Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza la un gsxr 600 k2 ? nu merge rotund si cand se incalzeste motoru imi da in nas la semafor ma rog de el sa plec de pe loc si mai sus de 4000 rpm in viteza nu pot sa ridic I am schimbat bujiile injectoarele sunt sincronizate filtru aer curatat un sfat de la cel care mi a facut operatiunile de mai sus a fost testerul si o curatare rampa injectoare cu ultrasunete Stima si respect

Editat de jhonny_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga."

O verificare a conexiunilor electrice nu strica ,si verficarea shocului daca nu este blocat.

In generat ar fi bine sa faci carburatia,curatat reglat,sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica statorul si releul de incarcare

Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.itpgrup.ro/contact.html

Catalin Morosanu il cheama pe proprietar, nu are nicio legatura cu moartea din Carpati :)

Tipul este motociclist si este super de treaba

Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot ajung in bucuresti unde pot echilibra si eu rotile la motocicleta si cam care sunt tarifele?

 

Sunt multi care te pot ajuta. Mai jos ai link-ul locului in care merg eu.

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70349-reparatii-si-intretinere-moto-la-preturi-omenesti/page__st__270

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

Aici...

post-15340-0-49852200-1334517935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multe cauze la asta, dar incearca variantele de maijos:

 

Opreste mobra (cheie si butonul rosu), baga cheia siroteste-o pana la on, dar nu porni motorul (nu apasa la demaror). roteste dinnou cheia pe off. Incearca sa pornesti mobra. Teoretic schema asta ar trebuisa-ti faca un reset pe FI.

 

Totusi, faptul ca ai o eroare FI (Fuel Injection),inseamna ca ceva nu este in regula.. pot fi o gramda de cauze.

 

Ai mai jos codurile pentru probabile erori care dau FI.Din pacate problema este ca trebuie sa mergi la un dealer sau cineva care areun dealer mode switch. Conectorul de dealer ar trebui sa fie sub codita inpartea stanga,. Este un conector alb care are doua fire care intra in el si nuse conecteaza la nimic. Multi incepatori se gandesc ca acolo se baga alarma J Ar trebui sa fie cumvacu cauciuc la sfarsit. Cele doua fire ar trebui (teoretic) sa fie unul negru/banda verde si cu liniute albe sau alb cu banda verde si liniute rosii. Acum, teoretic daca le incrucisezi iti spunece eroare ai din lista de mai jos. Cum nu ai facut asta niciodata te-as sfaturisa mergi la un dealer sau la cineva care stie sa faca asa ceva. Era un baiatGeo pe la Tancabesti care este expert pe minuni d’astea.

 

 

 

Lista cu posibilele erori FI

 

C14 - THROTTLE POSITION SENSOR

 

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

 

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

 

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

 

C23 - TIPOVER SENSOR

 

C24 - IGNITION SIGNAL #1

 

C25 - IGNITION SIGNAL #2

 

C26 - IGNITION SIGNAL #3

 

C27 - IGNITION SIGNAL #4

 

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

 

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

 

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

 

C31 - GEAR POSITION SENSOR

 

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

 

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

 

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

 

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

 

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

 

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

 

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and06-07 600/750/1000 ONLY)

 

 

 

Hristos a Inviat!

Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul "Geo" sunt eu, dar nu sunt din Tancabesti ci din Ciolpani,5km mai departe. :D

 

Sau poate este alta persoana :laugh:

 

Salut Geo,

am fost la tine acum ceva timp cu Vlad Manta cand avea R6 si cu fratele meu cu un SRAD 750 din 2000, care avea probleme cu statorul .. (de acolo am stiu sa ii spun lui GoodKatceva sfaturi ) friday.gif

Editat de The Rev
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult pentru explicatii ,ma gandeam sa o duc la un dealar ,speram ca e ceva mai simplu ce se poate rezolva usor de mine , my bad.

poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus.

 

Da da, fault indicator, scz de confuzie, oricum in rest este corect ce am zis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde .

 

Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc.

Merci inca odata.

asta-i mobra

 

Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc.

Merci inca odata.

asta-i mobra

 

am fost am facut ce mi-ai zis

,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ??

post-44450-0-21541600-1334689840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost am facut ce mi-ai zis

,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ??

tine cele 2 butoane apasate apoi pui contactul si continui sa ti apasat pana termina de "bazait "pompa de benzina si acul turometrului revine la zero ,apoi lasi de cele 2 butoane si apesi scurt butonul de sus (Adj) in acel moment ar trebui sa iti apara in casuta unde arata treapta de viteza un cerculet cu un fulger in el ,mai departe cu butonul de jos si cel de sus(apasate pe rand nu deodata) reglezi modul in care vrei sa se aprinda acel bec alb adica continu sau intermitent ,puterea lui (vor aparea pe vitezometru niste casute patrate)si turatia la care sa se aprinda .

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...