cmd Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 lupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 pUne mai repee scaritele, nu are treaba QS-erul, doar ii schibi tija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 nu am cum sa o rezolv Bogdane pt ca-mi trebuie asta Shift rod measurment guide.pdf si nu stiu inca care este lungime corecta Multumesc ! @Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu nu inteleg o treaba... tu ai dat jos carenel stock (inclusiv fata, cu farul etc) pt a lua carene de pista si pt a le pune FAR ? wtf? o vei folosi exclusiv pe pista? daca da, de ce-i mai pui becuri? sau vrei sa o folosesti si pe strada, sa ramana cu nr de inmatriculare etc, si daca pici pe jos,sa nu strici carenele stock,ca apoi sa o vinzi cu "15.000 km, necazuta,nedusa pe pista" ?)))))) trecand peste sarcasmul meu,chiar nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) mie-mi trebuie un far cat sa nu ma opreasca politia de la mine de acasa pana la TNG ! nu sunt mecanic sa ma ocup singur de ea si ca sa fac teste trebuie sa ies cu ea pe strada nu sa astept pana la circuit sa testez .Unde sta TNG "trec limita de judet" si nu vreau sa ma milogesc de nimeni ,de aceea vreau sa-mi fac viata cat usoara! Ce a zis Dabija Adita ? ) te salut prietene daca nu te multumeste raspunsul o sa incerc sa te mint sa improvizez ceva ,glumesc... Editat Martie 24, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) nu am cum sa o rezolv Bogdane pt ca-mi trebuie asta Shift rod measurment guide.pdf si nu stiu inca care este lungime corecta Multumesc ! @Andrei $(KGrHqF,!k0E8JWrC,hWBPFZInLsBg~~60_58.JPG Gata,am inteles. Totusi,ce ai acolo sunt proiectoate auto,fara lupa,fara nimic care daca nu ma insel sunt facute sa bata mai in lateral. Iti urez succes in ale monta. Vezi ca sunt pe net lupe cu bec xenon,rotunde,simple,si tin sa cred ca si vezi ceva cu el. Adica daca pui far,pune'l sa lumineze,sa vezi si sa fi vazut.Nu de alta dar tot cred ca o sa mai iesi si pe afara In alta ordine de idei,sambata mi-am montat si eu scaritele,toate bune si frumoase dar parca nu ma multumesc atat de mult,as fi vrut sa fie mai in spate si mai inalte. Diferenta de pozitie nu e foarte mare fata de cele originale. Editat Martie 24, 2014 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 pai ce n-o duci pe platforma la TNG? iar de teste, poti gasi o zona in afara orasului, si o testezi acolo (dusa cu platforma,evident). oricum ce faci tu nu e legal, daca e sa fim ''la sange'',deci daca dai peste un gabor cu exces de zel, te fu.te oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu nu inteleg o treaba... tu ai dat jos carenel stock (inclusiv fata, cu farul etc) pt a lua carene de pista si pt a le pune FAR ? wtf? o vei folosi exclusiv pe pista? daca da, de ce-i mai pui becuri? sau vrei sa o folosesti si pe strada, sa ramana cu nr de inmatriculare etc, si daca pici pe jos,sa nu strici carenele stock,ca apoi sa o vinzi cu "15.000 km, necazuta,nedusa pe pista" ? )))))) trecand peste sarcasmul meu,chiar nu inteleg Am vazut sute de motorete echipate cu carene de pista, dar pastrau numarul de inmatriculare, lupe, semnale, stop pe frina. In Ungaria, la Hungaro am vazut. Dupa ora 5 seara, circuitul era rezervat de diferite cluburi moto si veneau cel putin 100 de motoare, marea majoritate erau fara carenele de strada. Un set de carene originale costa si 1000euro, daca sint nelovite, nevopsite. Un set de carene de fibra, costa maxim 500euro cu vopsit cu tot, le gasesti si la 350euro. Cele de fibra se pot repara usor. Deci, de ce sa le risti pe cele originale? Si da, mai toate motoretele tzipla , in special cele