Alex_250EXC Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 tot ce pot sa zic e ca e mai brutala decat 1000rr, este puternica de jos si la fel de puternica e pe tot parcursul turelor, mi se pare mai manevrabila un pic decat rr-ul. i-am facut presiunea azi cu 1,2 spate si 2,2 fata si era altceva fata de cum era 2.0 fata si 2.5 spate. tot ce mai pot sa zic e WOW... si nu mai dau toba ca se aude prea misto asta a mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 1,2 spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) todea dar de ce 180 pe spate?miarul parca are 190 Editat Martie 10, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Totusi parca ma tenteaza un hungaroring daca e in perioada 15 aug-1sept E prematur sa stiu data exacta, inca amortizez investitia. daca vind motoreta actuala, o sa fac o achizitie brici si poate vin si io cand mergi in Ungaria Robert, nici nu se pune problema. Cand stiu data exacta, dau sfoara in tara. Eu spun sa mutam discutiile pe topicul nostru. Nu de alta, dar postam multi CBR-isti aici si se "contorizeaza" la ei. Dup-aia ne vor scoate ochii, spunand ca sunt mai populari. 1,2 spate ? Cred ca Alex a vrut sa spuna 2,2. Editat Martie 10, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 todea dar de ce 180 pe spate?miarul parca are 190 asa era setul 120/180..am mai avut 180 dar nu am fost pe circuit cu 180.O sa las presiunea mai jos undeva la 25 psi la cald chiar daca se uzeaza mai repede asa Mesaj completat Alecs a zis bine 1.2 asta este presiunea recomandata pt d211 Cold - Front 2.2bar = 31.9psi Rear 1.2bar = 17.4psi Hot - Front 2.4bar = 34.8psi Rear 1.4bar = 20.3psi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Eu personal zic ca e extrem de putin 1.2 spate ! Eu merg cu 1.8 si mi se pare ideal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Eu personal zic ca e extrem de putin 1.2 spate ! Eu merg cu 1.8 si mi se pare ideal ! asa am zis si eu dar se pare ca e presiunea corecta http://www.tyrepress.com/News/1/18/18079.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 asa am zis si eu dar se pare ca e presiunea corectahttp://www.tyrepress.com/News/1/18/18079.html Da si tu un copy-paste la articol cand poti ca imi cere sa fac user si blabla sa pot sa citesc tot articolul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Da si tu un copy-paste la articol cand poti ca imi cere sa fac user si blabla sa pot sa citesc tot articolul . Having shod the winners of the 2009 Isle of Man TT, Dunlop will no doubt be a name to spark interest among racing bikers, especially given the news released today that the brand is to launch the latest addition to its high performance Sportmax range at the National Motorcycle Show, staged at the NEC, on 26 November. Dunlop states that it has used technology derived from its race tyres to produce the GP Racer D211, specifically the technology from Dunlop’s D211 GP race tyre which helped to provide 165 podium finishes, 25 rider championships in top-class Superstock/Supersport and hundreds of club level race wins. The GP Racer D211 will, says Dunlop, satisfy the needs of the most hardcore track day enthusiast as well as the pure sports road rider without compromising on any of the performance requirements found in a road going tyre, such as mileage and wet road grip. Featuring Dunlop’s 7000 series Multi-Tread compound, the rear tyre has seven zones of compound which maximises side grip, drive traction and rapid warm-up as well as handling response, tread stability and tyre life. The front tyre features three compound zones focusing on secure cornering and braking stability. The latest technology to be used in this new tyre is called NTEC. Developed at Dunlop Motorsport for the parent race tyre, the technology allows the rear tyre to run very low pressures (down to 17psi) on track. The tyre will also be available as a slick that will offer the same technology and features but with even more dry grip, adding to a track day experience. “By introducing the GP Racer D211 to the fast road as well as track day market we are opening riders up to a whole new on road experience. The tyre will enable smooth, responsive transitions between maximum lean angles as well as remaining stable with more grip than you will ever need” said Lisa Faulkner, Dunlop Motorcycle Manager. “We set out to create an unbeatable race tyre which exceeded expectations. From this we have enabled ourselves to offer this outstanding tyre for use on the road. The tyre will be officially launched into the UK market in January 2010 but to give riders a little teaser of what they can expect, we decided to unveil the tyre at the prestigious Motorcycle Show” commented Lisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 pai nu-i presiunea recomandata, este minimul pe care il poate suporta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 pai nu-i presiunea recomandata, este minimul pe care il poate suporta! vezi cu o pagina inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 din ce am vazut si eu pe situri... presiunea recomandata pt o vreme ca asta este de 1,2-1,4 maxim spate si 2,2 fata. oricum am iesit ieri cu ea asa si s-a incalzit chiar bine ca sa nu mai zic ca era destul de stabila in viraje. oricum e un cauciuc de exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Am facut poze la bulina aia dar nu pot sa le pun acum (timp) Eu am 1.5 spate si cand este foarte cald bag 1.8 , si 2.2 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) in leg cu ce cauciucuri aladin? Editat Martie 11, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 am fost azi la balamuc si mi-a zis ca 1.3 spate la dunlop GP nu GP racer si 2.1 fata. spre marele meu noroc aveam 1.35 spate si mi-a pus el 2.1 fata. sa speram ca e mai bine maine iese careva la o plimbare ca au zis ca o sa fie cald ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. dc mergi cu presiune mai mare pe spate decat fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 ...cam despre asta vorbeam si nu prea stia nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica... pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. dupa cate stiam eu presiunea pe spate 'se face' in functie de mersul cu pasager adica - o presiune cand se circula fara pasager - alta presiune cand se circula cu pasager bine, este vorba de cum circuli majoritatea timpului, nu atunci cand iei pe cineva mergi repede sa bagi aer iar dupa ce-l lasi sa desumfli roata Editat Martie 12, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ? schimba gumele esti sigur ca aia este presiunea recomandata? de fapt si mie mi-au pus astia de la suzuki cand mi-au scmbat gumele 2.4 pe spate..dar cand merg p circuit o las la 1.7 1.8 si nu am probleme..dar stiu sigur ca pirelli recomanda 1.7. 1.8 presiunea la cald citeste mai multe aici http://www.diabloracer.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata. Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada! @todea: da, sunt sigur de presiunile recomandate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.