cmd Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) scarto urmareste ASTA din scoarta`n scoarta Editat Decembrie 22, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Trebuie sa stabilesti in ce formula vei folosi moto mai mult. Singur sau cu pasager,turing sau race. In functie de raspuns vei face setarile definite. O folosesti in combinatie,atunci este un compromis...de regula setarile stok raspund bine la acesta configuratie. Asta pentru o medie de 80kg pilot.Extremele necesita modificari tehnice de regula inlocuirea arcului pentru ce greutate ai..mare sau mica. inseamna ca nu ma mai complic , Multumesc ! L.E : ma folosesc de acest post ca sa nu fac dublu post. : nenea TNG , pot sa pun bord (ma refer la ceasurile de bord ) de pe un model de gsxr k1 , k2 , k3 , pe un srad din 99 de 750 ? imi place kilometrajul ala electronic , am si eu un pitic pe creier si as vrea sa i-l inlocuiesc , DACA SE POATE. ?! Editat Decembrie 22, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) inseamna ca nu ma mai complic , Multumesc ! L.E : ma folosesc de acest post ca sa nu fac dublu post. : nenea TNG , pot sa pun bord (ma refer la ceasurile de bord ) de pe un model de gsxr k1 , k2 , k3 , pe un srad din 99 de 750 ? imi place kilometrajul ala electronic , am si eu un pitic pe creier si as vrea sa i-l inlocuiesc , DACA SE POATE. ?! Sincer nu stiu daca se potriveste bordul. O sa fii nevoit prima data sa compari ambele instalatii electrice trasee,functii,ceea nu-i chiar asa usor...dar na iarna este lunga. Editat Decembrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) O sa fii nevoit prima data sa compari ambele instalatii electrice trasee,functii,ceea nu-i chiar asa usor...dar na iarna este lunga. ) tu chiar crezi ca o sa fac eu schimbarea asta ?! Intereseaza=te te rog daca se poate si vin la tine . daca gasesti cumva si bordul e perfect . Multumesc pentru raspuns ! la kilometraj la srad e pe cablu , si la k1 k2 , e digital si nu cred ca e pe cablu. Editat Decembrie 22, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 am un k3 negru si vreau sa il revopsesc race replica, imi recomandati si mie un vopsitor, inafara de pic si poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 CLAUDIU 0723391261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 CLAUDIU 0723391261 danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 ) tu chiar crezi ca o sa fac eu schimbarea asta ?! Intereseaza=te te rog daca se poate si vin la tine . daca gasesti cumva si bordul e perfect . Multumesc pentru raspuns ! la kilometraj la srad e pe cablu , si la k1 k2 , e digital si nu cred ca e pe cablu. Chiar daca o sa te supar nu o sa mai fac asta niciodata! Am avut o tentativa o data pentru un prieten bun sa pun motor de 750 k1 pe sasiu de 600 k1. Instalatia electrica pentru ambele modele este ceva de 10 tipuri si altele pentru 600 si 10 tipuri si altele de 750.Problema a fost ca nu am putut citi etichetele ambelor instalatii pentru ca s-au sters. Si uite asa cum am fost nevoit sa compar 20 de scheme electrice si sa fac modificarile de rigoare. O saptamana am visat doar instalatii electrice si fire!!! Cateva poze din aventura de atunci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Chiar daca o sa te supar nu o sa mai fac asta niciodata! Am avut o tentativa o data pentru un prieten bun sa pun motor de 750 k1 pe sasiu de 600 k1. Instalatia electrica pentru ambele modele este ceva de 10 tipuri si altele pentru 600 si 10 tipuri si altele de 750.Problema a fost ca nu am putut citi etichetele ambelor instalatii pentru ca s-au sters. Si uite asa cum am fost nevoit sa compar 20 de scheme electrice si sa fac modificarile de rigoare. O saptamana am visat doar instalatii electrice si fire!!! Cateva poze din aventura de atunci.... Fuuuuuuck ! chiar atat de multe pentru un bord in care ai 4 beculete, un turometru si un vitezometru ?! Alta intrebare : carene de k1 , k2 pot pune pe ea ?! srad 750 , 99 ? Editat Decembrie 22, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Fuuuuuuck ! chiar atat de multe pentru un bord in care ai 4 beculete, un turometru si un vitezometru ?! Alta intrebare : carene de k1 , k2 pot pune pe ea ?! srad 750 , 99 ? Auzi de ce nu vinzi tu srad-l si iti iei un k1 si nu te mai complici atat de mult cu instalatii carene etc Daca ai privi cele doua modele ai intelege ca nu are cum sa se potriveasca fara modificari majore....atunci te intreb :MERITA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Auzi de ce nu vinzi tu srad-l si iti iei un k1 si nu te mai complici atat de mult cu instalatii carene etc Daca ai privi cele doua modele ai intelege ca nu are cum sa se potriveasca fara modificari majore....atunci te intreb :MERITA? pai motoreta mea chiar are 33.000 km si tocmai marti imi vin si carenele de la vopsit . ca sa o vand mai mult de 1500 nu iau pe ea si asta in cazurile bune . La schimb nu vrea nimeni sa iti dea un motor de 750 / 1000 si sa ii dau diferenta ... Stiu asta chiar daca nu am incercat sa postez vre-un anunt. Eu daca as avea un motor de 1000 nu l-as da la schimb pe unu mai mic . chiar as vrea un gsxr de 1000 ...de prin 2002-2005 , dar ce sa fac cu 2 capre ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 nu stiu cum te descurci cu motocicleta actuala vezi sa nu fie saltul asta e PREA MARE de la srad la gsxr 1000 dupa 2004,cu "mami" ai mai mers pe motocicleta ? ce zice vrea si dansa de 1000 ? kidding ... acum serios vorbim ,mai stai un sezon pe asta daca poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) nu stiu cum te descurci cu motocicleta actuala vezi sa nu fie saltul asta e PREA MARE de la srad la gsxr 1000 dupa 2004,cu "mami" ai mai mers pe motocicleta ? ce zice vrea si dansa de 1000 ? kidding ... acum serios vorbim ,mai stai un sezon pe asta daca poti Pot sta , nu ma grabeste nimeni , imi place cum merge , nu e nici o graba pentru mine , insa , am mai zis mai sus , am ceva pe creier care vrea bord digital . atata tot. Dupa cum bine vezi , am avut intentia de a-mi schimba bordul. Cu "mami" am mers si pe bandit de 400 si pe motoreta actuala ... Sa inteleg ca tu cand iti cumperi o mobra , o intrebi pe "mami" ? Editat Decembrie 22, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Who's mami? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Tu nu stii sa te dai pe 600 si vrei miar.Stiu ca la liniuta 1000 rupe 600 dar problema mare e pe viraje.poate tu mergi tare din semafor in semafor si atunci,da,e nevoie de un miar Daca ai bilute cumpara un gsxr 1100,sa vezi in ce hal trage vechitura aia si are cutie in 5 trepte Am mers cu un gsxr 750 din 94 iesit din fabrica cu 128 caluti si alti caluti in plus dupa modificarea admisiei si a evacuarii.bomba motoreta aia In treapta 2 la 6000rpm vroia pe o roata.600-le meu n-are nici o treaba in treapta 2 la 6k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 era o gluma ... daca nu te-ai prins ti-am si scris dupa in engleza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Who's mami? ) you know very well era o gluma ... daca nu te-ai prins ti-am si scris dupa in engleza ... si eu tot in spirit de gluma te-am intrebat , am simtul umorului acum de sarbatori :D Tu nu stii sa te dai pe 600 si vrei miar.Stiu ca la liniuta 1000 rupe 600 dar problema mare e pe viraje.poate tu mergi tare din semafor in semafor si atunci,da,e nevoie de un miar Daca ai bilute cumpara un gsxr 1100,sa vezi in ce hal trage vechitura aia si are cutie in 5 trepte Am mers cu un gsxr 750 din 94 iesit din fabrica cu 128 caluti si alti caluti in plus dupa modificarea admisiei si a evacuarii.bomba motoreta aia In treapta 2 la 6000rpm vroia pe o roata.600-le meu n-are nici o treaba in treapta 2 la 6k si daca nu am mers pe o mobra de 600 e o problema ?! nu are importanta ! stiu ca sunt motorete puternice si alea vechi , insa nu cred