Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

daca reuesti sa o faci asa ..nu tre sa iti dau mai mult de 15 secunde in pista pe tur ..

eu ar trebui sa imbunatatesc cu 3-5 secunde pe tur timpii ..

 

kawa n'o sa poata sa ne atace ovi, va fi mereu in reparatii ..cred ca tresa cautam motor de rezerva ptr kawa ..iar daca trece de 25 grade sa nu se dea cu ea pe pista ca fierbe motorul rau

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva daca se potrivesc jantele de pe k8 pe k7 ????

 

Mesaj completat

ma refer doar la cea din fata

54111-41G10-019

asta e reperul dat si la k7 si la k8<cum a spus si mac 100% identice>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mac cum arata motoreta aia!!!! :D

Cu prima ocazie cand ies din criza economica imi iau 2 K5 sau K6 de 1000...una de pista si una de strada. Si daca stiu ca dau 13.000 pe una cu cat mai putini km imi iau. E motoreta la care visez din timpul pubertatii chiar daca pe atunci nu aparuse nici k1 ;)

Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun.

Poate din cauza renumitelor probleme la cadru!

http://motorstuff.wordpress.com/2009/02/08...ari-in-service/

http://www.suzukicycles.com/~/media/Recall...e%20Letter.ashx

post-7003-1261559010_thumb.jpg

post-7003-1261559592_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are legatura cadrul cu noul model

sunt 99% diverse ..reproiectata in intregime

considera ca noul k9 e mult mai greu de pus la pct dpdv ciclistic ..in rest mai eficient ca un k7 care ramane mai usor de setat si exploatat

curba de cuplu la motorul k9 1000 e de invidiat ptr toate supersportivele din circulatie ..

Mesaj completat

Mac cum arata motoreta aia!!!! :D

Cu prima ocazie cand ies din criza economica imi iau 2 K5 sau K6 de 1000...una de pista si una de strada. Si daca stiu ca dau 13.000 pe una cu cat mai putini km imi iau. E motoreta la care visez din timpul pubertatii chiar daca pe atunci nu aparuse nici k1 ;)

Nici nu stiu de ce suzuki a mai schimbat cu k7-k8 si k9...Eu as fi lasat k5 si as fi provocat toti ceilalti constructori sa scoata ceva mai bun.

 

k7 fata de k5 e mult mai eficient ..in pista nu se compara

k7 are mult mai multa tractiune ..si motor sus in ture + 1000rpm fata de k5

pe strada sunt toate superbe

 

ca sa vedeti superioritate cuplului ...cititi urmatoarele grafice RSV4, S1000RR BMW si K9

Aprilia_RSV4.JPG

 

S1000 RR bmw ..care ca cifre absolute bate tot ..cai la roata cat un JET

BMW_terminale.JPG

 

si k9

Singolo_k9.JPG

 

dupa spusele bancurilor de proba bidonul bmw are cam 10cai la roata in plus in versiune stoc ..E UN ABIS de putere fata de concurenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sunt sigur ca acel cadru s-a rupt asa...din senin....fara ca motoreta sa fie trantita. Si ca alte marci de motorete nu au problema asta :D

Si suzuki a facut o rechemare a motoretelor pentru inspectie. Doar unele serii fiind "afectate"

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca acel cadru s-a rupt asa...din senin....fara ca motoreta sa fie trantita. Si ca alte marci de motorete nu au problema asta :D

Exemplifica te rog, concret care marci de motoare mai au problema asta!

Orice ai face cu motocicleta in anumite limite nu are voie sa iti crape cadru din senin.

Poza cu motorul negru era al unui baiat din TM la caruia i-a pocnit cadrul in vara asta.

Chiar nu am mai auzit de rechemari din cauza problemelor la cadru la ale firme, totusi parca era la un model mai vechi de Triumph(T595-1997). K5-K6 sunt renumite pentru aceasta grava problema de fabricatie, si in 2005 Suzuki au negat asta. De abia in 15.01.2009 au recunoscut oficial problema si au facut rechemarea. Au avut timp sa fie surprinsi destui motociclisti in acesti ani.

 

Sunt unele probleme renumite ale unor marci, precum 1oooRR cu uleiul. Nu sunt un fan honda dar as prefera sa imi dispara uleiul din motor decat cadrul de sub mine.

 

The 2005-2006 Suzuki GSXR-1000 has had reported cases of where the frame has fallen apart. This may be due to weak frame welds. Riding a bike with a serious malfunction, such as the weak frame welds on the Suzuki GSXR-1000, can cause severe injuries that will substantially alter your life, or sometimes result in death.

 

Dar te linisteste faptul ca sunt firme ce se ocupa de acest lucru ;)

If a family member has died or you or a family member has been seriously injured while operating a Suzuki GSX-R1000 sport bike, the law firm of Rue & Ziffra, P.A., will see to it that your legal needs are fully and carefully represented.

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu suzuki se stie de mult ..iar rechemarile s'au facut de pe atunci deja nu in 2009 ;)) asta a fost funny

evident in cursa pentru a le usura cat mai mult ..undeva s'a gresit

in plus un cadru reparat de specialistii din strainatate e de 10 ori mai bun decat cel original fara defect :D

ramane oricum un proiect si un motor super valid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplifica te rog, concret care marci de motoare mai au problema asta!

Orice ai face cu motocicleta in anumite limite nu are voie sa iti crape cadru din senin.

yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...

Mesaj completat

Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal.

post-3595-1261587959_thumb.jpg

post-3595-1261587972_thumb.jpg

post-3595-1261588005_thumb.jpg

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...

Mesaj completat

Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal.

