ctrad Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Asa o fi @CMD-ule , vom vedea . Din datele tehnice ale uleiului Bel Ray EXS full sintetic , rezulta ca ar fi mai bun decat Motul 300 V 10w40 . Tu ai mers deja pe B R ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Iti dau eu Carbone Lorraine la cel mai bun pret din Romania le fac reclama de vreo doi ani (de cand le chema SBK5), hai ca a mai inceput sa se trezeasca lumea Nu prea am inteles cum este cu trezirea Cesar?O data ce eu le-am recomandat in defavoarea SBS,vrei sa spui ca acum am auzit de placutele astea ca nu m-am prins? PS.Vezi cu recomandatul amvelopei spate de SRAD 600/2000 Este de 180... Cu respect TNG! cu 190/55 ai nimerit bine dimensiunea. Daca era 190/50 nu prea era in regula. Ce guma ai luat? Bafta! Editat Februarie 5, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Cesar, daca se pricepea baiatul sigur nu cumpara 190/55 sau poate are noroc si are janta de 6" da Radu am un sezon alaturi de belray,cutia nu se aude si schimba excelent , fata de ce aveam in el pus din fabrica la schimbul de 1000km este ceva ce nu poate trece neobservat,nu a papat un gram ceea ce tind sa cred ca-i place motorului,culoarea lui a ramas tot pe acolo (o tenta mai inchisa) dar dupa cateva schimburi ma gandesc ca o sa si-o pastreze ,nu am zgomote la motor ce e drept cu cel din fabrica am mers doar pana la tng, efectul Placebo este omniprezent... cine stie, pe mine ma intereseaza sa-i placa motorului nu mie Editat Februarie 5, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Pai trezirea trezirea... despre asta vorbesc Stii si tu cum stiu si eu ca in mentalul colectiv s-au cultivat pe rand cateva branduri pt ca doar alea se importau. Nu ca nu ar fi existat placute de calitate si la pret corect dar din dorinta de profit, se importau doar placute ieftine si proaste si se vindeau scump. SBS nu sunt chiar placute asa rele. Nasol este ca se promoveaza doar alea mai ieftine care desi pun frana bine au un mare dezavantaj: strica discurile. Exista si SBS mai bune care nu strica discurile dar nu se promoveaza, lumea nu stie si nu cumpara. Carevasazica, motociclistii sunt "protejati" spre binele lor de produsele de calitate pentru ca alea costa ceva mai mult Eu am testat toate placutele pe care le-am gasit pe piata si pe motociclete. Pe locul intai in topul placutelor proaste, la mare distanta in fata celorlalte este Ferodo Platinum. Placuta asta efectiv nu pune frana, zici ca e sapun. Stiam lucrul asta pt ca am luat cea mai mare tzeapa posibila cand am pus la mine ferodo platinum. Dezastru, nu se poate descrie. Intr-o zi a venit la mine un 954 si imi zice omu: motoreta nu franeaza. Imposibil, nu se poate, are cele mai bune frane posibil. Nu, nu, nu franeaza. Si am zis ca glumeste dar ca sa ma conving am luat-o la proba. Si chiar asa era... nu punea frana. Am venit frumos inapoi si i-am zis: ai placute ferodo platinum. Nu m-a crezut pt ca nu intelegea cum de pot sa zic asa ceva fara sa desfac etrierii. Am desfacut si... Soc si Groaza, alea erau placutele In top la placute care strica discuri sunt undeva la egalitate TRW si Goldfren dar macar alea pun cat de cat frana. Am constatat ca nu e intotdeauna suficient sa zici "iti recomand eu" pentru ca sunt motociclisti care n-au incredere sau li se pare prea scump sau le e frica de teapa.... Si pentru doi clienti cu motociclete cu putin km si discuri in stare excelenta, care venisera la mine cu placute noi, deja schimbate in alta parte (TRW si Goldfren) le-am oferit posibilitatea sa testeze alte placute, care nu strica discurile. Le-am dat jos ce aveau si le-am pus A3+ (nici macar SBK5) si le-am zis ca daca intr-o saptamana nu sunt multumiti, pot sa imi aduca placutele inapoi si sa le montez inapoi ce aveau. Evident ca nu s-au razgandit. E si normal, pt ca frana daca nu e usor modulabila, feel-ul la maneta daca nu e consistent, se pierde mult din placerea condusului si merge omu crispat si stresat pe motoreta. De aia tin in mod constant 30-40 de seturi pe stoc in service de placute pt diverse modele. Nu se stie cand trebuiesc salvate niste discuri Referitor la cauciuc treaba sta cam asa. Nu eu recomand 190/55 (total diferit de 190/50). Am studiat putin problema si producatorii de anvelope sport recomanda 190/55 ca "best rim" janta