Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Se pare ca nu pot uploada fisiere de pe aifon LE: 7457812_1.jpg 7457812_2.jpg 7457812_3.jpg Ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Foarte ieftin :2500 euro DAR are 72.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 AOLEU...CAT????72.000 KM,MAI ESTI NEBUN....VB.VINE.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Foarte ieftin :2500 euro DAR are 72.000 km O poti acumpara numa' dupa vizita la mecanic.Daca diagnosticul nu indica boli cronice AOLEU...CAT????72.000 KM,MAI ESTI NEBUN....VB.VINE.. Ehee,cate vitezane aduse de afara nu au peste 100.000km? se vand virgine cu max 30.000..aici...sunt gaozari care de foame le slabesc pana la 10-15k Am citit de un englezoi al carui gixxer avea 200.000km fara reparatii,mai sunt si deastea cu rulaj mare dar cu motorul mai ,,odihnit'' decat al altor vitezane cu 15.000km in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Motocicleta nu este in Romania. Omu zice ca are 72.000 km si ca recent a schimbat kitul de lant si bateria. In afara de mici defecte estetice, totul e Ok Acum...ma mai gandesc putin Totusi e f ieftina :-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Daca vrei sa o cumperi,fa un test de compreie inainte si asculta motorul sa nu zornaie distributia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 De ce e f ieftina? E un k4 totusi ... adica era un tip din Botosani aici pe forum prin toamna care a vandut un K4 tot cu 2500.. nu mai retin nr de km, dar era intr-o stare ff buna. Are totusi 10 ani, nu ? ... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 e ieftina si pt ca are 72000km,eu zic neaparat sa mergi cu un mecanic PRICEPUT daca esti pregatit 100% sa o cumperi parerea mea personala e sa nu te grabesti ,asteapta cat poti de mult sa gasesti un motor calumea ,intretinut (daca gasesti si cu referinte bune cu atat mai bine),cine-ti spune ca daca se face primavara preturile o sa creasca minte cu nerusinare,aduna mai tot ce e de bagat in ea (inclusiv actele,drum,cauciucurile par praf din poze,o sincronizare de injectie + ce mai e) si vezi unde ajungi ,eu cred ca o sa-ti dea o alta suma mult mai mare si care nu o sa merite investitia uite ce a vandut prietenul meu cu 3200E (link) ,este doar un exemplu,nu vreau sa cumpar nimic momentan din piata romaneasca insa urmaresc in fiecare zi forumul de vanzari,bikeshop,autovit etc etc,peste 90% din ce sunt la vanzare acum sunt numai panarame rasturnate,refacute si vanzatorii se plang ca nu se vinde nimic(ca e piata moarta) insa motocicletele lor lasa de dorit + atitudinea vanzatorilor,motocicletele bune au pret si se platesc asta este parerea mea ,nu trebuie sa asculti de ea sfatul meu : daca ai $ profita de ocazie cand o sa apara ceva bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 sincronizarea de injectie te pisi pe ea.........e destul de ieftina (ti-o poti face si singur,daca ai cu ce) ( asta daca nu se confunda sincronizarea de injectie cu altceva...) mai mult conteaza uzura intra la motor (distributia, daca a fost schimbata, jocul la supape), furca daca-i servisata, etrierii daca-s ok (garnituri etc), discurile de frana , placute,cauciucuri,kit de lant......toate astea adunate s-ar putea sa nu-ti vina sa crezi cat o sa-ti dea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) adunate toate astea dau ceva dupa logica ta Scarto tu cat mai iei pe a ta?daca au 10-11-12 ani trebuie sa le dea pe nimic ,le dau oamenii pe nimic daca sunt panarame dar daca sunt "ce trebe" au pret si-l mentin Editat Februarie 10, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Dupa logica mea, fiecare an trecut peste un lucru ar trebui sa i reduca din valoare. Eu pe a mea am dat 2200, desi se gaseau si la 1900 euro. Diferenta de 1 an (a mea fiind k3) se regaseste in diferenta de pret. Dupa cum ziceam, e strict parerea mea.. poate e gresita. Dar logica asta imi zice... ca valoarea scade odata cu anii (sau asa ar trebui). Editat Februarie 10, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 tnx 4 info Scarto insa te-am intrebat altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Dupa logica mea, fiecare an trecut peste un lucru ar trebui sa i reduca din valoare. Eu pe a mea am dat 2200, desi se gaseau si la 1900 euro. Diferenta de 1 an (a mea fiind k3) se regaseste in diferenta de pret. Dupa cum ziceam, e strict parerea mea.. poate e gresita. Dar logica asta imi zice... ca valoarea scade odata cu anii (sau asa ar trebui). tu faci parte din categoria celor care cumpara anul,stickerul, culoarea, etc.... k1-k3 is aceeasi generatie, decat un k3 vai de cu.ru lui mai bine un k1 servisat complet.. o sa descoperi,dupa achizitie,ca acel k3 (cu 2 ani mai nou decat k1) te va baga in gaura cam 30% din pretul lui ,daca nu casti ochii.... (zic ipotetic,nu ma refer strict la motocicleta ta,pt ca nu stiu in ce stare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 sincronizarea de injectie te pisi pe ea.........e destul de ieftina (ti-o poti face si singur,daca ai cu ce) ( asta daca nu se confunda sincronizarea de injectie cu altceva...) mai mult conteaza uzura intra la motor (distributia, daca a fost schimbata, jocul la supape), furca daca-i servisata, etrierii daca-s ok (garnituri etc), discurile de frana , placute,cauciucuri,kit de lant......toate astea adunate s-ar putea sa nu-ti vina sa crezi cat o sa-ti dea... Cum poti spune ca te p...pe ea de sincronizare la injectie,cand la motocicleta ta se seteaza si CO trim,supravegheat de