ashtray. Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 https://i.redd.it/rtee6lyx3hpx.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 200hp .... tc si electronica buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 200HP la roata, declarati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Cred ca Suzuki gsxr1000r acum se va putea bate cu zx10rr, s1000rr. Cbr1000rr vad ca are ceva mai putini cai si ma cam mira faptul asta. Au zis peste 200 cai , adica sunt cam 202. Nu cred ca sunt la roata, niciunii nu au declarat puterea la roata. Editat Octombrie 5, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cbr1000rr vad ca are ceva mai putini cai si ma cam mira faptul asta. Poate că nu mai este la fel de interesant să te bați în cai putere? CBR-ul vine cu suspensii mai șmechere (dacă se adeverește faptul că SP-ul va fi modelul de bază) și cu vreo 6kg în minus. Puterea anunțată este tot timpul cea de la arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Pana atunci sa ne amuzam putin ) si sa respectam normele de poluare. Nu cred ca cineva o sa lase burlanul ala acolo ) 14468649_1623086554657337_6904019907575541999_o.jpg odios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare.o mana de ajutor va rog frumos...am gasit mufa de la releu de incarcare semitopita...si asta ca am dessfacut si m am uitat...in prealabil,dupa o tura de 60 km nu a mai pornit .curent zero.Ce ma sfatuiti sa fac? » Post actualizat in 06 Oct 2016 13:22 motorul in cauza e gsxr 600 /2007 » Post actualizat in 06 Oct 2016 13:23 am incarcat bateria si a pornit imediat....dar ...ce s-a intamplat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Contact imperfect sau releu ars. Taie firele si cositoreste nu inainte de a verifica generatorul pe cele 3 faze daca este ok. Dupa ce ai lipit firele verifica din nou incarcarea. Daca este ok,ai rezolvat-o,daca nu, posibil releul sa fie ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? Editat Octombrie 6, 2016 de catalin10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Fara papuci,cositoresti firele si le izolezi. Generatorul il masori cu multimetru..daca ai dubii, atunci il poti inspecta si vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Asa arata inauntru. E ok sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Nu prea..2 bobine au urme de supraincalzire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Va salut! Stie cineva dacă chiuloasa de la gsxr 1000 K1-K2 merge la k3-k4 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? O sertizare bună e superioara lipiturii. Daca nu ai materiale de calitate si scule competente, e posibil sa te descurci mai bine cu lipitura. Lucreaza cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Contact imperfect sau releu ars. Taie firele si cositoreste nu inainte de a verifica generatorul pe cele 3 faze daca este ok. Dupa ce ai lipit firele verifica din nou incarcarea. Daca este ok,ai rezolvat-o,daca nu, posibil releul sa fie ars. asa a fost ...adica contacte imperfecte... . dupa indicatiile date de tine am rezolvat cazul...acum e totul ok. Multumesc inca odata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Salutare, asta ii sonda cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Din ce vad acolo este o reductie pe sonda. Aia pare sa fie cu filetul distrus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Din ce vad acolo este o reductie pe sonda. Aia pare sa fie cu filetul distrus. Da, am reușit sa o dau jos. O sa o duc la un strungar. Poate sa facă alta dacă are sculele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Ce parere aveti despre GSX-R 750 K8 ? Ceva probleme cunoscute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 cumpara ca e super motocicleta daca gasesti una intretinuta si in mintile ei,parca la modelul asta au repozitionat releul de incarcare => ca ai nevoie doar de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Salutare! Am facut in weekend o plimbare cu noua motocicleta si am o intrebare: Da rateuri pe decelerare de la ture mai mari in special, ii problema?Dauneaza motorului? Rateurile nu sunt mari. Motorul in cauza: GSXR 1000 k7 -Y schimbat -Tobe mivv -Filtru sport K&N -Soft original -Bujii iridium(nu cred ca influenteaza) Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 dude,tobele bubuie!ai uitat de Gremlin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 dude,tobele bubuie!ai uitat de Gremlin? Sa bubuie in pace ) pe mine nu ma deranjeaza cat timp nu bubuie si segmentii. Nu stiu cum is astea pe injectie daca le scoti catalizatorul fara sa le resoftezi. Nu as vrea sa am pe viitor probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 injectie-cat out-resoftare...gandesc eu.. ne pot zice caolegii mai priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.