Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:makeout:

 

Mare porcarie toate calculele astea. Sincer daia nici nu le-am suferit (in cazul gumelor) si mi se pare ca e mai simplu sa imi pun pe cal copitele cu care merge Champ Mondial sau macar Roman sau sa merg pe ce merge Suzuki de la mama lui nu de la mama masi...

 

Am dat anul trecut 2000 euro pe o pereche de Jante Markesini de GP 16,5 ca sa ma dau la Supermoto cum se dau smecheri aia din mondiale cu 16,5 in loc de 17...

 

Sincer am scazut pe tur cu 0,5 secunde dar mai mult ca sigur totul a fost din creer nu de la rotile Pi...iii... ... $$$ pe fereastra. Da macar am pantofiori cu ciucurasi si toc in fata ... Niste porcatii ptr banii dati si costurile gumelor. 0,5 pe tur :angryfire:

 

Revenim la ce ti-am zis: Pune gumele de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 :)

 

P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all of you- merci de sfaturi, sa inteleg ca s-a votat in unanimitate varianta standard 180/55 :)

 

P.S.: si eu stiam calculul balonului tot procentual, eram curios doar ca diferenta de latime cum se simte...

 

Mi-am dat seama din start ceea ce vrei. Aia ti-am si raspuns.

 

Toate calculele aferente alegerii pneurilor o fac niste departamente speciale in Departamentul Racing si cel mai bine e sa te iei dupa ei, adica dupa aia care ti-au fabricat motocicleta si au testat si testeaza pe circuit si piste de testare toate variantele.

 

Da-ti seama de cate ori a testat Suzuki roata spate daca Jawa la varianta 350 a testat un numar exact de 2000 (doua mii) variante tobe ptr a alege cel mai bun compromis...

 

Deci parerea mea e ca ori faci totul ca la carte cu exact firmele si marimile cerute de casa moto Suzuki ori iei de la alti constructori subansamble dar te iei dupa aia de le-au testat in toata plaja de actiune.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete

Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal

Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile

 

Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329587844[/url]' post='3056746']

Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete

Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal

Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile

 

Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant

 

Imi este destul de greu sa cred asta... Imagineaza-ti ce impact ar avea o stire de genul: "accident din cauza unui cauciuc/lant OEM de proasta calitate pe un suzuki nou."

Si ma refer aici din punct de vedere marketing/vanzari....

Totusi cred ca isi impun un standard de siguranta (calitate), chiar daca in productie componentele sunt achizitionate la un pret cu foarte mult sub pretul de raft!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Anul trecut am aflat despre asta,asa cum am aflat ca o vitezana e vanduta cu 5000e de producatori.E normal sa cumpere pneuri si alte consumabile la un pret mic,ca sa aiba un cost de productie redus

 

Mai nou in industria auto se poarta costurile de fabricatie foarte scazute,dar pretul unei masini noi e mai mare decat produceau subansamblele in ...germania.Acum se fac in china la un cost de 2x mai mic,calitatea pe masura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine vorbesti cu baieti de acolo,vezi ca au mess permanent .

In administarea de un site cu sute de articole se mai strecoara si greseli,asa ca ei te pot lamuri cel mai bine,si sunt de treaba baietii!

Bafta!

Ps. Din cate vad eu (sunt pe mobil) cel mai scump este articulat,iar cel ieftin este fix.

Legat de pret ai sa fii surprins sa vezi cat costa unul OEM!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, o parere va rog...am vazut site-ul postat de catre George si vad niste diferente de pret de mi se ridica parul pe spinare...care este motivul?

 

Ex: 1 http://adalmotors.ro/dispersor-lampa-semnal-moto-suzuki-orice-pozitie-p-20709.html?osCsid=adcccfe8742ef56c1905837132840d8c

 

Ex: 2 http://adalmotors.ro/lampa-semnal-moto-suzuki-stanga-fata-dreapta-spate-p-20707.html?osCsid=ae668b40d18197eee742e2d31228da2e

 

Unu este OEM si altul aftermarket sau? Cam mari diferentele desi diferente fizice sunt minore.

unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul e semnalizatorul complet celalalt doar "sticla" semnalizarii.

