francezu_nba Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare. Eu am instalat am cumparat alarma Defender L711 si mi sa instalat la service pe motor dar in proces sa pierdut manualul. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu manualul in format lectronic va rog sau cineva care il mai are sa ii faca nishte scan-uri. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Cauta pe google cine mai vinde asa ceva, si le trimiti frumos un mail, in care le zici ca esti super multumit de produs si ai pierdut manualu http://forum.4tuning.ro/235-promotii-4tuni...ender-l711.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
francezu_nba Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 mersi frumos. am lasat un reply si daca nu imi raspund le dau mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Manual alarma Defender L711 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...ttach_id=106689. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
francezu_nba Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 mersi mult de tot ca le-am dat mail firmei care face alarmele si nu merge mailu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut! Vreau sa montez aceasta alarma pe un enduro care nu are contact. Porneste direct, fara contactul dat din cheie. In concluzie, n-am conectat decat plusul, minusul si cele doua fire pentru goarna. Restul firelor (contact si semnale) nu le-am mai conectat. De fapt, nici nu stiu care culori sunt exact. N-am schema electrica. Intrebarea ar fi, cum fac sa nu se mai autoarmeze dupa dezarmare? Am incercat comanda de autoarmare off din telecomanda dar nu merge, tot se autoarmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut! Vreau sa montez aceasta alarma pe un enduro care nu are contact. Porneste direct, fara contactul dat din cheie. In concluzie, n-am conectat decat plusul, minusul si cele doua fire pentru goarna. Restul firelor (contact si semnale) nu le-am mai conectat. De fapt, nici nu stiu care culori sunt exact. N-am schema electrica. Intrebarea ar fi, cum fac sa nu se mai autoarmeze dupa dezarmare? Am incercat comanda de autoarmare off din telecomanda dar nu merge, tot se autoarmeaza. ca sa nu se armeze trebuie sa primeasca un+ de undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Pentru ca nu le am cu electronica, raspunsul tau nu ma prea ajuta. Oricum, multumesc! Ma intereseaza un raspuns concret, ceva de genul "conecteaza firul albastru la baterie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) Pentru ca nu le am cu electronica, raspunsul tau nu ma prea ajuta. Oricum, multumesc! Ma intereseaza un raspuns concret, ceva de genul "conecteaza firul albastru la baterie". am cautat si eu schema in speranta de a te ajuta. asa cum ai spus si tu, un fir din cele ramase vine pus la +'ul bateriei. In principiu, cele de semnal au acceasi culoare, deci ai mai elimina 2... de curiozitate, ce fire mai ai libere?P.S In documentul de sus, ai niste date de contact. poti incerca sa faci rost de schema de acolo. Spor! Editat Noiembrie 24, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) Salut! Vreau sa montez aceasta alarma pe un enduro care nu are contact. Porneste direct, fara contactul dat din cheie. In concluzie, n-am conectat decat plusul, minusul si cele doua fire pentru goarna. Restul firelor (contact si semnale) nu le-am mai conectat. De fapt, nici nu stiu care culori sunt exact. N-am schema electrica. Intrebarea ar fi, cum fac sa nu se mai autoarmeze dupa dezarmare? Am incercat comanda de autoarmare off din telecomanda dar nu merge, tot se autoarmeaza. Pe firul de la alarma care trebuie montat "pe contact", cred ca ar trebui montat un intrerupator care sa "simuleze" un +. Adica firul respectiv il legi la baterie dar printr-un intrerupator. La ON ai + pe fir , se dezarmeaza alarma, la OFF nu ai + se armeaza sau o armezi tu din telecomanda. Evident intrerupatorul trebuie sa stii numai tu unde il