Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cea mai buna varianta, doar ca nu o sterg cu tricou, ci cu o carpa cu microfibre. Avantaj...ieftin si miroase si bine :peace:

si cu un bradulet in loc de breloc , miroase si mai bine.

On .. cumpara sau vezi cum faci rost de o carpa de piele de caprioara . gasesti la cei care poarta ochelari sau9 la oftalmologie. Este putin mai scumpa dar isi face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa intervin, eu unul mi-am spalat motorul si acasa, in curte, cu buretele si galeata cu apa, dar si la spalatorie, unde am insistat cu vorba:

 

"Ai grija la ceasuri si la baterie" ... adica, pe bord sa dea cu turbojetul mia de sus - gen apa de ploaie, iar in zona sea pilot sa dea cu grija si mai de la departare pentru ca ai toate modulele electronice acolo ... cat de mult posibil evitate zonele alea, in rest da`i tata cu apa din abundenta, iar la final sa stergi sau sa sufli cu aer inclusiv sub sea pilot toata apa.

 

P.S. Ai grija ca inainte sa iti aplice spuma sa fie umezita moto bine bine pentru ca efectul coroziv al spumei sa fie diminuat, astfel incat sa nu ti se pateze cadrul de aluminiu.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mie-mi place de Cesar, care a aruncat pastila aia cu suspensia... iti dai seama, 2 ani de studiu individual, rocket science..... :))

 

Dar spre dezamagirea lui, majoritatea is ocupati cu certuri imbecile si discutii sterile...

 

Totusi nu am putut sa nu remarc tonul lui superior oarecum....


m3n, daca tot ai studiat '2 ani' despre suspensii, zi-ne si noua cum sta treaba,lumineaza-ne... sau esti precum aia de i-ai pomenit,care 'stiu,dar nu vor sa zica' :) Ai urmat si tu in secret un curs din ala de 30 de mii de $$$$ despre reglarea suspensiilor? :)

 

Simt cumva, prin ceea ce-ai scris , ca-ti bati pwla de restul,care macar incearca sa inteleaga ce-i cu suspensiile,si in felul lor stangace,incearca sa le regleze...


Cumva ,in opinia ta, e mai grav sa incerci sa ai habar si sa te dumiresti,decat sa fii idiot 4 life (asa cum sunt majoritatea bikerilor care nu-si regleaza probabil nici maneta de ambreiaj/frana)..

 

Deci, daca ai ceva 'useful insight', please do share.......sau a fost doar o oportunitate de a-ti etala.....aroganta?

 

Eu acum nu te iau la misto,ci chiar sunt curios daca ai ceva util de spus (concret si la obiect)...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt putin offtopic, insa mie tipii astia mi se par mai tari decat cei din MotoGP ..

 

La minutul 5:09 apare si o motocicleta cu steagul Romaniei pe ea.. o fi roman? :)

 

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa inveti despre suspensii, trebuie sa te si dai, sa experimentezi pe un circuit, sau sa faci dute-vino pe un traseu prestabilit. De ce? Ca sa poti sa-ti dai seama de diferentele intre setarea initiala si cea urmatoare. Asta cere ceva munca, si foarte putini o fac. Plus ca amortizoarele, cu toate ca uneori eticheta de pe ele zice ceva, de cele mai multe ori pot fi complet diferit datorita uzurii valvelor, saibelor, scurgerii azotului din rezervor. Nu exista o reteta universal despre reglajele suspensiilor, si nimeni nu va incerca sa inventeze una, cum s-ar crede ca Cesar ar sti si nu vrea sa spuna. Baieti, unii par mai superiori, unii mai prostanaci, lasati-o asa, incercati sa extrageti esentialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep tot mai mult sa cred de la o vreme ca mai degraba nu stiu despre ce e vorba decat ca nu vor sa spuna.

Cati dintre ei stiu ce rol are azotul in amortizorul spate?

 

P.S.

Adriean, tu esti doar un troll harnic (a cata clona pe forum e asta de pe care scrii?) caruia oricate explicatii la obiect i-as da, tot la fel de nesimtit, ignorant si natarau ramai. Pt linistea mea, te-am pus pe ignore.



Stiu ca sunt putin offtopic, insa mie tipii astia mi se par mai tari decat cei din MotoGP ..

 

La minutul 5:09 apare si o motocicleta cu steagul Romaniei pe ea.. o fi roman? :)

 

 

Petre Pop a fost primul roman care a participat la IoM anul asta dar nu e el in film.



Am vorbit cu el la gala de premiere RoSBK si mi-a spus ca, din motive personale, se retrage.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adriean, tu esti doar un troll harnic (a cata clona pe forum e asta de pe care scrii?) caruia oricate explicatii la obiect i-as da, tot la fel de nesimtit, ignorant si natarau ramai. Pt linistea mea, te-am pus pe ignore.

 

Nu prea am consideratie pentru persoanele care nu au argumente si care nu sunt capabile sa enunte un text original.

 

te-as acuza ca esti vreo clona de-a lui grasu' (bec/superbec, sau cate clone are si el), ca de la el ai preluat asta cu "Adriean" si reprosul cu " clonele" :))

 

 

Acum ce sa zic, ai venit si ai ka.kat un text de 20 randuri si cand te-am intrebat ceva la obiect,singura ta replica a fost ca sunt o clona....

 

Nu cred ca daca scriai o explicatie la obiect sau incercai o conversatie pe subiectul ala (indiferent ca unii dintre noi sunt mai putini initiati in domeniul mecanicii moto) ti-ar fi cazut o mana..

