razvy4u Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 nu stiu cum sal editez ca am vazut greselilee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 salut....imi poate spune cineva cum as putea testa presiunea la pompa de benzina la un gsxr 600 k5....am impresia ca nu maintrage....in a2a ii dau blana si nubda deloc sa ma dea pe spate...doar cate o zmuncire din cand in cand...si am testa totinsenzorincuratat filtru aer..filtru be zina si ma am de testat flow-ul la pompande benzina si presiunea.... Ai in manual procedura si datele necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Salutare,va scriu cu urmatoare problema: se da un gsx-r 600 k8,nepornit de aproape un an de zile,cumparat baterie,turnat acidul, pus baterie pe moto,pornit la sfert,totul bine si frumos. Dupa ce am oprit-o (15 min mers relantiu ) ,scos cheia si plecat ,uitandu-ma inapoi am obs ca stopul este semi aprins,40% din intensitAtea normala (pozitie ) si ca pulseaza...wtf ! De la ce poate fi ? M-am grabit cu bateria ? Trebuia sa o las mai mult? I-am scos borna si am bagat-o in garaj inapoi. Multumesc anticipat Daca este nevoie, revin cu video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Normal o data ce s-a inchis contactul cu cheie nu mai ai tensiune in instalatia de iluminare. Daca spui ca se aprinde totusi.(si nu este o reflexie a soarelul) atunci sunt ceva combinatii pe sistemul electric,cum ar fi xenon,alarma,alte dispozitive..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Sa n-o fi lasat-o pe parking (pozitie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Am elucidat misterul. Pe langa bateria motocicletei,a murit si bateria de la telecomanda alarmei. Stiind asta,n-am conectat alarma, dar am conectat plusul de la alarma. Odata scos plusul alarmei, stopul s-a stins de tot. Probabil,inchide circuitul prin imobilizator sau ceva de genul..... Multumesc !! » Post actualizat in 19 Aug 2016 12:36 Am elucidat misterul. Pe langa bateria motocicletei,a murit si bateria de la telecomanda alarmei. Stiind asta,n-am conectat alarma, dar am conectat plusul de la alarma. Odata scos plusul alarmei, stopul s-a stins de tot. Probabil,inchide circuitul prin imobilizator sau ceva de genul..... Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Banuiam eu... Un sfat daca imi permiti:: Elimina functia de immobilizator din alarma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Banuiam eu... Un sfat daca imi permiti:: Elimina functia de immobilizator din alarma! Asa voi face. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salutare! Aveti idee daca e compatibil CDI-ul de la Srad 600 pe ce de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Srad 750 este pe injectie,srad 600 carburatie...deci nu sunt compatibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Are idee cineva ce tip de bec este pe faza scurta la k8-k9 de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 salutare are cineva de vanzare un releu ptr un gsx-r 600 k 7? sau il mai pot repara pe cel original? mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Matache pune un mosfet si schimba pozitia releului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 ok multumesc ptr raspunsul promt o sa incerc sa fac modificarea sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 De mers merge, dar cum spunea CMD, schimba-i pozitia de montare. Inginerul debutant de la Suzuki l-a pus exact in spatele radiatorului, radiator care este fierbinte si aerul care circula prin radiator vine deja fierbinte si in loc sa raceasca releul de tensiune, mai rau il incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Nu caldura de la radiator este problema aia depaseste usor 100 grade C. Caldura cu probleme vine de la galerii de evacuare unde se atinge lejer 300 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Are idee cineva ce tip de bec este pe faza scurta la k8-k9 de 600?K8-K10 are. H 11 pentru faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_glumetu Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 recent am urcat si eu pe un K7 de 1000. foarte incantat de mobra - quikquestion : pe la 150km parcursi e normal sa inceapa deja sa palpaie becul galben de benzina?. citind totusi de recall-ul pt pompa de frana am dat un mail la Motorteam si mi-au comunicat ca nu a fost inregistrata la momentul vanzarii. Motocicleta a fost luata de noua de la B&S Motors care erau in Tunari pe soseaua de centura. A facut cineva recent aceasta operatiune; daca da unde si ce documente au fost necesare. multumesc..drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 150km de cand ai facut full rezervorul? Nu este normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_glumetu Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Da, de la plin. Am înțeles că are 2 semnale....odată pâlpâie. ...Și după rămâne aprinsă. Sa înțeleg ca am un consum exagerat de mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Oarecum..depinde de modul de pilotaj,stare tehnica,tuning..etc sau posibil o decalibrare a sondei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 gata cmd am rezolvat problema se pare ca releul incarca acum l`au curatat putin baietii la un service urmeaza sa ii schimb si pozitia undeva mai in spate ...ca la modelul 2008 mc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Baietii...nu stiti careva de unde naiba sa daunladez un user's manual pt un K2 de 1000? Tot am cautat ca imbecilul da ma trimiteau din site in site...ca noroc ca am avira cu licenta! Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gsx-r-1000-2001-2002-manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 (editat) TNG esti o bomboana....te iubesc....no homo! Editat Septembrie 11, 2016 de Sergiu 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.