Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

numa' pe mine ma mint astia din uk la service sa bag 10w40 ca nu are nici pe dracu'.. asa ca folosesc putolinu'10w40

Nu te minte nimeni, bagi exact ce trebuie in motor. E ipocrizie sa bagi ulei care se foloseste la curse cand tu nu treci de 10000 RPM (600cc) sau 8000 RPM (1000cc). :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca atunci cand merg prin oras si claxonez dupa pitipoance si sta apa numai la 105 grade, cred ca mai indicat este 15w50 kiar dc nu te dai pe circuit, totusi pe circuit este racit foarte bine purcelul si uleiul.... stiti ce vreau sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multe lucruri pot fi imbunatatite, bolizii din ziua de azi au fost niste partaitori care mergeau cu 50km/h si datorita renumitului Nea Ghita mecanicul care mai mult strica decat repara sa ajuns la performanta asta, foarte multe componente piese care ulterior au fost bagate in serie au fost facute mai intai in garaje sarace de catre niste "mecanici".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine pe busonul de ulei scrie clar 10W40 . acolo e pus de cei de la suzuki . asa ca ma iau dupa ei nu dupa Nea Ghita mecanicu' peste :D

cand au scris 10w40 s-au gandit la compromisul cel mai bun<s-a facut o medie de temp pe europa si s-a hotarat ca 10w40 ar fi perfect.> acu daca eu merg zi de zi cu ea in buc la 40 grade cu + si apa sta numai pe la 105 grade este bine venit un ulei cu cifra w50 sau w60. pe temp de acum de afara este perfect un 10w 40 sau chiar un 5w40. oricum in manualul de reparatii gasiti la rubrica intretinere ce uleiuri ar fi bine sa folositi la anumite temp atmosferice<e un grafic acolo>

si apropo manualul de rep e tot de japonez scris :laugh:

Mesaj completat

am uitat sa precizez ca eu folosesc 10w50 castrol power one fullsintetic

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te minte nimeni, bagi exact ce trebuie in motor. E ipocrizie sa bagi ulei care se foloseste la curse cand tu nu treci de 10000 RPM (600cc) sau 8000 RPM (1000cc). :laugh:

 

La ce ulei de curse te referi tu?

 

Eu merg pe Motul 300v 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce ulei de curse te referi tu?

 

Eu merg pe Motul 300v 15W50.

 

Fix unul ca ala pe care mergi tu.

M-am bagat aiurea in discutia ulei, au mai facut-o si altii. Fiecare isi intretine motoreta cum doreste, ca doar e a lui. Diferenta o consta doar banii economisiti. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne

Nu cumpar ulei decat la bidon de 4l si ..cand e promotie.Iese un pret de 50 roni/litru...nu sunt idiot si nici nu am bani sa dau 75 chiar 80 roni pe bidonul de ulei 300v de un kil...si nci sa cumpar rizoame...prefer sa pun un hulei bun sa aiba frane si caucioace bune

Estetic mobra mea nu da bine la bulevard,dupa 5 busituri de pe cric(ultima azi,soldata cu parbrizul spart si oglinda salvata de piciorul meu) si cumparata(cum altfel)zgariata

Acum sincer vorbind fiecare cu preferintele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix unul ca ala pe care mergi tu.

M-am bagat aiurea in discutia ulei, au mai facut-o si altii. Fiecare isi intretine motoreta cum doreste, ca doar e a lui. Diferenta o consta doar banii economisiti. :laugh:

 

Ce folosesc eu se foloseste la anduranta si nici chiar atunci...la o cursa normala se foloseste chiar 0W30...se fac schimburi de la cursa la cursa. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, as vrea sa achizitionez un gixer de 750 din 2005 si vroiam sa va intreb (pe cei care aveti sau ati avut) ce parere aveti de acest model.

are ceva "bube" specifice?e ok acest compromis intre sbk si ssp? orice informatie vis a vis de el e bine venita. :laugh:

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu mai mic fata de 929 dar si motorul este mai usor...in rest furca usd ,design placut ,confort ok chiar si pt cineva inalt...Ah...si motorul este blindat (f fiabil ).

Cat mai stoc ,cu atat merge mai bine .Bft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 750 k5 cu pc3 ,toba full arrow ,filtru K&N, sag ,kit de lant : stock in cutie si +3 pe spate , sunt foarte foarte multumit , nu o sa regreti nimic daca`ti achizitionezi acest model ,este extraordinar , are centru de greutate jos pe cioc si este putin mai greu de fata

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, as vrea sa achizitionez un gixer de 750 din 2005 si vroiam sa va intreb (pe cei care aveti sau ati avut) ce parere aveti de acest model.

are ceva "bube" specifice?e ok acest compromis intre sbk si ssp? orice informatie vis a vis de el e bine venita. :P

 

bafta!

am avut unul acum catva ani ,mi-a ramas la inima ,super motorul ,buna alegere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, as vrea sa achizitionez un gixer de 750 din 2005 si vroiam sa va intreb (pe cei care aveti sau ati avut) ce parere aveti de acest model.

are ceva "bube" specifice?e ok acest compromis intre sbk si ssp? orice informatie vis a vis de el e bine venita. :)

 

bafta!

Sigur n-o sa regreti daca e in firea ei.

Eu mi-am luat-o de noua si inca sunt indragostit de ea. Personal imi place mai mult decat modelul K6/7, cu care am mers destul de mult, iar singura care imi place aproape la fel de mult este K5-ul de 1000, dar ... exista niste dar-uri.

Nu mi-a facut absolut nicio problema in 25.000 km. Atata doar ca i-am facut eu, dar nu e vina ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot vad pe calea victoriei cu bulevardul dacia un K1, K2 de 600 sau 750 zgariat pe partea stanga, roata pe spate sparta, cu numarul B-89-PFW si sta in frig fara niciun fel de lant sau ceva.

 

motorul nu s-a miscat de acolo de vreo 3 saptamani si pare suspicios. daca e proprietarul pe aici imi cer scuze pt deranj.

Editat de Treephoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, se pare ca se concretizeaza treaba.. in week end ar trebui sa ma duc sa il iau.

asta este modelul: http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_750_2005.php (doar ca pe rosu) - daca nu ma insel e K4,nu?!

 

mersi pt pareri! o sa mai revin pe acest topic daca totul merge ok :)

 

Bafta!

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...doar 600 este pe rosu!

 

Mobra asta...merge bine! chiar foarte bine! a mea are vreo 30000 din care eu am facut vreo 20000 cu ea! nicio problema! sa vezi ce misto trage comparativ cu 954 sau 1000rr! :) este pe langa ele pe curbe! Acum...marea intrebare: de ce ai vrea un 750 pentru circuit? nu intri nici la 600 ca e mare si trage mai bine dar...nici la 1000 unde nu ai sanse!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...