cmd Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 saracutul miar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) Daca puteti sa v-a porcaiti si sa v-a faceti cum vreti voi pe pm,v-am fi recunoscatori,little vad ca ai o problema cu multa lume de pe aici,noi majoritatea intram aici sa ne informam de una de alta,citesc 2-3 pagini de injuraturi si 3 post-uri utile!!!lasati topicul curat si cerati-va pe pm cat vreti!!ms anticipat Tie cine ti-a dat voie sa faci galagie ma ? ) Editat Decembrie 14, 2012 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Spermembru,te-ai trezit si tu ma??la tine la snagov e soare?te mai dai cu motoreta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 de la ce va certati ma vb de motoare sau facem impresii pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Salutare baieti, are cineva de vandut piesa ce leaga tija schimbatorului de viteze de axul schimbatorului? E mai scurta decat cea de la SV si vreau sa o inlocuiesc pe a mea cu una de GSX-R, in acest fel scurtez cursa schimbatorului de viteze. Pun si o poza cu piesa in cauza imediat ce vine curentul...enelul se tine de sotii, postez de pe telefon. Stima! Si piesa in cauza: man ...am eu asa ceva pt gsxr ...daca-l gasesc ,ti-l trimit.no charge;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Stiti daca diametru jambelor la gixxerul 750 K1-K3 au dimensiuni similare cu cele de la modelul de 600 As vrea sa schimb jambele/telescop de la 600 cu unele usd de la modelul 750 dar sa ramana jugul inferior si cel exterior de la mobra de 600 600/750 au aceleasi demensiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Nu mai pot, vreau sa dau o tura mica mica de tot dar este imposibil pe zapada.. explodeaza corasonul cand ma uit prin poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 si eu la fel deabea astept sa se topeasca zapada sa ma plimb putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 cine are motocicleta incaltata fata/spate cu Michelin Power One (street)? cateva impresii vreau multumesc Sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 am iesit cu bicicleta vre-o 3 ore dar este alta treaba !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) cine are motocicleta incaltata fata/spate cu Michelin Power One (street)? eu am avut, am fost foarte incantat de calitatile lor dar m-au dezamagit la urmatoarele chestii<de io sunt mai chitros> l-am putut folosi mai putin de un sezon, primi 2000km fiind foarte moi<toti prieteni spuneau ca asa cauciuc nu au mai vazut. ziceai ca e de plastelina>dar dupa aia au inceput sa se intareasca<pt un cauciuc de strada si 2ct mi s-a parut ca fenomenul de inbatranire a aparut cam repede>, iar la aprox 5000km rulati din cel de spate aprope ieseau atele<mentionez ca nu au vazut circuit, doar acasa munca si cateva iesiri pe cheia<vro 4>. au fost luate de noi in iunie 2010 cu dot de feb2010 la fix 300E setul Editat Decembrie 27, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) daca p1 se intareste folosit pe strada ,de cele DOT race ce sa mai zic cu cicluri de incalzire/racire de fenomenul intalnit de tine(cu intarirea) nu am citit pe nicaieri si am rupt internetul multumesc mult de tot kelu,mersi Editat Decembrie 27, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Kelu are dreptate, cauciucurile moi , sint moi 2-3-4 luni, soarele, apa, praful le degradeaza rapid. Cauciucurile performante costa mult, se schimba des, dar ofera satisfactia ca nu am dat degeaba n mii de euro pe o supersportiva cu peste 100cai la roata si din care nu putem folosi mai mult de 50 cai la decolare, mult si 50 cai. De frinarea de urgentza, cea din care incercam sa scapam cu viatza, nu mai vorbesc. CMD, nu mai cauta cauciucul minune, pur si simplu nu exista, vrei performantza- va trebui sa platesti sau te resemnezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Asa e Jagi > < ,mersi ! au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti ! Editat Decembrie 28, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Fratilor, n-am mai scris de mult in aria GSX-R, dar aici e activitatea mai mare decat la Hornet. Unde gasesc si eu site-uri sau oferte online in afara de www.racingparts.ro al lui mac pentru cauciucuri noi ? Stiti cum e cu vara sanie si iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 anvelopemoto.eu Altul nu stiu in momentul asta....mai stiu motodiscount.ro da' e inchis pentru costumizare....incearca sa dai un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 De la motodiscount am tot cumparat , magazin foarte ok, o sa le cer o oferta telefonica sau mail. Din experienta voastra cu SMAEB, or avea oare reduceri la cauciucuri sau doar la ciurucuri / dot vechi ca la black friday ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Anvelopemoto.eu au avut un discount de 30% in 2011,in 2012 nu am fost la smaeb Suna-l pe victor(anvelopemoto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Asa e Jagi > < ,mersi !au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti ! GP racer e mult peste power one. Grip, durabilitate, feel. Nu cunosc r10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 gp racer din ce am inteles este cu ciclucuri (incalzire/racire),power 1 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 What? Hai sa ne intelegem: cicluri de incalzire sufera orice cauciuc- de la cel de basculanta la cel de curse. Gumele obisnuite de strada sunt mai rezistente la mai multe cicluri de incalzire pentru ca au mai putin liant in ele si pentru ca lucreaza la temperaturi mai joase. Toate anvelopele incep sa se "uzeze" din momentul in care au iesit din matrita, pentru ca polimerii se degradeaza in timp. Cauciucul imbatraneste dar imbatranirea e accelerata cel mai mult de soare -UV. Conceptul de "cicluri de incalzire" deriva din lumea curselor unde se recomanda ca anvelopele sa ramana calde in permanenta - puse pe incalzitoare, iesit pe circuit, revenit la boxe, puse iar incalzitoarele, pentru a nu pierde liantul din masa cauciucului si pentru a ramane cat mai aproape de calitatile initiale ale gumei. GP racer, dupa parerea mea, e cea mai performanta guma de strada. Grip, durabilitate, feel. N-am mers cu R10. Sa speram ca este mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Pt strada?? Tin mai putin ca Racer, dar sint superaderente la rece. Cine are bani, sa-si ia R10. Mai se fabrica inca BT 003 Pro, vechiul model dinainte de R10, si acel model , TYPE 3, TYPE4(pt fatza), sint senzationale pe strada(se duc repede, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Te referi la R10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 da ,de R10 vb jagi ca tin mai putin ca Racer, dar sint superaderente la rece multumesc baieti >< i <3 u ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Păi si tu bagi forja cu gumele neincalzite? Cred că nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.