Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Eu am avut . Am inceput pe ea, e o motocicleta usor de pilotat, are ciclistica buna, la 2 luni am inchis cauciucul. Se zice ca RR ar avea ciclistica mai buna, dar pe strada nu prea iti dai seama, diferentele acestea se fac pe pista, asa ca nu o sa simti diferenta. Nu are probleme la motor spre deosebire de yamaha care are la cutie de ex ... Suzuki e recunoscut pentru fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc si eu pe cineva cu un k7 de 1000 sa imi masoare si mie axul roata fata din piulita in piulita si axul spate la fel? Imi trebuiesc cotele sa pot monta niste protectii de jambe/bascula cu tija filetata si trebuie sa stiu lungimile axurilor. Daca e careva care are miar...astept un PM sau sa imi zica aici. Multumesc frumos.

Editat de ady_zzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!!

 

abia trage naiba :offtopic:

 

 

on topic modelul asta are probleme la clapete, tps ul daca nu ma insel - ca multe alte suzuki

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nici r1 nu este vre-o racheta ... gsxr-600 e ok ca motoreta , motor fiabil , pozitie cat de cat buna , frane slabute [asa mi se par mie] , ciclistica buna , putere destula pt inceput si pt mersul stradal ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESOFTARE HAYABUSA /GSXR

In atentia posesorilor de Suzuki GSXR si Hayabusa / B-king
Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele
functii:
1.Rescrierea hartilor de injectie
2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)
3.Scoaterea restrictiei de viteza
4.Implementarea functiei de quick-shifter
5.Crestera limitei de turatii
6.Posibilitatea limitarI turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri
7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator
8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )
9.Se poate anula functia de PAIR
10.Se poate anula ISC valve
11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.
12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire
13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc
14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI
15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea
16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna
17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)
Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..
Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lasat :D

 

deocamdata sper sa rezolv...

am scos vreo 2 litri de benzina, in care prima parte cred ca era numai apa.

acum mai stau cu bateria pe redresor, tb sa ii mai dau de cateva ori la automat, pana se duce toata apa care e in rampa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG

 

Salut,

 

Am un k5 de 600 si la rece balbaie de se vede pe turometru + rateuri in decelerare (aveam).

 

Spun aveam, pt ca am obturat traseele de pair valve, si nu mai am.

 

Parca si balbaielile sunt mai putin accentuate acum.

 

Pare ca merge cu amestec sarac, la rece.

 

Nu ma intereseaza cat consuma, crezi ca se poate sa-mi dai mai multa benzina, la rece?

 

Mentionez faptul ca daca tin evacuarea obturata partial cu mana, sau pun silencer-ul, merge aproape perfect, deci, parerea mea, mult aer, sau putin carburant.

 

Filtru de aer e nou, nu Suzuki, dar nou.

 

Toba e Yoshimura triovala, scurtata de mine (am scurtat-o pt ca, cu ea scoasa mergea perfect - m-am gandit ca poate e mai bine - oricum arata mai bine asa scurta, iar problema nu a disparut).

 

Merci!

Editat de B600RUN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ritmul galopant este dat in principal de evacuarea prea permisiva.

Se poate remapa harta de benzina sau rescriere de soft si se poate corecta.

Partea proasta este ca,daca vrei sa umpli o evacuare prea larga cu gaze sa se creeze o oarecare presiune pentru liniarizarea gazelor,atunci ai nevoie de amestec destul de bogat,lucru care aduce cu el neajunsuri...mentionez, depinde mult de diametrul,lungimea,treseul evacuari!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la k6-le meu o vibratie fina,gen metalic undeva in zona bordului,a farului...se propaga doar intre 4000-6000 rpm...

Nu este genul de vibratie in ghidon sau ceva asemanator, este doar zgomot, atat in mers cat si pe loc..am verificat bordul,farul,carenele..nu pare sa fie nimic slabit

Totusi am gasit un joc la amortizorul de ghidon..nu axial ci sus jos,de parca nu ar fi strans bine..am incercat sa mai strang cele doua prinderi si par sa nu fie slabite.

Intrebarile mele sunt: asa trebuie sa stea amortizorul,avand acest joc?..daca vibratia nu ar fi de aici de unde ar putea sa apara si daca v-ati mai confruntat cu asa ceva?

 

Multumesc frumos

Si la K1 meu corpul amortizorului antivoblaj joaca putin pe surub ... desi am bagat un imbus pe surub si am incercat sa strang, are joc corpul amortizorului ... de parca ar fi surubul prea lung si nu ar strange urechea corpului de suport.

 

Aveti idee de la ce anume ar fi? ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...