Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt alex:

eu am fost anul trecut sa fac cursul si te rog sa ma crezi ca am fost dupa 30000km facuti pe strada si eram un motociclist foarte foarte prost...gen.. motociclistul prost de terasa , mergeam anapoda numai pe linie dreapta mergeam bine cum merg toti neghiobii pe magheru`,de curbe nici nu vroiam sa aud ,cand era vb de curbe aveam "tensiunea ridicata rau",mi.am zis ca trebuie sa fac ceva si sa progresez ... citind pe internet despre cursul de pe tunari am luat calea asta ca pe o ultima solutzie (gen. cu mine la Biserica) , am fost primele sedintze mai mai ca am venit plangand acasa cand ii vedeam pe unii vechi ce bine se dadeau si eu nu progresam,nu intzelegeam de ce nu pot progresa,de ce nu ma pot apleca ca sa ating cu genunchiul de jos, incet incet am realizat ca PSIHICUL e totul , daca invetzi creierul sa se aplece @ o inclinatzie mai mare decat este el obisnuit fara a intra in impas(12grade chiar nu`mi mai aduc aminte ex..) + pozitia pe motocicleta ai rezolvat aproape 70% din mers , restul e talent , dupa a 5`a sedintza din curs am devenit alt motociclist , mi.am schimbat viziunea asupra motociclismului si a mersului sportiv,am realizat ca mersul sportiv inseamna in mare parte mersul rapid pe curbe nu in linie dreapta si k strada nu este un loc propice pt acest lucru, din momentul cand am terminat cursul mi.am propus sa merg doar @ 80% din ce am invatzat acolo(acesta este si sfatul instructorilor) , poate ai prieteni alex care se dau mai bine k tine si te gandeshti ca daca ei au invatzat singuri poti si tu,dar te asigur 100% ca nu o sa invetzi de la ei pe strada ce invetzi pe circuit de la cei 2 instructori ,un amic rautacios chiar a ras(poate asta este si unul dintre motivele tale) cand a auzit k merg sa invatz pe circuit tainele motociclismului, iar dupa primul drum cu el pe cheia dupa terminarea cursului (asa cum o sa fie faza de sambata de @ finala olchimului cu palariile asa a zis si el... "JOS PALARIA") acum se gandeshte sa mearga @ acest curs poate poate o progresa si el...

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca nici nu vreau sa polizez motoreta,de aia mie si frica cu aplecatul ala,plus de asta,inca nu o simt eu asa de bine.Ideea este sa progresez,pas cu pas,si nu neaparat repede.

 

 

Mah motoreta e facuta sa te dai cu ea (preferabil pe curbe daca ai un SS), nu sa te uiti la ea ce frumoasa e . :P Cazi, asta e, nu e capat de lume. Trebuie sa uiti de ideea de a o pastra tzipla. Asta nu inseamna sa nu ai grija de ea cu consumabilele si sa o intretii corespunzator, insa frica asta de a o pune pe jos poate fi o piedica pentru tine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar ma-ti facut curios cu acest curs. eu am o parare buna despre stilul meu de condus dar as vrea sa aud si de la profesionisti daca gresesc ceva si unde. problema cu amkartu e ca mi se pare cam scump<apropo cat costa acest curs?> si daca se fac sedinte si dupa ora 18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 20 ore in 10 shedintze (2h sedintza), incep la 8:30 si se termina la 10:30 de luni pana vineri , anul trecut costa 150E, poti sa plateshti @ sedintza ,tot cursul,in transhe... etc... fiecare avem ceva de invatzat mai mult k sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru posesorii de suzuki gsxr srad am galerii race arrow . lovit la un cot. include arcuri de prindere. pret simbolic...50 europost-18720-1273928502_thumb.jpgpost-18720-1273928589_thumb.jpg

 

tel: 0724 794 456 Ovi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki castiga cursa de supersport si superbike 2 la NorthWest 200 (Alistair seely)....Superbike1 castigata de honda (legenda john mcguiness)si superstock de BMW(keith amour)

Yamaha si Kawasai nowhere in sight :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma ajuta si pe mine sa intind lantul,sau sa imi spuna unde sa merg.Am descoperit ca lantul e destul de ,,slab'' si nu prea stiu cum sa il intind

P.s dau o bere mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In primul rand vreau sa zic ca este foarte interesant acest topic, sa aflu ca exista atatia cu gixxere in tara noastra. Am si eu o jucarie de 600 din 2002 si de cateva zile stau pe bara cu ea. Poze aveti mai jos.

