa aive "carne" ca sunt bune, o sa te considere un obiect propulsat de un motor cu reactie si ca te omori daca mergi mai tare ca el.. asta vreau sa spun. Corectiile se fac la inceput.. daca te inveti gresit este foarte greu sa te restartezi ca apare deznadejdea.. Asta este valabil la orice tip de motocicleta nu doar ss.

Sper ca nu am exagerat cu explicatiile poate nu era cazul dar am scris sa fie.. ca nu strica, si la ce prostii se scriu pe forum asta este pistol cu apa. :crack:

 

Intru aici sa citesc chestiuni tehnice sau alte lucruri despre gsx-r si gasesc numa povesti mereu :angryfire: Ba care ii mai tare..ba care ii mai versat ..ba tot felu de besini. Spor la balacit in continuare :bigstar:

Se numeste "detinatori de Suzuki gsxr" scrie putintel mai sus, nu se numeste "Chestiuni tehnice sau alte lucruri despre gsxr"

mai mai sa vomit dupa ce am citit.. trebuia sa te bagi in seama sa pari interesant.

 

Ce BAN va dadeam eu la astia care va faceti cont la misto..

 

Ai pus vre-o intrebare si nu ai primit raspuns sau a batut cineva pitonul de tine? Incercam sa fim prieteni nu sa aruncam cu zacusca in ventilator !!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DOAMNEEE

nu este asa deloc fi atent si casca ochii " nu vorbim de setari,de gume, de mobra,ci vorbim efectiv de felul in care se da el si de experienta sa ca pilot de motocicleta sport.."@@@ gresit rau de tot.. totul conteaza.. mie spre ex daca-mi scade presiunea simt imediat si merg foarte incet ca nu o simt ok. este un ex. mai vb pe tema asta

2."Tu nu vrei sa intelegi ca exista viraje,exista puncte moarte in care daca-ti sare un cal,sau un caine (stiu ca-i cliseu asta cu animalele,dar pana n-o patesti , n-o crezi), nu te mai salveaza nici reflexul nici norocul..." Scuza-ma din suflet dar nu ai dreptate deloc.. dupa multi km drumul se simte imediat.. te surprinde doar daca esti in desenele animate unde deseneaza drum dreapt pe un perete si trece strutul ala prinn ea.. se vede drumul foarte bine.. unde nu se vede se reduce pana la 10 km/h este vorba de experienta care se obtine in timp.

3 Atunci cazi cand fortezi limita.

4 patania ta se pune pe seama ca nu ai putut anticipa o manevra.. trebuie sa fi putin paranoic sa crezi ca toata lumea vrea sa te dea pe jos.. si nu patesti nimic. In orase sunt accidentele cele ma grave.. eu merg de ma claxoneaza masinile spre ex.

5 sa te dai la pista este mare smecherie dar este costisitor .. foarte costisitor.. nu avem pista in Romania.

 

Ma culc ca maine am treaba :grinbandit: .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aladine, da-mi voie sa te contrazic. Am permisul de 5 ani, 5 ani in care m-am dat ceva cu mobra. Desi mersul meu a fost, in mare parte, mai "nesimtit", n-am cazut niciodata. DAR au fost situatii din care am scapat avand noroc. Oricat de mult skill ai, gume bune, suspensii setate corespunzator, tot poti sa ti-o furi pe strada, pt ca exista factori ce se pot schimba de la 100 de m la alta.

Un scurt exemplu: vacile de care vorbea Adrian pe Tihuta erau sa ma tavaleasca. Vacile pasteau pe marginea drumului. Noi urcam, in gasca, eu am ramas in spate pt ca eram cu pasagera. Au trecut baietii pe langa vaci si ele s-au speriat de tobele lor. Un vitel a intrat in drum, era tare dezorientat si sarea in sus (cum sar taurii la rodeo). Si cum veneam eu din spate lansat (aproximez 160 km/h pe portiunea aia), m-am urcat pe frana pana a inceput sa se ridice roata spate (desi aveam pasager). Stiam ca daca ma blochez pe frana ori o dau peste cap, ori intru in vitel, dar nu stiam ce o sa faca vitelul. Intr-un final, am lasat frana si l-am ocolit prin stanga. Doar NOROCUL a facut ca vitelul sa mearga in dreapta.

Deci, indiferent cat de bine cunosti un traseu, cat skill ai, cum stai cu gumele si cu suspensia, PE STRADA apare imprevizibilul si o poti fura. Eu n-am cazut pana acum doar pt ca "sunt cu rugaciune la zi" si a avut Doamne-Doamne grija de mine.

 

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat de mult skill ai, gume bune, suspensii setate corespunzator, tot poti sa ti-o furi pe strada, pt ca exista factori ce se pot schimba de la 100 de m la alta.