vacummanometre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Cum poti spune ca te p...pe ea de sincronizare la injectie,cand la motocicleta ta se seteaza si CO trim,supravegheat de vacummanometre? Pai da, te intrebasem in trecut daca poti face asa ceva si ai zis ca nu se face.. Acum imi spui exact ce am spus eu atunci... Multi confunda sincronizarea injectiei (cu ceasuri) la idle cu setarea amestecului folosind trimpot-urile alea si analizorul de gaze.. cmd cred ca s-a referit la o simpla sincronizare la fel cum e sincronizarea la alea pe carburatie.... Daca ma insel,corectati-ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Nu stiu cum e la injectie, dar "simpla" sincronizare la carburatoare facea minuni la 900RR-ul pe care l-am avut. Dupa ce le sincronizam, parca aveam alta mobra. Tocmai de aceea am facut aceasta operatiune la inceputul fiecarui sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 asa am vorbit cu unu de injectie,si el a mers la spital,aici in general daca scri ceva serios esti luat la misto,sa vezi la pag.ACCIDENTE ce se bat baietii in tastatura,nu stiu care e cel mai tare motociclist din tara...se vede ca gradina e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pai da, te intrebasem in trecut daca poti face asa ceva si ai zis ca nu se face.. Acum imi spui exact ce am spus eu atunci... Multi confunda sincronizarea injectiei (cu ceasuri) la idle cu setarea amestecului folosind trimpot-urile alea si analizorul de gaze.. Poate am spus atunci ca: "nu am cu ce" cu toate ca eu nu-mi amintesc discutia. De fapt nu stiu nici daca ne cunoastem... Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Poate am spus atunci ca: "nu am cu ce" cu toate ca eu nu-mi amintesc discutia. De fapt nu stiu nici daca ne cunoastem... Cu respect TNG! Nu-i bai, eu mi-o amintesc Ai spus ca pt ce vreau eu ,nu am nevoie de analizor de gaze. Si nu, nu ne cunoastem, evident Oricum,chiar daca ai avea cu ce sa o faci, e pacat ca esti prea departe.... Te abordasem atunci pt ca vazusem in galeria ta foto si poze cu RSV uri si m-am gandit ca poate esti familiar cu ele cat de cat... AIci in provincie e si mai dificil cu scule/service/analizor gaze etc...cand vine vorba de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 caut si eu un cod de culoare de la un L0 daca stie cineva (rezervorul) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 O sa te coste vopsitul carenei cit a costat ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spacezerg Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Cineva interesat de breloc cu GSX R? Postul e aici. Am si alte piese de 1000 K5 si de 1000 K9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Salut cmd, eu am dat babeste cu albul ala perlat si a iesit din a doua incercare perfect identic, desigur pe o bucata de plastic oarecare inainte de piesa. dupa ore intregi de cautat si incercat , analizat , m am suparat si am luat de la respectivul preparator de vopsea auto cu care ma cunosc,, am luat albul cel mai alb nu mai stiu exact cum se numeste .. albul ala din agitatorul ala de vopsea, albul folosit la combinarea altor vopsele.. intelegi ce vreau sa spun, Si white pearl .. adica perla cea mai alba .. ti am spus babeste LA 200 ML DE ALB AM PUS O PICATURA DE ALBASTRU. cu 100 ml de perla dai 5 motociclete. se da in felul urmator: albul se da normal ca orice vopsea in schimb perla .. NU SE DILUEAZA CA VOPSEAUA NORMALA,, CI SE DILUEAZA FOARTE MULT.. sa nu mai existe vascozitate .. perla sa fie diluant in pistol.. Aplicarea perlei: pistolul reglat con mare si debitul foarte mic exact ca la aerograf, piesa trebuie bombardata cu perla,, sa nu se formeze strat ca daca se formeaza strat iese un rahat,, crem , culoarea untului .. alta nuanta, deci trebuie gazat mai bine zis de la o distanta foarte mare undeva la 80 cm, tinut cont ca piesele care vor sta una langa alta SA SE DEA CU PERLA UNA LANGA ALTA, (nu este cazul tau ). se trece cu aparatul de cateva ori peste piesa la misto,, nu se da strat,, doar un gaz fin, Adica perla este o caterinca, o simplitate doar ca trebuie sa sti cum sa o dai. NU se vede nimic pana nu dai cu lac. ma cc pe mine de ras cand vad ce fac meseriasii cu pretentii, vor sa dea alb perlat si iese crem cu perla ) dar daca i intrebi cica asa a vrut sa dea .. talentele sunt in popor. NU se poate altfel, nu exista alt mod sa dai, ( aviz meseriasilor care vor sa incerce) daca bagi perla in alb v a fi inghitita de alb si o sa fie alb. lacul se da la aprox 10 minute.. nu dupa 7 ore .. ca dupa un milion de ore se usuca intreaga suprafata si diluantul din lac nu mai poate patrunde sa aive rol de liant ,, si se exfoliaza cum vedem pe masini facute la service, totul trebuie sa fie intrat unul in altul sa zic asa.. dar asta este alt subiect ) scuze daca v am plictisit. am uitat sa spun ca trebuie atentie la gaura de la rezervor.. atentie cum o izolezi ca daca o izilezi de la inceput si o lasi asa pana la sfarsit este posibil sa se desprinda vopsea, marmelada etc de pe ea si exact la urma cand se da lacul sa o desprinzi cu presiunea. facut un carton perfect si pus capac inainte de lac s.a fi sigur.. sa nu existe la urma " merge si asa ca nu se vede prea tare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pareri despre gsxr 1000 k4 , daca a avut/are cineva . Ma intereseaza pareri despre modelul in sine . Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin90 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Alex,k4 e o explozie de putere! :yikes: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.