Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vb cu baietii de la curse poate li se face mila si-ti dau ei o harta calumea pt ce ai tu pe motocicleta ,dupa aceea mergi @ specialist cu ea

mergand @ specialist cu ea se pot verifica si erorile din bord (daca-mi aduc bine aminte ai spus ca ai asa ceva), cablurile etc ,prin asta ai o baza

 

 

vb cu TNG !

nu stiu sa-ti spun ex,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ?

do not try this at home

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu'mi trebuie nimic din mila si nici harta de curse, eroarea era de la sonda lambda, nu stiu formaturile ca nu le am cu pc-u si nici nu mam uitat pe la pc5 si din ce am vazut pe net si tutoriale e o nimica toata sa pui o harta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o evacuare full arrow pt gsxr600 750 k1-k3.

 

completa cu toate accesoriile. pret: 230 euro.

/index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/

 

si un indicator treapta de viteza tot pt acelasi model la 70 euro.

/index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/

 

tel: 0724 79 4456 Ovi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8

Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.

Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.

Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager.

strada, poate o pista (selena de kart) ceva care sa fie ok in conditi de mers mai agresiv sau lent, o sa incerc 2.0 si 1.9 cum mi-ai recomandat , multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti.

 

 

La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti.

 

 

La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece.

si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi

Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi

 

Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza :))

Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?!

A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.

GSXR750 k3 17/42

GSXR 1000 K4 17/42

O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc

 

 

Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed

post-15340-0-85065000-1358419173_thumb.jpg

post-15340-0-49296600-1358419184_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 se preteaza mai bine pentru motorul tau de cat 5100 daca vrei sa folosesti Motul.

GSXR750 k3 17/42

GSXR 1000 K4 17/42

O sa fie diferente la calcatura lantului asa ca fii atent ce lant pui 525/530 etc

 

 

Pentru versiunea -2+3 o sa ai un cuplu mare dar o sa pierzi din top speed

 

Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ??

 

Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma.

Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) .

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt fixat pe motol , recomanzi altceva ??

 

Deci in principiu ar fi ok sa il iau pe cel de miar , dar sa iau lantul 530 . Adica eu asta am inteles, daca gresesc corecteaza-ma.

Si inca ceva . Vreau sa ii schimb lichidul de racire . Daca merg pe 50-50 , ce rezista la temeperaturi scazute , la temperaturi mari afecteaza cumva racirea ? Ca motorul oricum tot timplul sta la o temperatura de 10-15 grade ( pe timp de iarna il tin in camera dedicata centralei , si are un calorifer acolo ) .

Recomand Bellray un ulei foarte bun.

Despre lant ...da, ai inteles corect :peace:

Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea.

Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru lichid de racire foloseste Hepu G12 sau G12+ roz, flacon de 1,5 L, nediluat, 50-50 cu apa distilata rezista la -35 de grade Celsius. Isi face treaba foarte bine si nici nu este scump, e 27 de lei o sticla.

 

Pe asta si pusesem ochii ! Mersi!

 

Recomand Bellray un ulei foarte bun.

Despre lant ...da, ai inteles corect :peace:

Lichidul de racire daca este la concentratie normala 50/50 sau gata pregatit nu afecteaza racirea.

Daca este foarte dens (gen doar antigel concentrat) atunci densitate mai mare /retentie termica mai mare.

Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee !

Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut.

Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport!

Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asta si pusesem ochii ! Mersi!

 

Si care ar fi echivalentul Bellray pentru motul 7100 ? eventual un link cu un pret , ca n-am nici cea mai mica idee !

Un prieten mi-a spus acum ca pe 750 , nu am cum sa pun kit de lant 530 , pentru ca "nu incape" . Oricum pinioanele sunt 525 , din ce mi-a spus baiatul la telefon. Ramane de vazut.

Cat despre lichidul de racire , la asta ma gandeam si eu , sa nu fie prea gros , dar vad ca 50-50 e cel mai ok raport!

Mersi de sfaturi , raman dator c-o bere !

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419

Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2004/?good_detail=23419

Din semnatura vad ca esti din Snagov adica foarte aproape e mine ..daca vrei te pot ajuta cu achizitionarea uleiului si filtru :hug:

 

Pai daca tu stai in Tiganesti/Ciolpani , si eu in Silistea , e imposibil sa nu te fi vazut vre-o data . Sau tu pe mine! Ai un PM de la mine , daca il citesti , si raspunzi , lasa si un numar de telefon , sa discutam. Si sa stii ca avem si cunostinte comune , ca a vrut igorov intr-o seara sa ma trimita cu tine acasa , cand ramasese motoreta mea la el la reparat!

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am gasit si eu releu de incarcare http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=281359

 

Am vorbit cu baiatul .. a zis ca ce are el este pentru modelul 2008, dar il poate adapta si pentru mototrul meu taind 2 fire (eu am un gsxr 750 din 2005)

 

Voi ce parere aveti? Se poate adapta sau ma complic?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...