Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Nu folosi Simeringuri aftermarket gen Ariete, Athena. Comanda-ti originale Suzuki. Aici e buba.Nu e o regula ca vor curge toate aftermarketurile, dar de multe ori dai banii a doua oara pt aceeasi operatie.

Nu tine motocicleta parcata cu saptaminile pe cricul lateral, e cea mai sigura metoda de distrugere a simeringurilor.

 

La o comanda(oem) trebuie sa astepti 2-3 saptamani.Eu am cumparat unele de la mymoto si in vara implinesc 2ani,deci,au fost ok.Au fost schimbate in 2009 inainte de a cumpara mobra si au cedat in 5luni.uleiul din telescoape arata ca unul folosit(asta daca nu a economisit ceva bani mecanicul si a pus un ulei uzat).Basca ca la telescopul dreapta a rupt regajul ala din capat(hard, medium).am cumparat un telescop complect,il montez daca vand mobra

 

Amicul cezarel i-a schimbat unui tip semeringurile si ii curgeau mai tare decat cele vechi,iar omu nu a vrut sa isi recunoasca greseala.omu le-a schimbat iar si nu a mai avut probleme

 

Conteaza mai mult cine le monteaza decat producatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La o comanda(oem) trebuie sa astepti 2-3 saptamani.Eu am cumparat unele de la mymoto si in vara implinesc 2ani,deci,au fost ok.Au fost schimbate in 2009 inainte de a cumpara mobra si au cedat in 5luni.uleiul din telescoape arata ca unul folosit(asta daca nu a economisit ceva bani mecanicul si a pus un ulei uzat).Basca ca la telescopul dreapta a rupt regajul ala din capat(hard, medium).am cumparat un telescop complect,il montez daca vand mobra

 

Amicul cezarel i-a schimbat unui tip semeringurile si ii curgeau mai tare decat cele vechi,iar omu nu a vrut sa isi recunoasca greseala.omu le-a schimbat iar si nu a mai avut probleme

 

Conteaza mai mult cine le monteaza decat producatorul

crezi ca in 2-3 saptamani iese sa se dea cu mobra<avand in vedere vremea asta>?

si oricum semeringurile nu prea cad brusc asa ca e timp de comanda<si eu recomand tot oem>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si tu dreptate,insa nu am avut probleme cu cele aftermarket

 

Sper ca anul asta sa imi cumpar un wr400 :grinbandit:

am spus ca recomand oem nu ca toate after-market sunt proaste. dupa cum s-a mai spus sunt unele care tin f putin iar altele care nu ai treaba cu ele. ce faci daca le nimeresti pe alea proaste? alta munca<nu e o treaba chiar usoara>alti bani pe alte semeringuri, eu asa am gandit cand mi-am luat semeringurile<au costat aprox 120ron cu tot cu cele de praf fata de 50-60 ron cat sunt cele after-market>

 

PS pe mine ma bate gandu la un trial gasgas<dar pe langa gsxr>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

am spus ca recomand oem nu ca toate after-market sunt proaste. dupa cum s-a mai spus sunt unele care tin f putin iar altele care nu ai treaba cu ele. ce faci daca le nimeresti pe alea proaste? alta munca<nu e o treaba chiar usoara>alti bani pe alte semeringuri, eu asa am gandit cand mi-am luat semeringurile<au costat aprox 120ron cu tot cu cele de praf fata de 50-60 ron cat sunt cele after-market>

 

PS pe mine ma bate gandu la un trial gasgas<dar pe langa gsxr>

 

Am inteles ce ai vrut sa spui,insa mi-am spus si eu punctul de vedere.Mai exact,experienta cu semeringuri aftermarket

Daca se pune la socoteala am pus semeringuri athena la bestia de 49,au fost ok,4luni cat am mai mers cu scuterul

Acum urmeaza la cel de 250 si tot aftermarket o sa cumpar.La astea italiene(scutere) costa o pereche de semeringuri mai mult decat la o moto japoneza,cele oem

 

M-am tot uitat dupa un enduro/cross si wr pare cel mai ok pentru mine,ktm e scump si intretinerea si mai scumpa.Un drz400 e mult peste bugetul alocat.Husqvarna e ok,dar e grea

 

Nu renunt la gsxr(momentan),dar ma gandesc si la aceasta posibilitate.Nu vreau sa renunt la motor,vreau doar sa merg cat mai putin in trafic cu motoreta iar ideea unei mobre de coclau pare foarte atractiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa atatia ani de polisat vitezane si cazaturi cu pagube mari enduro/crosul mi s-a parut cel mai distractiv lucru din ultimi 25 de ani :D

dar nu renuntati la vitezana..cautati ceva ieftin chiar si un dr de 350 isi face treaba brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Todea am vazut anuntul de vanzare al dr-ului,insa nu aveam bani in momentrul ala

