Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

stati linistiti, chiar la temperaturile de acum la mersul in oras porneste ventilatorul

Mesaj completat

http://www.scribd.com/doc/39265125/GSX-R10...-Owner-s-Manual

 

Acolo gasiti OWNER`S MANUAL !!! pentru k5/k6 1000

 

Va inregistrati moca si gata.

 

 

l.e: dar tu cand pui poze cu noua achizitie ? (te-am sunat odata in legatura cu rr-ul, prin iunie, ziceai ca nu mai este de vanzare (thanks god :goodposting: ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

 

Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600.

 

Va multumesc anticipat!

 

 

Ia si tu un capac nou ! Stiu ca era in jur de 70 E si nu te mai complica cu sudat si etc ! Sezonu e dus asa ca ai timp sa pui ! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cheama cristi are service-ul la prelungirea ghencea cum vi dinspre ghencea o sa vezi un bloc mare cu Profi(albinuta) la parter cu 10 m pana sa ajungi in trecerea din fata lui trebuie sa faci stanga pe o strada pe care trebuie sa ai grija cu ce viteza intri:)) dupa ce intri pe strada aia mai mergi cam 150m si pe stanga o sa fie un garaj cu usi din profile albe si sigur o masina gen kaddy alba parcata fix in dreptul usilor

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el.

 

Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie :goodposting:) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu :blink: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el.

 

Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie :goodposting:) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu :blink: .

 

 

este aliaj cu magneziu ....dar sa stii ca este mai greu de sudat in magneziu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu un capac din ala fisurat la un motor...a fost sudat de mai multe ori la mai multi meseriasi ...odata a tinut un an+ ,altadata cateva saptamani....am cautat sa gasesc SH ,cel mai ieftin a fost in jur de 60-70 euro....m-am enervat si am luat unu` nou cu 120 euro .Macar am stiut un lucru CA E NOU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600.

 

Va multumesc anticipat!

Poti sa incerci la:

http://www.speedmotor.ro/

Omul e foarte serios. Eu am comandat destul de multe piese de la el si n-am avut nicio problema. Livrare acasa, prin curier, cu plata ramburs

Aduce de afara, si noi si din dezmembrari. Termenul de livrare depinde de cand aduce piese si daca le gaseste - oricum, nu de azi pe maine.

Capacul de alternator (de la dezmembrari) a fost 40 euro si a fost in stare foarte buna.

Fa-ti calculele, intreaba si cat e unul nou, dar cred ca e mai bine decat sudat, chiar daca n-ai presiune acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior :)

 

 

Greutate mobra mica = materiale de 2 lei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior :)

 

 

Greutate mobra mica = materiale de 2 lei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne
Greutate la gol k1 - 174kg

Greutate la gol k8 - 165kg

 

Se simte diferenta !

Si de ce la mine in carte scrie ca are 163kg...gixx-ul din 03?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara.

Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara.

Mesaj completat

Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu unde am citit trebuie sa caut revista din cate tin minte era mai grea k8, nu stiu ex, dar scriu totusi era ceva degenul 163 k2 si 165 k8 fara nimic in ele inclusiv ulei in motor, oricum caut si ma uit ca sunt foarte curios, dar un lucru nu pot sa uit cand radea de mine pritenul meu care are k2 ca a lui este mai usoara.

Este cu totul alta motocicleta desigur alt centru de greutate alte unghiuri de acolo vine si iluzia ca este mai usoara.

Mesaj completat

Oricum pentru mine 01 -03 sunt adevratele motociclete cam de la toate marcile fara kawa(scuze) desigur, astea noi sunt foarte compacte si fragile, cum o atingi putin cum "s-a julit"

pai daca le acostezi cu borduri ,garduri ,si alte alea ,normal ca s-a julit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, de azi sunt si eu mandrul posesor al unui 1000 K6, ce as putea zice... midrange-ul e fantastic de minunat :) de la 3000 rpm zici ca esti tractat de o racheta, e primul motor pe care stau confortabil pentru inaltimea mea, pana acum nu am mers pe ceva care sa mi se potriveasca mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...