 

Poate ma ajuta cineva cu vreun sfat. Acum vreo saptamana, ma intorceam de la mare si in apropiere de Bucuresti, pe la Fundulea am ramas in pana pe autostrada. Pe la 140 mi s-a oprit motorul. Bine ca am reusit sa apas ambreiajul si sa opresc motocicleta repede ca altfel nu mai postam aici, acum

 

Dupa mai multe sedinte de consultatie la un service de pe langa targul vitan, mi s-a spus ca e releul de incarcare de vina (nu ma pricep la electrica deloc). Ca nu mai imi incarca bateria si d-aia mi s-a oprit in mers. Am luat un releu de test, sa vad daca incarca cu un releu nou si culmea, tot nu incarca. Apoi mi s-a spus sa domne sunt firele intre alternator si releul in scurt. Si ca sa ma duc la un electrician cu motocicleta. In fine, am ajuns si la un electrician, iar ala mi-a spus ca e din alternator problema. Deja eram confuz. M-am dus la cei de la Kaore Motors (zona Lizeanu) printr-o recomandare, iar acolo am aflat ca de fapt, era statorul prajit. Si intr-adevar chiar asa era pt ca l-am demontat si l-am vazut. De atunci, caut stator pe peste tot si nu gasesc. Am inteles ca sunt compatibile cele de pe K1, K2, K3 si probabil si K4. Nu stiu alte modele.

 

So, posesori de gixxere, aveti vreun stator prin garaj, casa, balcon, baie, bucatarie uitat de lume ? Si daca recomandati rebobinarea unui stator, si daca da, unde ? Cine se ocupa cu asa ceva prin Bucuresti ?

 

Thx, 0769.266.870, Cosmin

 

 

 

Ride with the wind

post-38980-1273987652_thumb.jpg

post-38980-1273987656_thumb.jpg

post-38980-1273987661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori :peace:( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepenas: Si eu am patit acelasi lucru (inclusiv mecanicii incompeteneti care nu stiau de unde, si ce sa masoare. pana la urma am luat manualul si am masurat singur).

Din ce am inteles, statorul rebobinat nu rezista foarte mult. SH nu am gasit pe nicaieri asa ca au comandat la service unul nou. Ceva in jur de 100 E, nu mai tin minte exact.

Deci asta ar fi si recomandarea mea. Baietii de la elf wroksop din popesti par cei mai spalati (din cate serviceuri am vizitat), deci ai putea sa vorbesti acolo. :peace:

Mesaj completat

@sebi: mie imi facea asa uneori cand luam cate o denivelare; era din cauza unui fir slabit la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori :peace:( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara :moron:

 

 

am patit acelasi lucru ...dupa spalatorie ...

intrase apa pe la mufa de la releul de incarcare, si facuse arc electric in mufa ...

aceasta se topise pe jumatate, si ori facea scurt, ori nu mai facea contact. mureau luminile in bord, semnalizarea,

motoru ...

din intamplare i-am dat o palma peste codita in partea stanga ( cum dai o palma peste curu femeii )

si si-a revenit. asa am descoperit defectul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,nu prea e indicat spalatul mobrei la jet de presiune...Eu o spal des pe a mea,dar niciodata la presiune,si nu am avut niciodata probleme.Evitati jetul,mai ales in zona bordului...

 

 

Eu 90% din dati ma duc cu ea la spalatorie ! Atata timp cat se da de la distanta cu jetul pe bord , radiator si discuri nu ai probleme ! My 2 cents ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu spal motorul tot cu jet, si la OMV, si la alte spalatorii.

Nu acord grija deosebita nici bordului, nici discurilor.

Doar radiatorului.

Inca nu am avut nici o problema in exploatare (undeva intre 50-60 de spalari minim de cand o am).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...