ascunzi. Bafta. Editat Noiembrie 24, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Pentru ca nu le am cu electronica, raspunsul tau nu ma prea ajuta. Oricum, multumesc! Ma intereseaza un raspuns concret, ceva de genul "conecteaza firul albastru la baterie". daca imi dai schema iti spun ce fir asa pe ghicite nu pot, ca nu is tata omidu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 am cautat si eu schema in speranta de a te ajuta. asa cum ai spus si tu, un fir din cele ramase vine pus la +'ul bateriei. In principiu, cele de semnal au acceasi culoare, deci ai mai elimina 2... de curiozitate, ce fire mai ai libere? P.S In documentul de sus, ai niste date de contact. poti incerca sa faci rost de schema de acolo. Spor! Din mufa mai pleaca un fir verde care are o siguranta pe el si dupa siguranta mai apare inca un fir tot verde, deci ar fi doua fire verzi. Semnale? Si-ar mai fi doar un fir galben. Daca zici ca sunt doua pt semnale cu aceeasi culoare, atunci ma gandesc ca doar asta poate fi pentru contact. Acum mai ramane sa-mi spui daca e ok sa-l pun pe baterie paralel cu firul rosu, cel pt alimentarea alarmei. Desigur ca pot incerca, dar oare pot arde ceva pe la alarma daca nu e asta firul de contact? Sau e ok ca firul de alimentare sa fie pus direct la baterie impreuna cu cel de contact? Iar de cerut schema, la nenea din contact nu indraznesc. Probabil ca-mi va spune sa merg la el sa mi-o monteze si n-as mai da banii pentru un amarat de fir pe care poate am noroc sa-l dibuiesc pana la urma. daca imi dai schema iti spun ce fir asa pe ghicite nu pot, ca nu is tata omidu' Cum spuneam: Salut! Vreau sa montez aceasta alarma pe un enduro care nu are contact. Porneste direct, fara contactul dat din cheie. In concluzie, n-am conectat decat plusul, minusul si cele doua fire pentru goarna. Restul firelor (contact si semnale) nu le-am mai conectat. De fapt, nici nu stiu care culori sunt exact. N-am schema electrica. Intrebarea ar fi, cum fac sa nu se mai autoarmeze dupa dezarmare? Am incercat comanda de autoarmare off din telecomanda dar nu merge, tot se autoarmeaza. Deci momentan doar pe ghicite o pot lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Din mufa mai pleaca un fir verde care are o siguranta pe el si dupa siguranta mai apare inca un fir tot verde, deci ar fi doua fire verzi. Semnale? Si-ar mai fi doar un fir galben. Daca zici ca sunt doua pt semnale cu aceeasi culoare, atunci ma gandesc ca doar asta poate fi pentru contact. Acum mai ramane sa-mi spui daca e ok sa-l pun pe baterie paralel cu firul rosu, cel pt alimentarea alarmei. Desigur ca pot incerca, dar oare pot arde ceva pe la alarma daca nu e asta firul de contact? Sau e ok ca firul de alimentare sa fie pus direct la baterie impreuna cu cel de contact? Sa nu pui NICIODATA 12 volti pe un fir despre care nu stii ce este/ce face ( cum ziceai ca vrei sa faci cu firul galben). Risti sa arzi alarma. De regula pe firele care sunt de alimentare, vei gasi sigurante. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Din mufa mai pleaca un fir verde care are o siguranta pe el si dupa siguranta mai apare inca un fir tot verde, deci ar fi doua fire verzi. Semnale? Si-ar mai fi doar un fir galben. Daca zici ca sunt doua pt semnale cu aceeasi culoare, atunci ma gandesc ca doar asta poate fi pentru contact. Acum mai ramane sa-mi spui daca e ok sa-l pun pe baterie paralel cu firul rosu, cel pt alimentarea alarmei. Desigur ca pot incerca, dar oare pot arde ceva pe la alarma daca nu e asta firul de contact? Sau e ok ca firul de alimentare sa fie pus direct la baterie impreuna cu cel de contact? Iar de cerut schema, la nenea din contact nu indraznesc. Probabil ca-mi va spune sa merg la el sa mi-o monteze si n-as mai da banii pentru un amarat de fir pe care poate am noroc sa-l dibuiesc pana la urma. Cum spuneam: Deci momentan doar pe ghicite o pot lua. ce alarma e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 ce alarma