Cristifrig Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Din pacate nu ai inteles nimic. Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum . Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri . Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500. Sper ca ai inteles .Bafta Editat Aprilie 26, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Din pacate nu ai inteles nimic.Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum . Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri . Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500. Sper ca ai inteles .Bafta intrebasem si pe CBR-isti si am postat din gresealaintrebarea pentru CBR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Din pacate nu ai inteles nimic.Acest topic este pentru SUZUKI GSX-R nu CBR ,daca vrei consum mic ramai la motoreta pe care o ai. Cine isi i-a sportiva nu are rost sa sa uite la consum . Pentru cultura ta generala daca mergi normal consuma intre 8-10 litri . Dar normal cu GSX-R sau CBR e altfel decit cu CB 500. Sper ca ai inteles .Bafta de altfel nu caut reduc consumul prea mult , imi luam scuter sau un motor de 125 , 250 cm3 max daca asta vroiam, oricum consuma mult motocicletele ce rost ar avea ? nu am ce sa ii fac sa consume mai putin , in schimb sunt foarte curios de consumul motocicletelor in general pur si simplu ! exact cum ai spus, pentru cultura mea generala Editat Aprilie 26, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 SAL! Aveti idee de unde pot achizitiona o aripa fata de gsxr 600 k1, second hand sau noua? am io una din carbon, o dau la schimb cu cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 nu cred ca este cazul dar pot sa te imit si eu si pot posta niste replici asa pe masura rspunsului tau ...... mai speceale asa pentru oamenii buni hah hah ce sa zic ai incercat vreodata sa te stropesti cu benzina si apoi sa faci ceva scantei ? ia incearca pentru tine oricum nu conteaza banii astia " la tine nu e o problema " sau ma insel !!!!!!! vedeti voi spunea unu vara trecuta ca este foarte pasionat de motociclete si facea mistouri de cei care si-ar dori sa aiba o motocicleta dar se multumesc cu admiratul pentru ca nu au bani , vedeti voi daca ai bani nu inseamna ca esti mai presus in vreun fel de cel care munceste din greu ca sa supravietuiasca , pana la urma ca sa intretii un motor trebuie sa ai un venit frumusel , deh nu toti au norocul asta , mai sunt si oameni interesati de comsum daca pe voi nu va intereseaza nu inseamna ca nu sunteti voi aia debili tipu de care amintesc mai sus sta bine pe banii parintilor si deh pana o sa afle si el cum e sa muncesti poate va mai dura sau poate nu se va intampla niciodata deh norocul asta Man......dupa cum a mai zis un tovaras inaintea mea...tu nu ai inteles ideea.....pt cbr-uri este alt topic.....aici suntem la suzuki.....ca si cum ai aduce o baba in casa lui hugh hefner:))))))sorry daca te-am jignit chiar nu a fost cu intentie numai cu sageata pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Dragi posesori de gixx-uri va anunt ca dezmembrez un k1 de 600. Piesele se potrivesc si la k2,k3. Daca aveti nevoie de ceva dati un PM sau un tel la 0724 794 456. deasemenea am si o toba leo vince sbk ,un sunet foarte frumos. detalii in semnatura. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Man......dupa cum a mai zis un tovaras inaintea mea...tu nu ai inteles ideea.....pt cbr-uri este alt topic.....aici suntem la suzuki.....ca si cum ai aduce o baba in casa lui hugh hefner:))))))sorry daca te-am jignit chiar nu a fost cu intentie numai cu sageatapac pac! intrebasem si pe CBR-isti si am postat din greseala intrebarea pentru CBR , dadusem copy paste fara sa imi dau seama ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 intrebasem si pe CBR-isti si am postat din greseala intrebarea pentru CBR , dadusem copy paste fara sa imi dau seama ! cand am vazut ce intrebare ai pus am crezut ca sigur iti arde de misto si ti-am raspuns tot asa<soryy daca te-a afectat asa de mult> acum sa revenim ;; daca vrei sa afli cat consuma un gsxr sa stii ca mult mai putin decat un cbr, mere mult mai tare decat un cbr si e si mult mai frumoasa decat un cbr orice ne-ai intrba despre o honda raspunsurile o sa fie toate negative asa ca nu mai sta pe ganduri si ia-ti un srad repede ca-l gasesti bine la bani si da clasa la toate hondele <toate femeile pe strada viseaza barbati pe SUZUKI nu pe cbr> ps. sper ca stii de gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 salutare, poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) cand am vazut ce intrebare ai pus am crezut ca sigur iti arde de misto si ti-am raspuns tot asa<soryy daca te-a afectat asa de mult> acum sa revenim ;; daca vrei sa afli cat consuma un gsxr sa stii ca mult mai putin decat un cbr, mere mult mai tare decat un cbr si e si mult mai frumoasa decat un cbr orice ne-ai intrba despre o honda raspunsurile o sa fie toate negative asa ca nu mai sta pe ganduri si ia-ti un srad repede ca-l gasesti bine la bani si da clasa la toate hondele <toate femeile pe strada viseaza barbati pe SUZUKI nu pe cbr> ps. sper ca stii de gluma da am prins ideea , normal ca stiu de gluma aici suzuki is the best ,sau mai corect aici se spune \"SUZUKI THE POWER OF DREAMS \" postez de obicei seara si din cauza oboselii mai incurc cuvintele Editat Mai 1, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 salutare,poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc dar totusi,din cate stiu eu (putine intradevar) cele pe injectie au shocul automat,eu am manual si trebuie tras de fiecare data ca sa se incalzeasca multumesc mult si pt raspunsul precedent nu ma asteptam sa fie asa rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 salutare,poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab daca o sa schimbi vreodata bujiile o sa vezi si injectoarele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta daca tot am dat peste oameni care cunosc va mai deranjez cu doua intrebari: 1.se pot bune carene de K4 pe al meu?...trebuie sa recunosc ca arata mai bine modelele 2004+ 2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate (au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei? inca o data va multumesc pt raspunsuri numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 se pot pune dar trebuie facute unele modificari,se poate lasa mai jos dar trebuie sa cumperi un kit special pt asa ceva ,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 se pot pune dar trebuie facute unele modificari,se poate lasa mai jos dar trebuie sa cumperi un kit special pt asa ceva ,succes stii si poti sa imi spui ce fel de modificari trebuie facute mersi pt raspuns nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual mac. m am uitat pe forum si am vazut ca tu aduci carene...ai idee,se pot face aceste modificari,sa transform un suzuki k1-k3 intr-un k4+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta 2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate (au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei? Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Editat Mai 5, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanare asazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanareasazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. "socul" acela defapt nu e un soc, e tot o acceleratie dar care poti sa-l pui si sa stea acolo asa pana pe la 3000 ture parca, asa am avut si eu la gsxr 600 k2 , nu e ca la carburatie sa-i taie din aer, injectia gandeste totul in functie de temperatura motorului/umiditate/etc Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Despre asta este vorba ??? http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Se pot monta cu gauri noi pentru fixare(inclusiv unele urate facute langa ram), cu cateva taieturi si lipituri, (vorbesc doar de laterale). Daca vrei sa iti pui crash pad-uri va trebui sa mai dai niste gauri, si s-ar putea sa ai probleme cu temperatura, pentru ca nu sunt pozitionate la fel gaurile mari prin care iese aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu. din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.