theos_ Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 stati linistiti, chiar la temperaturile de acum la mersul in oras porneste ventilatorul Mesaj completat http://www.scribd.com/doc/39265125/GSX-R10...-Owner-s-Manual Acolo gasiti OWNER`S MANUAL !!! pentru k5/k6 1000 Va inregistrati moca si gata. l.e: dar tu cand pui poze cu noua achizitie ? (te-am sunat odata in legatura cu rr-ul, prin iunie, ziceai ca nu mai este de vanzare (thanks god )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Sambata pun poze cand ma duc sa o ridic, da, stateam mai nasol cu banii si nu aveam de ce sa o dau atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Ia si tu un capac nou ! Stiu ca era in jur de 70 E si nu te mai complica cu sudat si etc ! Sezonu e dus asa ca ai timp sa pui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Eu l-am gasit cam la 200 de euro si din cauza asta intrebam daca se poate suda.Ar fii foarte bine daca l-as gasi la 70 de euro cum zici tu . Ms frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 CApacul este dintr-un aliaj numit...magneziu! se sudeaza in mediu de argon! uite aici un baiat care se lauda ca ar face asta! http://www.myspace.com/dynamitemotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) il cheama cristi are service-ul la prelungirea ghencea cum vi dinspre ghencea o sa vezi un bloc mare cu Profi(albinuta) la parter cu 10 m pana sa ajungi in trecerea din fata lui trebuie sa faci stanga pe o strada pe care trebuie sa ai grija cu ce viteza intri:)) dupa ce intri pe strada aia mai mergi cam 150m si pe stanga o sa fie un garaj cu usi din profile albe si sigur o masina gen kaddy alba parcata fix in dreptul usilor Editat Noiembrie 18, 2010 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 CApacul este dintr-un aliaj numit...magneziu! se sudeaza in mediu de argon! uite aici un baiat care se lauda ca ar face asta! http://www.myspace.com/dynamitemotors Poate apela cu incredere la ei,sunt super baieti si Cristi chiar stie meserie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el. Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie ) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el. Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie ) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu . este aliaj cu magneziu ....dar sa stii ca este mai greu de sudat in magneziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Scuze , greseala mea atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Am avut eu un capac din ala fisurat la un motor...a fost sudat de mai multe ori la mai multi meseriasi ...odata a tinut un an+ ,altadata cateva saptamani....am cautat sa gasesc SH ,cel mai ieftin a fost in jur de 60-70 euro....m-am enervat si am luat unu` nou cu 120 euro .Macar am stiut un lucru CA E NOU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Poti sa incerci la: http://www.speedmotor.ro/ Omul e foarte serios. Eu am comandat destul de multe piese de la el si n-am avut nicio problema. Livrare acasa, prin curier, cu plata ramburs Aduce de afara, si noi si din dezmembrari. Termenul de livrare depinde de cand aduce piese si daca le gaseste - oricum, nu de azi pe maine. Capacul de alternator (de la dezmembrari) a fost 40 euro si a fost in stare foarte buna. Fa-ti calculele, intreaba si cat e unul nou, dar cred ca e mai bine decat sudat, chiar daca n-ai presiune acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Corect, in 2020 s-ar putea sa vezi mai multe SRAD-uri pe drumuri ,decat k8-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 De la k4 incoa... sunt foarte fragile, totusi nu inteleg ca un k8 este cat un k1 de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 De la k4 incoa... sunt foarte fragile, totusi nu inteleg ca un k8 este cat un k1 de greu. Greutate la gol k1 - 174kg Greutate la gol k8 - 165kg Se simte diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Greutate la gol k1 - 174kgGreutate la gol k8 - 165kg Se simte diferenta ! Si de ce la mine in carte scrie ca are 163kg...gixx-ul din 03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Am un "pargriz"negru de k4 1000 de vanzare,daca are cineva nevoie!!!!pm pentru detalii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara. Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara. Mesaj completat Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara. Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara. Mesaj completat Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit" pai daca le acostezi cu borduri ,garduri ,si alte alea ,normal ca s-a julit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Gata, de azi sunt si eu mandrul posesor al unui 1000 K6, ce as putea zice... midrange-ul e fantastic de minunat de la 3000 rpm zici ca esti tractat de o racheta, e primul motor pe care stau confortabil pentru inaltimea mea, pana acum nu am mers pe ceva care sa mi se potriveasca mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 poi sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.