e ? Exact cea cu care a inceput discutia topicului. Defender L711 - Am cautat pe net schema dar n-am gasit. » Post actualizat in 24 Nov 2014 19:07 Si inca o poza cu firele - » Post actualizat in 24 Nov 2014 19:12 Cele doua fire unite din stanga sunt minus, pentru alarma si goarna. Firul din dreapta este becul/ledul rosu al alarmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Schema de montaj Defender L711 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut, In principiu alarmele moto sunt realizate pentru urmatoarele conexiuni in circut: a) 2 conductoare pentru alimentarea LED-uli 2 conductoare pentru lampile de semnalizare; d) 1 conductor ROSU cu siguranta pentru alimentarea modulului electronic de la + acumulator; e) 1 conductor negru pentru alimentarea modulului electronic de la masa /minus acumulator; f) 1 conductor pentru Kill Switch/buton start g) 1 conductor - Ignition Switch/Contact cu cheie; Din imaginea postata nu-mi dau seama la conductorul gri daca este unul sau sunt doua pe un tub/izolator, vad ca ai scris sirena..ar trebui sa fie 2 conductoare ( plus si minus). La fel la pozitia unde ai scris BEC, sunt 2 conductoare unite ? Spune-mi ce ai pe gri si la BEC ca sa identificam lampile de semnalizare si celelalte circuite. De asemenea, sunt variante cu eliminarea Kill Switch si IG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Din imaginea postata nu-mi dau seama la conductorul gri daca este unul sau sunt doua pe un tub/izolator, vad ca ai scris sirena..ar trebui sa fie 2 conductoare ( plus si minus). La fel la pozitia unde ai scris BEC, sunt 2 conductoare unite ? Spune-mi ce ai pe gri si la BEC ca sa identificam lampile de semnalizare si celelalte circuite. De asemenea, sunt variante cu eliminarea Kill Switch si IG. Salut! Firul gri este + pt sirena. Cele doua fire unite din stanga sunt ambele minus, unul pentru alarma si unul pt sirena. Firul din dreapta (becul/ledul alarmei) sunt de fapt doua fire, + si -. Deci mai raman cele doua (de fapt 3) fire la care am pus in poza semnul intrebarii. Cel galben si cel verde cu siguranta, cel care dupa siguranta se transforma in doua fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) galben la + cu buton cel verde cu siguranta merge catre semanalizari( ca sa semnalizeze optic , cand activezi/dezactivezi alarma face piu piu in goarna si clipeste din semnalizari ) Editat Noiembrie 25, 2014 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 la + am inteles, dar "cu buton"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Adica asa: Pe firul de la alarma care trebuie montat "pe contact", cred ca ar trebui montat un intrerupator care sa "simuleze" un +. Adica firul respectiv il legi la baterie dar printr-un intrerupator. La ON ai + pe fir , se dezarmeaza alarma, la OFF nu ai + se armeaza sau o armezi tu din telecomanda. Evident intrerupatorul trebuie sa stii numai tu unde il ascunzi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Da, intelesesem asta de cand a postat Serban. Doar ca speram sa pot scapa de intrerupator. Multumesc tuturor pt raspunsuri si ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Salve Sper sa nu intru la off topic dar subiectul este destul de asemanator. Caut si eu schema electrica a unei alarme BMW de fabrica montata pe un BMW F650GS 2001 asemanatoare cu : http://www.ebay.co.uk/itm/03-BMW-K1200LT-K1200-LT-K-1200-Alarm-System-Module-Siren-Brain-OEM-/190893983971?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c722b08e3 Doresc sa o inlocuiesc deoarece nu mai da semne de viata dar as vrea sa ma folosesc de cablajul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppaul Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 pot monta numarator viteze la honda vfr 750 din 1990 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 da, poti, dar mai ieftin e sa stii in ce treapta esti in functie de viteza si turatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.