Cesar Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) harta noua o inlocuieste pe cea veche Load map parca e comanda in panoul de comanda PCIII, dupa ce iti alegi harta pe care vrei sa o utilizezi. Nu stiu daca exista optiunea de reset si sa lasi PC fara nici o harta. Editat Ianuarie 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 harta noua o inlocuieste pe cea veche Load map parca e comanda in panoul de comanda PCIII, dupa ce iti alegi harta pe care vrei sa o utilizezi. Nu stiu daca exista optiunea de reset si sa lasi PC fara nici o harta. asta vroiam sa aud, multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Mapa noua inlocuieste pe cea existenta Pentru asta nu trebuie scos PC doar cablu/calculator si contact pus... Comanda:send map Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Mapa noua inlocuieste pe cea existentaPentru asta nu trebuie scos PC doar cablu/calculator si contact pus... Comanda:send map Multumesc! Sa traiti 1000 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Oricum, nu se intimpla mai nimic in plus, cu sau fara noua mapa. Ne spui la o luna-2 dupa ce incepi sa mergi cu noua mapa. Send map, e comanda de scriere, asta dupa ce ai dat load map si ai ales din calculator mapa dorita. Numai o resoftare a ECU-ului da rezultate palpabile, modificarea cantitatii de benzina din Powercomm, nu da rezultate impresionante. Editat Ianuarie 8, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Multumesc! Sa traiti 1000 de ani. Cu placere,sa ne salutam in fiecare zi din cei 1000ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 salut ! la srad-ul meu din 98 lichidul de frana nu are culoarea acea galbuie . E mai spre negru . ar trebui sa-l schimb ? daca da , care ar fi un lichid de frana bun ,si as putea sa -l fac eu schimbul ? Va rog sa-mi explicati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Oricum, nu se intimpla mai nimic in plus, cu sau fara noua mapa. Ne spui la o luna-2 dupa ce incepi sa mergi cu noua mapa. Send map, e comanda de scriere, asta dupa ce ai dat load map si ai ales din calculator mapa dorita. Numai o resoftare a ECU-ului da rezultate palpabile, modificarea cantitatii de benzina din Powercomm, nu da rezultate impresionante. da, dar mapa pe care o am e pentru stock si are cam 3 +/- ani , intre timp motorul sa reinoit cu o toba full ,etc.. din ce am vazut diferenta este intre harti ,mica dar este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 mergi la un specialist cu motocicelta , nu te apuca sa faci de capul tau acasa ,de unde ai noua harta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 mergi la un specialist cu motocicelta , nu te apuca sa faci de capul tau acasa ,de unde ai noua harta? de pe site-ul official Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) vb cu baietii de la curse poate li se face mila si-ti dau ei o harta calumea pt ce ai tu pe motocicleta ,dupa aceea mergi @ specialist cu ea mergand @ specialist cu ea se pot verifica si erorile din bord (daca-mi aduc bine aminte ai spus ca ai asa ceva), cablurile etc ,prin asta ai o baza vb cu TNG ! nu stiu sa-ti spun ex,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ? do not try this at home Editat Ianuarie 8, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 nu'mi trebuie nimic din mila si nici harta de curse, eroarea era de la sonda lambda, nu stiu formaturile ca nu le am cu pc-u si nici nu mam uitat pe la pc5 si din ce am vazut pe net si tutoriale e o nimica toata sa pui o harta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 SUCCES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 ,prin asta lansez o intrebare,hartile de pc3 sunt identice cu formatul de pc5 ? ok, mam uitat, raspuns: NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Am de vanzare o evacuare full arrow pt gsxr600 750 k1-k3. completa cu toate accesoriile. pret: 230 euro. /index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/ si un indicator treapta de viteza tot pt acelasi model la 70 euro. /index.php?/topic/688677-indicator-treapta-viteze-gipro-atre-gsxr600-750k1-k3/ tel: 0724 79 4456 Ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Ce presiune recomandati pentru dunlop gp M fata 120/70, si gp racer spate M 190/55? pentru un 750 k8 Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc. Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Depinde de ce vrei sa faci cu moto,strada pista,turing,pasager etc.Dar de regula Dunlop se preteaza la presiuni mai mici datorita talonului mai dur o medie de 2.00 fata si 1.9 spate ar fi necesar pentru acoperi toata gama de utilizare ,mai putin cu pasager. strada, poate o pista (selena de kart) ceva care sa fie ok in conditi de mers mai agresiv sau lent, o sa incerc 2.0 si 1.9 cum mi-ai recomandat , multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. Editat Ianuarie 13, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Fatza nu este NTEC , presiunea e 2.1 atm la rece. Spatele, daca te dai in oras, spatele se preteaza la 1.5 la rece. Daca faci o forja pe autostrada, sa bagi minim 2 atm, merge si 2.2. Cupara-ti un cititor de presiune cit mai mic, poarta-l dupa tine. La deplasarea in oras, e musai presiune mica in cauc spate, altfel, nu ai deloc aderentza, la 2 atm, nu se va incalzi.Sa nu mergi cu viteze mai mari de 180-200km/h distantze mai mari de 5-6km pe autostrada daca totusi ai intrat cu 1.5 presiune. Il supraincalzesti. La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece. si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Ai in link recomandarile de presiune la cald si la rece. oras + curbe poti folosi recomandarile din link. La mersul pe autostrada umfla spatele mai mult. Max 1.9. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 si pentru curbe ce recomanzi? mai mult pentru asta lupt (curbe,oras rar si plecari la drum mai lung) La Selena, poti baga si 1.35-1.4 la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Fata: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi Spate: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi Am folosit recomandarile astea la toate dunlopurile: KR, GP, GP racer. S-au comportat bine. Editat Ianuarie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Am si eu doua intrebari , cam idioate , dar intr-un fel ma caracterizeaza ) Ultimul ulei care l-am avut in motor a fost Motul 300V. Nu mi-a placut deloc . Zilele trecute vorbeam cu cineva , ce ulei sa pun in mobra ( 750 k3 ) si eu ziceam de 7100. Dar mai multi mi-au spus sa folosesc 5100 , ca se preteaza mai bine. Voi ce parere aveti ?! A doua intrebare vizeaza kitul de lant. Ce dimensiuni au pinioanele standard , si cat de rau ar afecta daca as pune unele de k4 1000 , ca le-am gasit la super pret ( ele fiind 15 cu 45 dinti ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.