Sari la conținut

releu incarcare yamaha xt600


Postări Recomandate

ceau. am o motoreta yamaha xt 600e si nu gasesc releul de incarcare. a mers un timp far tot la ea acu nu mai merge si bateria o fierbe ca imi curge toata apa din ea si e noua... se poate sa nu ai be releu si sa fie alta problema gen bobine de aprindere???? astept un raspuns ms mult :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau. am o motoreta yamaha xt 600e si nu gasesc releul de incarcare. a mers un timp far tot la ea acu nu mai merge si bateria o fierbe ca imi curge toata apa din ea si e noua... se poate sa nu ai be releu si sa fie alta problema gen bobine de aprindere???? astept un raspuns ms mult :love:

Cel mai probabil e releul de vina, dar daca ai un tovarash poti sa il incerci pe al lui. Ca sa faci testul, legi un voltmetru pe baterie in timp ce mobra e pornita, si vezi ce tensiune iti indica. Un interval universal valabil este 13,7 - 14,4 V, dar poate sa difere putin de la motor la motor. Poti sa consulti linistit manualul in sensu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descarca manualul de reparatie de aici:

 

http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html

 

si vezi unde e regulatorul.

 

Manuale poti gasi si aici:

 

/index.php?showtopic=13890

 

Si mai multe informatii despre Yamaha XT600 aici la coltul detinatorilor:

 

/index.php?showtopic=126433

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descarca manualul, cauta in manual si vezi unde e amplasat sau daca are sau nu are. Apoi cauta pe motocicleta.

In mod normal cam orice motocicleta trebuie sa aiba releu de incarcare, mai ales daca are baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descarcat manualul. lam gasit in manual, dar pe motocicleta mea nu. am gasit cv asemanator dar nu stiu daca e ala sigur trebuie sa incerc sa vad.dar oare pot sa fie si bobinele bulite?

Pune o poza poate reusim sa ne dam seama despre ce e vorba. Bobina/bobinele de aprindere nu au treaba cu fiertul bateriei si probabil functioneaza ok daca-ti merge motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

N-am vrut sa deschid o noua discutie cu releu de incarcare care este puscat la un xt 600 din 1992. As fi curios daca pot adapta un releu de Dt 125 R sau ceva releu chinezesc care are aceeiasi mufa. Daca se poate va rog sa-mi spune-ti cum sa identific firele ca sa leg corect noul releu. Atasez si o poza cu releele, cel fara fir este originalul dupa XT.

post-15045-0-71826700-1321947540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice releu de moto japoneza cu generator cu magnet permanent are 3 fire de o anumita culoare, de obicei galbene sau rosii sau negre care sunt intrarile si se leaga la cele 3 care ies din generator - nu conteaza ordinea, sunt in AC. Apoi pe langa cele 3 mai sunt 2 sau mai multe din care 2 sunt esentiale: unul e (+) si se leaga la baterie si altul e (-) care se leaga la masa/cadru sau (-)ul bateriei. De obicei + e rosu si - e negru sau alta culoare. Daca mai sunt si alte fire, unul sau doua, le lasi in aer.

 

Si da, poti sa folosesti cam orice releu, o sa mearga pana se prajeste. Daca nimeresti unu de putere apropiata e posibil sa nu se mai strice niciodata.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar problema ar fi alta... unde se alfa releul de incarcare sau cum arata la un xt pt ca nu am pe nime prin apropiere cu motoare ca al meu.

nu mai porni motorul , sigur incarca 18 v in loc de 14 , de aia fierbe bateria ... va improsca acid si va strica vopseaua.

Nu toate releele au aripioare de racire, dar in general au ... iti trebuie unul trifazic (cu 5 fire) poti monta si cu 6 fire dar putin mai greu ... daca nu pui unul dedicat cumpara unul cu fire ... costa cam 500 lei nou, gasesti si chinezarii la magazin de scutere , dar pt ATV350 cam 70-100 lei sau sh la dezmembrari moto cu 50euro.

NU pune de ala mic pt scuter !!!

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici la mine este vorba de releu cu 4 fire: pe motor sunt doua fire albe, unu rosu si unu negru. Ce nu stiu sunt cele doua fire unde se leaga. Vazuta din fata mufa cu piciorusul de blocaj in sus: rosu vine legat la plus stanga sus, negru pe diagonala greapat jos si ramane intrebarea doar cele doua fire care unde vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu probabil ai generator monofazic. 2 fire vin dela generatoru de AC si 2 fire sunt + si -

 

Alb si galben vin de la generatorul din motor, alternator, cum vrei sa-i zici, dinam, magnetou, nu conteaza cum se cheama, si + si minus sunt rosu si negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...