Stau-De-6 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) o sa regrete Nicu aka 'stau de 6' ca nu a mers pe mana lu astia de la suzuki... vroiam sa-i fac si eu in ciuda ca nu are suzuki Sa inteleg ca eu iti fac in ciuda cu RR-ul meu? Priceless. toti care au trecut de la honda la suzuki au ramas uimiti de cuplu si extra power Vezi ca a inceput aici exodul gixxer-istilor catre Honda. adevarul e ca majoritatea celor cu honda am inceput sa ne uitam pe topicul asta Pai cum sa nu ma uit aici?1. Imi vad scris numele, trebuie sa raspund. 2. Nickname-ul imi permite sa fac asta. care este logica?de ce o sa regrete? "E" invidiosi posesorii de Gixxer. Vor sa ma traga de partea lor. Da' nu ma las. Editat Martie 9, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Sa inteleg ca eu iti fac in ciuda cu RR-ul meu? Priceless. da man mi-e ciuda ca nu am inceput pe honda..poate asa aveam si eu timp sa admir peisajele inloc sa-mi folosesc toti muschii sa tin bestia asta pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Nota 10 todea, pentru faptul ca ai miar si te dai frate... Miuta trebuie muncita, pusa la treaba... Editat Martie 9, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 super tare..ati descoperit bulinuta si sageata de pe caucioc!!!! ce sa zic!!... cand descoperiti maneta de ambreiaj....o sa mai cresteti ....in posturi ... respect(pt. circuitele din regatul mare ) ... sambata ar fi frumos...propuneri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Nota 10 todea, pentru faptul ca ai miar si te dai frate... Miuta trebuie muncita, pusa la treaba... nu il muncesc nici la jumate din ce poate tu ce faci mergi la serres? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Se pare ca nu-i malai pentru tura asta, calculele mele nu sunt tocmai bune si Dumnezeu nu vrea... ce sa fac daca nu vrea! Ce naspa este cand stiu ca pot si nu pot, asta este!!! Editat Martie 10, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 da man mi-e ciuda ca nu am inceput pe honda..poate asa aveam si eu timp sa admir peisajele inloc sa-mi folosesc toti muschii sa tin bestia asta pe asfalt Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. asa ca am luat bataie dl tovarasul cu r1 cu 3-1 Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. Nicule eu ma gandeam sa nu mai plimb motorul anul asta si de banii aia sa cumpar un ohlins pe spate Totusi parca ma tenteaza un hungaroring daca e in perioada 15 aug-1sept Mesaj completat Se pare ca nu-i malai pentru tura asta, calculele mele nu sunt tocmai bune si Dumnezeu nu vrea... ce sa fac daca nu vrea!Ce naspa este cand stiu ca pot si nu pot, asta este!!! ii destul de costisitor mersul la circuit..adica ii chiar costisitor ce sa ne m-ai mintim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 io tocmai m-am dat o tura prin oras mi-era putin frica de frig, da nici vorba de asa ceva afost o pura placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Puteai sa admiri peisajele si cand te dadeai pe circuit, daca tot te-a facut amicul tau cu R1. Anul acesta o sa ajung cu siguranta pe circuit, in Ungaria. Te tin la curent data exacta, poate ne sincronizam sa iesim impreuna. daca vind motoreta actuala, o sa fac o achizitie brici si poate vin si io cand mergi in Ungaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Acum am ajuns si eu acasa de la o plimbarica scurta a ramas socat cat de bine poate sa traga si cat de bine merge. o motocicleta de nota 10. I LOVE ZUKI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Acum am ajuns si eu acasa de la o plimbarica scurta a ramas socat cat de bine poate sa traga si cat de bine merge. o motocicleta de nota 10. I LOVE ZUKI... minusuri -plusuri fata de cbr? Mesaj completat am luat azi rotile de la service..rulmenti noi, gume noi si DA Aladin are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 tot ce pot sa zic e ca e mai brutala decat 1000rr, este puternica de jos si la fel de puternica e pe tot parcursul turelor, mi se pare mai manevrabila un pic decat rr-ul. i-am facut presiunea azi cu 1,2 spate si 2,2 fata si era altceva fata de cum era 2.0 fata si 2.5 spate. tot ce mai pot sa zic e WOW... si nu mai dau toba ca se aude prea misto asta a mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 1,2 spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) todea dar de ce 180 pe spate?miarul parca are 190 Editat Martie 10, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Totusi parca ma tenteaza un hungaroring daca e in perioada 15 aug-1sept E prematur sa stiu data exacta, inca amortizez investitia. daca vind motoreta actuala, o sa fac o achizitie brici si poate vin si io cand mergi in Ungaria Robert, nici nu se pune problema. Cand stiu data exacta, dau sfoara in tara. Eu spun sa mutam discutiile pe topicul nostru. Nu de alta, dar postam multi CBR-isti aici si se "contorizeaza" la ei. Dup-aia ne vor scoate ochii, spunand ca sunt mai populari. 