Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

harta noua o inlocuieste pe cea veche :)

Load map parca e comanda in panoul de comanda PCIII, dupa ce iti alegi harta pe care vrei sa o utilizezi.

Nu stiu daca exista optiunea de reset si sa lasi PC fara nici o harta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

harta noua o inlocuieste pe cea veche :)

Load map parca e comanda in panoul de comanda PCIII, dupa ce iti alegi harta pe care vrei sa o utilizezi.

Nu stiu daca exista optiunea de reset si sa lasi PC fara nici o harta.

asta vroiam sa aud, multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu se intimpla mai nimic in plus, cu sau fara noua mapa. Ne spui la o luna-2 dupa ce incepi sa mergi cu noua mapa. Send map, e comanda de scriere, asta dupa ce ai dat load map si ai ales din calculator mapa dorita.

 

Numai o resoftare a ECU-ului da rezultate palpabile, modificarea cantitatii de benzina din Powercomm, nu da rezultate impresionante.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! la srad-ul meu din 98 lichidul de frana nu are culoarea acea galbuie . E mai spre negru . ar trebui sa-l schimb ? daca da , care ar fi un lichid de frana bun ,si as putea sa -l fac eu schimbul ? Va rog sa-mi explicati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu se intimpla mai nimic in plus, cu sau fara noua mapa. Ne spui la o luna-2 dupa ce incepi sa mergi cu noua mapa. Send map, e comanda de scriere, asta dupa ce ai dat load map si ai ales din calculator mapa dorita.

 

Numai o resoftare a ECU-ului da rezultate palpabile, modificarea cantitatii de benzina din Powercomm, nu da rezultate impresionante.

da, dar mapa pe care o am e pentru stock si are cam 3 +/- ani , intre timp motorul sa reinoit cu o toba full ,etc.. din ce am vazut diferenta este intre harti ,mica dar este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb cu baietii de la curse poate li se face mila si-ti dau ei o harta calumea pt ce ai tu pe motocicleta ,dupa aceea mergi @ specialist cu ea

mergand @ specialist cu ea se pot verifica si erorile din bord (daca-mi aduc bine aminte ai spus ca ai asa ceva), cablurile etc ,prin asta ai o baza

 

 

vb cu TNG !

nu stiu sa-ti spun ex,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ?

do not try this at home

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu'mi trebuie nimic din mila si nici harta de curse, eroarea era de la sonda lambda, nu stiu formaturile ca nu le am cu pc-u si nici nu mam uitat pe la pc5 si din ce am vazut pe net si tutoriale e o nimica toata sa pui o harta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o evacuare full arrow pt gsxr600 750 k1-k3.

 

completa cu toate accesoriile. pret: 230 euro.

/index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/

 

si un indicator treapta de viteza tot pt acelasi model la 70 euro.

/index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/

 

tel: 0724 79 4456 Ovi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8

Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.

Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.

Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager.

strada, poate o pista (selena de kart) ceva care sa fie ok in conditi de mers mai agresiv sau lent, o sa incerc 2.0 si 1.9 cum mi-ai recomandat , multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti.

 

 

La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti.

 

 

La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece.

si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi

Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi

 

Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza :))

Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?!

A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...