De fiecare data cand ies cu motorul stiu ca o sa am ce sa povestesc la destinatie.Asta e motivul pentru care vreau sa merg mai putin pe strada cu motorul

Am de 10ani cat B si nu am avut masina,imi doresc una.Anul asta o sa imi cumpar conserva(pentru care am buget mai mare) sau un enduro/cross

 

Ramane de vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi ,o sa cumpar semeringuri originale suzuki,dar un service,sau un baiat care se pricepe...m-ar ajuta mai mult.A spus cineva de "tng" poate vede anuntul meu si vrea sa ma ajute.Mersi

Te pot ajuta daca vrei.. 0722537975

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am zis acum 6 ani ca dupa circuit am fost luat cu fortza la un enduro si m-am indragostit... Lumea a zis ca sunt paralel...

 

E belea Enduro dar tre sa sti un lucru fara de care sa nu pleci: Nu pleca la Enduro singur !!!

 

Am cazut in cretineala mea in prapastii si mii de alte vagauni de unde mi-a fost extrem de greu sa ma intorc.

 

Daca sunteti din Bucuresti si sunteti la inceput puteti folosi nr meu de tel sa iesim de cateva ori sa va arat cateva secrete ale acestui sport. Am si moto de scolarizare la inchiriat si tot ce trebuie.

 

Simeringurile amortizoare nu sunt defapt defectul ptr care curg mai repede sau tarziu furcile!!!

 

www.motonetro.ro sau www.racetek.ro sau direct nr meu de tel... ptr piese.

 

Daca servisarea furcii se face fara o curatare si analizare exacta atunci poti pune si 10 randuri de originale si tot vor curge!!!

 

Cele de pe motonet sunt athena si sunt foarte bune, mult peste original dar nu astea costa mult ci spraiurile de curatare a tot spanul si pilitura din interiorul furcii!!!

 

La mine 115 plus simeringurile si uleiul http://www.racetek.ro/about-us este metoda care o folosesc inclusiv ptr Enduro 1 data la 2 ani motorul meu iar ptr cea de viteza pot face la acelasi pret dar recomand un plus de 50 ron ptr triplarea curatarii cu spraiuri nu doar cu motorina si aier.

 

In 10 ani de cand lucrez ptr Client nu am avut decat un KTM care a trebuit desfacut din nou (nu stiam ca are o furca care se impaneaza daca nu pui cuzinetii exact cum i-ai scos... In rest nu s-a intors nimeni la garantia de bun simt de un an si nici dupa aceea. Leo-r fi vandut sau mi-am facut treaba mai bine decat la carte...

 

Nici de TNG n-am auzit lucruri rele asa ca... recomand.

 

Succes cu Enduro si ptr cumparare poti consulta serviciile http://www.racetek.ro/asistenta-scolarizare-informare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi ,o sa cumpar semeringuri originale suzuki,dar un service,sau un baiat care se pricepe...m-ar ajuta mai mult.A spus cineva de "tng" poate vede anuntul meu si vrea sa ma ajute.Mersi

Vezi la sectiunea de service , acolo gasesti pe aproape toata lumea !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Sabin

 

Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin

 

Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei

 

Te astept cu placere.

 

P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Te astept cu placere.

 

P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii.

 

Nu o mai pornesc ca-i in casa si ma alearga baba de 83ani cu ciomagu.In primavara trebuie sa merg 120km ca sa o aduc in bucuresti

 

Am uitat sa spun ca i-am pus un filtru de aer sport.Toba....un viper neomologata

:blbl:

 

Da stim,tu te dai reising pe dunele albe cu genuchiu jos

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

..care stim :pow: ?

cand o vinzi chiar esti credibil sa zici ca a mers o babuta cu ea !! :peace:

:laugh: :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este)

 

Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica?

 

Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,,

Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pot ajuta daca vrei.. 0722537975

Mersi George,dar eu avem nr'ul tau de la niste baieti care au trecut prin Urziceni vara trecuta,si le-am cerut un nr de telefon sa pot sa repar problema cu semeringurile.Oricum astept sa se incalzeasca,sa pot veni si pentru semeringuri si un schimb de cauciucuri.E bine ca am nr tau si ca vrei sa ma ajuti,tinem legatura,dar sa se mai incalezeasca.Mersi

 

Mersi tng,dar eu avem nr tau,de la niste baieti care au trecut anul trecut ptin Urziceni si le-am cerut un nr. de tel. sa pot rezolva problema cu semeringurile.Oricum astept sa se mai incalzeasca,as vrea si un schimb de caucicuri si o echilibrare la ele,dar mai vorbim,momentan nu e vreme de plecat de acasa.Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1329239356[/url]' post='3054181']

:laugh: :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este)

 

Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica?

 

Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,,

Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei

 

Salutare, si eu sunt incepator pe gixxer... Ce intelegeti voi prin subturat?

Merci!

Editat de point
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...