Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare! Unde gasesc un pinion 16T 530 pt GSXR 1000 09-11? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 15 minute, goe 75 a spus: Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 9 ore, vlm450 a spus: Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Suna a “slippery clutch”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 (editat) Când patinează se tureaza în gol, nu smuceste. Am avut "norocul" de a cumpăra doua motociclete cu ambreiaj spre final de viata, și patinau în draci. Dar nu smucea niciunul, ci mergeau in gol turațiile și eram nevoit sa manevre extrem de fin accelerația ca să anulez patinajul și sa pun ceva putere la roata. Când am demontat ambreiajul la R1, discurile erau negre cu mov și arcurile ca de Dacie papuc. Editat Iunie 29, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 40 minute, yo4hgx a spus: Suna a “slippery clutch”... M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 36 minute, goe 75 a spus: Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Mersi de info! Eu nu am de gand sa renunț la slipper-clutch. Mi-a salvat pielea de câteva ori. O sa ma documentez cu reglajul prima dată, pe urma schimb componente. Probabil is arcurile obosite. As evita sa schimb tot ansamblul, am dat un ochi și pare costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 (editat) Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ... Tot atunci am comandat discuri de frana noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 . A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . Editat Iunie 29, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 2 ore, vlm450 a spus: M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? Motor cu “launch control” electronic ?... Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 11 ore, yo4hgx a spus: Motor cu “launch control” electronic ?... Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”. Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. Acum 11 ore, goe 75 a spus: Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ... Tot atunci am comandat discuri de frana noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 . A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . Momentan am pus RCS 19, dar feeling-ul inca nu ii ideal. Cursa manetei ii ok dar forta cu care tragi trebuie sa fie destul de mare. Cu ocazia asta va prezint pe Suzana "RR" Maramu' Edition. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 21 hours ago, Sher said: Multam fain! Salut, Am pinionul si foaia stock 530 de la un k7 , daca se potriveste discutam si ti le dau aproape moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Am avut rcs19 la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis. Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 3 ore, vlm450 a spus: Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. Atunci e clara “problema”... Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru. https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 36 minute, yo4hgx a spus: Atunci e clara “problema”... Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru. https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/ Da, aceeasi problema! Probabil in cazul meu, datorita uzurii apar si niste sunete extra, eu incercand sa il patinez. O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 2, 2020 Share Postat Iulie 2, 2020 La 30.06.2020 la 13:47, vlm450 a spus: O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. Spor! Cea mai “sanatoasa” decizie... Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 La 30.06.2020 la 15:47, vlm450 a spus: O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 4, 2020 Share Postat Iulie 4, 2020 Salut, Am niste placute de frana CL xbk5 pentru k7-k8 noi noute nemontate . Am uitat ca am etrieri de r6 si am comandat gresit. Daca e cineva interesat, pm ! thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 La 03.07.2020 la 8:27, george05 a spus: Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? Da, asa ramane. O sa reglez doar slipery clutch-ul. Momentan sunt in cautare de kit servisare etrieri originali(1000 k7). Are cineva un COD/Magazin unde pot gasi in RO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Salutare! A anulat cineva complet clapetele secundare de acceleratie sau a resoftat ECU pentru a le tine complet deschise? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Acum 4 ore, Sher a spus: Salutare! A anulat cineva complet clapetele secundare de acceleratie sau a resoftat ECU pentru a le tine complet deschise? Numai bine! Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Care ar fi avantajele si dezavantajele eliminarii complete? Se castiga putere in turatii mari, dar se pierde cuplu in ture joase si medii? In putinul timp pe caare l-am avut ca sa ma documentez am vazut ca unele motoare incep sa inchida clapetele secundare dupa ge gazul a fost deschis la maxim. In cazul acesta cred ca o solutie ar fi ca acestea sa ramana deschise de tot la WOT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 (editat) Nu stiu unde te-ai documentat, dar nici un motor nu inchide STV la WOT de cat cele care sunt restrictionate la putere cum ar fi cele din Franța. Daca vrei un raspuns corect prima data ar trebui sa spui despre ce model si an este vorba. Editat Iulie 20, 2020 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Aici gasisem ca se inchid la WOT, dar este un model american din 2017 si chiar cel ce face testul a spus in alt episod ca la modelele europene nu se intampla la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 Da,sunt diferente intre modelele pentru piete din tari diferite. Eu cunosc destul de bine softul suzuki de aceea te-am intrebat de ce le vrei deschise,si ce model si an de GSXR ai? Sa stim concret despre ce vorbim nu dupa filmulete pe Youtube... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.