Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

daca gasesti vreaun tutorial, ceva,

sa pui si tu un link.

chiar ma intereseaza si pe mine, sa vad cum electrizeaza

caroseria, si cum electrizeaza vopseaua.

 

deocamdata am de gand sa le dau la carene vreo 4-5 straturi de vopsea,

"sa am carne" apoi ma pun cu un p2000 pe ele, dupa care o sa mai arunc vreo 2-3

straturi de lac.

improvizez in beci un cuptor..adica sigilez o camera, si bag 2 radiatoare electrice .

 

si sa vezi mama ce-o sa plang cand o tavalesc din nou !

Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta.

Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program :laugh:

Asa vei rezolva si cu scamele si praful

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut .Nu am mai fost la politie atunci. De durere nu ma mai gandeam la nimic decat sa scap de ea. Dupaia am constatat ca am pierdut actele (care sunt f in regula) si nu am mai avut curaj sa zic ceva de politie. O sa ma duc maine la politie in pipera 49 sa vad cei de facut. Sper ca omu asta sa nu o dea la intors ca nu are decat un stop de logan fisurat si cateva urme de la caciucul meu pe bara, pe cand eu am far spart , ram air spart , toata carena fata sparta si cadru de bord indoit etc ca nu am mai stat sa vad toate defectele.

Mesaj completat

De picat nu am picat pe jos chiar daca am fost lovit in lateral pt ca fac ciclism montan de performanta si sunt obisnuit ,am reusit sa redresez motocicleta desi aceasta a voblat f puternic . DA am avut mare noroc

 

Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma?

Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele :laugh:

 

 

Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ...

 

post-37109-1260779820_thumb.jpg

Editat de GabiButon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta.

Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program :laugh:

Asa vei rezolva si cu scamele si praful

 

nu-mi tb cine-stie ce cuptor ...

pun radiatorul la o distanta rezonabila de carene...sa nu le topesc, si le tin cam 30 min,

cat sa coaca un pic vopseaua. ca sa scap de praf, tb sa fac curat in beci.

ce se vede in poze, adica capacul monopost, este dat cu aceeasi vopsea, care este data pe codita,

la pistol. am un saito, care intradevar face minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma?

Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele :laugh:

 

 

Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ...

 

post-37109-1260779820_thumb.jpg

 

poate inca mai e valabila oferta de la elf

akrapovici inox 8 mil.

ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba

 

0735 353 012

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maaama, facem aici topic de vopsitori :laugh:

ai 2 variante:

1. pregatit suprafata foarte bine (slefuit, degresat, daca ii plastic dat cu primer pentru plastic, apoi dai cu vopsea negru mat (spray sau pistol)

2. la fel, dar peste vopsea aplici si vreo 2 straturi de lac cu agent de matuire. evident asta va tine mai mult, ac va fi mai protejata vopseaua.

Oricum, ambele bariante is al dracului de sensibile la zgarieturi si frecusuri.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai daca tot a venit zapada , mi-am adus aminte de aripa pt roata spate<ce se mai aude de ele?>poate i-o fac cadou de craciun.

apropo imi trebuie si mie un contact de cric<este identic la toate gsxr-urile>

:laugh:

Mesaj completat

ps

voi ce cadouri le faceti la motoare in sezonul rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hunter 2002 : eu am facut o simulare in photoshop pt k2-ul meu negru mat si arata chiar nasol.....

@kelu265: m-am mutat la bucuresti de ceva vreme si inca nu am gasit un loc unde sa pot lucra la aripa spate :laugh: da nu am abandonat proiectul

cadouri: schimburile necesare - ulei, filtru ulei si aer, schimb lichid de frana, ulei in telescoape, bujii :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hunter 2002 : eu am facut o simulare in photoshop pt k2-ul meu negru mat si arata chiar nasol.....

@kelu265: m-am mutat la bucuresti de ceva vreme si inca nu am gasit un loc unde sa pot lucra la aripa spate :laugh: da nu am abandonat proiectul

cadouri: schimburile necesare - ulei, filtru ulei si aer, schimb lichid de frana, ulei in telescoape, bujii :laugh:

nu poti face si pt srad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop :laugh: si kelu la aripioara

photoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici;

aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata :D

Mesaj completat

uite:

post-43929-1261037327_thumb.jpg

post-43929-1261037341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! :D

 

Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj :laugh:

 

 

Zi si mie ce parbriz e ala de pe mobra ? Vizibilitate prin el ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi si mie ce parbriz e ala de pe mobra ? Vizibilitate prin el ai ?

 

 

E MRA....si vizibilitate...nu :D Oricum am capul si casca cam mare asa ca nu pot sa ma las dupa el. Si ca sa fiu sincer nici in privinta deflectarii :D curentului de aer nu face minuni...adica daca ala stock imi dadea aerul in piept...asta mi-l da in gat...ceea ce nu e prea cool.

O sa incerc sa-l schimb cu ceva mai inalt, dar deocamdata nu e pe lista de prioritati pentru ca nu merg asa tare incat sa fie nevoie sa ma bag dupa el complet si sa vad prin el.

Mansoanele sunt scoase pentru niste modificari si inlocuire, iar scaritele pentru powdercoating. Dupa sarbatori astea.

Cine ce proiecte de iarna ieftine si bune are, pentru ca am nevoie de inspiratie? :laugh:

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :D

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! :D

 

Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj :D

bravos, sper ca nu te-a costat mai mult de 200 de lei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop :laugh: si kelu la aripioara

photoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici;

aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata :D

Mesaj completat

uite:

mie imi palce cum a iesit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate inca mai e valabila oferta de la elf

akrapovici inox 8 mil.

ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba

 

0735 353 012

 

Merci tati :D Dau o bericioaica cu prima ocazie

Mesaj completat

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :laugh:

 

si finala ma, ai uitat de ea ? :D

post-37109-1261124478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci tati :D Dau o bericioaica cu prima ocazie

Mesaj completat

 

 

si finala ma, ai uitat de ea ? :D

 

 

E criza nepoate,de unde atatea ? Punem pe cele cu adevarat importante intai ! :laugh:

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mi-a pus asta mesajul total aiurea :D

 

eu ii voi schimba caucioacele, cu o pereche Supercorsa (a la Balamuc), voi schimba finala si una bucata crashpad stanga :laugh:

Iar pe asfalt, evident (buton za biker) :D

post-37109-1261124660_thumb.jpg

Si probabil ma voi juca un pic in photoshop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :D

Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)

Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)

Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul

 

 

Eu merg la drum lung cu 130-150 si nu am probleme in a sta drept. Drept nu inseamna drept ca pe enduro...inseamna drept cat imi permite motoreta sa stau cu mainile aprope drepte. Sunt si un pic mai inalt ... 1.83

La viteze mai mari normal ca ma las jos, dar nu ma las total sub parbriz. Ma las cat sa imi fie ochii deasupra liniei parbrizului. Am mers cu o viteza destul de apropriata de maximul motoretei...nu spun cat :D...si nu am avut probleme cu pozitia "nu tocmai ascuns la maxim". Si daca as avea parbriz clar tot nu m-as lasa de tot dupa el pentru ca nu as avea incredere in vizibilitatea pe care o am prin el.

Cat despre parbrize sunt unele doublle-bubble care sunt mai umflate per-total dar au aceeasi forma, si sunt unele care au doar marginea dinspre pilot un pic indoita in sus ca sa dea aerul peste capul pilotului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...