gogO. Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) da, parca 320 era setul pt fata, 230 pt spate. preturile sunt aproximative. asa ca 400 lei pt fata+spate e vis LE: pe site-ul userului mexycanu, am gasit asa: http://motorush.ro/piese-si-accesorii-moto/piese-moto/frane/kit-de-conducte-de-frana-cu-insertie-metalica deci 190 spate, 353 fata (pt sv1000, dar am verificat si pt 650 sunt aceleasi preturi) Editat Aprilie 25, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Hmm, e adevarat ca nu ma pricep sa folosesc netul prea bine, mai ales cand e vorba de cautat ceva, dar eu nu am gasit pe site-ul respectiv, furtunele pentru 650. Doar pentru 1000 cu preturile de care zici.,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) intra pe site, selecteaza in stanga producatorul, modelul, cc si anul fabricatiei, apoi mergi la piese moto -> frane -> kit de conducte de frana cu insertie metalica can't miss it Editat Aprilie 26, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) Salutari. Are cineva furtune de frana invelite in otel? E diferenta mare intre furtunele stock si cele otelite? Se simte frana mai precisa? sau ramane tot elastica? Avand in vedere ca sunt relativ scumpe furtunele astea "racing" as vrea sa stiu daca merita investitia. Frana asta pe fata nu mi-a placut niciodata la SV si totusi nu as vrea sa ma apuc sa schimb prea multe avand in vedere ca merg foarte putin cu moto. Mersi! Eu mi-am luat furtune Venhill pe dimensiunile mele de la @cesar si da, e o diferenta(~320 lei doar fata, cam 150 lei era spatele) dar totusi prima oara pe SV as schimba pompa de frana cu una radiala. Aia face diferenta mai mare decat furtunele si una SH e mai ieftina decat un set de furtune. Eu am pus o pompa de R1 2006+ pe care am dat 250 de lei de la @Jagi si face TOTI banii, iar cu pasager se simte de 2 ori mai bine. Ca si upgrade pe franare, in ordine: placute HH(eu unul am ales XBK5 de la CL), pompa de frana de preferat radiala si non-suzuki, si abia apoi furtune metalice. <sa nu uitam de...guma fataaaa> Editat Aprilie 26, 2016 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Mersi de sfaturi. Anvelope iau mereu noi, asa ca raman restul. Vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salutare,un amic are un sv650 1999 si cand accelerează pe loc,scoasă din viteza,chiar la inceputul acceleratiei se aude scurt un sunet metalic,ca de lant,daca e apăsat ambreiajul,sunetul dispare. Sunetul e prezent doar cand incepe sa se tureze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Daca dispare cu ambreiajul tras, m-as orienta la ambreiaj prima oara. Daca nu e tras de tot, dar suficient cat sa preseze arcurile, scoate vreun sunet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 De unde as putea cumpara semnalizarea fata dreapta pentru un SV650 din 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ori de la un magazin gen mymoto. Din ce am vazut pot aduce piese OEM. Probabil sunt si alte magazine dar eu de asta stiu. Poti cauta pe forum pe la dezmembrari, poti cauta pe ebay. Cam astea imi vin in minte acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) vinde userul gxg.marin mai multe piese de pe sv650-ul lui pe threadul asta. mobra lui e generatia a doua, dar semnalele stock sunt urate si la una, si la alta. dadea setul cu 50 lei parca. Editat Mai 3, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Primul an de motociclism a decurs perfect. Al doilea a inceput cu un mic accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 bine ca nu s-a lasat decat cu un semnal spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 S-a lasat cu mai multe... Doar ca pe restul le-am facut deja. Mi s-au rupt ambele oglinzi, maneta de frana dreapta, pedala de frana, radiator indoit, julituri pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Se da una bucata sv650s din 2000. Mobra statuta de ani de zile. Vreau s.o readuc la viata. Da oleaca de ulei pe la un telescop. Ce.ar trebuie facut si cat m.ar costa operatia? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Din ce am vazut eu,sv-ul cam cere ulei bun si la timp daca nu e respectată treaba asta se lasa cu cuzineti de la vibrochen dusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 daca e s-o luam asa, toate motocicletele cer ulei bun si la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 La unele cad alte piese din cauza uleiului insa la sv asta e prima chestie ce cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare. Recent m-am trezit proprietar de SV 650. First gen, '99.. Un soi de ocazie, sa zicem.. Motorul l-am preluat de la fratele meu, cand a plecat in italia. Merge super bine, trage superb. Vreo 30.000 de km doar, stare generala buna. Un rulment ar trebui schimbat, eventual servisata furca, dar alea sunt oricum planuite pt urmatoarea luna. O singura problema am pe