JAGI Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Scuza-ma ca iti zic dar aberezi Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte. CMD, ai o date despre lichidul acela pus de tine la filete? Ai incercat daca le mai poti desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 UHU Metall? Gasesti fisa tehnica pe temad.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 am incercat sa dau jos un surub dupa ce a fost pus de aprox 10 min si am cam tras de el,surubul din scarita care intra in senzor are o piulita ,piulita (distantier)a ramas acolo prinsa fara sa o mai pierd pe jos, semn ca ala prinde ceva,sper sa tina,o sa mai incerc astazi sa pun si pe altceva , Bogdane tu te gandesti ca nu tine sau ca o sa le prinda prea rau? mersi baieti. mereu am nevoie Georgica de tine!!!!poate reusim sa facem celelale operatiuni !spor solutia miroase a prelandez si este mai intepator putin,scrie pe spate ca este de metal... cu Dumnezeu inainte uite Bogdane,asta e ,ce zici ? http://www.uhu.com/en/products/special-adhesives/detail/uhu-metall-1.html?step=500.5&cHash=13e684ce01857385d1109ca2a7b8b90e Georgica da un semn cand faci "ochi" ,te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte. E o mica neintelegere. Din pacate s-a ramas in urma la capitolul intelegre a lubrifiantilor. In primul rand, clasa de vascozitate API (30, 40, 50) este masurata la 100 grade celsius. In al doilea rand, sunt cateva aspecte pe care nimeni nu le prea baga in seama si cand ne referim la ulei si vascozitatea acetuia, luam in considerare doar tipul de ulei, temperatura de lucru si (destul de rar) cantitatea de gaz (aer) din lichid (in special cand uleiul spumeaza). N-am auzit aproape pe nimeni sa vorbeasca despre variatia vascozitatii cu presiunea. In lagare, ungerea este hidrodinamica. Vascozitatea (dinamica) creste liniar cu presiunea. Carevasazica, nu e dracul asa de negru cum se crede in general. Marele pericol cu uleiul subtiat si foarte incins este ca, la oprirea motorului, fusurile lagarelor (palier, biele) micsoreaza filmul de lubrifiant la minim si la urmatoarea pornire e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Tot se f u t e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 UHU Metall? Gasesti fisa tehnica pe temad.ro Mersi prietene,te mai cert eu cand meriti acum trebuie sa-ti multumesc Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 CMD, pe bune, mai poti desfileta vreun surub blocat cu UHU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) DA,acum am venit din garaj,nu au absolut nimic !au ramas pe ele un fel de gel asa pe filet,am facut o tija cu filet la interior si am mutat senzorul in cutie insa nu cred ca e calibrata gaura calumea intr-o parte si are putin joc ,maine face baiatul alta Mersi Bogdane pentru grija! Editat Aprilie 8, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Pentru nimic cmd. Intamplarea face sa lucrez la firma respectiva, importatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 montat senzor langa nuca din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007. Anca - 0721 42 35 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007. Anca - 0721 42 35 30 Anca vorbeste cu cristilvk ca vrea sa vanda cbr`ul are si carene de pista noi noute la mine in cutie in garaj ,are tot ce-ti trebuie ,scarite bla bla bla etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Si e cam bine mobra lu cristi!sincer!bine ar fi sa vb cu el p.s e enervant de ingrijita Editat Aprilie 10, 2014 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) pt ce vrea sa faca Anca cu ea cred ca e perfecta + accesoriile de care are nevoie pt Tg.Secuiesc Editat Aprilie 10, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Care va invirtiti pe linga Anca, spuneti-i ca 600RR nu e de luat pt pista, decit daca-i schimba ea pe banii ei ambreiajul, cu unul gen slippery. Fara asa ceva, faci buba, se blocheaza spatele, si nu mai iei curba, te duci la pascut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 No,pe asta inca nu am mai auzit-o,cica se blocheaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Zici ca te-ai dat pe pista? Ce se intimpla daca retrogradezi in treapta de viteza inferioara, la turatie mare si nu ai slippery clutch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 NEATA...eu am mers cu HONDA 600 RR,e motocicleta chiar pt.a invata cum se merge pe pista Pe hungaro a facut 2.11.500 cu 600 rr cu motorul stok Acuma fiecare cu vrea,dar pt.inceput nu trebuie mare lucru pus pe ea, pompa frana,cauciucuri bune,telescop ghidon,in rest gaz, Eu am SUZUKI si anu asta vreau sa fac pe Hungaro 2.05.000, poate ne vedem pe acolo.....CIAO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 scrie pe youtube cristi TrackGuide Hungaro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 OK.......WEEKEND FAIN....TE SUN AZI SA POV.UN PIC....CIAO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 salutare, care dezmembrati vreun gsxr 600 k7? as avea nevoie de cateva piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ce piese??ca am ceva prin pivnita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silsilviu85 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salutare la toti.. In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el: iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes 1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor 2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru 3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salutare la toti.. In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el: iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes 1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor 2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru 3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet Frate, eu te-as ajuta cu o carte de Lb. Romana in prima faza, pentru ca m-am chinuit juma de ora sa inteleg ce vrei sa spui. 1. Bateria trebuie luata cu amperajul pe care ti l-a dat producatorul ... (parerea mea), ci nu dupa ureche. 2. Nu cred ca are vreo relevanta temp motorului cu bateria si nepornitul lui la cald. 3. Prr poc, tr tr, zdrang bang si alte tipuri de sunete descrise in cuvinte compuse din 1..2 sau mai mult de 3 litere nu te vor ajuta cu nimic aici pe forum. 4. Ulei (la recomandarea lui George - TNG pentru k1 meu de 600 ~ 50000 km), Belray EXP sau EXS 10w40 5. Si nu uita sa schimbi si filtru de ulei cand vei schimba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.