Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Din pacate nu ai inteles nimic.

Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum .

Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri .

Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500.

Sper ca ai inteles .Bafta

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate nu ai inteles nimic.

Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum .

Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri .

Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500.

Sper ca ai inteles .Bafta

 

intrebasem si pe CBR-isti si am postat din gresealaintrebarea pentru CBR

!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu ai inteles nimic.

Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum .

Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri .

Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500.

Sper ca ai inteles .Bafta

de altfel nu caut reduc consumul prea mult , imi luam scuter sau un motor de 125 , 250 cm3 max daca asta vroiam, oricum consuma mult motocicletele ce rost ar avea ? nu am ce sa ii fac sa consume mai putin , in schimb sunt foarte curios de consumul motocicletelor in general pur si simplu !

 

exact cum ai spus, pentru cultura mea generala

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca este cazul dar pot sa te imit si eu si pot posta niste replici asa pe masura rspunsului tau ...... mai speceale asa pentru oamenii buni hah hah ce sa zic

 

 

 

ai incercat vreodata sa te stropesti cu benzina si apoi sa faci ceva scantei ? ia incearca pentru tine oricum nu conteaza banii astia " la tine nu e o problema " sau ma insel !!!!!!!

 

vedeti voi spunea unu vara trecuta ca este foarte pasionat de motociclete si facea mistouri de cei care si-ar dori sa aiba o motocicleta dar se multumesc cu admiratul pentru ca nu au bani , vedeti voi daca ai bani nu inseamna ca esti mai presus in vreun fel de cel care munceste din greu ca sa supravietuiasca , pana la urma ca sa intretii un motor trebuie sa ai un venit frumusel , deh nu toti au norocul asta , mai sunt si oameni interesati de comsum daca pe voi nu va intereseaza nu inseamna ca nu sunteti voi aia debili

tipu de care amintesc mai sus sta bine pe banii parintilor si deh pana o sa afle si el cum e sa muncesti poate va mai dura sau poate nu se va intampla niciodata deh norocul asta

Man......dupa cum a mai zis un tovaras inaintea mea...tu nu ai inteles ideea.....pt cbr-uri este alt topic.....aici suntem la suzuki.....ca si cum ai aduce o baba in casa lui hugh hefner:))))))sorry daca te-am jignit chiar nu a fost cu intentie numai cu sageata

pac pac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de gixx-uri va anunt ca dezmembrez un k1 de 600. Piesele se potrivesc si la k2,k3. Daca aveti nevoie de ceva dati un PM sau un tel la 0724 794 456. deasemenea am si o toba leo vince sbk ,un sunet foarte frumos. detalii in semnatura. Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man......dupa cum a mai zis un tovaras inaintea mea...tu nu ai inteles ideea.....pt cbr-uri este alt topic.....aici suntem la suzuki.....ca si cum ai aduce o baba in casa lui hugh hefner:))))))sorry daca te-am jignit chiar nu a fost cu intentie numai cu sageata

pac pac!

 

intrebasem si pe CBR-isti si am postat din greseala intrebarea pentru CBR , dadusem copy paste fara sa imi dau seama

!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebasem si pe CBR-isti si am postat din greseala intrebarea pentru CBR , dadusem copy paste fara sa imi dau seama

!

cand am vazut ce intrebare ai pus am crezut ca sigur iti arde de misto si ti-am raspuns tot asa<soryy daca te-a afectat asa de mult>

acum sa revenim ;; daca vrei sa afli cat consuma un gsxr sa stii ca mult mai putin decat un cbr, mere mult mai tare decat un cbr si e si mult mai frumoasa decat un cbr :bigstar:

orice ne-ai intrba despre o honda raspunsurile o sa fie toate negative

asa ca nu mai sta pe ganduri si ia-ti un srad repede ca-l gasesti bine la bani si da clasa la toate hondele

<toate femeile pe strada viseaza barbati pe SUZUKI nu pe cbr>

 

 

ps. sper ca stii de gluma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie

 

eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc

 

sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am vazut ce intrebare ai pus am crezut ca sigur iti arde de misto si ti-am raspuns tot asa<soryy daca te-a afectat asa de mult>

acum sa revenim ;; daca vrei sa afli cat consuma un gsxr sa stii ca mult mai putin decat un cbr, mere mult mai tare decat un cbr si e si mult mai frumoasa decat un cbr :P

orice ne-ai intrba despre o honda raspunsurile o sa fie toate negative

asa ca nu mai sta pe ganduri si ia-ti un srad repede ca-l gasesti bine la bani si da clasa la toate hondele

<toate femeile pe strada viseaza barbati pe SUZUKI nu pe cbr>

 

 

ps. sper ca stii de gluma

 

da am prins ideea , normal ca stiu de gluma :lol:

aici suzuki is the best :wacko: ,sau mai corect aici se spune \"SUZUKI THE POWER OF DREAMS \" :baldy:

postez de obicei seara si din cauza oboselii mai incurc cuvintele :)

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie

 

eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc

 

sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab :baldy:

 

in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie

la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie

la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc

 

dar totusi,din cate stiu eu (putine intradevar) cele pe injectie au shocul automat,eu am manual si trebuie tras de fiecare data ca sa se incalzeasca :baldy:

 

multumesc mult si pt raspunsul precedent :wacko:

nu ma asteptam sa fie asa rapid :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie

 

eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc

 

sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab :wacko:

daca o sa schimbi vreodata bujiile o sa vezi si injectoarele :baldy:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual

 

 

va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta :baldy:

 

daca tot am dat peste oameni care cunosc va mai deranjez cu doua intrebari:

 

1.se pot bune carene de K4 pe al meu?...trebuie sa recunosc ca arata mai bine modelele 2004+

2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate

(au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei?

 

inca o data va multumesc pt raspunsuri :wacko:

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot pune dar trebuie facute unele modificari,se poate lasa mai jos dar trebuie sa cumperi un kit special pt asa ceva ,succes

 

stii si poti sa imi spui ce fel de modificari trebuie facute

mersi pt raspuns :baldy:

 

nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual

 

mac.

m am uitat pe forum si am vazut ca tu aduci carene...ai idee,se pot face aceste modificari,sa transform un suzuki k1-k3 intr-un k4+?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta :baldy:

 

2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate

(au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei?

 

Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati.

 

edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate.

Editat de jucarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanare

asazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata

producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual

 

Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut.

 

Si la a mea e tot manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut.

 

Si la a mea e tot manual.

 

ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima :lol:

iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta :baldy:

 

 

cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanare

asazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata

producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare

 

mac ms mult pt raspuns :)

din pacate nu le am cu mecanica :wacko: si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut.

 

Si la a mea e tot manual.

 

 

"socul" acela defapt nu e un soc, e tot o acceleratie dar care poti sa-l pui si sa stea acolo asa pana pe la 3000 ture parca, asa am avut si eu la gsxr 600 k2 , nu e ca la carburatie sa-i taie din aer, injectia gandeste totul in functie de temperatura motorului/umiditate/etc

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati.

 

edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate.

 

Despre asta este vorba ???

http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima :lol:

iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta :baldy:

 

mac ms mult pt raspuns :)

din pacate nu le am cu mecanica :wacko: si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand

 

Se pot monta cu gauri noi pentru fixare(inclusiv unele urate facute langa ram), cu cateva taieturi si lipituri, (vorbesc doar de laterale). Daca vrei sa iti pui crash pad-uri va trebui sa mai dai niste gauri, si s-ar putea sa ai probleme cu temperatura, pentru ca nu sunt pozitionate la fel gaurile mari prin care iese aerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu.

din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel.

dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4.

si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru.

asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos.

uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...