SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut,de o saptamana detin si eu un suzuki sv650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Asta e SV-ul de la Sermoto cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Da E ok? Că nu îs foarte lăudați sermoto ăștia. Editat Iulie 28, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Motocicleta arata super bine,singura problema de ordin estetic este ca mi-a infundat curierul putin rezervorul si a rupt manerul de frana.Ce probleme am gasit la motor:avea antigel doar in motor,iar vasul era aproape gol si a fost spalata fara a mai fii uns lantul si a ruginit(si.-a revenit de la ungere),si cred ca trebuie furca serivisata(as avea nevoie de putin ajutor ca nu stiu cum sa verific daca este nevoie sa schimb uleiul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Salut. Sunt posesor de SV650N K4, il am de o luna. Toate bune si frumoase pana ieri cand am facut un drum mai lung cu el. Dupa aproximativ doua ore de mers, a murit motorul in mers pe retrogradare cand am tras ambreiajul. Am mai mers din inertie 100m, am tras pe dreapta. Primele secunde nu vroia sa porneasca deloc, demarorul nu facea nimic. Dupa 30 sec.a pornit, s-a balbait si a murit. Am mai pornit-o o data, i-am dat un pic de acceleratie si a mers ok. Am plecat spre casa, totul ok pana la 200m de destinatie cand a murit din nou pe o retrogradare 3-2. Aceeasi poveste, pornit greu si mers prost initial. Bateria am masurat-o e ok, ma gandeam sa incep rezolvarea cu schimbarea bujiilor. Fostul proprietar nu le-a schimbat asa ca probabil au ani buni pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 suna cam dubios.nu poate fi și ceva problemă de alimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Sa ai noroc de SV! E ok? Că nu îs foarte lăudați sermoto ăștia. SV-ul parea revopsit si am trecut peste el, am luat un FZ6s 2006 care avea o crapatura mica pe carena stanga, in rest, dupa ~500 km toate bune, n-am gasit nimic ascuns si nici probleme nu are. Daca as avea ceva de reprosat ar fi urmatoarele: - Transportul desi scrie ca e gratuit, a fost invocat motivul ca ne-a facut alt pret fata de cel pe care l-ar fi pus pe net (FZ-ul nu era pus pe net) si a trebuit sa-l platim. - Casca aia gratuita e numai buna pe post de ghiveci, dpmdv nu face decat sa lase impresia de servicii proaste, mai bine nu ar da-o. - Pe site scrie despre consumabile ca sunt in stare buna, pai... eu m-am uitat la FZ-urile care sunt si acum pe site (2550e si 2750e) si au anvelope touring cu profil bun dar DOT 07, erau lemne la cel mai nasol mod posibil. Partea buna, poti proba ce vrei, le poti intoarce pe toate partile, te lasa in treaba ta, nu stau sa-ti bage pe gat partile bune cum fac multi vanzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Sunt din Slobozia. O sa verific contactul, dar are legatura si cu taiatul motorului in mers? Eu ma gandeam ca doar la pornire isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Toba sport pt generatia 2 http://olx.ro/oferta/toba-evacuare-carbon-gpr-ID4nehi.html#75e8206ebf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Toba sport pt generatia 2 http://olx.ro/oferta/toba-evacuare-carbon-gpr-ID4nehi.html#75e8206ebf accepti schimb cu o toba oem in stare perfecta plus diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut,cat consuma sv-urile voastre de 650?Eu cu 10 litri am mers 150 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 (editat) in Bucuresti mers cam agresiv, 7% in cap L.E. finala Leovince L, filtru aer sport Editat August 4, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Tata are v-strom si de 4.5% nu trece cu 2 persoane si bagaje mers mixt.Eu nici nu merg foarte des prin oras dar merg mai agresiv din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 accepti schimb cu o toba oem in stare perfecta plus diferenta? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut,cat consuma sv-urile voastre de 650?Eu cu 10 litri am mers 150 de km Cel mai mult am scos 7%, dar intr-un stil de mers iresponsabil as putea spune. Cel mai putin am scos 4,6% in afara localitatii, mare parte mers cu a 5-a si a 6-a fara sa depasesc 5k RPM. Un consum mediu ar fi de 5,2 - 5,4%. Cel putin atat am scos la ultimele sondaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 ce ati mai facut pe la motoretele voastre? eu am reusit sa sparg parbrizul double bubble de care eram foarte mandru dupa ce am culcat mobra pe un semn rutier in parcare In rest am un surub buclucas de langa stopuri pe care il tot pierd.. cred ca o sa il schimb cu ceva cu piulita autoblocanta cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 baga gaz, Winter is coming.. si stii ce se intampla dupa sf Marie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 a facut cineva la sv asa ceva? https://www.retrofitlab.com/kawasaki-z1000-z750-mh1.html lupe pe ambele faruri bixenon, profi, nu tiganeala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Salut. Vin cu un soi de problema pe care nu prea o pricep (cel putin nu are logica). Am cazut acum scurt timp cu SV-ul. Ceva minor, cazatura pe la 20 km/h. Polizat carena dreapta si rupt scarita pilot. In urma incidentului, furtunul cu lichid de racire, care duce de la motor la radiator, este foarte tare, se acumuleaza presiune prea mare in el, ceea ce nu se intampla inainte sa cad. Practic daca apesi pe el cu mana, nu-l poti strange / sugruma, inainte puteam sa fac asta. Mai departe, pe partea stanga a motocicletei, intre cilindri, este o chestie care spre rusinea mea nu stiu cum se numeste (nici nu am studiat manualul ce e drept) pe la care picura foarte putin lichid de racire. Asta se intampla tot de cand am cazut. Inainte nu era vorba despre asa ceva. Nu stiu exact pe unde curge, dar se prelinge exact pe unde am incercuit in poza. Si de acolo se scurge pe motor in jos : Are cineva vreo idee care ar fi legatura intre problema mea si cazatura ? Sau poate e doar pura co.incidenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Piesa centrala dintre cele 2 pistoane este locasul termostatului. Nu-i exclus ca in urma impactului suferit sa-l fi avariat si sa nu mai deschida circuitul apei corespunzator si de aici sa ai cresterea presiunii in instalatie... my 2 cents. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Hai sa o luam logic. Furtunele sunt la fel de tari pe amebele parti? Dar temperatura lor? Sunt la fel de fierbinti? Daca sunt la fel de tari, nu prea pot sa-mi dau seama pentru ca pe partea stanga nu pot baga mana sa prind si sa strang de furtun. Cat am reusit eu, da pare la fel de tare. Despre temperatura, este la fel, iar radiatorul este la fel de fierbinte pe toata suprafata. Acum sa nu va ganditi ca furtunele se fac tari ca piatra, insa totusi nu e in regula. Si mai ales nu e in regula ca imi picura antigel pe acolo. Nu era vorba despre asa ceva pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 se incinge mai repede/mai tare? pleaca ventilatorul? daca da...mai des? daca nu ma insel pompa de apa e pe dreapta...sa nu mearga cu intreruperi sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 furtunul ala se intareste oricum, te asigur. vezi sa nu fie paranoia... strange si tu colierul pe unde curge si stai cu ochii pe temperatura 2-3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 la mine in bucuresti ajung rapid la 100 C, nu stiu daca e normal sau nu, in rest in afara 75-80-90 C , depinde de viteza de rulare. am citit tot aici pe topicul asta cum alti colegi nu au atins 100C...... nuj daca e chiar adevarat mai ales in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.