catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? Editat Octombrie 6, 2016 de catalin10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Fara papuci,cositoresti firele si le izolezi. Generatorul il masori cu multimetru..daca ai dubii, atunci il poti inspecta si vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Asa arata inauntru. E ok sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Nu prea..2 bobine au urme de supraincalzire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Va salut! Stie cineva dacă chiuloasa de la gsxr 1000 K1-K2 merge la k3-k4 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? O sertizare bună e superioara lipiturii. Daca nu ai materiale de calitate si scule competente, e posibil sa te descurci mai bine cu lipitura. Lucreaza cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Contact imperfect sau releu ars. Taie firele si cositoreste nu inainte de a verifica generatorul pe cele 3 faze daca este ok. Dupa ce ai lipit firele verifica din nou incarcarea. Daca este ok,ai rezolvat-o,daca nu, posibil releul sa fie ars. asa a fost ...adica contacte imperfecte... . dupa indicatiile date de tine am rezolvat cazul...acum e totul ok. Multumesc inca odata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Salutare, asta ii sonda cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Din ce vad acolo este o reductie pe sonda. Aia pare sa fie cu filetul distrus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Din ce vad acolo este o reductie pe sonda. Aia pare sa fie cu filetul distrus. Da, am reușit sa o dau jos. O sa o duc la un strungar. Poate sa facă alta dacă are sculele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Ce parere aveti despre GSX-R 750 K8 ? Ceva probleme cunoscute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 cumpara ca e super motocicleta daca gasesti una intretinuta si in mintile ei,parca la modelul asta au repozitionat releul de incarcare => ca ai nevoie doar de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Salutare! Am facut in weekend o plimbare cu noua motocicleta si am o intrebare: Da rateuri pe decelerare de la ture mai mari in special, ii problema?Dauneaza motorului? Rateurile nu sunt mari. Motorul in cauza: GSXR 1000 k7 -Y schimbat -Tobe mivv -Filtru sport K&N -Soft original -Bujii iridium(nu cred ca influenteaza) Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 dude,tobele bubuie!ai uitat de Gremlin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 dude,tobele bubuie!ai uitat de Gremlin? Sa bubuie in pace ) pe mine nu ma deranjeaza cat timp nu bubuie si segmentii. Nu stiu cum is astea pe injectie daca le scoti catalizatorul fara sa le resoftezi. Nu as vrea sa am pe viitor probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 injectie-cat out-resoftare...gandesc eu.. ne pot zice caolegii mai priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Resoftare cu: PAIR off.Deceleration cat off,Inbogatit putin harta de IAP.si se rezolva. Din punct de vedere "artistic"sunt interesante.Dar din punct de vedere tehnic nu sunt chiar ok acele explozii,perturba tot traficul de gaze din evacuare,sa nu mai spun ca in timpul exploziei se creaza o presiune inversa pe supapele de evacuare si gazul ars care incearca sa iasa din cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Mersi de info! deocamdată nu am apucat sa înțeleg prea multe din plimbarea pe care am avut-o. În primăvară, după plimbări mai serioase cel mai probabil o sa facem operațiunea respectiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Salutare la toata lumea, De astazi sunt fericitul posesor al unu Suzuki GSXR 600 K5 si as vrea sa stiu de unde pot descarca si eu manualul de intretinere in limba engleza. Eu am manualul,dar este in franceza si nu prea ne intelegem bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-GSX-R-600-04-05-manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Catalin Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Va salut! Caut sa cumpăr tăblița care tine plăcuțele de frana. Dacă are cineva as fi recunoscător. Multumesc! » Post actualizat in 25 Oct 2016 16:13 Este modelul cu 4 plăcute pe etrier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 (editat) Suzuki nu a avut niciodata (din cat stiu eu) etriere cu 4 placute. Acest model de etrier cu ai tu,se regaseste doar la Kawasaki... sa nu mai spun ca pe gsxr 1000 k1/k3 nu sunt etrieri cu prindere radiala... Editat Octombrie 25, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Posibil sa fie de Kawasaki. Eu ii am pe 1000 k4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.