dragos1972 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) daca gasesti vreaun tutorial, ceva,sa pui si tu un link. chiar ma intereseaza si pe mine, sa vad cum electrizeaza caroseria, si cum electrizeaza vopseaua. deocamdata am de gand sa le dau la carene vreo 4-5 straturi de vopsea, "sa am carne" apoi ma pun cu un p2000 pe ele, dupa care o sa mai arunc vreo 2-3 straturi de lac. improvizez in beci un cuptor..adica sigilez o camera, si bag 2 radiatoare electrice . si sa vezi mama ce-o sa plang cand o tavalesc din nou ! Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta. Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program Asa vei rezolva si cu scamele si praful Editat Decembrie 14, 2009 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Salut .Nu am mai fost la politie atunci. De durere nu ma mai gandeam la nimic decat sa scap de ea. Dupaia am constatat ca am pierdut actele (care sunt f in regula) si nu am mai avut curaj sa zic ceva de politie. O sa ma duc maine la politie in pipera 49 sa vad cei de facut. Sper ca omu asta sa nu o dea la intors ca nu are decat un stop de logan fisurat si cateva urme de la caciucul meu pe bara, pe cand eu am far spart , ram air spart , toata carena fata sparta si cadru de bord indoit etc ca nu am mai stat sa vad toate defectele.Mesaj completat De picat nu am picat pe jos chiar daca am fost lovit in lateral pt ca fac ciclism montan de performanta si sunt obisnuit ,am reusit sa redresez motocicleta desi aceasta a voblat f puternic . DA am avut mare noroc Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma? Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ... Editat Decembrie 14, 2009 de GabiButon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta.Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program Asa vei rezolva si cu scamele si praful nu-mi tb cine-stie ce cuptor ... pun radiatorul la o distanta rezonabila de carene...sa nu le topesc, si le tin cam 30 min, cat sa coaca un pic vopseaua. ca sa scap de praf, tb sa fac curat in beci. ce se vede in poze, adica capacul monopost, este dat cu aceeasi vopsea, care este data pe codita, la pistol. am un saito, care intradevar face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 saito poate ii sata jet nu ai nevoie de radiator, nu trebuie fortata vopseaua sa se usuce daca nu te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 cum se procedeaza pt o vopsire negru mat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma? Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ... poate inca mai e valabila oferta de la elf akrapovici inox 8 mil. ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba 0735 353 012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 maaama, facem aici topic de vopsitori ai 2 variante: 1. pregatit suprafata foarte bine (slefuit, degresat, daca ii plastic dat cu primer pentru plastic, apoi dai cu vopsea negru mat (spray sau pistol) 2. la fel, dar peste vopsea aplici si vreo 2 straturi de lac cu agent de matuire. evident asta va tine mai mult, ac va fi mai protejata vopseaua. Oricum, ambele bariante is al dracului de sensibile la zgarieturi si frecusuri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 cand se zgarie ii dam iarasi putin spray nui problema,sper doar sa iasa interesa suzi nugru mat,ms,pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 bai daca tot a venit zapada , mi-am adus aminte de aripa pt roata spate<ce se mai aude de ele?>poate i-o fac cadou de craciun. apropo imi trebuie si mie un contact de cric<este identic la toate gsxr-urile> Mesaj completat ps voi ce cadouri le faceti la motoare in sezonul rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 @hunter 2002 : eu am facut o simulare in photoshop pt k2-ul meu negru mat si arata chiar nasol..... @kelu265: m-am mutat la bucuresti de ceva vreme si inca nu am gasit un loc unde sa pot lucra la aripa spate da nu am abandonat proiectul cadouri: schimburile necesare - ulei, filtru ulei si aer, schimb lichid de frana, ulei in telescoape, bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 off topic : vand pantaloni piele noi, masura 46, spike negru+albastr+alb. protectii genuchi, tibie, solduri. pret 350 roni urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 @hunter 2002 : eu am facut o simulare in photoshop pt k2-ul meu negru mat si arata chiar nasol.....@kelu265: m-am mutat la bucuresti de ceva vreme si inca nu am gasit un loc unde sa pot lucra la aripa spate da nu am abandonat proiectul cadouri: schimburile necesare - ulei, filtru ulei si aer, schimb lichid de frana, ulei in telescoape, bujii nu poti face si pt srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 nu poti face si pt srad? pei pt srad vreau si io, ca am cautat in cateva cataloguri si pt a noastra nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop si kelu la aripioara photoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici; aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata Mesaj completat uite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj Zi si mie ce parbriz e ala de pe mobra ? Vizibilitate prin el ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) Zi si mie ce parbriz e ala de pe mobra ? Vizibilitate prin el ai ? E MRA....si vizibilitate...nu Oricum am capul si casca cam mare asa ca nu pot sa ma las dupa el. Si ca sa fiu sincer nici in privinta deflectarii curentului de aer nu face minuni...adica daca ala stock imi dadea aerul in piept...asta mi-l da in gat...ceea ce nu e prea cool. O sa incerc sa-l schimb cu ceva mai inalt, dar deocamdata nu e pe lista de prioritati pentru ca nu merg asa tare incat sa fie nevoie sa ma bag dupa el complet si sa vad prin el. Mansoanele sunt scoase pentru niste modificari si inlocuire, iar scaritele pentru powdercoating. Dupa sarbatori astea. Cine ce proiecte de iarna ieftine si bune are, pentru ca am nevoie de inspiratie? Editat Decembrie 17, 2009 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! Editat Decembrie 17, 2009 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj bravos, sper ca nu te-a costat mai mult de 200 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop si kelu la aripioaraphotoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici; aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata Mesaj completat uite: mie imi palce cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 poate inca mai e valabila oferta de la elf akrapovici inox 8 mil. ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba 0735 353 012 Merci tati Dau o bericioaica cu prima ocazie Mesaj completat Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! si finala ma, ai uitat de ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Merci tati Dau o bericioaica cu prima ocazieMesaj completat si finala ma, ai uitat de ea ? E criza nepoate,de unde atatea ? Punem pe cele cu adevarat importante intai ! Editat Decembrie 18, 2009 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 hai ca mi-a pus asta mesajul total aiurea eu ii voi schimba caucioacele, cu o pereche Supercorsa (a la Balamuc), voi schimba finala si una bucata crashpad stanga Iar pe asfalt, evident (buton za biker) Si probabil ma voi juca un pic in photoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti) Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul Eu merg la drum lung cu 130-150 si nu am probleme in a sta drept. Drept nu inseamna drept ca pe enduro...inseamna drept cat imi permite motoreta sa stau cu mainile aprope drepte. Sunt si un pic mai inalt ... 1.83 La viteze mai mari normal ca ma las jos, dar nu ma las total sub parbriz. Ma las cat sa imi fie ochii deasupra liniei parbrizului. Am mers cu o viteza destul de apropriata de maximul motoretei...nu spun cat ...si nu am avut probleme cu pozitia "nu tocmai ascuns la maxim". Si daca as avea parbriz clar tot nu m-as lasa de tot dupa el pentru ca nu as avea incredere in vizibilitatea pe care o am prin el. Cat despre parbrize sunt unele doublle-bubble care sunt mai umflate per-total dar au aceeasi forma, si sunt unele care au doar marginea dinspre pilot un pic indoita in sus ca sa dea aerul peste capul pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.