din It, cu carenele originale tipla, au fost folosite la circuit, aia-s destepti, ca nu-i moral-asta-i alta discutie(inutila), atita timp cit 99% din cumparatori cauta vopsea stralucitoare. Piata dicteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 avand o singura zi libera pe saptamana am zis sa mai mesteresc pe la mobra Bravo, Georgel! Astept sa vad ce schema de culori aplici pe carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 oricum ce faci tu nu e legal, daca e sa fim ''la sange'',deci daca dai peste un gabor cu exces de zel, te fu.te oricum Asa este Bravo, Georgel! Astept sa vad ce schema de culori aplici pe carene. Am desenat ceva astazi la munca , o sa vedem ce iese ... cat mai simplu posibil mersi Nicule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Am vazut sute de motorete echipate cu carene de pista, dar pastrau numarul de inmatriculare, lupe, semnale, stop pe frina. In Ungaria, la Hungaro am vazut. Dupa ora 5 seara, circuitul era rezervat de diferite cluburi moto si veneau cel putin 100 de motoare, marea majoritate erau fara carenele de strada. Un set de carene originale costa si 1000euro, daca sint nelovite, nevopsite. Un set de carene de fibra, costa maxim 500euro cu vopsit cu tot, le gasesti si la 350euro. Cele de fibra se pot repara usor. Deci, de ce sa le risti pe cele originale? Si da, mai toate motoretele tzipla , in special cele din It, cu carenele originale tipla, au fost folosite la circuit, aia-s destepti, ca nu-i moral-asta-i alta discutie(inutila), atita timp cit 99% din cumparatori cauta vopsea stralucitoare. Piata dicteaza. hai JAGI............esti hilar cand incepi cu aceste comparatii ......Ungaria,Hungaro etc.......pana una alta traim in RO, unde nu se duc toti,buluc, la circuit in afara.... (si daca o fac, o fac RAR,nu o fac lunar/saptamanal/etc) carenele au valoare doar pt AIA CARE PUN PRET PE ELE............eu personal ma pis pe carene, pe stickerele originale si pe alte cacao.turi dupa care altii de AICI plang (nu cmd,nu lovesc doar in tine ) Inteleg mania unora sa aiba o motocicleta lucioasa, ca scoasa din fabrica, stickere /colorit original, ne-julita,ne-zgariata.....dar plm,eu personal nu dau doi bani pe aspectul asta... pe de alta parte, mi se pare hilar sa incepi sa bagi bani in vopsit/stickerit carenele de pista.......... dar in final cine are bani,face ce-i pofteste inima,daca vrea, cumpara 5 seturi de carene originale, si le nenoroceste toate pe pista. De ce? pentru ca poate si ca-si permite... Ca eu sau altul n-ar face asta,e alta poveste.... SI oricum ,desi a devenit deja cliseu, este un adevar trist ca la noi se pune f mult accent pe look, pe imagine, pe sunet.......de aia gusterii se uita la carene,la colorit, la etc.... el nu vede discu de frana terminat de zile sau un lant uzat inegal,dar iti vede stickerul ca nu e original.......asa e romanul (nu cmd,aici nu ma refeream la tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Incet, incet, ne dam si noi pe brazda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 eu rad de farurile lui CMD, sa vezi ce faruri imi pun eu pe mobra ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Adrian....spune-mi te rog,domnu jagi mai merge in ceva campionat??? Nu prea stiu ce face Dl JAGI , cred ca o sa-ti spuna el personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 imi recomanda si mie cineva crash pads pentru k8 600? as prefera sa fie cu brat ca sa nu dau gaura in carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 avand o singura zi libera pe saptamana am zis sa mai mesteresc pe la mobra am montat ce mai aveam la motocicleta din carenele de curse am tras cateva foto(Adriane sa nu ma certi ca nu sunt facute cu dslr`ul) si acum ma apuc de un desen pentru ea,am scos pozele la imprimanta ,mi-am luat creioane colorate,guma de sters,ascutitoare si ma apuc de treaba ,saptamana aceasta sper sa adaptez lupa pt masca fata si sa o duc la vopsit Nu am montat inca scaritele pt ca nu a sosit QS`ul . 