ca are vre-o relevanta gustul meu cu ceea ce zici tu pana la urma urmei tot ce imi trece prin cap , fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Cumpara un K7 1000 si rupe-i muia intre semafoare,putere fara numar,uili ca un bo$$ Cu catalizatorul scos mobra aia are potential mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Cumpara un K7 1000 si rupe-i muia intre semafoare,putere fara numar,uili ca un bo$$ Cu catalizatorul scos mobra aia are potential mare nu sunt genul de persoana care iti trece tie prin cap , Insa vad invidia din tine ) Nu inteleg snobismul asta .. "uite ba , ala are miar , e sinucigas , habar nu are sa mearga , e moarte curata ... sau se sparge in figuri , are bani ...bla bla bla " daca vrei sa oferi un sfat , nu fii ironic si incearca sa "asculti" acea persoana , ca de mistocareli suntem toti buni. Sarbatori fericite ! L.E. : aaa , imi cer scuze , little wayne ! abia acum am vazut ca esti super membru ! asta explica multe ! Editat Decembrie 22, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo Editat Decembrie 22, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo De ce tot bati campii cu k7-tele tau ?! am zis eu ca imi iau sau ca mi-as dori k7 ? si chiar si asa , daca mi-as lua , care a-r fi problema ?! nu o pot stapani , si vad ca ma tavaleste , o vand si gata ! eu nu ies ca "reisarii" prin oras la 12 noaptea sa zgudui orasul si sa impresionez maimutele ! Eu am folosit motoreta in proportie de 80 % pentru plimbari lungi de la 100 de km in sus . Ti-am spus , nu ma cunosti , nu ai de unde sa stii ce fel de fire sunt. Am avut ocazii de accident si cu scuterul si cu ambele motoare si culmea , toate ocaziile astea au fost IN ORAS ! si uite-ma ca iti scriu in momentul de fata . Acum , oricum , cand te urci pe motor , esti considerat victima si daca am scapat pana acum sunt constient ca v-or mai fi si alte situatii care ti se pot intampla si cu masina si cu scuterul de 49 si cu motorul de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Vorbim de lucruri diametral opuse pentru ca tu nu accepti/intelegi ce spun eu....Intrebare pe intelesul tau Cu ce te ajuta un miar folosit la touring si de ce touring cu ss 1000? Inteleg fiecare cu pasaricile lui.motivatia ta care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Nah, nu erau mai bune intrebarile mele puerile decat cearta ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Vorbim de lucruri diametral opuse pentru ca tu nu accepti/intelegi ce spun eu....Intrebare pe intelesul tau Cu ce te ajuta un miar folosit la touring si de ce touring cu ss 1000? Inteleg fiecare cu pasaricile lui.motivatia ta care e? pentru a avea o rezerva de putere mai mare in orice treapta , imi plac motoarele puternice. sper ca m-am facut destul de inteles . nu iti mai raspund la nici o intrebare ca nu vreau sa devin super membru peste noapte . Bafta ! Nah, nu erau mai bune intrebarile mele puerile decat cearta ? ) Dar nu exista nici o cearta intre noi , pur si simplu o contrazicere . eu nu ii pot schimba frica lui fata de motoarele de o mie iar el nu ma intelege pe mine . atata tot. Nu ne-am jighnit in nici un fel , in caz ca nu ai observat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo Ho ma atotstiutorule, repede tu stii totul, cred ca a zecea oara cand scrii ca nu stii sa mergi, si ca degeaba iti cumperi 1000 bla bla bla, nu trebuie sa repeti de 30 de ori. Ai prins pe D-zeu de picior cand ti-a reglat cineva suspensia, si reglat motoreta(mare scula de motoreta, k1 de 600, zici ca e vreo super racheta) sa mearga in firea ei si dai sfaturi aici, las-o mai moale. Lasa omul sa isi cumpere ce vrea, sa faca ce vrea, daca e destept cauta si gandeste inainte sa faca ceva, daca nu asta e. Mai usor cu figurile si vorbitu' de sus cu toti in afara de pretenii tai recent facuti si cunostinte. Editat Decembrie 22, 2013 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.