Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Ai un scurt pe undeva, altfel nu-mi explic. Daca zici ca e pe la turatiile alea, in general atunci motocicleta vibreaza mai mult decat la cele mai joase...asa ca urmeaza ciruitu si vezi care e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Habar nu am !! Dar sigur esti mai jos de 20.. undeva 10-15 la cum am vazut ca se dadeau aia pe care-i depaseai.

 

cred ca mai am mult de mancat pana la un loc 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un scurt pe undeva, altfel nu-mi explic. Daca zici ca e pe la turatiile alea, in general atunci motocicleta vibreaza mai mult decat la cele mai joase...asa ca urmeaza ciruitu si vezi care e problema.

Ok,maine sper sa am timp sa ma ocup de ea.Sa fie oare problema si de la spalarea mobrei la spalatorie sub jet de apa si sa mi fi intrat pe undeva pe la contacte? La sigurante are rost sa ma uit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti daca umblati doar dupa motoare ieftine..probleme peste probleme.stiu ca traim vremuri grele dar pana la urma va costa mai mult sa aduceti mobra in stare buna :unsure: nush cum ganditi voi dar eu mai bine merg pe jos jumate de an si cand cumpar un motor stiu ca 3 ani de acuma incolo doar benzina si uloi.buna-i vorba aia dai un ban dar stai in fata :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cand ne pica pata pe ceva, omul vrea deaia si deaia gaseste , daca vroia k1 dela gasea dar nu vrea no?

 

Pt baiatul cu faza lunga.. pai da si tu cu wd pe la mufe , baga si la buton asa pe afara ca ajunge si cred ca nu mai face, nu stiu zic si eu,

sau poate are un programel si cand trece de 10 miute se stinge orice lumina pentru un plus de putere, glumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti daca umblati doar dupa motoare ieftine..probleme peste probleme.stiu ca traim vremuri grele dar pana la urma va costa mai mult sa aduceti mobra in stare buna :unsure: nush cum ganditi voi dar eu mai bine merg pe jos jumate de an si cand cumpar un motor stiu ca 3 ani de acuma incolo doar benzina si uloi.buna-i vorba aia dai un ban dar stai in fata :friends:

 

 

Todea vorbim aceeasi limba :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alin_fechete - eu la 1000rr cand am avut petele alea pe cadru le-am scos cu WD40 si insistat bine pe ele si nu s-au mai vazut. acum nu stiu sa zic daca a fost din cauza ca WD-UL e un pic mai unsuros dar dupa mult timp nu s-au mai vazut si pe urma am dat mobra :D

 

@ Todea stii ca ai dreptate dar chiar si asa daca iei o mobra tipla stii ca nu poti sa nu bagi bani in ea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Todea! Vreau sa te contrazic putin:

1 la mana: am mobra de aproape 2 ani(in sept) si vreau sa ti zic ca nu mi a facut ABSOLUT niciun fel de probleme! doar consumabile sch ce am facut la ea... si problema asta cu orpirea farului tind sa cred ca eu sunt de vina pe undeva : ma gandesc ca am dus o la spalatorie si cei de acolo nu au tinut cont ca totusi poate intra apa pe la contactele alea:|

2 la mana : ptr inceput eu zic ca k2 e destul de ok! am timp si ptr altele de "top" sa zicem asa!

Multa bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea vorbim aceeasi limba :friends:

:rolleyes:

 

@ alin_fechete - eu la 1000rr cand am avut petele alea pe cadru le-am scos cu WD40 si insistat bine pe ele si nu s-au mai vazut. acum nu stiu sa zic daca a fost din cauza ca WD-UL e un pic mai unsuros dar dupa mult timp nu s-au mai vazut si pe urma am dat mobra :D

 

@ Todea stii ca ai dreptate dar chiar si asa daca iei o mobra tipla stii ca nu poti sa nu bagi bani in ea ;)

 

corect dar bagi bani sa o faci pe gustul tau sau pt imbunatatirea performantelor nu pt schimbatul pieselor

 

Salut Todea! Vreau sa te contrazic putin:

1 la mana: am mobra de aproape 2 ani(in sept) si vreau sa ti zic ca nu mi a facut ABSOLUT niciun fel de probleme! doar consumabile sch ce am facut la ea... si problema asta cu orpirea farului tind sa cred ca eu sunt de vina pe undeva : ma gandesc ca am dus o la spalatorie si cei de acolo nu au tinut cont ca totusi poate intra apa pe la contactele alea:|

2 la mana : ptr inceput eu zic ca k2 e destul de ok! am timp si ptr altele de "top" sa zicem asa!

Multa bafta si asfalt uscat!

 

pai normal ca nu a facut nici un 'gest' doar e suzuki :D lasand gluma la o parte toti mai avem probleme cu cate un bec sau un contact imperfect..eu m-am referit la altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata, cel mai probabil borna de la baterie era oxidata(asta ptr cineva care se va confrunta cu problema mea) ; si am mai dat cu un sptray de curatare iar apoi usucare la contactele de pozitie/far ; si cam atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

 

 

corect dar bagi bani sa o faci pe gustul tau sau pt imbunatatirea performantelor nu pt schimbatul pieselor

 

 

 

pai normal ca nu a facut nici un 'gest' doar e suzuki :D lasand gluma la o parte toti mai avem probleme cu cate un bec sau un contact imperfect..eu m-am referit la altceva

 

Todea - performantele nu le vom atinge noi mai deloc :P Inclin sa cred ca cea mai buna investitie intr-un motor daca vrem sa ne dam cum putem noi sunt suspensiile, partea de franare ( discuri, etrieri monobloc, pompe radiale ) si consumabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea - performantele nu le vom atinge noi mai deloc :P Inclin sa cred ca cea mai buna investitie intr-un motor daca vrem sa ne dam cum putem noi sunt suspensiile, partea de franare ( discuri, etrieri monobloc, pompe radiale ) si consumabile...

 

suspensiile ar fi primul lucru care le-as sch8imba..din pacate si costa foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu :) Macar niste arcuri pentru greutatea ta ar fi misto - dar pana mea, mai luam mobra si pe strada cu prietena in spate si se schimba situatia atunci.

 

anul asta am iesit de 2 ori pe strada asa scurt pana la munca si inapoi..cred ca asa incet renunt de tot,cel putin aici nu-i vad rostul cu atata militie si camere, si sa merg in limita legala adorm pe motor.Pt concediu din romania am ales sa incerc coclaurile si muntii pana se mai poate..asa ca am luat o babuta de dr350 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca daca as fi avut si eu aci in Romania cate circuite adevarate ai tu acolo, nu m-as mai fi dat pe strada :P

 

da bre dar femeia zice ca tre sa facem si altceva in viata nu doar sa arunc banii pe iesiri la circuit :laugh: ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un prieten, are nevoie de piesa-le 9-10, sunt doua furtune ulei (hose oil )-suzuki GSX R 750, an 1993.

 

Stie cineva de unde le-ar putea achizitiona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu un Gixxxer de 600 din 2005 sincer sunt foarte multumit de ea se comporta foarte bine pe drum si in oras la fel ,nu este "foarte " obositoare la drum lung.consumul sincer cam 10%

post-64978-0-29048000-1306137170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...