Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am si eu un gsxr 750 k1, am schimbat semeringurile ai uleiul ca la carte ! nu am probleme cu ele , nu imi curg semeringurile dar la amortizorul drept imi curge ulei prin partea de jos , chiar deasupra suportuluu de prindere a rotii si a aripei ... stie cineva , se poate demonta de acolo, are vreo garnitura ceva ? curge chiar prin partea de jos a jambei culisante ... e aiurea ca mi se duce pe disc ... multumesc pentru eventualele raspunsuri ! stima

Pe aici?

post-15340-0-58086900-1402987538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan !

DA :rusinica: ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine?

Unde din punctele numerotate de mine curge? :-L

post-15340-0-00473700-1402998520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga

Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn !

 

Curg simeringurile desi credeai ca nu curg :)

 

Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te.ai uitat la capacul de la aprindere ?

Pai "aprinderea" este pe dreapta...

 

am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000

Ai lovit motorul undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga :D probabil gresesc cand spun aprindere :D

Editat de wippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a ajuns in sant s-a lovit pe partea stanga!se vad urme pe carena stanga in locul unde este un capac!


» Post actualizat in 18 Jun 2014 07:11

am carene de 750 si capacul este acoperit de carena!

post-47683-0-67842500-1403075444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram dator cu un review mai amanuntit in legatura cu resoftarea calculatorului !

Am facut aceasta operatiune la TNG pentru ca este mecanicul meu si omul in care am incredere deplina.

Sa incepem cu inceputul,am vrut sa fac lucrul acesta pentru ca eram prea ,prea curios cum se simte fata de varianta stock ,am avut in trecut pc3 pe celalalt gsxr si imediat am simtit diferenta in bine (era o simpla harta de benzina imbunatatita).

Am reusit prin aceasta operatiune sa racesc motorul mult mai bine (ventilatorul pleaca mult mai devreme RECOMAND TUTUROR!daca vrei sa ai un motor cat mai mult timp cred ca este timpul sa te gandesti sa-l racesti!).

Am un buton din care comut harta stock si harta de putere depinde cum vreau sa merg insa va spun ca am uitat de harta stock ... nici nu mi-am mai adus aminte de buton/harta,am lasat comutat pe power si gata.Au fost scoase limitarile din fabrica,catalizator nu am avut pe ea pt ca nu vine cu asa ceva,clapetele au fost eliminate cand a fost pus slip-on Akrapovic,nu cred ca am nici sonda lambda .Detaliile tehnice nu le stapanesc asa bine ca sa va spun despre hartile de benzina/grupuri/valorile de aer/deschiderea clapetelor si lista poate continua chestia a fost sa schimbam ceva mult in bine si sa nu bubuim motorul...slava Domnului a iesit ceva excelent .Acceleratia este mult mai senzitiva,in treptele 1,2,3,4 cu care am mers pana acum cel mai mult ma dau jos razand de pe motocicleta. Am vorbit la United sa ma duc sa fac cateva trageri pe harta de stoc si harta de power sa vedem unde ne aflam in momentul acesta,cand am sunat sa fac programare mi-au spus sa sun peste ceva timp ca au ceva probleme cu standul,am inteles ca au rezolvat si luna viitoare sper sa ajungem acolo ,o sa revin cu rezultatul.

Dupa primul drum facut cu motocicleta prin Bucuresti sa schimb pompa de frana din recall am pus mana pe telefon sa-l sun pe TNG sa-i spun o "prostie" asa am gandit atunci ca este si totusi am zis sa-i spun : "Georgica consumul a scazut ! R: Da asa si trebuia sa se intample,e normal etc etc " ,sa nu credeti ca a scazut cu 1L/100 km(eu cel putin nu am constatat asta pana acum,insa sunt bucuros ca nu am depistat cresterea consumului,nu ma deranja daca si crestea cu putin dar sa nu constat o crestere cu 3-4L/100km ) am simtit asta imediat pt ca stiam cati km am facut cu motocicleta si cat am alimentat dupa aceea + mersul prin Bucuresti si dorinta de a vedea ce a facut TNG cu resoftarea ,surpriza a fost placuta,am zis sa nu ma opresc si sa vad ce se intampla cand o sa merg cu ea pe circuit pentru ca acolo ma interesa in special cum se comporta motocicleta/consumul/hartile imbunatatite tot tacamul ... ,am facut 2 iesiri de 2 zile fiecare cu acelasi rezultat,consumul a fost unul modest.Nu aveam cum sa nu constat treaba aceasta sau sa nu fiu atent pentru ca am urmarit/stiam review`urile legate de resoftarea calculatoarelor si majoritatea "se plangeau" de un consum ridicat , de ce sa nu recunosc ma temeam de asta.