Corect!

Ce handicapat sunt ca nu am citit titlul! :lol:

 

Dar am o scuza,am fost pe mobil :moto:

 

OEM INSEAMNA ASA:

1-1: LAMP ASSY,FRONT Right 1071938 46.74 E plus transport

Deci....

post-15340-0-77965800-1329642290_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit o poveste cu achizitia producatorilor de motociclete

Cica nu ofera mai mult de 15e pe o guma.Producatori care le ofera gume la pretul solicitat de companiile moto,ofera gume de proasta calitate,cea ce e normal

Sunt oameni care cunosc treaba asta iar cand cumpara o mobra noua,primul lucru pe care il fac.Schimba cauciucurile

 

Cica aceasi politica o au si in privinta kiturilor de lant

 

Ce ai auzit e intr-adevar "o poveste". daca ai cauta informatii ai gasi unele mai exate. Uite un exemplu pentru BT-016 - varianta care vine pe motocicletele noi (exemplu GSXR600 din 2008) are un singur layer pe fata si 3 pe spate, iar varianta standard are 3 layere pentru cauciucul fata si 5 pentru spate. Cu siguranta ca pe circuit se simte diferenta, insa pe strada la un regim de utilizare "normal" nu prea cred ca se simte.

 

In ce priveste pretul ala de 15€ e si ala oarecum fantastic. Costul de productie al unui cauciuc e probabil undeva intre 40-55% din pretul de vanzare fara taxe (procentajul asta e pentru cauciucurile auto, dar cred ca si la cele moto e acelasi) si e destul de probabil ca producatorul sa accepte o marja foarte mica in cazul in care un producator de motociclete alege un model pentru motoarele noi, insa nu s-ar ajunge in nici un caz la 15€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Care ma poate ajuta,vreau sa dau jos evacuarea de la un suzuki gsx-r 1000 cred ca K8 trebuie sa desfac pintenul(partea de jos a carenei)pentru a ajunge la surubul care prinde evacuarea de galerie?

 

Multumesc

Pai tu nu vezi ce trebuie demontat acolo cand te uiti la ea! :baldy:

Depinde de ce scule si indemanare ai.Daca ai doar un patent, atunci o sa fie nevoie sa demontezi multe lucruri pana sa scoti un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui si de la luk oil, insa eu nu iti recomand nici unul nici altul. motul sau motorex sunt mult mai bune de cat acel castrol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui si de la luk oil, insa eu nu iti recomand nici unul nici altul. motul sau motorex sunt mult mai bune de cat acel castrol

 

Pai este un ulei Castrol , semi-sintetic, 10W40 pt motoare in 4 timpi.

De ce nu ar fi bun?

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este un ulei Castrol , semi-sintetic, 10W40 pt motoare in 4 timpi.

De ce nu ar fi bun?

:what:

calitativ. castrol sa folosesc un termen mai comunista asa: nu mai este cum era pe vremea mea. multi pe aici iti pot confirma asta. calitatea la castol a ramas ....rau in urma

 

plus ca un ulei sintetic este mult mai indicat pentru genul tau de mobra

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi cu incredere pe castrol power 1 racing dar acum depinde si ce-i place mobrei , eu am avut pe un k5-750 super multzumit + ca nu se mai auzea cand schimbam treptele

 

Pai eu nu stiu ce ii place si ce nu. Inca nu i-am facut nici un schimb de ulei, si nu stiu ce este in motor in momentul de fata.

Castrol Power 1 Racing ma gandesc ca e bun, ca doar costa dublu fata de uleiul de care am intrebat eu.

Ma gandeam ca poate a auzit careva si de acest Castrol Grand Prix 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...