1,2 spate ? Cred ca Alex a vrut sa spuna 2,2. Editat Martie 10, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 todea dar de ce 180 pe spate?miarul parca are 190 asa era setul 120/180..am mai avut 180 dar nu am fost pe circuit cu 180.O sa las presiunea mai jos undeva la 25 psi la cald chiar daca se uzeaza mai repede asa Mesaj completat Alecs a zis bine 1.2 asta este presiunea recomandata pt d211 Cold - Front 2.2bar = 31.9psi Rear 1.2bar = 17.4psi Hot - Front 2.4bar = 34.8psi Rear 1.4bar = 20.3psi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Eu personal zic ca e extrem de putin 1.2 spate ! Eu merg cu 1.8 si mi se pare ideal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Eu personal zic ca e extrem de putin 1.2 spate ! Eu merg cu 1.8 si mi se pare ideal ! asa am zis si eu dar se pare ca e presiunea corecta http://www.tyrepress.com/News/1/18/18079.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 asa am zis si eu dar se pare ca e presiunea corectahttp://www.tyrepress.com/News/1/18/18079.html Da si tu un copy-paste la articol cand poti ca imi cere sa fac user si blabla sa pot sa citesc tot articolul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Da si tu un copy-paste la articol cand poti ca imi cere sa fac user si blabla sa pot sa citesc tot articolul . Having shod the winners of the 2009 Isle of Man TT, Dunlop will no doubt be a name to spark interest among racing bikers, especially given the news released today that the brand is to launch the latest addition to its high performance Sportmax range at the National Motorcycle Show, staged at the NEC, on 26 November. Dunlop states that it has used technology derived from its race tyres to produce the GP Racer D211, specifically the technology from Dunlop’s D211 GP race tyre which helped to provide 165 podium finishes, 25 rider championships in top-class Superstock/Supersport and hundreds of club level race wins. The GP Racer D211 will, says Dunlop, satisfy the needs of the most hardcore track day enthusiast as well as the pure sports road rider without compromising on any of the performance requirements found in a road going tyre, such as mileage and wet road grip. Featuring Dunlop’s 7000 series Multi-Tread compound, the rear tyre has seven zones of compound which maximises side grip, drive traction and rapid warm-up as well as handling response, tread stability and tyre life. The front tyre features three compound zones focusing on secure cornering and braking stability. The latest technology to be used in this new tyre is called NTEC. Developed at Dunlop Motorsport for the parent race tyre, the technology allows the rear tyre to run very low pressures (down to 17psi) on track. The tyre will also be available as a slick that will offer the same technology and features but with even more dry grip, adding to a track day experience. “By introducing the GP Racer D211 to the fast road as well as track day market we are opening riders up to a whole new on road experience. The tyre will enable smooth, responsive transitions between maximum lean angles as well as remaining stable with more grip than you will ever need” said Lisa Faulkner, Dunlop Motorcycle Manager. “We set out to create an unbeatable race tyre which exceeded expectations. From this we have enabled ourselves to offer this outstanding tyre for use on the road. The tyre will be officially launched into the UK market in January 2010 but to give riders a little teaser of what they can expect, we decided to unveil the tyre at the prestigious Motorcycle Show” commented Lisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 pai nu-i presiunea recomandata, este minimul pe care il poate suporta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 pai nu-i presiunea recomandata, este minimul pe care il poate suporta! vezi cu o pagina inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 din ce am vazut si eu pe situri... presiunea recomandata pt o vreme ca asta este de 1,2-1,4 maxim spate si 2,2 fata. oricum am iesit ieri cu ea asa si s-a incalzit chiar bine ca sa nu mai zic ca era destul de stabila in viraje. oricum e un cauciuc de exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Am facut poze la bulina aia dar nu pot sa le pun acum (timp) Eu am 1.5 spate si cand este foarte cald bag 1.8 , si 2.2 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.