Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Foarte ieftin :2500 euro

DAR are 72.000 km :-L

O poti acumpara numa' dupa vizita la mecanic.Daca diagnosticul nu indica boli cronice

 

AOLEU...CAT????72.000 KM,MAI ESTI NEBUN....VB.VINE..

Ehee,cate vitezane aduse de afara nu au peste 100.000km? se vand virgine cu max 30.000..aici...sunt gaozari care de foame le slabesc pana la 10-15k

Am citit de un englezoi al carui gixxer avea 200.000km fara reparatii,mai sunt si deastea cu rulaj mare dar cu motorul mai ,,odihnit'' decat al altor vitezane cu 15.000km in bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce e f ieftina? E un k4 totusi ... adica era un tip din Botosani aici pe forum prin toamna care a vandut un K4 tot cu 2500.. nu mai retin nr de km, dar era intr-o stare ff buna. Are totusi 10 ani, nu ?

 

 

... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ieftina si pt ca are 72000km,eu zic neaparat sa mergi cu un mecanic PRICEPUT daca esti pregatit 100% sa o cumperi

parerea mea personala e sa nu te grabesti ,asteapta cat poti de mult sa gasesti un motor calumea ,intretinut (daca gasesti si cu referinte bune cu atat mai bine),cine-ti spune ca daca se face primavara preturile o sa creasca minte cu nerusinare,aduna mai tot ce e de bagat in ea (inclusiv actele,drum,cauciucurile par praf din poze,o sincronizare de injectie + ce mai e) si vezi unde ajungi ,eu cred ca o sa-ti dea o alta suma mult mai mare si care nu o sa merite investitia

uite ce a vandut prietenul meu cu 3200E (link) ,este doar un exemplu,nu vreau sa cumpar nimic momentan din piata romaneasca insa urmaresc in fiecare zi forumul de vanzari,bikeshop,autovit etc etc,peste 90% din ce sunt la vanzare acum sunt numai panarame rasturnate,refacute si vanzatorii se plang ca nu se vinde nimic(ca e piata moarta) insa motocicletele lor lasa de dorit + atitudinea vanzatorilor,motocicletele bune au pret si se platesc

asta este parerea mea ,nu trebuie sa asculti de ea



sfatul meu : daca ai $ profita de ocazie cand o sa apara ceva bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

sincronizarea de injectie te pisi pe ea.........e destul de ieftina (ti-o poti face si singur,daca ai cu ce) ( asta daca nu se confunda sincronizarea de injectie cu altceva...)

 

mai mult conteaza uzura intra la motor (distributia, daca a fost schimbata, jocul la supape), furca daca-i servisata, etrierii daca-s ok (garnituri etc), discurile de frana , placute,cauciucuri,kit de lant......toate astea adunate s-ar putea sa nu-ti vina sa crezi cat o sa-ti dea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adunate toate astea dau ceva



dupa logica ta Scarto tu cat mai iei pe a ta?daca au 10-11-12 ani trebuie sa le dea pe nimic ,le dau oamenii pe nimic daca sunt panarame dar daca sunt "ce trebe" au pret si-l mentin

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa logica mea, fiecare an trecut peste un lucru ar trebui sa i reduca din valoare.

 

Eu pe a mea am dat 2200, desi se gaseau si la 1900 euro. Diferenta de 1 an (a mea fiind k3) se regaseste in diferenta de pret.

 

Dupa cum ziceam, e strict parerea mea.. poate e gresita. Dar logica asta imi zice... ca valoarea scade odata cu anii (sau asa ar trebui).

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dupa logica mea, fiecare an trecut peste un lucru ar trebui sa i reduca din valoare.

 

Eu pe a mea am dat 2200, desi se gaseau si la 1900 euro. Diferenta de 1 an (a mea fiind k3) se regaseste in diferenta de pret.

 

Dupa cum ziceam, e strict parerea mea.. poate e gresita. Dar logica asta imi zice... ca valoarea scade odata cu anii (sau asa ar trebui).

 

tu faci parte din categoria celor care cumpara anul,stickerul, culoarea, etc....

 

k1-k3 is aceeasi generatie, decat un k3 vai de cu.ru lui mai bine un k1 servisat complet..

 

o sa descoperi,dupa achizitie,ca acel k3 (cu 2 ani mai nou decat k1) te va baga in gaura cam 30% din pretul lui ,daca nu casti ochii....

 

(zic ipotetic,nu ma refer strict la motocicleta ta,pt ca nu stiu in ce stare )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincronizarea de injectie te pisi pe ea.........e destul de ieftina (ti-o poti face si singur,daca ai cu ce) ( asta daca nu se confunda sincronizarea de injectie cu altceva...)

 

mai mult conteaza uzura intra la motor (distributia, daca a fost schimbata, jocul la supape), furca daca-i servisata, etrierii daca-s ok (garnituri etc), discurile de frana , placute,cauciucuri,kit de lant......toate astea adunate s-ar putea sa nu-ti vina sa crezi cat o sa-ti dea...

Cum poti spune ca te p...pe ea de sincronizare la injectie,cand la motocicleta ta se seteaza si CO trim,supravegheat de vacummanometre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cum poti spune ca te p...pe ea de sincronizare la injectie,cand la motocicleta ta se seteaza si CO trim,supravegheat de vacummanometre?

