lupan sorin Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 ceau. am o motoreta yamaha xt 600e si nu gasesc releul de incarcare. a mers un timp far tot la ea acu nu mai merge si bateria o fierbe ca imi curge toata apa din ea si e noua... se poate sa nu ai be releu si sa fie alta problema gen bobine de aprindere???? astept un raspuns ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 ceau. am o motoreta yamaha xt 600e si nu gasesc releul de incarcare. a mers un timp far tot la ea acu nu mai merge si bateria o fierbe ca imi curge toata apa din ea si e noua... se poate sa nu ai be releu si sa fie alta problema gen bobine de aprindere???? astept un raspuns ms mult Cel mai probabil e releul de vina, dar daca ai un tovarash poti sa il incerci pe al lui. Ca sa faci testul, legi un voltmetru pe baterie in timp ce mobra e pornita, si vezi ce tensiune iti indica. Un interval universal valabil este 13,7 - 14,4 V, dar poate sa difere putin de la motor la motor. Poti sa consulti linistit manualul in sensu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupan sorin Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 da dar problema ar fi alta... unde se alfa releul de incarcare sau cum arata la un xt pt ca nu am pe nime prin apropiere cu motoare ca al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Descarca manualul de reparatie de aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html si vezi unde e regulatorul. Manuale poti gasi si aici: /index.php?showtopic=13890 Si mai multe informatii despre Yamaha XT600 aici la coltul detinatorilor: /index.php?showtopic=126433 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupan sorin Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 si totusi e posibil sa nu aibe releu? pt ca eu nu il gasesc pe mobra mea ?????? se poate sa mearga si fara releu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Descarca manualul, cauta in manual si vezi unde e amplasat sau daca are sau nu are. Apoi cauta pe motocicleta. In mod normal cam orice motocicleta trebuie sa aiba releu de incarcare, mai ales daca are baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupan sorin Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 am descarcat manualul. lam gasit in manual, dar pe motocicleta mea nu. am gasit cv asemanator dar nu stiu daca e ala sigur trebuie sa incerc sa vad.dar oare pot sa fie si bobinele bulite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 am descarcat manualul. lam gasit in manual, dar pe motocicleta mea nu. am gasit cv asemanator dar nu stiu daca e ala sigur trebuie sa incerc sa vad.dar oare pot sa fie si bobinele bulite? Pune o poza poate reusim sa ne dam seama despre ce e vorba. Bobina/bobinele de aprindere nu au treaba cu fiertul bateriei si probabil functioneaza ok daca-ti merge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 N-am vrut sa deschid o noua discutie cu releu de incarcare care este puscat la un xt 600 din 1992. As fi curios daca pot adapta un releu de Dt 125 R sau ceva releu chinezesc care are aceeiasi mufa. Daca se poate va rog sa-mi spune-ti cum sa identific firele ca sa leg corect noul releu. Atasez si o poza cu releele, cel fara fir este originalul dupa XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Orice releu de moto japoneza cu generator cu magnet permanent are 3 fire de o anumita culoare, de obicei galbene sau rosii sau negre care sunt intrarile si se leaga la cele 3 care ies din generator - nu conteaza ordinea, sunt in AC. Apoi pe langa cele 3 mai sunt 2 sau mai multe din care 2 sunt esentiale: unul e (+) si se leaga la baterie si altul e (-) care se leaga la masa/cadru sau (-)ul bateriei. De obicei + e rosu si - e negru sau alta culoare. Daca mai sunt si alte fire, unul sau doua, le lasi in aer. Si da, poti sa folosesti cam orice releu, o sa mearga pana se prajeste. Daca nimeresti unu de putere apropiata e posibil sa nu se mai strice niciodata. Editat Noiembrie 22, 2011 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) da dar problema ar fi alta... unde se alfa releul de incarcare sau cum arata la un xt pt ca nu am pe nime prin apropiere cu motoare ca al meu. nu mai porni motorul , sigur incarca 18 v in loc de 14 , de aia fierbe bateria ... va improsca acid si va strica vopseaua. Nu toate releele au aripioare de racire, dar in general au ... iti trebuie unul trifazic (cu 5 fire) poti monta si cu 6 fire dar putin mai greu ... daca nu pui unul dedicat cumpara unul cu fire ... costa cam 500 lei nou, gasesti si chinezarii la magazin de scutere , dar pt ATV350 cam 70-100 lei sau sh la dezmembrari moto cu 50euro. NU pune de ala mic pt scuter !!! Editat Noiembrie 22, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Aici la mine este vorba de releu cu 4 fire: pe motor sunt doua fire albe, unu rosu si unu negru. Ce nu stiu sunt cele doua fire unde se leaga. Vazuta din fata mufa cu piciorusul de blocaj in sus: rosu vine legat la plus stanga sus, negru pe diagonala greapat jos si ramane intrebarea doar cele doua fire care unde vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 pai tu probabil ai generator monofazic. 2 fire vin dela generatoru de AC si 2 fire sunt + si - Alb si galben vin de la generatorul din motor, alternator, cum vrei sa-i zici, dinam, magnetou, nu conteaza cum se cheama, si + si minus sunt rosu si negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.