de 5.5. Si am si mers si am vazut cam cum sta treaba pt ca nici eu n-am crezut ca e mai buna dimensiunea asta dar chiar este. 190/50 pe janta de 5.5 insa este dezastru. Uite-aici: http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ http://www.dunlopracing.com/fitment.pdf Sa vezi ce merge 600RR cu 195/65 Editat Februarie 5, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Nu prea am inteles cum este cu trezirea Cesar? O data ce eu le-am recomandat in defavoarea SBS,vrei sa spui ca acum am auzit de placutele astea ca nu m-am prins? PS.Vezi cu recomandatul amvelopei spate de SRAD 600/2000 Este de 180... Cu respect TNG! Cu respect pentru tine dar ai ocolit "inginereste" raspunsul la intrebarea mea! Trezitul sa referit la persoana mea . Eu nu cred ca este nevoie de atata pledoarie sa-mi explici care placute sunt bune si care nu. Legat de anvelopa iar nu ai inteles ,SRAD 600/2000 nu are 190 pe spate..are 180! Stii foarte bine ca te respect, de aceea ma retrag,nu vreau sa creada lumea ca noi ne certam! Editat Februarie 5, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Georgel, uita-te din nou la reply-ul meu. Nu iti era adresat tie. Ce nu inteleg este altceva.... discutiile fac (mai nou) rau? Departe de mine gandul ca m-as certa SRAD 600 are janta spate de 5.5 Best fit 190/55. Am pus si link-urile. Mai oficial de atat nu se poate. Stiu cu ce anvelopa vine stoc dar se poate si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Ti-ai revenit cu anvelopa acum 7 min! Ai vazut daca te uiti in manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Nu vorbesc despre manual. Aproape oricine stie cu ce gume vine stoc motocicleta. Am pus in chenar rosu BEST RIM. SRAD are janta de 5.5. Corect? Editat Februarie 5, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 cred ca cesar i-a spus lui "nyny09" ca s-a mai trezit lumea ca sa-l impulsioneze sa faca o alegere corecta pentru el, adica sa ia niste placute mai scumpe, dar mai bune ca si raport calitate/pret. o alegere care cel mai probabil ii va aduce satisfactii pe termen lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 ceilalti producatori tot asa spun ca best rims pt 190/55 e janta de 5.5"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Mai cauta si tu, doar n-o sa primesti tot timpul de-a moaca Pirelli sigur da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcutpaul Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Salut sunt mandru ca pot savura un GSX-R 600 din 2000 / pentru moment sunt incepator nu am parcurs anul trecut mai mult de 1000 km. Acest an am in perspectiva de a face cel putin 5000 km. Dar bineinteles ca un incepator am o multime de dubii, cateva din ele le-am arhivat citind acest forum, va scriu urmatoarele dubii pe care le am dc aveti amabilitatea de a primi raspunsurile va sunt foarte recunoscator 1. ce tip/marca de cauciuc imi recomandati raportat pret/calitate 2. ce tip de ulei sa folosesc (stiu ca cel mai scump e si cel mai bun) dar oare nu este prea mult un ulei de mare cotatie pentru experienta mea de moto, nu pot folosi un ulei mai de joasa speta pentru ca nu am experienta necesara inca de a tine un motor la parametri maxim (ex: motul 300 v recomandat de prieteni dar dc nu pot folosi Motul tip 10W40 semisintetic) 3. ce tip de placute de frana sa folosesc. Editat Februarie 7, 2013 de petcutpaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dar bineinteles ca un incepator am o multime de dubii, cateva din ele le-am arhivat citind acest forum, va scriu urmatoarele dubii pe care le am dc aveti amabilitatea de a primi raspunsurile va sunt foarte recunoscator 1. ce tip/marca de cauciuc imi recomandati raportat pret/calitate 2. ce tip de ulei sa folosesc (stiu ca cel mai scump e si cel mai bun) dar oare nu este prea mult un ulei de mare cotatie pentru experienta mea de moto, nu pot folosi un ulei mai de joasa speta pentru ca nu am experienta necesara inca de a tine un motor la parametri maxim (ex: motul 300 v recomandat de prieteni dar dc nu pot folosi Motul tip 10W40 semisintetic) 3. ce tip de placute de frana sa folosesc. E bine ca te informezi. Cauciucuri sport pt ca ai motocicleta sport. Ulei sintetic sau semisintetic: 10W 50, 15W 50 daca mergi regim mixt urba si extraurban. Pe lumea asta nu exista numai Motul In primul rand