Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :D

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! :D

 

Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj :D

bravos, sper ca nu te-a costat mai mult de 200 de lei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca hunter se referea la simularea in photoshop :laugh: si kelu la aripioara

photoshop nu stiu, mi-a facut cineva simularea, incerc s-o incarc imediat aici;

aripioara cred ca ar merge si pe SRAD, om vedea cand va fi gata :D

Mesaj completat

uite:

mie imi palce cum a iesit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate inca mai e valabila oferta de la elf

akrapovici inox 8 mil.

ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba

 

0735 353 012

 

Merci tati :D Dau o bericioaica cu prima ocazie

Mesaj completat

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :laugh:

 

si finala ma, ai uitat de ea ? :D

post-37109-1261124478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci tati :D Dau o bericioaica cu prima ocazie

Mesaj completat

 

 

si finala ma, ai uitat de ea ? :D

 

 

E criza nepoate,de unde atatea ? Punem pe cele cu adevarat importante intai ! :laugh:

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mi-a pus asta mesajul total aiurea :D

 

eu ii voi schimba caucioacele, cu o pereche Supercorsa (a la Balamuc), voi schimba finala si una bucata crashpad stanga :laugh:

Iar pe asfalt, evident (buton za biker) :D

post-37109-1261124660_thumb.jpg

Si probabil ma voi juca un pic in photoshop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,ma gandeam ca vizibilitate ioc,asa ca o sa ma orientez spre Puig ca ala pare ceva mai inaltut ! Ca proiect de iarna pt ea nu am decat parbrizul si cauciucurile ! :D

Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)

Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la Puig e aceeasi treaba,intradevar e mai inalt un pic parca.Dar eu nu inteleg ceva la Doctoroo.Tu mergi drept pe moto???Pe ss se merge un pic "aplecat" chiar si cu viteze mici,pe masura ce creste viteza,te apleci si mai mult,ajungand la 200+ cu barbia in scobitura din rezervor.La mine la K5 cu puig doublebooble am castigat cam 20km/h(inainte ma aplecam la 130-140,acum 150-160),vizibilitate 0 prin parbriz dar ramane ceva camp vizual peste la viteze f mari(vreo 4-5 cm care sunt suficienti)

Puteti vedea in linkul de mai jos puig-ul

 

 

Eu merg la drum lung cu 130-150 si nu am probleme in a sta drept. Drept nu inseamna drept ca pe enduro...inseamna drept cat imi permite motoreta sa stau cu mainile aprope drepte. Sunt si un pic mai inalt ... 1.83

La viteze mai mari normal ca ma las jos, dar nu ma las total sub parbriz. Ma las cat sa imi fie ochii deasupra liniei parbrizului. Am mers cu o viteza destul de apropriata de maximul motoretei...nu spun cat :D...si nu am avut probleme cu pozitia "nu tocmai ascuns la maxim". Si daca as avea parbriz clar tot nu m-as lasa de tot dupa el pentru ca nu as avea incredere in vizibilitatea pe care o am prin el.

Cat despre parbrize sunt unele doublle-bubble care sunt mai umflate per-total dar au aceeasi forma, si sunt unele care au doar marginea dinspre pilot un pic indoita in sus ca sa dea aerul peste capul pilotului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e ok

Am vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e ok

Am vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult :D

 

In pozitia in care bratele sunt aproape intinse asa imi vine curentul de aer. Ti-am spus ca poate e si din cauza ca sunt cam inalt. Si am mers multi km intr-o zi...500-600km de mai multe ori chiar.

La viteza de cruising, 100-130km\h, alternez pozitia "stand in maini" adica cu bratele tepene si drepte cu o pozitie ceva mai relazata a bratelor cand ma sprijin strangand rezervorul intre genunchi si trunchiul il tin din muschii lombari. Parbrizul stock pot sa spun ca avea avantajul ca in jur de 130-150km/h sa-mi "permita" sa ma las sprijinit de curentul de aer din fata si sa mai iau din incarcatura de pe maini.

La accelerari si viteze mai mari raman doar in pozitia a 2-a aplecat un pic spre rezervor la inceput, si din ce in ce mai aplecat cu cat creste viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctoroo nu mai inteleg nimic.Mai devreme ai spus ca iti vine curentul in piept cu parbrizul stok,iar cu asta in gat.Am crezut ca ai o pozitie incorecta pe moto,dar vad ca e ok

Am vazut ceva oameni pe vitezane stand drepti pe moto(nu stiu cum reusesc sa faca asa ceva km?200-300 sau mai mult intro zi ).Poate nu merg atat de mult :laugh:

da , dar am vazut si oameni care stau sub parpriz la 60km/h<sunt penali :D >cred ca fiecare in functie de viteza are pozitia sa<da de la 200 in sus cred ca toti suntem pe ''burta''>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, eu pe la 180-200 incep sa ma aplec,pana atunci nu ma deranjeaza f tare vantul.am parbriz serie si se simte, la 240-250+, e cam belea.simt ca ma da jos de pe motoreta,la topspeed am ajuns de multe ori, dar simt ca as mai castiga ceva viteza cu un parbriz race.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul "proiect" pe iarna asta...realizat!!! :D

 

Cric home-made. Mai ramane sa il vopsesc si sa pun niste cauciuc pe "suporti" sa nu zgarii bascula sau altceva cand il manevrez. Scuzati deranjul din garaj :laugh:

Cred ca posesorii de GSXR compun un mic "popor ales" pt ca spre ex si eu am construit un crik ca al tau mai demult(in jur de 30 lei ma dus ), gagicile noastre sunt cele mai frumoase ,suntem mereu in centrul atentiei, posesori de yamaha aleg femeile cu c.u.r.u. mare , baietii cu releele de incarcat aaaa HONDA aleg femeile putin deformate si asa mai departe, desigur ma refer la baikari care aleg super-sport. Proectul meu pt iarna asta este garajul, vreau o nebunie, sa am acolo tot ce tine de motociclet, ekipament,scule, ceva ca o noptiera cu roti, cu tot ce tine de intretinre,deja am 1 luna de cand muncesc. O sa vin cu poze curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cei care au si kawasaki si suzuki? ;)

 

 

 

 

Categoria asta are un intelect ridicat sau sunt pe calea cea buna. Si-au luat kawa si au gresit iar pentru a indrepta lucruriile si-au luat suzuki. calea deci e buna.. ai invatat mecanica la kawa,te-ai obisnuit cu ciclistica cu suzuki, cred ca esti in stare sa-ti iei yamaha!

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ovi..daca vei incepe sa vii in piste serioase la anul ..vei cunoaste adevarata forta suzuki, cu alte cuvinte ..vei vedea LUMINA

cam asa sper sa iasa ..cu yoshimura single in loc de laser stealth

 

mia1.jpg

DSC00954.jpg

DSC00952.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain arata. astept sa o vad terminata si sa vad cum te descurci cu ea :birthday: .

 

 

 

astept primavara,sper ca pana atunci sa-i iau carene de pista!. cam asa o sa arate :D post-18720-1261503864_thumb.jpg

 

 

Bafta multa cu pregatirea si pregateste-te de atacul kawa-yamaha! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki este fata de casa,si frumoasa,si cuminte,si rea cand trebuie,si nu e nici parsiva,si nici nu se strica.Yamaha e ca o femeie frumoasa si perversa care inseala la greu,si te duce spre pierzanie.Si nu stiu de ce,dar marca Yamaha este predestinata accidentelor....Mie asta imi spune.Am avut 4 motociclete,dintre care una a fost Yamaha.La fel,ma ars si pe mine...

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...