 

Pai da, te intrebasem in trecut daca poti face asa ceva si ai zis ca nu se face.. Acum imi spui exact ce am spus eu atunci...

 

Multi confunda sincronizarea injectiei (cu ceasuri) la idle cu setarea amestecului folosind trimpot-urile alea si analizorul de gaze..

 

cmd cred ca s-a referit la o simpla sincronizare la fel cum e sincronizarea la alea pe carburatie....

 

Daca ma insel,corectati-ma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la injectie, dar "simpla" sincronizare la carburatoare facea minuni la 900RR-ul pe care l-am avut. Dupa ce le sincronizam, parca aveam alta mobra. Tocmai de aceea am facut aceasta operatiune la inceputul fiecarui sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am vorbit cu unu de injectie,si el a mers la spital,aici in general daca scri ceva serios esti luat la misto,sa vezi la pag.ACCIDENTE ce se bat baietii in tastatura,nu stiu care e cel mai tare motociclist din tara...se vede ca gradina e mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, te intrebasem in trecut daca poti face asa ceva si ai zis ca nu se face.. Acum imi spui exact ce am spus eu atunci...

 

Multi confunda sincronizarea injectiei (cu ceasuri) la idle cu setarea amestecului folosind trimpot-urile alea si analizorul de gaze..

Poate am spus atunci ca: "nu am cu ce" cu toate ca eu nu-mi amintesc discutia.

De fapt nu stiu nici daca ne cunoastem...

 

Cu respect TNG! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Poate am spus atunci ca: "nu am cu ce" cu toate ca eu nu-mi amintesc discutia.

De fapt nu stiu nici daca ne cunoastem...

 

Cu respect TNG! :hug:

 

Nu-i bai, eu mi-o amintesc :)

 

Ai spus ca pt ce vreau eu ,nu am nevoie de analizor de gaze.

 

Si nu, nu ne cunoastem, evident :)

 

Oricum,chiar daca ai avea cu ce sa o faci, e pacat ca esti prea departe....

 

Te abordasem atunci pt ca vazusem in galeria ta foto si poze cu RSV uri si m-am gandit ca poate esti familiar cu ele cat de cat...

 

AIci in provincie e si mai dificil cu scule/service/analizor gaze etc...cand vine vorba de moto.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut cmd, eu am dat babeste cu albul ala perlat si a iesit din a doua incercare perfect identic, desigur pe o bucata de plastic oarecare inainte de piesa. dupa ore intregi de cautat si incercat , analizat , m am suparat si am luat de la respectivul preparator de vopsea auto cu care ma cunosc,, am luat albul cel mai alb nu mai stiu exact cum se numeste .. albul ala din agitatorul ala de vopsea, albul folosit la combinarea altor vopsele.. intelegi ce vreau sa spun, Si white pearl .. adica perla cea mai alba .. ti am spus babeste :) LA 200 ML DE ALB AM PUS O PICATURA DE ALBASTRU. cu 100 ml de perla dai 5 motociclete.

se da in felul urmator:

albul se da normal ca orice vopsea in schimb perla .. NU SE DILUEAZA CA VOPSEAUA NORMALA,, CI SE DILUEAZA FOARTE MULT.. sa nu mai existe vascozitate .. perla sa fie diluant in pistol..

Aplicarea perlei: pistolul reglat con mare si debitul foarte mic exact ca la aerograf, piesa trebuie bombardata cu perla,, sa nu se formeze strat ca daca se formeaza strat iese un rahat,, crem , culoarea untului .. alta nuanta, deci trebuie gazat mai bine zis de la o distanta foarte mare undeva la 80 cm, tinut cont ca piesele care vor sta una langa alta SA SE DEA CU PERLA UNA LANGA ALTA, (nu este cazul tau ). se trece cu aparatul de cateva ori peste piesa la misto,, nu se da strat,, doar un gaz fin, Adica perla este o caterinca, o simplitate doar ca trebuie sa sti cum sa o dai. NU se vede nimic pana nu dai cu lac. ma cc pe mine de ras cand vad ce fac meseriasii cu pretentii, vor sa dea alb perlat si iese crem cu perla :)) dar daca i intrebi cica asa a vrut sa dea .. talentele sunt in popor.

NU se poate altfel, nu exista alt mod sa dai, ( aviz meseriasilor care vor sa incerce) daca bagi perla in alb v a fi inghitita de alb si o sa fie alb.

lacul se da la aprox 10 minute.. nu dupa 7 ore .. ca dupa un milion de ore se usuca intreaga suprafata si diluantul din lac nu mai poate patrunde sa aive rol de liant ,, si se exfoliaza cum vedem pe masini facute la service, totul trebuie sa fie intrat unul in altul sa zic asa.. dar asta este alt subiect :)) scuze daca v am plictisit.



am uitat sa spun ca trebuie atentie la gaura de la rezervor.. atentie cum o izolezi ca daca o izilezi de la inceput si o lasi asa pana la sfarsit este posibil sa se desprinda vopsea, marmelada etc de pe ea si exact la urma cand se da lacul sa o desprinzi cu presiunea. facut un carton perfect si pus capac inainte de lac s.a fi sigur.. sa nu existe la urma " merge si asa ca nu se vede prea tare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...