MirceaRM Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul 300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Salut, Vreau sa schimb si eu placutele de frana(fata + spate) si nu prea stiu ce marca sa aleg. Moto e gsx-r 600 2001. Un sfat daca se poate ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 EBC,SBS,CARBONE LORAIN,NISSIN,TOKIKO,BRAKING...variantele sinterizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul. Am specificat....15w 50 Nu ai citit ca 300v nu e 100% sintetic,obtinut prin tehno ..... Urmeaza sa pregatesc si maxiul pentru sezon...ghiciti ce ulei o sa bag in motor? 15w 50 P.S urasc sa merg cu mobra in oras.pentru mine e tortura psihica si la buzunar(10% consum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) Are cineva un soclu,mufa aceea in care intra becul de faza scurta (H7)pt un k7? Platesc,fac cinste! Editat Aprilie 30, 2012 de Marlitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 uite aici cristi APASA AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Am intrebat si acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salut baieti.de ieri mi-a aparut in bord FI care alterneaza cu temperatura.si totodata becul rosu aprins permanent..motorul merge perfect..am facut punte la mufa de service si indica C00. Deci nici o eroare...de la ce poate fi ? Cum il sting ? Are cva daca merg asa?multumesc..HelpHelp. Gsxr1000 k6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 La tester poti vedea ce cod de eroare a fost ,ramane in calc la "istorie". Acel cod nu iti apare decat cand este FI aprins ,dar daca iei contactul si dezchizi shaua se reseteaza contactul si nu mai ai cod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) La tester poti vedea ce cod de eroare a fost ,ramane in calc la "istorie". Acel cod nu iti apare decat cand este FI aprins ,dar daca iei contactul si dezchizi shaua se reseteaza contactul si nu mai ai cod... asa.si cum fac sa il sting?unde ma duc are cinva tester..ma enerveaza becu rosu aprins si FI...vin cu ea la buc maine.dar cine ma ajuta. Editat Mai 1, 2012 de kawasakimann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 asa.si cum fac sa il sting?unde ma duc are cinva tester..ma enerveaza becu rosu aprins si FI...vin cu ea la buc maine.dar cine ma ajuta. Te pot ajuta eu cu testerul, numai sa ma suni cand ajungi in bucuresti. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) La "Nasu"in Bucuresti,sau dac treci pe Dn1 la Ciolpani te ajut eu.. 0722537975 Editat Mai 1, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Are cineva un soclu,mufa aceea in care intra becul de faza scurta (H7)pt un k7? Platesc,fac cinste! salut. am eu. duminica vine un prieten in targ titan si o poate aduce (daca nu e prea tarziu) a ramas dupa ce am pus xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu e tarziu! Nu stiu ce s-a intamplat dar la mine s-a incins rau si s-a topit la un pin! Am schimbat becul,am curatat atat cat am putut dar tot face figuri. 0765898758 e nr meu,sa-mi dea un bip sau mesaj la orice ora,in 10-15 min ajung la targ,nu-i problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu e tarziu! Nu stiu ce s-a intamplat dar la mine s-a incins rau si s-a topit la un pin! Am schimbat becul,am curatat atat cat am putut dar tot face figuri. 0765898758 e nr meu,sa-mi dea un bip sau mesaj la orice ora,in 10-15 min ajung la targ,nu-i problema! ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 a venit si momentul mult asteptat dupa 1 luna si ceva de asteptare ,primul drum cu k5`ul la munte pe curbe "pl,dn1-sinaia-cota 1400,timis,bv,sacele,cheia,valeni via PL"...pot sa va spun doar atat: am ramas masca de ciclistica motocicletei ,ma simteam pe curbe ca si cand vedeam/salivam o filmare cu "gyro" din motogp,motocicleta se inclina imediat,foarte usoara in mers(nici nu o simt),stabila pe curbe ,usor de manevrat,nu depui nici cel mai mic efort sa o inclini,ne-am inteles extraordinar zici ca ne cunosteam de ani buni,trage de rupe,sunet bestial,frane belea,setarile suspensiilor sunt acelea cu care vine din fabrica. daca o sa aveti ocazia de a merge cu un k5`k6-1000(cum a iesit din fabrica) FACETI-O!!!!!!! nu o sa regretati sentimentul trait alaturi de placerea pe care ti-o ofera aceasta motocicleta pe curbe! Doamne ajuta! numai bine tnx tng pentru sfaturile acordate cat si pt lucrurile de finete facute motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 a venit si momentul mult asteptat dupa 1 luna si ceva de asteptare ,primul drum cu k5`ul la munte pe curbe "pl,dn1-sinaia-cota 1400,timis,bv,sacele,cheia,valeni via PL"...pot sa va spun doar atat: am ramas masca de ciclistica motocicletei ,ma simteam pe curbe ca si cand vedeam/salivam o filmare cu "gyro" din motogp,motocicleta se inclina imediat,foarte usoara in mers(nici nu o simt),stabila pe curbe ,usor de manevrat,nu depui nici cel mai mic efort sa o inclini,ne-am inteles extraordinar zici ca ne cunosteam de ani buni,trage de rupe,sunet bestial,frane belea,setarile suspensiilor sunt acelea cu care vine din fabrica. daca o sa aveti ocazia de a merge cu un k5`k6-1000(cum a iesit din fabrica) FACETI-O!!!!!!! nu o sa regretati sentimentul trait alaturi de placerea pe care ti-o ofera aceasta motocicleta pe curbe! Doamne ajuta! numai bine tnx tng pentru sfaturile acordate cat si pt lucrurile de finete facute motocicletei Salutam prima iesire si felicitari pentru descriere... clar daca prind asa ceva, o sa o bag o tura Nu am chef sa ma contrazic dar...vascozitatea uleiului nu este dat de indicii aia 10W40 / 15w50 etc? 300v stiu ca e doar tipul uleiului, full sintetic, nu si vascozitatea lui. Salve, nu te contrazici, aici facem schimb de info, experiente, etc si in cel mai rau caz invatam ceva nou .. alea sunt codurile de vascozitate mai precis in cazul asta discutam de uleiuri cu dubla cifra de gradatie, adica sunt masurate ca performante si la rece si la cald. Uite mai jos poti sa citesti cam tot ce te intereseaza despre asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Zice ceva acolo si de sintetic si de cum trebuie interpretati indicii aia .. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Intrebare: De la ce temperatura e pericol sa ard garnitura de chiulasa? Am fost ieri la un mars al motociclistilor si mergand incet, in coloana mi-a stat apa tot timpul pe la 105 - 108 grade. Dupa ce am oprit, s-a ridicat pana la 112 (cu motorul oprit) Ventilatorul nu a mai pornit nici el, desi am lasat contactul pus. Am mai facut apoi vreo 150 km in afara orasului si temperatura a fost la normal tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) REV Asta face parte din invataturile lu guru cerasel? Cea ce ai spus tu acolo e pe dos.Vara trebuie un ulei mai gros si nu in anotimpul rece Eu bag doar 15w 50.Merg din mai pana in octombrie cu mobra si nu are rost sa bag alt ulei PLM m-am intors de 15min acasa si urasc sa merg in oras cu mobra.Fie tin motorul supraturat fie subturat...prefer mai turat sa ma auda conservarii.Temperatura motorului sta la 90-100 grade,si peste 105 in lunile de vara caniculare Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul Mare e gradina .... Si anume ce e invers din ce am zis eu aiiii? Faptul ca cifra dinaintea W-ului este vascozitatea la rece? Aia e gresit? Faptul ca cifra dupa liniuta (ma exprim asa k sa ma intelegi) este maxima admisa? Aia e gresit ??? Citeste in cartea mobrei... Faptul ca tu bagi 15W vara .. este absolut si total irelevant.. atata timp cat aia este vascozitate de iarna Cand spui ca bagi 50 .. Ok baga frate.. sunt super linistit ca nu iti f&**ti motorul, dar .... citeste si in carte, daca iti zic aia ca maxima admisa este de 40 si tu pui 50..asta o sa fiu eu si o sa-ti fac asa .. .. sper ca iti dai seama ca nu esti mai destept ca inginerii de la Suzuki, da? ..., Acum daca in carte te lasa cu 50 ... multa bafta si