Daca o sa-mi mai aduc aminte ceva o sa va mai scriu.

Concluzia : operatia a reusit,a fost un succes,recomand!

Multumesc Georgica pentru treaba asta si multumesc celorlalti baieti care mi-au dat sfaturi sa merg sa fac resoftarea cu incredere pentru ca merita Jagi,staude6,Levi.

post-33534-0-53065200-1403248443_thumb.jpgpost-33534-0-19097600-1403248447_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere Georgica! :hug:

Ma bucur si eu ca a iesit ceva frumos teoretic vorbind nu are cum sa nu fie bine.

Ramane sa pui pe dyno motorul, si sa vedem si cifre...nu conteaza ce cifre arata,ma intereseaza diferenta intre softul stok si cel modificat de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cumpara special pt tobele pe care le ai de la aceeasi firma sau unul diferit pe care trebuie sa-l modifici


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:27

am cautat ceva timp pentru un prieten cu k7 si am gasit in Romania si pret foarte bun ,sunet demential

post-33534-0-57102800-1403274460_thumb.jpg


» Post actualizat in 20 Jun 2014 14:31

asta cumparat era exact Yoshimura daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250ron Y'yoshimura

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:47

da second era insa arata ca si nou... te salut Levi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o-hooo bun pretul !yoshi number 1- 2 .

pt modelul meu n-am gasit sub 500 nici SH ....yoshi nu fabrica pt yamaha sau ??....te salut si yo comandante!:D


» Post actualizat in 20 Jun 2014 21:25

ps .schimba poza L-o-L


» Post actualizat in 20 Jun 2014 22:37

ps2 .acum vad review-ul cu resoftarea ..de cand pe yamaha ,de 2-3 sezoane, nu prea intru pe forumul suzuki ...sorry.Bun.

Bine ca esti multumit felicitari tie si mai ales mecanicului TNG .Genial!Jos palaria!

Bun...oricum k5 1000 are cuplu si putere din belsug.e singura la anii aia care fuge 200+ in treapta a 2-a fara probleme...zx 10 se apropie dar e prea "rough" livreaza puterea prea dintr-o bucata...yzf 2004+ pe 5 supape /cil e incredibil de puternica in ture mari dar lipseste cuplul @ ture medii[cea ce nu e un lucru rau @ circuit dar nici pe strada.atentie!]..cred ca noua harta a copiat ceva din filosofia yamaha.adica cuplu usor sacrificat si cv putere in plus aproape de limitator.CRED!Cum a facut asta la un consum scazut ramane un mister.asteptam cifre :D

Honda la anii aia nu conteaza nici pe circuit nici pe strada.e ridicol de lenta indiferent de viteza/turatie.testat de mine la un head to head.

 

Ok ,revenind,bine ca ai optimizat consumul si modul in care livreaza puterea .ai si buton switch.e bine.Chiar genial !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vinde nimic,imi pare rau ,stiu ca a fost pretul excelent Levi de aceea am si insistat sa-l cumpere ,nu cred ca.ti imaginezi cu suna arrow'urile alea 2a. cu Y'pipe :) ,a trecut de 2 ori pe @ rar[redobandire talon]

» Post actualizat in 21 Jun 2014 05:07

*** cuplul e ok din ce simt eu acum ,am pus si -1 pe fata pt ca nu se merge constant cu 270-280 ca sa.mi trebuiasca topspeed insa ce am putut testa pana acum treptele 1,2,3,4 pana.n x turatii sunt geniale ,nu am vb nimic de putere pt ca astept sa fac un dyno pe ambele harti sa vedem care este difetenta ... si dupa aceea mai modificam daca este cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...