 

 

yamaha nu a avut niciodata problema cu cadrul... nu s-a rupt nimanui in mers. chiar si la accidente se tine destul de bine. am eu r1 05 si crede-ma ca nu are nici o problema cu cadrul, m-am tavalit pe partea dreapta pe la 80km/h, cazatura dintr-un stoppie si mi s-a polizat un capac pe dreapta si plastice sparte.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha r1 2005...honda...kawa zx10r...

Mesaj completat

Si honda glodwing a avut o problema asemanatoare. Nu cred ca exista cadru care sub anumite conditii sa nu crape. Un wheelie pus jos mai tare...o trosneala cu un pom sau o masina...la suzuki s-a facut atata zgomot doar pentru ca au rechemat ei. Pana sa le recheme nu era mare scandal.

 

 

eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am auzit sa se rupa cadru la un wheelie lasat mai tare jos ... chiar sunt curios daca a existat asa ceva pana acum

 

clar ca e greu de crezut, in schimb mie mi s-a indoit odata tija de la un telescop-la un 1000rr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha nu a avut niciodata problema cu cadrul... nu s-a rupt nimanui in mers. chiar si la accidente se tine destul de bine. am eu r1 05 si crede-ma ca nu are nici o problema cu cadrul, m-am tavalit pe partea dreapta pe la 80km/h, cazatura dintr-un stoppie si mi s-a polizat un capac pe dreapta si plastice sparte.

 

Pai nu a zis nimeni ca Yamaha ar avea asemenea probleme in mod special...sau ca suzuki nu le are. Am vrut doar sa subliniez ca se pot intampla asemenea accidente oricui si faptul ca problema cu suzuki k5 e asa de cunoscuta se datoreaza doar faptului ca s-a facut acea rechemare...

Am mai cautat pe google si am gasit o rechemare a unor Aprilia pentru probleme la bascula.

Cat despre problema cu wheelie, nu am vrut sa zic ca de la un wheelie se rupe cadrul...ci de la zeci si sute de astfel de "procedee" aterizate incorect. La o simpla cautare tot pe google am gasit mai multe discutii pe tema asta...unii zic ca au vazut...altii ca au auzit...eu personal nu am vazut si nici nu as vrea sa vad si nici nu doresc numanui sa i se intample. Dar zic ca este posibil sa se intample asa ceva

 

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/ka...cked-frame.html

http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?p=1346723

http://www.kawiforums.com/zx-9r/107849-wel...cked-frame.html

http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl100...cked-frame.html

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=257635

http://yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=69625

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=246201

 

In al doilea link la al 3-lea post de pe pagina aia unul povesteste despre niste cadre rupte de Yamaha fzr si cateva posturi mai jos de un cadru rupt de BMW 1200gs. In rest sunt povesti despre niste cadre de zx12r, yamaha r1, zx9r...

De asemenea am vazut poze cu niste cadre rupte nu neaparat pe unde este sudura aia, dar tot in urma unor accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu au Suzuki, nu ar trebuii sa se bucure prea tare, sau sa blameze foarte vehement pt ca nici ceilalti constructori nu sunt perfecti.....cum ar fi sa ti se blocheze de exemplu roata spate in mers la o superba Yamaha !!!??? :D

 

http://www.ohiolemonlaw.com/mll-site/mll-yamaha-alert.html

 

Nici Honda nu este "scutita" de surprize si nu vorbim de "de toti stiutul" regulator de incarcare

 

http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...onda/index.html

 

Cum ai reactiona daca te-ai pomenii in mers cu anvelopa spate plina de ulei la noul tau Kawa produs 2009

 

http://www.motorcyclistonline.com/motorcyc...saki/index.html

 

Oare BMW-ul sa fie imun ???......neeeee

 

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-recalls.htm

 

Si asta ce am spicuit in doar doua minute fara sa trec si la ceilalti constructori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere?

nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri.

drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA :D ;) :birthday:

doamne parsivi sunt unii

P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo... de unde a plecat toata discutia?de la faptul ca ,, ,, k5 este un motor superb din toate punctele de vedere?

nu va dati seama ca propietarii de honde nu mai puteau sa doarma noaptea linistiti si au trebuit sa ia masuri.

drept urmare s-a hotarat; K5 nu e bun<de fapt nici un suzuki nu e bun>ca se rupe in DOUA :D ;) :birthday:

doamne parsivi sunt unii

P.S. nu mie rusine cu motorul meu indiferent de ce spun propietari de honda

 

pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in septembrie am avut 1000rr, acum am k8.fiecare imi place in felul ei, m-am bucurat si de honda iar acum sunt fericit cu suzuki.nu imi place sa gasesc "defecte", ci sa caut puncte tari.si fiecare din ele le are pe ale ei,cu siguranta...

nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vrut sa lovesc in cineva anume, dar discutia a degenerat un pic la modul'' nu iti lua k5 ca se rupe''' lucru cam exagerat

in 2005 am avut ocazia sa ma dau cat vreau eu cu un K5,era in primavara-vara daca mai tin bine minte...pe vremea aia ,aveam un r1 model 2000, pe carburator, destul de bunicel.pe langa suzuki, era ca o caruta .tare mi-a placut modelul ala, pacat ca proprietarul l-a facut zob-si intr-adevar,avea cadrul fisurat si ala dupa incident, s-a tavalit binisor cu el-fapt pt care devizul la casco a fost de vreo 8000.

mie sincer tare mi-a placut motorul ala.apoi a venit K6-le, care tragea ca un bivol turbat, era si mai "nebun".totusi, k7-8 e peste ele, daca ar mai umbla putin la stabilitate japonezii, ar fi beton.oricum e beton.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...