drumuri fara evenimente.... Aaaa hai sa te bag in ceata.. pe ce standard ai tu indicii aia? Cumva SF/SG sau SH/SJ??? Sti ca acum cam tot ce apare este pe SM??? Aii??? Sti ca a mai aparut un standard in 2011, dar inca nu se produce nimic conform lui ... se numeste SN.. nu sti, nu sti.. dar tu contrazici asa, fara nicio baza.. .. fara nicio argumentare.. .. parerea ta de expert. Uite, eu mi-am pus 5W-40 pe standard SM. Zi-mi tu ca mare expert daca am facut rau sau bine si de ce .. partea cu de ce-ul ma intereseaza in mod special .. "parerea mea" :nono:nu se accepta.. baga argumente! Hai, facem asa.. incheiem subiectul aici ca mai mult confuzam. Exista forumuri dedicate.. ar fi bine ca fiecare posesor de mobra sa petreaca cateva ore sa se edifice ce si cum e cu consumabilele, pentru ca nu dureaza mult... Editat Mai 2, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salve, Ma intereseaza pe mine aripa spate pe carbon. Cred ca asta e codul. 990D0-02H80-YKY Scuze pentru raspunsul intarziat, abia acum l-am primit si eu. Asadar: 990D0-02H80-YKY = 94 euro + tva ( ABS) 990D0-02H80-CRB = 106 euro + tva (Carbon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare. Am si eu o intrebare, e normal ca sa se ia negreala pe mana de pe gura la toba?? Sau ce semnifica asta daca nu e normal .gsx r k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Mestere,asa cum si tu recunosti,sunt cateva topicuri in care s-a analizat si disecat acest subiect. Nu inteleg de ce mai ai bagat postul acesta de umplutura sa ne arati ca ai citit pe wikipedia un articol interesant.Stiind ca se ajunge la divergente si balacareala Chiar nu isi are rostul un astfel de post Caterinca,ironii,aberatii,informatii.Asta vreu sa citesc aici Nu un subiect a carui analiza a creat cateva topicuri pe forumul asta.Te rog sa nu ma plictisesti Cerasel ce face? Editat Mai 2, 2012 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 asta cu uleiul este exact ca cea cu sportive vs. restu'. fiecare ce vrea ps: toate uleiurile sunt bune atata timp cat sunt schimbate la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare. Am si eu o intrebare, e normal ca sa se ia negreala pe mana de pe gura la toba?? Sau ce semnifica asta daca nu e normal .gsx r k1 Fii putin mai explicit, te referi la faptul ca iti ramane negreala pe deget cand bagi tragi pe partea din interiorul tzevii din finala de evacuare? Daca asta este, atunci da. Ma rog, nu stiu in ce stare este evacuarea ta. Negru vine de la benzina nearsa... normal ar fi un praf albui acolo, daca totul ar fi reglat conform tuturor normelor, cum nu prea e cazul in moto, praful negru e normal. Sper ca am nimerit cu raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 (editat) Salutare. Am si eu o intrebare, e normal ca sa se ia negreala pe mana de pe gura la toba?? Sau ce semnifica asta daca nu e normal .gsx r k1 Nu este normal! Amestec bogat sau consum de ulei. a venit si momentul mult asteptat dupa 1 luna si ceva de asteptare ,primul drum cu k5`ul la munte pe curbe "pl,dn1-sinaia-cota 1400,timis,bv,sacele,cheia,valeni via PL"...pot sa va spun doar atat: am ramas masca de ciclistica motocicletei ,ma simteam pe curbe ca si cand vedeam/salivam o filmare cu "gyro" din motogp,motocicleta se inclina imediat,foarte usoara in mers(nici nu o simt),stabila pe curbe ,usor de manevrat,nu depui nici cel mai mic efort sa o inclini,ne-am inteles extraordinar zici ca ne cunosteam de ani buni,trage de rupe,sunet bestial,frane belea,setarile suspensiilor sunt acelea cu care vine din fabrica. daca o sa aveti ocazia de a merge cu un k5`k6-1000(cum a iesit din fabrica) FACETI-O!!!!!!! nu o sa regretati sentimentul trait alaturi de placerea pe care ti-o ofera aceasta motocicleta pe curbe! Doamne ajuta! numai bine tnx tng pentru sfaturile acordate cat si pt lucrurile de finete facute motocicletei Cu placere! Editat Mai 3, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.