hannspree Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 sarbatori de paste fericite!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Intra in "lumea buna" ,inmatriculeaza GSX-R`ul , Paste fericit 22ROR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) cine ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza la un gsxr 600 k2 ? nu merge rotund si cand se incalzeste motoru imi da in nas la semafor ma rog de el sa plec de pe loc si mai sus de 4000 rpm in viteza nu pot sa ridic I am schimbat bujiile injectoarele sunt sincronizate filtru aer curatat un sfat de la cel care mi a facut operatiunile de mai sus a fost testerul si o curatare rampa injectoare cu ultrasunete Stima si respect Editat Aprilie 14, 2012 de jhonny_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga." O verificare a conexiunilor electrice nu strica ,si verficarea shocului daca nu este blocat. In generat ar fi bine sa faci carburatia,curatat reglat,sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Verifica statorul si releul de incarcare Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 http://www.itpgrup.ro/contact.html Catalin Morosanu il cheama pe proprietar, nu are nicio legatura cu moartea din Carpati Tipul este motociclist si este super de treaba Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Si daca tot ajung in bucuresti unde pot echilibra si eu rotile la motocicleta si cam care sunt tarifele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare tuturor si PASTE FERICIT Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita. sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu. Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Si daca tot ajung in bucuresti unde pot echilibra si eu rotile la motocicleta si cam care sunt tarifele? Sunt multi care te pot ajuta. Mai jos ai link-ul locului in care merg eu. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70349-reparatii-si-intretinere-moto-la-preturi-omenesti/page__st__270 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare tuturor si PASTE FERICIT Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita. sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu. Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie Aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare tuturor si PASTE FERICIT Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita. sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu. Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flutur3 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Hristos a Inviat! Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Cam multe cauze la asta, dar incearca variantele de maijos: Opreste mobra (cheie si butonul rosu), baga cheia siroteste-o pana la on, dar nu porni motorul (nu apasa la demaror). roteste dinnou cheia pe off. Incearca sa pornesti mobra. Teoretic schema asta ar trebuisa-ti faca un reset pe FI. Totusi, faptul ca ai o eroare FI (Fuel Injection),inseamna ca ceva nu este in regula.. pot fi o gramda de cauze. Ai mai jos codurile pentru probabile erori care dau FI.Din pacate problema este ca trebuie sa mergi la un dealer sau cineva care areun dealer mode switch. Conectorul de dealer ar trebui sa fie sub codita inpartea stanga,. Este un conector alb care are doua fire care intra in el si nuse conecteaza la nimic. Multi incepatori se gandesc ca acolo se baga alarma J Ar trebui sa fie cumvacu cauciuc la sfarsit. Cele doua fire ar trebui (teoretic) sa fie unul negru/banda verde si cu liniute albe sau alb cu banda verde si liniute rosii. Acum, teoretic daca le incrucisezi iti spunece eroare ai din lista de mai jos. Cum nu ai facut asta niciodata te-as sfaturisa mergi la un dealer sau la cineva care stie sa faca asa ceva. Era un baiatGeo pe la Tancabesti care este expert pe minuni d’astea. Lista cu posibilele erori FI C14 - THROTTLE POSITION SENSOR C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and06-07 600/750/1000 ONLY) Hristos a Inviat! Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Baiatul "Geo" sunt eu, dar nu sunt din Tancabesti ci din Ciolpani,5km mai departe. Sau poate este alta persoana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Baiatul "Geo" sunt eu, dar nu sunt din Tancabesti ci din Ciolpani,5km mai departe. Sau poate este alta persoana Salut Geo, am fost la tine acum ceva timp cu Vlad Manta cand avea R6 si cu fratele meu cu un SRAD 750 din 2000, care avea probleme cu statorul .. (de acolo am stiu sa ii spun lui GoodKatceva sfaturi ) Editat Aprilie 16, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flutur3 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms mult pentru explicatii ,ma gandeam sa o duc la un dealar ,speram ca e ceva mai simplu ce se poate rezolva usor de mine , my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms mult pentru explicatii ,ma gandeam sa o duc la un dealar ,speram ca e ceva mai simplu ce se poate rezolva usor de mine , my bad. poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus. Da da, fault indicator, scz de confuzie, oricum in rest este corect ce am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Da da, fault indicator, scz de confuzie, oricum in rest este corect ce am zis poate pune cineva o poza cu mufa respectiva si care dintre fire trebuie pusa agrafa ca si mie imi apare fi pe bord si as vrea sa aflu care e problema Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Sal all. Bine v-am gasit, m-am alaturat si eu de cateva zile grupului. Ma numesc Razvan, Prahova (zona barajului Paltinu), Gsx R 600 , 2001. Sa auzim numai de bine... Asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 salut. s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde . Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc. Merci inca odata. asta-i mobra Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc. Merci inca odata. asta-i mobra am fost am facut ce mi-ai zis ,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) am fost am facut ce mi-ai zis ,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ?? tine cele 2 butoane apasate apoi pui contactul si continui sa ti apasat pana termina de "bazait "pompa de benzina si acul turometrului revine la zero ,apoi lasi de cele 2 butoane si apesi scurt butonul de sus (Adj) in acel moment ar trebui sa iti apara in casuta unde arata treapta de viteza un cerculet cu un fulger in el ,mai departe cu butonul de jos si cel de sus(apasate pe rand nu deodata) reglezi modul in care vrei sa se aprinda acel bec alb adica continu sau intermitent ,puterea lui (vor aparea pe vitezometru niste casute patrate)si turatia la care sa se aprinda . Editat Aprilie 18, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 PA NU AI CITI CE SCRIE AICI? Spune clar pe ce rebuie sa apesi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.