verifica-ti franele daca sunt in stare buna de functionare. Am gasit multi etrieri de pe modelul tau de motocicleta, cu probleme. La placute (la cauciucuri e la fel), cu cat te zgarcesti mai mult cu atat e mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Pe lumea asta nu exista numai Motul Vrei sa spui ca mai exista si Bel Ray , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Castrol Repsol Motorex Yacco Sikolene Nu am facut o recomandare a producatorului ci a vascozitatii la un regim de mers mixt. Editat Februarie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 daca imi incarca peste 15v e releul terminat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Vrei sa spui ca mai exista si Bel Ray , nu ? Alternativa la motul e doar ce vinde el,ATAT.Vezi ca huleiul se schimba la maxim 1000km si nu mai mult de 3luni ca se strica in motor..toata operatiunea de toaletare(a suruburilor) se face la service-ul vipurilor Anul asta cred ca imi vopsesc motoreta.Semeringurile au fost schimbate in 2010,daca nu curg nu cred ca e cazul sa servisez furca.As cumpara ceva discuri wave... cred ca schimb cauciucul spate Editat Februarie 7, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Vand Motul, Motorex, Bel Ray si Repsol. Ce consider eu ca e de cea mai buna calitate este un alt capitol. Editat Februarie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Alternativa la motul e doar ce vinde el,ATAT.Vezi ca huleiul se schimba la maxim 1000km si nu mai mult de 3luni ca se strica in motor..toata operatiunea de toaletare(a suruburilor) se face la service-ul vipurilor Nu mi-o luati in nume de rau , a fost doar o remarca amuzanta , mai cu seama ca eu am achizitionat schimburile si ca ulei ...... EXS 10w50 Bel Ray . M-am bucurat ca am alternativa la Motul 300v 10w40 cu care am mers pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dupa cum ai observat,mesajul din posturile noastre denota doar un mare respect reciproc si trebuiesc luate ca atare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 daca imi incarca peste 15v e releul terminat? da , releul e de vina pt o incarcare mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 da , releul e de vina pt o incarcare mai mare ms.ieri am dat carburatoarele si rezervoru jos pt curatare.carburatoarele erau murdare dar rezervoru ar trebui inlocuit(prima parere)l-am spalat eu dar rugina e patrunsa,se desprinde rugina din el.......MOTOR STATUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny09 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Iti dau eu Carbone Lorraine la cel mai bun pret din Romania le fac reclama de vreo doi ani (de cand le chema SBK5), hai ca a mai inceput sa se trezeasca lumea DA-MI UN PRET SI MIE PT UN GSX-R 750 DIN 2004 MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) In primul rand 300v 15w50 este aghiasma pentru mine.. am mai incercat in urma unor discutii convingatoare (pe banutii mei) motorex si repsol.. ulei comestibil facut de bunge, dezastru total.. mai spune un tip pretentios ca nimic nu-l multumeste.. pai care sunt pretentiile ? Pentru mine pretentia este sa se auda perfect, fara zgomotele tacaneli, busituri etc.. nimic, nici la rece nici la cald si cu 300v asa merge. Am bagat REPSOL si a inceput sa faca urat cand moto avea 15000 km. Am bagat baga inapoi laudatul Motul si totul a revenit la normal. O fi bel fuking ray la moda dar pana nu baga altul si aud evolutia lui nu bag la mine ca nu ma joc cu uleiul. Desigur ca poate strica motorul si daca se aude bine dar este alta discutie. Petcutpaul iti sugerez sa tragi o vizita la orice mecanic crestin care-i place sa si vorbeasca.. inregistrezi convorbirea si ai de castigat.. NISTE CACATURI SIMPLE TEHNICE (LA MOTO) SI EDUCATIVE ITI SALVEAZA VIATA. Pentru inceput Gume noi noute de la magazin,nu este loc de " mai merge ca are carne" merge dar merge prost si periculos, frana perfecta si suspensia reglata, fara astea este deranj. Este o nebunie motocicleta. Bine ai venit !! HAI CU VARAAAAAAAAAAAAAAA CA NU MAI POOOOOOOOOOOOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu am mai dat husa de 2 luni sa ma uit la ea ca imi fac sange rau. Editat Februarie 9, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 si nici vanzarea nu merge aladin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.