 

E mai usor sa fii arogant in ziua de azi si s-o faci pe-a desteptul,decat chiar sa contribui cu ceva util. (sau poate in mintea ta, crezi ca daca ai scris un carnat de 20 randuri despre tutoriale de 30.000 $ de reglat suspensii,cumva ne-ai luat un val de pe ochi si ne-ai desteptat :) )

 

Imi cer scuze ca-s off topic, dar oricum am incredere in Scarto ca urmeaza sa intrebe care rim-stripes sunt mai potrivite pt gixxerul ul lui,ca sa-l faca mai rapid :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma baga pe mine in "discutiile" astea in contradictoriu ca nu ma intereseaza.

 

Una peste alta, nu va cunosc eu asa bine, insa pot sa spun ca Cesar cu TNG (si altii) m au ajutat foarte mult, mai ales pe privat sau la telefon (cazul lui Cesar) si cred ca au habar despre ce vorbesc.

 

Apropo, rim stripes am deja.. asa am luat-o :)

 

Bag seama, cu parere de rau, ca pe aici pe forum e debandura mare.. fiecare e mai tare si mai stiutor decat altul, multi vorbesc, putini cunosc, certuri de 2-3 pagini inutile.. si lipsa moderatorilor.

 

Pacat... fiind asa multi, am fi avut ce invata unul de la altul.. (in domeniul asta, dar si in altele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bag seama, cu parere de rau, ca pe aici pe forum e debandura mare.. fiecare e mai tare si mai stiutor decat altul, multi vorbesc, putini cunosc, certuri de 2-3 pagini inutile.. si lipsa moderatorilor.

 

 

Eh... nu e un forum serios din pacate. Cineva se uita la aceste certuri si se distreaza copios. De fapt asta este "reteta de succes" a acestei pseudo-comunitati. Suntem multi cei care ne cunoastem personal dar mai sunt si ametiti care bat campii. De unii nu scapi decat daca apesi butonul de ignore :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian poate tie acele intrebari ti se par aiurea, pt ca cunosti rezolvarea si ti se pare penibila... insa ptr unii care sunt incepatori poate chiar e o intrebare importanta.

 

N am pus nicio intrebare doar de dragul de a ma afla in treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

cu ultimele tale posturi ai demonstrat (mie cel putin) ca esti sub nivelul lor. Felicitari!

Daca dezvoltam ineptiile lor...si au scris destule,se lasa cu scandal maxim

Am preferat sa ma autocenzurez in discutia cu unu care crede ca,contravirarea tine de reflexe si nu de experienta acumulta in timp.

Iar de fanii lu' parizer ce sa mai spun,orice as spune e de prisos.omu are o idee fixa care sta la baza intregului univers in care graviteaza el.aceea idee e VALOAREA BO$$,valoarea

Iar al 3 lea a pus capac...baiatul din iasi

 

Deci,nu ma simt valoros

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=6UhDOebMgAM ma uitam pe youtube si am dat de little wayne :))

 

Era o simpla gluma , insa la cate post-uri ai cu "bo$$" , "parizer" si "valoare" tind sa cred ca traiesti intr-un mediu foarte intunecat.

No offense ! Merry Christmas !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o intrebare cu privire la ''iernat'', este sau nu indicat sa mai pornim din cand in cand motoretele pe parcursul iernii? Mentionez ca mea sta in garaj neincalzit, am scos bateria si am bagat-o la loc cald si uscat, daca am inteles corect ar fi indicat sa o si incarc din cand in cand. Intreb de pornit pentru ca m-au pus pe ganduri niste postari anterioare legate de uleiuri, vascozitati si uzura care apare la pornirea motorului, ma gandesc ca daca sta ''pe uscat'' pana la primavara... Invatati-ma :)

 

Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o intrebare cu privire la ''iernat'', este sau nu indicat sa mai pornim din cand in cand motoretele pe parcursul iernii? Mentionez ca mea sta in garaj neincalzit, am scos bateria si am bagat-o la loc cald si uscat, daca am inteles corect ar fi indicat sa o si incarc din cand in cand. Intreb de pornit pentru ca m-au pus pe ganduri niste postari anterioare legate de uleiuri, vascozitati si uzura care apare la pornirea motorului, ma gandesc ca daca sta ''pe uscat'' pana la primavara... Invatati-ma :)

 

Sarbatori Fericite!

/index.php?/topic/705415-e-recomandata-pornirea-in-sezonul-rece/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o intrebare cu privire la ''iernat'', este sau nu indicat sa mai pornim din cand in cand motoretele pe parcursul iernii? Mentionez ca mea sta in garaj neincalzit, am scos bateria si am bagat-o la loc cald si uscat, daca am inteles corect ar fi indicat sa o si incarc din cand in cand. Intreb de pornit pentru ca m-au pus pe ganduri niste postari anterioare legate de uleiuri, vascozitati si uzura care apare la pornirea motorului, ma gandesc ca daca sta ''pe uscat'' pana la primavara... Invatati-ma :)

 

Sarbatori Fericite!

Singurul post care iti da raspunsul e a lui TNG

 

Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara.

Bateria la incarcat o data pe luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinerea parcata pe cricul lateral, cu lunile de zile, deformeaza simeringurile suspensiei fatza. E recomandat, sa indreptati motoreta si sa va suiti pe ea si sa-i comprimati cu incredere suspensiile. Sau, daca aveti stander spate-fata, folositi-le cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit o "duma" a unui baiat de pe forum ,posesor de gsxr ca motocicleta pe timp de iarna trebuie sa stea fara lichide(benzina,ulei) in ea ...

intrebarea fireasca a fost ,de ce!!!??

pentru benzina cica se depun pe fund metalele grele si la prima pornire nu stiu ce se intampla in motor

nu stiu cat de adevarat este... insa si daca sta mult timp cu benzina in ea presupun ca se poate sa misti motocicleta stanga dreapta sa se mai amestece putin daca chiar se depun ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...