Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru.

Pozele cu cadrul rupt sunt dupa un highside pe circuit.

 

 

Inclin sa-l cred pe mac.

in plus un cadru reparat de specialistii din strainatate e de 10 ori mai bun decat cel original fara defect :D

 

Campanii de recall au fost si o sa fie pt toate tipurile de motociclete. Ideal este sa previi, decat sa repari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

toate au problemele lor evident

iar defecte se manifesta doar la o anumita serie

un amic din tm are sute de aterizari din wheelie fara probleme + cazaturi cu k8 1000

tine totul de calibrarea robotului de sudura ..shit happens

 

oricum ..pana sa apara BMW cu puteri ALIENE la roata ..suzi rullz

n'o fi cea mai frumoasa ..dar e cea care ma emotioneaza cel mai mult

salivati putin

le repet :D

DSC00954.jpg

mia1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca s-au degenerat discutiile,toate marcile au avut probleme,sau asa zisele probleme.S-a glumit pe seama altor marci,una peste alta cred ca toate sunt bune,tot ce este japonez,cu plusurile sau minusurile aferente.Iar diferentele de putere,cred ca nu se simt asa usor,de mers,mai conteaza fizicul fiecaruia,si la sf de noroc.Normal ca daca-ti cumperi o cotoarba de motocicleta,si se strica la tine,dai vina pe firma,este o greseala.Cand iti iei ceva in mintile lui,nu are voie sa se intample ceva,sau poate esti tu ala ghinionistu.Valabil si la cele 4 marci germane de masini,in ultimul timp lupta a fost atat de acerba,in cat distanta dintre ei este f mica...So......Concluziile le trage fiecare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

 

Hopa. :D si acu zici ma? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANG

Se vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi.

Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un

K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria

MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 :)

dupa cum am mai spus nu mie rusine cu sradul meu si suntem o gramada pe aici cu mobre mai vechi de 2000<nustu cum ai trs tu concluzia asta :love: >

Mesaj completat

Mi-a lasat mosu' linga brad un cadou pentru mobra(mie nu mi-a adus nimic nesimtitu),o instalatie xenon pentru ambele faze.Toate bune si frumoase pina cand am mers fericit sa instalez xenoanele la mobra,dar...DANG

Se vad mufele de la far nu am reusit sa scot becurile pe acolo pentru ca nu aveam spatiu de ,,manevra''.M-am mai holbat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa demotez carena fata cu tot cu far.Entuziasmat am inceput sa scot suruburile....toate suruburile,am demontat si oglinzile iar cand am terminat de surubarit am incercat sa scot carena,surpriza..da' nici de a dracu nu vroia sa iasa.M-am mai uitat eu precum curca-n lemne si am vazut ca farul e prins de carena in patru sububuri si am dat cu presupusul ca mai intai trebuie sa scot carena si dupa aia farul pentru ca nu am reusit sa scot carena cu tot cu far cand am incercat.Din pacate am avut o singura surubelnita si nu am reusit sa desfac acele patru suruburi.

Intrebarea care este,cine si-a schimbat becurile sa imi spuna si mie cum sa procedez pentru ca eu mi-am c-am prins urechile si nu prea ma descurc,am uitat sa va spun ca am un

K3.Cine stie va rog sa imi spuneti sau lasati un nr de telefon pe pm si sa sun sa imi explicati si mie....ingineria

MULTUMESC

e un pic mai dificil

becurile au un adaptor in care se baga<cel putin la srad-uri>iar xenonul ca sa stea trebuie ''ingrosat' putin spatele becului<eu am facut asta cu o bucata mica de furtun+banda de izolat, <daca nu fixezi becul bine o sa-ti bata ca draku>