care nu stiu cum sa o abordez. Din ce citesc pe ici pe colo, cica ar fi o problema comuna. Sau dupa cum mi s-a spus la un service: o non-problema. Imi clantane lantul de la distributie, la pistonul din fata. Problema cea mai probabila, intinzatorul de lant. Intrebarea mea este: Este pana la urma o non problema? Este vreun pericol sa se rupa lantul sau ceva? Mecanicul mi-a spus ca si daca schimb intinzatorul o sa inceapa sa sune si sa clantane iarasi dupa 10-15000 de km, ca asta le este boala. De asemenea, e un intinzator chiar 700 de lei? Merita luat de pe Ebay? As aprecia raspunsuri, nu "de ce nu folosesti searchul". Am cautat intinzator lant SV si am gasit franturi de opinii, nici o solutie si nici un pret orientativ. Plus, am o viata si o familie, care nu imi permite sa trec acum prin 600 de pagini de sub-forum SV. Multumesc frumos in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 pe ebay vad ca se gasesc SH in jur de 20 de lire. Eu l-am demontat o singura data pe al meu, pe cand avea moto cam 33.000 de km. Mi se parea ca are acel sunet, dar cand am demontat, intinzatorul nu parea sa fie blocat, arcul era tare, patina (sau cum s-o numi) nu era intepenita, asa ca am pus totul inapoi si i-am dat inainte. Acum are 60 de mii de km, tot mi se pare ca mai tzacane dar deocamdata nu imi fac griji. Lantul nu cred sa se rupa, doar sa sara vreun dinte, dar nu stiu cat e de probabil sa se intample. Daca ai timp si vrei sa stai linistit, demonteaza sa vezi cu ochii tai situatia si apoi poti decide daca e cazul sa il inlocuiesti sau nu. Cum nu l-am avut de nou, nu pot sa zic daca mecanicul are dreptate cu cei 10-15000 pana sa tacane iarasi. Parerea mea e ca pana la 60 de mii nu o sa ai nici o problema cu el. Dupa nu stiu, ca nu am trecut de cifra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Back to civilization... (a se citi intoarcerea evacuarii stock ) Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99, lantul de distributie nu prea are cum sa se rupa, in schimb uzura intinzatorului si/sau lipsa presiunii poate duce la uzura sinei intinzatorului, iar in aceste cazuri e posibil ca lantul sare peste dinti si de aici totu devine destul de negru si un pic costisitor... Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare! as vrea sa-mi reglez si eu TPS-ul si fast idle-ul, dar nu ma pricep. E vreunul dintre voi dispus sa ma ajute cu aceste operatiuni? contra-cost, evident inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Back to civilization... (a se citi intoarcerea evacuarii stock ) Si eu care am crezut ca e poza mai veche! Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! La intinzatoarele astea manuale, cum iti dai seama daca e tensionat corect lantul? Se face "dupa ureche"? » Post actualizat in 13 May 2016 08:49 inca valabil, daca e cineva care ma poate ajuta il rog sa posteze aici sau sa-mi dea un PM mersi Daca mai tin eu bine minte, userul Cap0ne avea un SV de 1000 la care reglase tps-ul. Cred ca posteaza mai des pe la sectiunea de BMW GS, dar incearca cu un PM si vezi ce zice. Altfel, un mecanic ar trebui sa stie cum se face. Si in final, daca ai un amic mai electronist asa, se gasesc instructiunile pe net si sunt suficient de simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Trecand peste cei 30000km ai unui motor din '99... Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu. Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil. 2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni. De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) Poti incerca un ulei cu o idee mai vascos fata de cel stock (10W40) si sa "vezi" daca dispare sau macar se mai atenueaza din zgomot; daca nu se schimba nimic atunci poti incerca schimbarea intinzatorului, fie cu unul original sau cu unul aftermarket-mecanic (iti trebe un pic de atentie la montarea lui, si verificarea si reglarea lui periodica - e mecanic deci fix nefiind influentat de presiunea uleiului). Daca zgomotul reapare dupa introducerea noului intinzator (dupa X kilometrii) e posibil ca sina/patina intinzatorului sa fie uzata. My 2c! Cheers! Multumesc de sfaturi. PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp. Editat Mai 13, 2016 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (...) s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni luati aminte! @radu86: mersi de pont, voi incerca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu. Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil. 2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni. De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) Multumesc de sfaturi. PS: vopseaua pe plastice, rezervor si aripa fata e facuta de mine anul trecut. Iar saua am imbracat-o intre timp. In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM! p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.