[...]

Deci, indiferent cat de bine cunosti un traseu, cat skill ai, cum stai cu gumele si cu suspensia, PE STRADA apare imprevizibilul si o poti fura.

 

+1...perfect de acord cu tine. Exemplul care-mi vine in minte acum s-a petrecut pe Valea Muresului, un traseu nu foarte dificil, cu asfalt bun si ceva curbe de viteza. Eram pe curba la dreapta, vizibilitate maxim 50-60m, drumul liber = viteza, cand, la iesirea de pe viraj, avand o viteza de aproximativ 160-170 km/h dau cu ochii de o "coloana" de 4-5 masini care rulau cu 20 km/h in spatele unui tractor :yikes:...si stiti cum se sta in coloana pe drumurile noastre, fiecare se trage catre axul drumului ca sa vada in fata pe langa cel din fata lui, deci toata banda ocupata din margine( unde era tractorul) pana la axul drumului. Instinctiv am actionat franele, dar dupa juma' de secunda de franare am realizat ca NU AM CUM sa incetinesc suficient pana la ultima masina din coloana. NOROCUL (in acest caz) a fost ca din fata veneau 2 tiruri, deci aia din spatele tractorului nu aveau cum sa iese in depasire, asadar am lasat frana si am trecut pe axul drumului printre tiruri si coloana de masini. Eram doi motociclisti, ambii am avut aceeasi reactie, ambii am avut NOROC ca veneau tiruri din fata...daca nu erau tirurile si intrau aia din spatele tractorului in depasire, nu stiu pe unde "scoteam camasa"...puteam sa avem "mama" cauciucurilor, "tata" franelor, si gradul de "master of skills" ca tot nu aveam cum sa scapam usor din treaba aia, daca nu aveam NOROC. Siii...cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, din toata treaba asta am tras o concluzie care pe viitor a fost foarte folositoare...pe strada nu-ti forta norocul, ca nu se stie cat te tine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit in Germania BT 002 Pro 120/70 & 190/55 Typ 2 ambele dot xx07 & BT003, 120/70 & 190/55, Type 3 dot xx09/xx10 ,super preturi ce ziceti se merita pt strada daca sunt noi&doturi vechi ? undeva @ 150-160 E

Metzeler Racetec K3 Interact 270E dot 2012

mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit in Germania BT 002 Pro 120/70 & 190/55 Typ 2 ambele dot xx07 & BT003, 120/70 & 190/55, Type 3 dot xx09/xx10 ,super preturi ce ziceti se merita pt strada daca sunt doturi vechi ? undeva @ 150-160 E

Metzeler Racetec K3 Interact 270E dot 2012

mersi

 

DOT-urile mai vechi de 2010, din punctul meu de vedere, sunt cu risc...mai ales ca nu-s chiar ieftine din ce vad eu. Acum, fiecare face cum crede, dar eu zic ca n-are rost mai vechi de 2010 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am editat dupa,produsele sunt noi cu doturi vechi

mersi de sfat ,ma gandeam ca fiind mai moi chiar si cu doturi vechi sa fie bune atata timp cat sunt nefolosite

mersi ,astept si alte pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau-de-Sase: tu ai patit-o cu vaci/vitel, sa vezi ce 'sprinteni' sunt caii pe Tihuta/Mestecanis :crack:

De obicei, vacile sunt chiar la inceputul Pasului Tihuta, pe pajistea de pe dreapta. Caii sunt mai sus, inainte de Castelul Dracula, unde se face drumul pe doua benzi, pe virajul ala larg de stanga. :rusinica:

 

@shackalu: Weekendul viitor sunt iar liniute la Jucu. Mergi? :D

 

@cmd: Eu nu stiu nimic de gumele alea, nu m-am dat cu ele. :(

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ratat un set Dunlop d209 GP Racer M fata si E spatele 130 E ,nu stiu ce sa zic ,strang pareri

mersi sakale ,mersi 6se

 

chiar asa de periculoase sa fie fiind noi si doturi vechi?daca au fost depozitate corespunzator ? (asta nu avem de unde sa stim,doar intuim cumparand de la nemti)

 

jagi e cu BT ,el le viseaza ,asteptam si parerea lui :P

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul e baza :) ,multumesc

 

stiu de cine zici de baietii de @ fcp.ro ,mersi !sunt focalizat acum pe unde ma duc sa gasesc un set bun,raport calitate pret ,preferabil dunlop dar sa vedem ce o sa pice

ty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@shackalu: Weekendul viitor sunt iar liniute la Jucu. Mergi? :D

 

 

 