 

acum carena fata nu e musai s-o dai jos dar daca vrei neaparat cred ca cel mai simplu este s-o desfaci cu tot cu bord<de fapt suport de bord>daca nu iti dai seama sunama cand esti langa ea si iti explic mai bine<0723641606>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus 2002 nu m-am referit exact la anu asta,pot fi si mai vechi ,eu am avut Srad din 99,si nu pot spune ca am avut probleme cu el,sau ce am avut a fost ceva minor si necostisitor,dar era destul de ok ptr 99,nu suferise ,,accidente,,.Posesorul lui e multumit si acum de el...Deci se poate...Ma refer ca nu numai anul conteaza,la noi e mentalitatea sa fie cat mai nou..nu conteaza starea...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce discutam,daca iti iei un k4 deja omorat,vei avea probleme cu el,daca-ti vei lua unul cat mai ingrijit,nu vei sti ce-s alea necazuri...Uitate sa fie vopseaua originala,sa aibe cat mai putini km,nu te zgarci la bani.Daca te zgarcesti,mai bine iei un model mai vechi,dar mai bine ingrijit.Sunt motoare din 2007 care sunt deja ,,modificate,,,si mai exista motoare din 2002,care timp de inca cel putin cativa ani,nu vad ce probleme ar avea.Tu decizi.

Ideea nu e sa imi iau un k4 omorat, zic eu ca la ce am vazut pe net la 4000euro gasesc unu bunicel.Am intrebat daca au ele probleme comune sa zic asa.

Mesaj completat

da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 :love:

Pentru ca am avut o motocicleta de 125 noua si nu vreau sa mai fac greseala de a pierde 3000euro in 2 ani , asa ca imi iau una mai veche(3-4-5 ani ca am spus minim k4) care costa mai putin decat am dat eu pe 125`u meu acum 2 ani si la o posibila revanzare sa nu mai pierd asa de multi bani ca totusi pe vremea asta banii nu mai cresc in pom...

 

Asa pur si simplu pot sa imi iau k10 de ex. dar peste 2 ani sa pierd jumatate din valoarea lui ceea ce am patit si la 125 ceea ce nu imi convine.

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever :love:

Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere :)

post-19031-1261996898_thumb.jpg

post-19031-1261996916_thumb.jpg

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o alegere buna gsxr.... cea mai buna! :love:

 

@serious sam: carbonul de pe capacul de alternator e doar folie sau e ceva mai serious?

Mesaj completat

wowowowowow!!!!! sunt super membru sa moara ma-sa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca multi umbla cu cioara vopsita ! Daca nu te pricepi sau chiar daca da ,e recomandabil sa iei pe cineva cu tine -pt o a doua pare !Si nu cere sfaturi/opinii de la femei..never ever :love:

Si mootciletele Suzuki sunt fiabile ,chiar foarte ! Spre exK4 de 600 pe care ai pus tu ochii ,se spune ca ar avea ceva probleme electrice ,eu am un astfel de model si n-am intampinat nicio problema.La k1 tot asa se spunea ,am avut si modelul ala-nicimacar un bec ars.Pot spune ca am avut noroc ,e adevarat ca nu m-am zgarcit la bani nici la cumparare nici la intretinere :)

O sa merg cu tatal meu ca are si el niste experienta...deh motociclist vechi. Asta ma interesa daca au avut probleme , nu cazuri izolate ca asa am mai intanlit la multe modele. Multumesc mult pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da alea din 2000 ce au ? sau ne-am nascut toti pe k . nu prea vad pe aici detinatori de gsxr mai vechi , doar bogatasii cu k5 6 7 8 9 :D

sal am si eu obaba din 94 si nu ma plang inca are 56000 de mii o intretin mai rau ca pe nevasta o am de noua :D fara probleme dar am grija de ea

:o

Mesaj completat

Tocmai ce mi-am vandut motocicleta, o Aprilia Rs125 2007 si vreau sa imi iau un gsx-r 600/750 k4>...

 

Ceva probleme cu modelele astea? Va rog sa nu incepeti ca e prea mare ptr mine...consider ca am putina experienta (~50.000km) in cat sa pot merge cu 600/750 , chiar daca o sa fiu ca la inceput dar ma voi descurca.

 

Bafta!

sal depinde de ca bani dispui 600 prea usor se ridica repede 750 daca esti stapan pe tine

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...