2.jpg3.jpg4.jpg7.jpgFotografie-0161.jpgFotografie-0162.jpgFotografie-0163.jpgPhoto0045.jpgPhoto0050.jpg Hei, unde este butonul de "Like" ? Ce mai oftez cand intru pe topicul asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 mersi Theo! nu aveam ce sa fac si am dat cu carioca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Eu lucram cu Paint. Cu Photoshop nu am lucrat. Cat despre locul numarului, parca la Suzuki merge ca-n poza (codita/fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 E bine fratelo....numai motoru sa mearga.ciao..vi pe hungaro anu asta??? Da & Brno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 mersi Theo! nu aveam ce sa fac si am dat cu carioca Photo0055.jpgPhoto0057.jpgPhoto0056.jpgPhoto0058.jpgPhoto0059.jpgPhoto0060.jpg Eu lucram cu Paint. Cu Photoshop nu am lucrat. Cat despre locul numarului, parca la Suzuki merge ca-n poza (codita/fata) Adica asemanator cu poza 2 din cele postate de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Pentru ca a fost frumos afara si nu am mai scapat de prieteni sa facem ce mai am de facut la mobra astazi ca maine sa mergem la pescuit ne-am apucat sa "tricotam" o protectie pt radiatorul de apa si cel de ulei ,dat jos scarita stanga pasager si peg`ul de pe dreapta(am lasat suportul de scarita dreapta pe post de exhaust hanger bracket) costa ceva unul aftermarket si nu am vrut sa dau $ pe el . Sper sa va placa si sa fie "ce trebe" ,daca credeti ca e ceva gresit va rog sa-mi spuneti ,mai am de eliminat partea de jos din protectie in zilele urmatoare daca ma incurca cumva cand montez noile carene CRC ,luni sper sa ajunga si sa apuc le montez pe motocicleta + sa vin cu un review,in zilele urmatoare vreau sa ma decid daca sa le vopsesc sau sa le las asa . Am folosit o tabla perforata (plasa de boxe) ,soricei ,sficul (sau cum se numeste),putin si flexu ,carioca(era mai bun un corector ...) + mare mare rabdare Editat Martie 29, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 pai si ce protectie crezi ca-i va oferi ? Insectele se vor infige oricum, noroiul il vei curata mai greu, in cazul unui accident oricum nu va scapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) te salut Alexe poti sta jos,ai 4 si pentru astazi ! ...glumesc Este pentru pietricele de pe circuit (vezi ce au patit baietii anul trecut @ Serres!!!) Editat Martie 29, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 ce sa fac ... bine ca ai revenit in tara mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 pai si ce protectie crezi ca-i va oferi ? Insectele se vor infige oricum, noroiul il vei curata mai greu, in cazul unui accident oricum nu va scapa. Ai dreptate, numai ca se vede ca inca nu ai patit-o. Mergi in spatele unei alte motorete, sau unei masini, iti arunca o pietricica exact in radiator, si dupaia dai telefoane sa vina sa-ti transp motoreta pe platforma. Eu cit am mers pe strada nu am avut ghinion, dar imi amintesc ca am luat de n ori cite o piatra mica , ori in casca, ori pe costum, chiar si pe manusa m0a lovit, chiar m-a durut. Exemplul cu Serres 2013, e prea fortat, erau atitea pietricele, incit trebuia sa nu o fi pati-o chiar niciodata, ca sa indraznesti sa intri pe pista aia, cum s-a si intimplat. Toti care nu au avut protectie, au avut radiatorul spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.