Planul initial era sa merg, fara doar si poate...din pacate mi l-au stricat cei de la firma la care lucrez, ca trebuie sa plec in Italia pe 25...deci din pacate tura asta o ratez :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce scrieti, unii cititori pot intelege ca eu am incurajat mersul la ghici.. scap eu intr-un fel, pentru ca nu ati inteles sau nu cititi pana la capat. Cand am spus ca drumul se simte nu ma refeream ca in timp se activeaza simtul p..li ca in filmele sf.. Ma refeream ca intr-un regim de mers constant indiferent cum morti mamii lui este te adaptezi foarte usor eventualelor incidente cu conditia sa sti ce dracu sa faci.. in general.. nu ma refer la cineva anume.. (nu-mi puneti vorbe in gura de genul "merg tare ca dementul si vad eu cum scap") Eu am derapat cu 25-30 km/h DEGEABA mergand drept.. pe o dara de vre-o 6 metri de ulei cu o luna in urma eram si cu iubita mea.. foarte nedrept, cand cautam crashpad.. neprevazutul este la orice pas nu numai pe motocicleta, Cand iti cunosti foarte bine motocicleta, ai si putina experienta deja incidentele normale nu-ti mai dau fiori.. Am incercat sa nu pozez in vre-un moralist al p..li, si tot ce scriu sunt niste experiente ale mele gandite si razgandite, resetate si masturbate etc, care pot fi proaste, dar pana acum nu am patit niciodata nimic.. si nici apropiatii mei, si nu am avut noroc, eu mereu am ghinion, cand este sa ai ghinion gasesti pioneze si in ...zda si mereu inspectez foarte bine zona (spune un amic care sigur citeste ce scriu, a facut un hobby din asta :crack: ).

Ma scuzati ca am dat curs dicutiei cu un subiect interminabil.. dar am vrut sal lamuresc pe Aditza :bounce: cum fac de fiecare data unde am impresia ca ma pricep.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici pt Gixxer (nu stiu ce model ai tu (ce an)): http://t-rex-racing.com/catalog.php?category=172

 

 

cunosti pe cineva care aduce? ma intereseaza si pe mine! vad ca sunt preturi mai mult decat ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am polizat si pe ala de bascula foarte putin este puig si cel de cadru R/G, pe fata a stat pe anvelopa.. am mai pus motocicleta jos in garaj sa vad cum atinge in caz de cazatura si statea doar pe protectii, nu vad ce ar putea proteja cele pentru fata, eventual aripa de la un anumit unghi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica :) ,eu sunt atehnic

"i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear."

R:

"going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in "

 

tnx !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comandante e foarte simplu :pierzi un pic din demaraj deoarece 55 e 55% din latimea anvelopei de 190 mm...so, anvelopa e cu 1-2 mm mai inalta =>pierzi din demaraj ,castigi ceva vmax...oricum nesemnificativ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica :) ,eu sunt atehnic

"i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear."

R:

"going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in "

 

tnx !

 

Se inclina mai usor dar este mai stabila pe inclinare pentru ca anvelopa pe 55 are un profil mai "ascutit". Pata de contact are alta forma pe curba, fata de talonul 50, unde anvelopa este mai rotunda. Ai mai multa guma pe un cauciuc 190/55 si teoretic dar si practic, poti sa inclini motocicleta mai mult.

La suspensia fata, din cate stiu, e tocmai invers. Cu cat e unghiul cu verticala e mai mic, cu atat e mai "instabila" si curbeaza mai rapid. La trecerea de la un cauciuc pe 50 la unul pe 55, unghiul se schimba foarte foarte putin.

Un prieten de-ai mei mi-a zis ca a avut o senzatie ciudata cand a trecut la un spate stoc la 55 pentru ca simtea spatele instabil. Problema la el insa se pare ca era alta, tocise guma nasol pe circuit, adica ii facuse santuri stanga dreapta de la tras prea tarziu de gaz pe pista. Sigur n-o sa mai simta aceeasi instabilitate cand va avea o guma noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca la 55 pierzi tractiune pt ca 'gearingul' ramane cel stock, si el tre sa propulseze motocicleta folosind un o bucata de cauciuc mai ingusta, care face contact cu solul....fata de 190/50,unde fasia de cauciuc e mai lata....

 

Nu e chiar asa, la mers drept nu exista chiar nici o diferenta. Se schimba forma petei de contact, nu suprafata. Pe inclinare e o cu totul alta poveste.

 

Presupun,iarasi,ca sa echivalezi,atunci cand pui 190/55 pe spate, tre sa-i oferi aceeasi tractiune, de aia zice lumea ca tre sa umbli la 'rapoarte'.....dar eu personal NU mi-as bate capu...

 

E vorba de cuplu la roata spate. La acelasi raport de transmisie finala, cu 55, cuplul e o idee mai mic. De asta si prefera multi sa scada un dinte la pinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...